Rework Inuzuka
Re: Rework Inuzuka
Tak jak napisał Ayumu, z tematu o atrybutach postaci, z tabelki o percepcji:
Daję 48 godzin tutaj na ostatnie komentarze i idzie do wprowadzenia. Proszę zwrócić uwagę, że aktualna jest teraz ostatnia wersja funkcjonowania technik współpracy z tego posta viewtopic.php?p=226164#p226164
0 x
- Ayumu
- Posty: 236
- Rejestracja: 1 lip 2023, o 09:23
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Ogromny rozmiar, dotkliwie poparzone ciało i twarz.
- Widoczny ekwipunek: Kamizelka shinobi
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=11210
Re: Rework Inuzuka
Techniki współpracy w nowej wersji strasznie nerfią ten klan. Nie przeczę, że pierwsza wersja mogła być nieco za mocna, ale druga powoduje, że
1. Jako postać nie mamy absolutnie żadnych bonusów do walki z psem dla gracza.
2. Pies jest zawsze fizycznie słabszy, poza momentem gdy już załaduje atak razem z graczem, czego będąc słabszym nie może zrobić. Choćby dlatego, że Shikyaku nie działa na póki nie zaatakuje się razem. Ale dojdą też pasywne bonusy (uniwersalizm, ciężarki)
3. Przez prawie całą grę mamy słabszego mobka, którego fabularnie wręcz musimy niańczyć. Nawet na S będzie od nas słabszy, a dodatkowo miał gorszy słuch i węch (bo pies nie dostaje pasywnej Percy).
Rozwiązania
1. Pies w formie klona dostaje pasywne bonusy gracza.
2. Lepiej całkowicie wywalić techniki współpracy jako definicję i zasadę specjalną.
3. Dać psu dostęp psu do bonusów z technik.
4. Zmienić skalowanie do 110% (Maks +20, czyli z 200 ma 220, a z 220 tylko 240, bo Maks o 20 więcej), co mogłoby zastąpić pkt. 3 i na max rozwiniety pies ze statami Ninjutsu S.
5. Myślę o pierwszej wersji technik współpracy (+50% bonusu), ale nie że zadaje się pełne dwie rany, tylko wzmocnioną siłę się porównuje z wytką, ale stosuje podwójny atak jak w Soma. Zmniejszymy drugie uderzenie o jeden poziom ran po prostu, ale nie utrudni trafienia przez obu.
1. Jako postać nie mamy absolutnie żadnych bonusów do walki z psem dla gracza.
2. Pies jest zawsze fizycznie słabszy, poza momentem gdy już załaduje atak razem z graczem, czego będąc słabszym nie może zrobić. Choćby dlatego, że Shikyaku nie działa na póki nie zaatakuje się razem. Ale dojdą też pasywne bonusy (uniwersalizm, ciężarki)
3. Przez prawie całą grę mamy słabszego mobka, którego fabularnie wręcz musimy niańczyć. Nawet na S będzie od nas słabszy, a dodatkowo miał gorszy słuch i węch (bo pies nie dostaje pasywnej Percy).
Rozwiązania
1. Pies w formie klona dostaje pasywne bonusy gracza.
2. Lepiej całkowicie wywalić techniki współpracy jako definicję i zasadę specjalną.
3. Dać psu dostęp psu do bonusów z technik.
4. Zmienić skalowanie do 110% (Maks +20, czyli z 200 ma 220, a z 220 tylko 240, bo Maks o 20 więcej), co mogłoby zastąpić pkt. 3 i na max rozwiniety pies ze statami Ninjutsu S.
5. Myślę o pierwszej wersji technik współpracy (+50% bonusu), ale nie że zadaje się pełne dwie rany, tylko wzmocnioną siłę się porównuje z wytką, ale stosuje podwójny atak jak w Soma. Zmniejszymy drugie uderzenie o jeden poziom ran po prostu, ale nie utrudni trafienia przez obu.
0 x
Re: Rework Inuzuka
Przed zmianą technik współpracy oprócz tego zwiększonego bonusu też nie było żadnej innej korzyści. Imo tamten bonus nie mógł zostać, bo jednak za bardzo boostował. Jestem otwarty na inne propozycje.
Nie jest powiedziane, że pies nie może załadować ataku razem z graczem, bo jest słabszy. Skąd ten wniosek? Może nie rusza się tak szybko, więc gdy będzie startował ze swoim właścicielem do celu z tego samego miejsca to się nie skoordynują, ale po pierwsze techniki współpracy wchodzą również wtedy, gdy ataki następują krótko po sobie, a także pies może startować z innej pozycji niż właściciel, aby dobrze się z nim zgrać.
Opis zmysłów w statystyce percepcji dotyczy ninja i ludzi. Pies zawsze będzie miał psi węch i psi słuch. Uważam, że percepcja w przypadku psa odpowiada przede wszystkim za jego zwinność i refleks, możliwość do uniku w walce w zwarciu. Nie odbieramy psu psich zmysłów nawet na niskiej percepcji. Co do niskich statów, to odniesienie jeszcze poniżej.
To nie ma sensu, bo jujin bunshin to tylko zmiana wyglądu. No, trochę lepsza, ale zmiana wyglądu. Co to rozwiązuje i jak wspiera Inuzuka? To rozumiem jest dalszy ciąg punktu 2.? Wywalamy całkowicie techniki współpracy i dajemy psu do użycia wszystkie kręcioły klanowe z bonusem? To mi się podoba w sumie najbardziej, nie dlatego że jestem stat freakiem (jestem, ale nie dlatego mi się to tutaj podoba). Ogólnie moja wizja klanu inuzuka jest taka, żeby pies nie był tylko Garoga-botem, którego puszczasz zawsze z najsilniejszą techniką i on kręci się przez całą walkę, bo niczego innego nie potrafi robić dobrze. Tu dostanie bonus, a do jakiejkolwiek innej akcji nie, więc jego wykorzystanie robi się proste i tylko jedno będzie właściwe. Chcę żeby pies walczył jak pies, a nie jak wiertarka. Dlatego nie podoba mi się dawanie mu bonusów do technik przy każdym użyciu, aby właśnie robił trochę swoich rzeczy, a świ(d)rował tylko z właścicielem jako techniki współpracy.
Dlatego jeśli uważasz (uważacie) że pies jest za słaby aby dotrzymać kroku na misjach/wypkach S, to jak najbardziej jestem skłonny go zbuffować nawet do 120% (maks +40). Patrząc na doki z mateki czy bliźniaka z somy to i tak nie będzie najsilniejszy klan z towarzyszem, nawet na tych 120%. Nigdy w życiu.
To nie ma sensu, bo jujin bunshin to tylko zmiana wyglądu. No, trochę lepsza, ale zmiana wyglądu. Co to rozwiązuje i jak wspiera Inuzuka? To rozumiem jest dalszy ciąg punktu 2.? Wywalamy całkowicie techniki współpracy i dajemy psu do użycia wszystkie kręcioły klanowe z bonusem? To mi się podoba w sumie najbardziej, nie dlatego że jestem stat freakiem (jestem, ale nie dlatego mi się to tutaj podoba). Ogólnie moja wizja klanu inuzuka jest taka, żeby pies nie był tylko Garoga-botem, którego puszczasz zawsze z najsilniejszą techniką i on kręci się przez całą walkę, bo niczego innego nie potrafi robić dobrze. Tu dostanie bonus, a do jakiejkolwiek innej akcji nie, więc jego wykorzystanie robi się proste i tylko jedno będzie właściwe. Chcę żeby pies walczył jak pies, a nie jak wiertarka. Dlatego nie podoba mi się dawanie mu bonusów do technik przy każdym użyciu, aby właśnie robił trochę swoich rzeczy, a świ(d)rował tylko z właścicielem jako techniki współpracy.
Dlatego jeśli uważasz (uważacie) że pies jest za słaby aby dotrzymać kroku na misjach/wypkach S, to jak najbardziej jestem skłonny go zbuffować nawet do 120% (maks +40). Patrząc na doki z mateki czy bliźniaka z somy to i tak nie będzie najsilniejszy klan z towarzyszem, nawet na tych 120%. Nigdy w życiu.
0 x
- Ayumu
- Posty: 236
- Rejestracja: 1 lip 2023, o 09:23
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Ogromny rozmiar, dotkliwie poparzone ciało i twarz.
- Widoczny ekwipunek: Kamizelka shinobi
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=11210
Re: Rework Inuzuka
120% może być przesadzone. 110% i nowe techniki współpracy to chyba dobry kierunek. I (zakładając staty ludzi po 200 jako taki softcap), pies by miał 220 - poziom ninjutsu S, co ma pozór bycia zbalansowanym.
0 x
- Ryū
- Posty: 22
- Rejestracja: 20 maja 2024, o 00:36
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Dōkō
- Widoczny ekwipunek: Kimono w odcieniu purpury, przepasane pasem Obi. Stópki schowane w lekkich butach Tabi.
- Link do KP: viewtopic.php?p=218937#p218937
- GG/Discord: bombel#0351
- Multikonta: Mijikuma, Akira
Re: Rework Inuzuka
Ja bym dał 120%, jeśli znajdzie się ktoś kto wejdzie na ten pułap i się okaże, że za silne to się znerfi 

1 x
- Ren
- Posty: 454
- Rejestracja: 6 kwie 2020, o 14:25
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Bardzo wysoka, muskularna, o ciemnej skórze. Ma krótkie i ciemne włosy. Na czole wytatuowane czerwone kropki. Głowa owinięta chustą - tak, by ukryć klanowy tatuaż. Od stóp do głów okryta jasnym płótnem, zniekształcającym sylwetkę.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba u dołu pleców.
- Link do KP: viewtopic.php?p=139112#p139112
- GG/Discord: rahsim
- Lokalizacja: Sabishi
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości