2.Jak notki zostaną zniszczone, lecz nie węże to również używa techniki
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Shi
- Użytkownik na tym poziomie zyskuje dosyć istotne rozwinięcia. Zasięg który wcześniej był mocno ograniczający w tym momencie zostaje mocno rozwinięty. Wiązki są silniejsze, co za tym idzie są bardziej destrukcyjne. Podczas kontaktu z ciałem potrafią już sprawić sporo bólu i poparzyć skórę ofiary, jak również sparaliżować osoby o wytrzymałości 51 i mniejszej, a silniejsze jedynie zamgli na chwilę. Do tego dochodzi kontrola ładunków, lecz jest ona na tym poziomie mała. Odłączane od dłoni lecą w miarę szybko przyjmując chaotyczną formę błyskawicy na trzykrotność swojej długości. Jeśli zaś chodzi o chmury burzowe zaczynają być również lekko podatne na sterowanie przez wykonawce. Jednak są nadal na tyle wolne, że dogonią tylko słabego shinobi. Najistotniejszą jednak zmianą jest to, że od tego poziomu shinobi uzyskuje pełną odporność na twory uwolnienia burzy.
- Ilość wiązek
- 10
- Długość wiązek
- 15 m
- Obszar chmur
- 10 m3
- Koszt Chakry E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (na turę)
Podnosi i bardzo uważnie rozgląda się po okolicy czy nie ma kolejnego węża czy też przeciwnika. Jak najszybciej stara się dołączyć bliżej drużyny i namierzyć jakąkolwiek z bestii. Znajdował się wystarczająco daleko, że nie widział już swoich poprzednich kompanów, lecz wojowników z oddziału B. W tej chwili , gdyby znów zdarzyła się sytuacja sprzed kilku chwil mógłby polegać na wsparcie kompanów. Starał się stać gdzieś w odległości 15m od frontu. Jego planem było ewentualne wsparcie dystansowe w razie przebicia się bestii lub też sytuacją krytyczną, gdzie musiałby szybko pomóc komuś.
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Shi
- Użytkownik na tym poziomie zyskuje dosyć istotne rozwinięcia. Zasięg który wcześniej był mocno ograniczający w tym momencie zostaje mocno rozwinięty. Wiązki są silniejsze, co za tym idzie są bardziej destrukcyjne. Podczas kontaktu z ciałem potrafią już sprawić sporo bólu i poparzyć skórę ofiary, jak również sparaliżować osoby o wytrzymałości 51 i mniejszej, a silniejsze jedynie zamgli na chwilę. Do tego dochodzi kontrola ładunków, lecz jest ona na tym poziomie mała. Odłączane od dłoni lecą w miarę szybko przyjmując chaotyczną formę błyskawicy na trzykrotność swojej długości. Jeśli zaś chodzi o chmury burzowe zaczynają być również lekko podatne na sterowanie przez wykonawce. Jednak są nadal na tyle wolne, że dogonią tylko słabego shinobi. Najistotniejszą jednak zmianą jest to, że od tego poziomu shinobi uzyskuje pełną odporność na twory uwolnienia burzy.
- Ilość wiązek
- 10
- Długość wiązek
- 15 m
- Obszar chmur
- 10 m3
- Koszt Chakry E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (na turę)
ZDOLNOŚCI
NATURA CHAKRY: Raiton
STYLE WALKI: Bukijutsu. Styl Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
- PAKT: brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:- SIŁA 1 [BARDZO SŁABA]
WYTRZYMAŁOŚĆ 10 [BARDZO SŁABA]
SZYBKOŚĆ 19 [BARDZO SŁABA]
PERCEPCJA 1 [BARDZO SŁABA]
PSYCHIKA 1 [BARDZO SŁABA]
KONSEKWENCJA 1 [BARDZO SŁABA]
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 101%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:- NINJUTSU E
STYLE WALKI- -
- SUITON D
RAITON D
KLANOWE B
- SIŁA 1 [BARDZO SŁABA]
Jutsu
RAITON
-> Raiton: Dendō Hando - D
-> Raiton: Hiraishin - D
SUITON
-> Suiton: Kirigakure no Jutsu - D
-> Suiton: Mizu Kawarimi - D
-> Suiton: Mizutetsu no Jutsu - D
Ranton
-> Ranton: Raiunkōha - B
Ninjutsu
-> Bunshin no Jutsu - E
-> Henge no Jutsu - E
-> Kai - E
-> Kawarimi no Jutsu - E
-> Kinobori no Waza - E
-> Suimen Hoko no Waza - E
EKWIPUNEK
->10x Kunai
->10x Shuriken
->1x bomba dymna
->1x bombka wybuchowa[/ghide]
->Płaszcz
->Torba (z tyłu na plecach)