Bonus na start
- Tatsuo
- Postać porzucona
- Posty: 547
- Rejestracja: 2 lut 2020, o 23:16
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Długie rude włosy opadające swobodnie na ramiona, blizny od oparzeń na prawej stronie twarzy.
- Widoczny ekwipunek: Płaszczyk i przyczepiona do niego biwa.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=8019
- GG/Discord: Kraze#5092
- Multikonta: Don Patch | Fujiko
Bonus na start
PROBLEM
Mam wrażenie, choć może być oczywiście mylne, że ciężko jest się, że tak powiem "rozchustać" na początku grania. Misje D dają względnie mało PH, nawet jeżeli to tylko 7 postów, a jeżeli ktoś nie przyszedł z kimś na forum, to też ciężej znaleźć fabułę, bo jednak nie wiadomo, czy dana osoba nie zniknie po paru postach i tyle będzie ze wspólnej gry.
No i sam nie lubię grindu, a żeby móc coś ciekawszego porobić postacią, szczególnie jeżeli nie ma jakiegoś dobrego buildu na początek, trzeba poświęcić czas, żeby się dokopać, chociaż do spokojnego robienia misji wyższych rangą.
Generalnie w skrócie problemem może być nieco wyższy próg wejścia do gry na forum i fajnie byłoby, jakby pozwolono na szybsze dofarmienie się postaci, aby przyjemniej się grało. Oczywiście są bonusy jak konkursy wielkanocne czy inne, ale jeżeli ktoś zacznie grać np. w lato, to wydaje mi się, że tyle bonusów nie dostanie na start, aby dobudować sobie swoją postać.
ROZWIĄZANIE
Normalnie napisałbym tylko pierwsze rozwiązanie, ale ze względu na powiększenie niedawne bonusu za fabułę, dopiszę także drugą opcję.
1) Pozwolić, aby pierwsze 3 misje rangi D dawały podwójne PH za wykonanie misji.
Po trzech misjach ktoś miałby te +/- 650 PH, bo pewnie jakiś bonus z KP, bonus za misje i inne. Ktoś z lepszym buildem mógłby już iść na misje C, a inni mogliby sobie dofarmić na D.
2) Rozliczenie pierwszych 20 postów fabuły liczone x1.5 jak bonus eventowy.
Nie wiem dokładnie, ile się za fabułę daje, to też nie wiem czy to 1.5 nie jest za dużo i lepiej byłoby dać jakieś 1.3 czy coś, no to tylko piszę o takim rozwiązaniu.
Gorzej też, jeżeli ktoś nie ma z kim pisać fabuły. Myślałem, aby dać bonus 1.25 dla osób, które pisałyby z nowymi graczami, ale sądzę, że to byłoby wykorzystywane za bardzo na korzyść niektórych.
DODATKOWE UWAGI
Fajny bonus na start, który byłby stały, a nie uzależniony od miesiąca, w którym startuje się grę. Aż tak dużo nie zmieni, a jednak usprawni wejście na forum, pozwoli szybciej załatwić ciekawe fabuły i będzie ogólnie super. Za pomysł dziękuję serdecznie Nanie, a ja go w sumie głównie rozpisałem.
Te misje rangi D to można wprowadzić dla każdego, bo ja już swoje 3 wykonałem niestety. kappa
Mam wrażenie, choć może być oczywiście mylne, że ciężko jest się, że tak powiem "rozchustać" na początku grania. Misje D dają względnie mało PH, nawet jeżeli to tylko 7 postów, a jeżeli ktoś nie przyszedł z kimś na forum, to też ciężej znaleźć fabułę, bo jednak nie wiadomo, czy dana osoba nie zniknie po paru postach i tyle będzie ze wspólnej gry.
No i sam nie lubię grindu, a żeby móc coś ciekawszego porobić postacią, szczególnie jeżeli nie ma jakiegoś dobrego buildu na początek, trzeba poświęcić czas, żeby się dokopać, chociaż do spokojnego robienia misji wyższych rangą.
Generalnie w skrócie problemem może być nieco wyższy próg wejścia do gry na forum i fajnie byłoby, jakby pozwolono na szybsze dofarmienie się postaci, aby przyjemniej się grało. Oczywiście są bonusy jak konkursy wielkanocne czy inne, ale jeżeli ktoś zacznie grać np. w lato, to wydaje mi się, że tyle bonusów nie dostanie na start, aby dobudować sobie swoją postać.
ROZWIĄZANIE
Normalnie napisałbym tylko pierwsze rozwiązanie, ale ze względu na powiększenie niedawne bonusu za fabułę, dopiszę także drugą opcję.
1) Pozwolić, aby pierwsze 3 misje rangi D dawały podwójne PH za wykonanie misji.
Po trzech misjach ktoś miałby te +/- 650 PH, bo pewnie jakiś bonus z KP, bonus za misje i inne. Ktoś z lepszym buildem mógłby już iść na misje C, a inni mogliby sobie dofarmić na D.
2) Rozliczenie pierwszych 20 postów fabuły liczone x1.5 jak bonus eventowy.
Nie wiem dokładnie, ile się za fabułę daje, to też nie wiem czy to 1.5 nie jest za dużo i lepiej byłoby dać jakieś 1.3 czy coś, no to tylko piszę o takim rozwiązaniu.
Gorzej też, jeżeli ktoś nie ma z kim pisać fabuły. Myślałem, aby dać bonus 1.25 dla osób, które pisałyby z nowymi graczami, ale sądzę, że to byłoby wykorzystywane za bardzo na korzyść niektórych.
DODATKOWE UWAGI
Fajny bonus na start, który byłby stały, a nie uzależniony od miesiąca, w którym startuje się grę. Aż tak dużo nie zmieni, a jednak usprawni wejście na forum, pozwoli szybciej załatwić ciekawe fabuły i będzie ogólnie super. Za pomysł dziękuję serdecznie Nanie, a ja go w sumie głównie rozpisałem.
Te misje rangi D to można wprowadzić dla każdego, bo ja już swoje 3 wykonałem niestety. kappa
0 x

- Han Gug
- Postać porzucona
- Posty: 151
- Rejestracja: 13 sty 2020, o 21:08
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=5866
Re: Bonus na start
Tak, tak i tak. Zarówno misje jak i fabuła tak. Wszystko tak!
O to czy dla każdego to już mniejsza, ale niech Ci nowi gracze nie męczą się nie wiadomo ile i mogą sprawie przejść na jakiś fajny poziom, żeby móc robić bez strachu misje C.
O to czy dla każdego to już mniejsza, ale niech Ci nowi gracze nie męczą się nie wiadomo ile i mogą sprawie przejść na jakiś fajny poziom, żeby móc robić bez strachu misje C.
0 x
- Renkuro
- Posty: 568
- Rejestracja: 4 kwie 2021, o 16:06
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō / Łuska
- Krótki wygląd: Średniej długości białe włosy sięgające do połowy karku, bardzo dziecięca i dziewczyńska uroda.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba
Duży zwój - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 26#p169126
- Multikonta: -
Re: Bonus na start
Brzmi spoko chociaż można też by dodać pieniążki większe xd No bo ciężko iść na misję C nie mając np normalnej katany kiedy skupiamy się na szermierce
0 x

- Ren
- Posty: 448
- Rejestracja: 6 kwie 2020, o 14:25
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Bardzo wysoka, muskularna, o ciemnej skórze. Ma krótkie i ciemne włosy. Na czole wytatuowane czerwone kropki. Głowa owinięta chustą - tak, by ukryć klanowy tatuaż. Od stóp do głów okryta jasnym płótnem, zniekształcającym sylwetkę.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba u dołu pleców.
- Link do KP: viewtopic.php?p=139112#p139112
- GG/Discord: rahsim
- Lokalizacja: Sabishi
Re: Bonus na start
Ja na razie się nie będę udzielać w kontekście właściwego tematu i zrobię to najwyżej potem, ale tylko dam info, że wielki kunai jest odpowiednikiem startowego miecza, który jest w budżecie osoby startującej i można nim wykonywać techniki chanbarowe, więc to nie jest tak, że chanbarowiec nie ma czym walczyć, gdy nie stać go na katankę jeszcze. Na misje C jest git.
- Nazwa
- Wielki kunai
- Typ
- Ostrze długie
- Styl
- Chanbara
- Rozmiary
- Opis Kunai tak naprawdę tylko z nazwy - w rzeczywistości jest to niskiej jakości miecz dla ludzi bez dużych możliwości finansowych. Wykonany z jednolitego kawałka metalu z "zapychającymi" domieszkami, przez co nie jest zbyt wytrzymały. Nie posiada nawet rękojeści - jej substytutem jest cieńszy kawałek owinięty bandażem, długi na tyle, by broń można uznać za półtoraręczną. Świetna broń, jeśli potrzebujemy relatywnie tanio i szybko wyposażyć armię lub czegoś, czym jesteśmy w stanie zabić na początku naszej "przygody".
- Wymagania
- Cena
- 300 Ryō
0 x
- Akiba
- Postać porzucona
- Posty: 356
- Rejestracja: 19 lis 2020, o 13:11
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Białe włosy, około 170cm wzrostu, zawsze towarzyszy mu Fuyu - wilczyca o białym umaszczeniu.
- Widoczny ekwipunek: Włócznia w dłoni, 2x kunai w kaburach
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=158022#p158022
- GG/Discord: Aka#1339
Re: Bonus na start
Problem wbrew pozorom jest bardziej złożony niż niektórym się wydaje. Widzę ten problem i ubolewam nad nim, ale wiele rzeczy niestety zależy od tego, jakim konkretnym buildem pójdziemy. Nie jest żadną tajemnicą, że statystyki fizyczne postaci są bardzo ważne i bez nich nie ma za bardzo możliwości wykonania misji C/B. A przynajmniej bez jakichś chorych buildów typu stary Inuzuka-inwalida na wózku pod psa carry. Niestety wyklucza to też możliwość szybkiego pójścia na te misje reberowcami, albo jakimiś bardziej zaawansowanymi buildami. Niestety jest to na ten moment nie do rozwiązania. Brakuje na forum tak naprawdę czegoś między misjami D a C. W normalnych sytuacjach zaproponowałbym zwiększenie bonusu przyznawanego za misje D, ale obawiam się, że skończyłoby się to typowym, bezsensownym spamem od niektórych osób.
Taka ciekawostka: nie da się zacząć z łukiem i strzałami, bo najtańszy łuk kosztuje 500 ryo, a do tego potrzeba jeszcze strzał i kołczanu xD
Taka ciekawostka: nie da się zacząć z łukiem i strzałami, bo najtańszy łuk kosztuje 500 ryo, a do tego potrzeba jeszcze strzał i kołczanu xD
0 x

Jeżeli nie sprawdziłem twojej rzeczy w kuźni w ciągu 48h, proszę napisz do mnie na discordzie

- Jun
- Postać porzucona
- Posty: 1735
- Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Kenshi | Akoraito
- Krótki wygląd: Kapelusz
- Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka - Link do KP: viewtopic.php?p=143621#p143621
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Maname | Kabuki
- Aktualna postać: Kayo
- Lokalizacja: Shigashi no Kibu
Re: Bonus na start
Moim zdaniem problem jest rzeczywiście złożony, lecz nie należy go szukać u podstaw misji D i tego z iloma PH zaczyna gracz.
Problem leży w tym, że nowi gracze nie są na tyle obyci z mechaniką, by iść na trudniejsze misje szybciej, a co dopiero zrobić postać, która sobie na takowych poradzi. Są buildy i buildziki jak słusznie zauważył Akiba. Należy jednak dodać do tego to, że nawet i w tych przypadkach należy liczyć na szczęście, dobre, własne ruchy i przychylność MG.
Bardziej boli fakt, że przepaści istnieją, głównie pomiędzy misjami C->B i B->A
Z tym że wyprawa C to misja B, a wyprawa B, to jeszcze nie jest misja A, a dodatkowo wyprawy należy robić zawsze "po coś"
Ogólnie Kyoushi słusznie na czacie zauważył, że należy wykonać około +-7-8 misji D + fabuła i jakaś okolicznościówka, która na pewno się trafi, by z czystym sercem iść na misję C, przy założeniu, że nie zmarnowało się cennych punktów [to ostatnie to tylko i wyłącznie wina gracza i jego nieznajomości systemu/braku wyobraźni, nie wiem] Bo by mieć całkowitą pewność, zaryzykowałbym stwierdzenie, że bezpiecznie można się czuć dopiero od około 10 takich misji + fabułka. [co nie oznacza, że rzeczywiście jest się chronionym od śmierci, bo się nie jest]
Problem leży w tym, że nowi gracze nie są na tyle obyci z mechaniką, by iść na trudniejsze misje szybciej, a co dopiero zrobić postać, która sobie na takowych poradzi. Są buildy i buildziki jak słusznie zauważył Akiba. Należy jednak dodać do tego to, że nawet i w tych przypadkach należy liczyć na szczęście, dobre, własne ruchy i przychylność MG.
Bardziej boli fakt, że przepaści istnieją, głównie pomiędzy misjami C->B i B->A
Z tym że wyprawa C to misja B, a wyprawa B, to jeszcze nie jest misja A, a dodatkowo wyprawy należy robić zawsze "po coś"
Ogólnie Kyoushi słusznie na czacie zauważył, że należy wykonać około +-7-8 misji D + fabuła i jakaś okolicznościówka, która na pewno się trafi, by z czystym sercem iść na misję C, przy założeniu, że nie zmarnowało się cennych punktów [to ostatnie to tylko i wyłącznie wina gracza i jego nieznajomości systemu/braku wyobraźni, nie wiem] Bo by mieć całkowitą pewność, zaryzykowałbym stwierdzenie, że bezpiecznie można się czuć dopiero od około 10 takich misji + fabułka. [co nie oznacza, że rzeczywiście jest się chronionym od śmierci, bo się nie jest]
0 x
- Nana
- Posty: 832
- Rejestracja: 13 paź 2020, o 18:05
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Ciemne włosy, ciemne oczy, blada cera, Sharingan - typowa Uchiha. Szczupła, średniowysoka.
- Widoczny ekwipunek: Ładne, czarne kimono. Torba przy pasie i zawieszona maska Kitsune. Katana na plecach.
- Link do KP: viewtopic.php?p=155137#p155137
- GG/Discord: nanusia_
Re: Bonus na start
Ja zgadzam się z Tatsuo. Rzeczywiście trzeba trochę doświadczenia, żeby wykonać misję C, ale co komu po doświadczeniu jeśli postać jest mega słaba. Niektórych rzeczy nie da się przeskoczyć, chociażby ktoś był super kreatywny i obyty. Moim zdaniem misje D w żaden sposób nie przygotowują nikogo do misji C i wyżej. To po prostu całkiem coś innego i nie da się ich nauczyć dopóki się nie spróbuje.
Rozumiem, że są jakieś problemy tam wyżej, tak jak piszecie C/B/A ale my szaracy z dołu jeszcze tego nie widzimy : ) Można by np zrobić, żeby pierwsza misja rangi C była 'próbna' i nie dałoby się na niej umrzeć. Czyli takie immunity.
+1
ps. przepaść jest po prostu bardzo duża między osobami co teraz świeżo zaczynają, a tymi co grają już kilka lat. Jest to oczywiście zrozumiałe i prawidłowe, ale z naszej perspektywy nigdy nie dojdziemy tak wysoko. Potrzebujemy do tego kilku lat gry, niektórzy z nas prędzej przejdą na emeryturę niż tego dokonają : D
Rozumiem, że są jakieś problemy tam wyżej, tak jak piszecie C/B/A ale my szaracy z dołu jeszcze tego nie widzimy : ) Można by np zrobić, żeby pierwsza misja rangi C była 'próbna' i nie dałoby się na niej umrzeć. Czyli takie immunity.
+1
ps. przepaść jest po prostu bardzo duża między osobami co teraz świeżo zaczynają, a tymi co grają już kilka lat. Jest to oczywiście zrozumiałe i prawidłowe, ale z naszej perspektywy nigdy nie dojdziemy tak wysoko. Potrzebujemy do tego kilku lat gry, niektórzy z nas prędzej przejdą na emeryturę niż tego dokonają : D
0 x
- Yuki Hoshi
- Posty: 492
- Rejestracja: 7 mar 2021, o 20:42
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Doko
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9369&p=166742#p166742
Re: Bonus na start
Nana poruszyła bardzo ważną kwestię. Nowe osoby nie mają za bardzo jak się nauczyć mechaniki, bo na misji D generalnie nie jest potrzebna - czysta fabuła, a na misji C można już umrzeć, jak akurat będzie się miało pecha. Dlatego ten próg wejścia jest dosyć wysoki. Dlatego ludzie czekają z tymi misjami C, żeby było bezpiecznie, żeby mieli jak się nauczyć.
Co byłoby tutaj rozwiązaniem to coś pomiędzy misjami D i C. Coś, gdzie można by wykorzystać mechanikę, a jednoczenie nie bać się, że postać nam zginie (o ile nie zrobimy czegoś niezwykle głupiego - to zawsze trzeba wziąć pod uwagę). W kanonie mieliśmy misje C, gdzie nie było wrogich ninja, a maksymalnie bandytów.
Żeby nie kombinować za bardzo z systemem - ja bym pomyślała o C i C+, oczywiście różniące się nagrodą PH i pieniężną.
Co byłoby tutaj rozwiązaniem to coś pomiędzy misjami D i C. Coś, gdzie można by wykorzystać mechanikę, a jednoczenie nie bać się, że postać nam zginie (o ile nie zrobimy czegoś niezwykle głupiego - to zawsze trzeba wziąć pod uwagę). W kanonie mieliśmy misje C, gdzie nie było wrogich ninja, a maksymalnie bandytów.
Żeby nie kombinować za bardzo z systemem - ja bym pomyślała o C i C+, oczywiście różniące się nagrodą PH i pieniężną.
0 x
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Bonus na start
Nikt nie broni prosić w trakcie prośby o misję C wstawić np: Proszę be zwalki/ Proszę o jakąś prostą walkę na wdrożenie.
Albo coś podobnego
Albo coś podobnego
0 x
- Shinsu
- Postać porzucona
- Posty: 812
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
- Wiek postaci: 23
- Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
- Link do KP: viewtopic.php?p=193383#p193383
- GG/Discord: Shins#7007
Re: Bonus na start
Ja generalnie polecam misje grupowe. Postać z 2k PH spokojnie może zrobić taką C grupową na 2 osoby sama, a za to też jest więcej PH niż za misję solową. I od razy nie ma problemu z fabułą, która się między misjami może wywiązać. Polecam spróbować.
Do tego prób przeciwników też jest podany jako maksymalny - jeśli MG widzi, że to nasza pierwsza misja C, to raczej nie powinien być problem, żeby przeciwnik też był trochę słabszy. Myślę, że dużo tutaj to kwestia dogadania się. Oczywiście nie można przesadzać, ale też nie jest tak, że od razu ktoś tutaj głowę straci.
Do tego prób przeciwników też jest podany jako maksymalny - jeśli MG widzi, że to nasza pierwsza misja C, to raczej nie powinien być problem, żeby przeciwnik też był trochę słabszy. Myślę, że dużo tutaj to kwestia dogadania się. Oczywiście nie można przesadzać, ale też nie jest tak, że od razu ktoś tutaj głowę straci.
0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
- Shikarui
- Postać porzucona
- Posty: 2074
- Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Sentoki | Lotka
- Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu - Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=73144#p73144
- GG/Discord: Angel Sanada#9776
- Multikonta: Koala
Re: Bonus na start
Zgadzam się z Shifu.
Największym progiem wejścia jest wejście w próg B. Kiedy osiąga się pułap, w którym możliwe jest robienie takiej misji, to na naszym forum zaczyna się już właściwie snowball. Jak pisałam na czacie - stawiamy na wizję długodystansownej rozgrywki i rozwoju postaci. Początkowy rozwój trwa, ale to w pewnym sensie jest największą zabawą. Żeby odczuwać potem satysfakcję, że się wywalczyło pewien poziom tej postaci. Rzeczy dostawane łatwo i szybko tak nie cieszą. Nawet jeśli droga do nich może sporo osób niecierpliwić.
Dodam też, że to w pewien sposób zachęca ludzi do prowadzenia misji, za które też dostaje się PH. Zwłaszcza osoby, które mają parcie na szkło : D
Największym progiem wejścia jest wejście w próg B. Kiedy osiąga się pułap, w którym możliwe jest robienie takiej misji, to na naszym forum zaczyna się już właściwie snowball. Jak pisałam na czacie - stawiamy na wizję długodystansownej rozgrywki i rozwoju postaci. Początkowy rozwój trwa, ale to w pewnym sensie jest największą zabawą. Żeby odczuwać potem satysfakcję, że się wywalczyło pewien poziom tej postaci. Rzeczy dostawane łatwo i szybko tak nie cieszą. Nawet jeśli droga do nich może sporo osób niecierpliwić.
Dodam też, że to w pewien sposób zachęca ludzi do prowadzenia misji, za które też dostaje się PH. Zwłaszcza osoby, które mają parcie na szkło : D
0 x

• • •
Fine.
Let me be Your villain.
- Jun
- Postać porzucona
- Posty: 1735
- Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Kenshi | Akoraito
- Krótki wygląd: Kapelusz
- Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka - Link do KP: viewtopic.php?p=143621#p143621
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Maname | Kabuki
- Aktualna postać: Kayo
- Lokalizacja: Shigashi no Kibu
Re: Bonus na start
Ja jak mówiłem wcześniej, byłbym fanem czegoś jeszcze pomiędzy B i A ale zgadzam się też 100% z Shifu i Shikaruiem.
0 x
- Ero Sennin
- Support
- Posty: 1923
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
- Multikonta: Minoru
Re: Bonus na start
Misja i tak zawsze zależy od MG i widziałem naprawdę masę przypadków, gdy ktoś był początkującym i MG mu pomagał przejść przez misję i było to jak najbardziej ok, bo ktoś poznaje dopiero system walki.
Na misji D też można wprowadzać mechanikę, można komuś ją pokazać i wytłumaczyć, tylko mało MG "chce" się to zrobić. Zwłaszcza tych, którzy robią misję dla PH, a nie dla funu.
O ile wcześniej, gdy PH za fabułę było według mnie naprawdę małe, to jeszcze możnaby się zastanowić nad czymś. Jednak od kiedy fabuły mocno poszły w górę dając możliwość szybkiego rozwoju nie robiąc w ogóle misji, dając minimalną możliwość dla postaci, które potrzebują nieco więcej czasu by "coś zdziałać" - to niestety będę na nie.
Dodatkowe wynagrodzenie do pierwszych misji to nic innego, jak danie je na start.
Misja "pomiędzy" to dodatkowe wprowadzanie mechaniki, które jest zbędne.
Przeskok pomiędzy poziomami misji jest zawsze. Jeżeli będzie wprowadzone dodatkowe wynagrodzenie za pierwsze misje D, zaraz będzie potrzeba za pierwsze misje C, za pierwsze misje B, A i S. No bo przeskok. Tak jak Jun mówi - przeskok pomiędzy B i A jest ogromny i sam się z nim obecnie mierze...
Nowi gracze mają łatwiej, przy ocenianiu też bierze się pod uwagę, że ma się do czynienia z postacią względnie świeżą. Istnieją MG tacy jak ja, którzy nie mają litości, ale zdecydowanie więcej jest takich, którzy pójdą na rękę. Jeżeli pokażesz swojemu MG staty nieco wcześniej, to może on zrobić przeciwnika takiego, by było wyzwanie, lecz by nie był nie do pokonania.
Na misji D też można wprowadzać mechanikę, można komuś ją pokazać i wytłumaczyć, tylko mało MG "chce" się to zrobić. Zwłaszcza tych, którzy robią misję dla PH, a nie dla funu.
O ile wcześniej, gdy PH za fabułę było według mnie naprawdę małe, to jeszcze możnaby się zastanowić nad czymś. Jednak od kiedy fabuły mocno poszły w górę dając możliwość szybkiego rozwoju nie robiąc w ogóle misji, dając minimalną możliwość dla postaci, które potrzebują nieco więcej czasu by "coś zdziałać" - to niestety będę na nie.
Dodatkowe wynagrodzenie do pierwszych misji to nic innego, jak danie je na start.
Misja "pomiędzy" to dodatkowe wprowadzanie mechaniki, które jest zbędne.
Przeskok pomiędzy poziomami misji jest zawsze. Jeżeli będzie wprowadzone dodatkowe wynagrodzenie za pierwsze misje D, zaraz będzie potrzeba za pierwsze misje C, za pierwsze misje B, A i S. No bo przeskok. Tak jak Jun mówi - przeskok pomiędzy B i A jest ogromny i sam się z nim obecnie mierze...
Nowi gracze mają łatwiej, przy ocenianiu też bierze się pod uwagę, że ma się do czynienia z postacią względnie świeżą. Istnieją MG tacy jak ja, którzy nie mają litości, ale zdecydowanie więcej jest takich, którzy pójdą na rękę. Jeżeli pokażesz swojemu MG staty nieco wcześniej, to może on zrobić przeciwnika takiego, by było wyzwanie, lecz by nie był nie do pokonania.
0 x
- Nana
- Posty: 832
- Rejestracja: 13 paź 2020, o 18:05
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Ciemne włosy, ciemne oczy, blada cera, Sharingan - typowa Uchiha. Szczupła, średniowysoka.
- Widoczny ekwipunek: Ładne, czarne kimono. Torba przy pasie i zawieszona maska Kitsune. Katana na plecach.
- Link do KP: viewtopic.php?p=155137#p155137
- GG/Discord: nanusia_
Re: Bonus na start
Okey. Pomysł jest jak najbardziej luźny, trochę podpatrzony z tych gier online, które są już na rynku długo. Każda z nich oferuje jakiś mini bonus na start, żeby zachęcić nowych graczy i urozmaicić grę dla tych starszych. W końcu nowi przeciwnicy, nowi towarzysze. Taka przepaść dla Świeżaków może być na prawdę odstraszająca.
Dzięki wszystkim za komentarze :3 Warto było spróbować @Tatsuo <3
Dzięki wszystkim za komentarze :3 Warto było spróbować @Tatsuo <3
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości