Psychika+
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
- Yasuo
- Posty: 1517
- Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Kosho
- Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
- Link do KP: viewtopic.php?p=55892#p55892
- GG/Discord: .iwaru
- Multikonta: Tenshi
Re: Psychika+
W przypadku, gdy oboje mają mega dużą przewagę konsekwencji nad psychiką przeciwnika, to się zgodzę. Pojedynek nie jest w stanie zakończyć się dzięki genjutsu. Jednak jeśli oboje są podatni na techniki iluzji i oboje są na podobnym poziomie, to będzie praktycznie dokładnie tak samo. A wiesz czemu? Bo będą spamić Kai. A wiesz czemu będą spamić Kai? Bo sami używają tych technik. "Okej, wpadam w ruchome piaski, tak? To przecież technika, którą znam! Ok! Kai!" Nikt im tego nie zabroni. Wiedzą jak ta technika działa i wiedzą, że to iluzja (bo sami ją stosują). Kai byłoby używane za każdym razem jak tylko przeciwnik użyje jakiejś techniki iluzji. No, może za wyjątkiem technik, których ten drugi nie zna (jakieś własne techniki czy zakazane, ze zwojów, ewentualnie techniki wyższej rangi, jeśli przeciwnik nie ma do nich dostępu jeszcze).
--- Nie zgadzam się, że te atrybuty są równie bezużyteczne. Konsekwencja jest bardziej bezużyteczna, bo przydaje się dużo rzadziej niż psychika. Jak idziesz w genjutsu i ładujesz mnóstwo PH w psychikę (co jest z kolei minusem), to praktycznie na każdej misji, czy podczas każdej walki, robisz z tej psychiki użytek. A w konsę możesz naładować od groma PH i nie wykorzystać tej konsy przez rok. Ale masz rację. Balans jest utrzymany.
Dlatego ponawiam swoją opinię. Jeśli ma być bonus do chakry, to zarówno z psychiki, jak i konsekwencji. Balans trzeba bezwzględnie zachować. Ewentualnie nic nie zmieniać.
--- Nie zgadzam się, że te atrybuty są równie bezużyteczne. Konsekwencja jest bardziej bezużyteczna, bo przydaje się dużo rzadziej niż psychika. Jak idziesz w genjutsu i ładujesz mnóstwo PH w psychikę (co jest z kolei minusem), to praktycznie na każdej misji, czy podczas każdej walki, robisz z tej psychiki użytek. A w konsę możesz naładować od groma PH i nie wykorzystać tej konsy przez rok. Ale masz rację. Balans jest utrzymany.
Dlatego ponawiam swoją opinię. Jeśli ma być bonus do chakry, to zarówno z psychiki, jak i konsekwencji. Balans trzeba bezwzględnie zachować. Ewentualnie nic nie zmieniać.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -
Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
"Myśli"
Prowadzone Misje: -
Wzór Misji:
[/list][/fieldset]
[/quote][/code]
- Kamiyo Ori
- Posty: 1090
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika/Yuki Renji
Re: Psychika+
Jejku jej, jakie kontrowersje, jakby był to jeden stat, to można by nieco zwiększyć te modyfikatory z korzystania z różnych tierów genjutsu?
W tym momencie mamy:
D - +0 psychika
C - +5 psychika
B - +10 psychika
A - +15 psychika
S - +20 psychika
Zamiast tego dać boost jak przy podwojeniu stata (w końcu dwa w jednym by były)
D - +0 psychika
C - +10 psychika
B - +20 psychika
A - +30 psychika
S - +40 psychika
I tak, zgodze się, że w przypadku 50 psychy i 50 konsy byłoby potem jakies 87 połączonej statystyki, co daje stratę 13 punktów atrybutu, ale zaraz takie połączenie nie sprawi, że połowa forum się rzuci na tego stata, który powinien dodawać dokładnie tyle % co wytka, czyli 1% za każde 10 punktów, a nie jak panowie wyżej proponowali 1 do 1 co jest lekkim absurdem i nagle wszyscy na forko biorą 100 stata, by wbić sobie 200% chakry. Mam też wrażenie, że taki Genuser ma trochę łatwo z wydawaniem w psychikę względem innych graczy, bo skoro nikt nie wydaje w konse, to po co mieć np. więcej niż 157 psychiki?(połączenie boostu do konsy z wielkiego bólu i kai i 1 punktu konsy na start). Z drugiej strony nie wiem jak wygląda tutaj build Genusera, więc mogę sobie tylko gdybać, ale szczerze wątpię, by opłacało im się bardziej inwestować w psychikę niż tutaj napisałem. Kolejnym punktem zapalnym jest zerojedynkowość Genjutsu, ale tutaj się nie będę nad tym rozwlekał, bo nie po to ten temat podszedł
W tym momencie mamy:
D - +0 psychika
C - +5 psychika
B - +10 psychika
A - +15 psychika
S - +20 psychika
Zamiast tego dać boost jak przy podwojeniu stata (w końcu dwa w jednym by były)
D - +0 psychika
C - +10 psychika
B - +20 psychika
A - +30 psychika
S - +40 psychika
I tak, zgodze się, że w przypadku 50 psychy i 50 konsy byłoby potem jakies 87 połączonej statystyki, co daje stratę 13 punktów atrybutu, ale zaraz takie połączenie nie sprawi, że połowa forum się rzuci na tego stata, który powinien dodawać dokładnie tyle % co wytka, czyli 1% za każde 10 punktów, a nie jak panowie wyżej proponowali 1 do 1 co jest lekkim absurdem i nagle wszyscy na forko biorą 100 stata, by wbić sobie 200% chakry. Mam też wrażenie, że taki Genuser ma trochę łatwo z wydawaniem w psychikę względem innych graczy, bo skoro nikt nie wydaje w konse, to po co mieć np. więcej niż 157 psychiki?(połączenie boostu do konsy z wielkiego bólu i kai i 1 punktu konsy na start). Z drugiej strony nie wiem jak wygląda tutaj build Genusera, więc mogę sobie tylko gdybać, ale szczerze wątpię, by opłacało im się bardziej inwestować w psychikę niż tutaj napisałem. Kolejnym punktem zapalnym jest zerojedynkowość Genjutsu, ale tutaj się nie będę nad tym rozwlekał, bo nie po to ten temat podszedł
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Psychika+
Obie staty mają tyle samo zalet co wad. W jedną jednak ładują tylko genuserzy a w drugą każdy, kto nie ma co zrobić ze statami i spodziewa się wrogiego npc z iluzjami na kolejnej misji. Dawanie tylko jednej statystyce możliwości podniesienia ilości chakry jest więc złe z natury i nikomu się nie podoba. Proponuję na szybko dwa proste rozwiązania:
1. Lekko uprzykrzające życie, wyciąganie średniej z psychy i konsy, nazwanie tego siłą ducha i dodawanie tej wartości do chakry na zasadzie wytrzymałości
2. Stosowanie zasady z wytrzymałości jednocześnie do obu atrybutów, ale z dwukrotnie mniejszym przelicznikiem, albo 1% co 20pkt albo 0.5% co 10pkt.
Gen userzy mają bonusik za psyche, cała reszta za konse, sytuacja win-win bez zbędnych kłótni co jest lepsze.
Widać że to bardzo skromny dodatek do postaci, jak by tego nie liczyć. Trzeba po prostu udostępnić to każdemu graczowi. Na pewno coś takiego nie zaburzy nam mechaniki gry a znów będziemy mały kroczek bliżej kanonu
1. Lekko uprzykrzające życie, wyciąganie średniej z psychy i konsy, nazwanie tego siłą ducha i dodawanie tej wartości do chakry na zasadzie wytrzymałości
2. Stosowanie zasady z wytrzymałości jednocześnie do obu atrybutów, ale z dwukrotnie mniejszym przelicznikiem, albo 1% co 20pkt albo 0.5% co 10pkt.
Gen userzy mają bonusik za psyche, cała reszta za konse, sytuacja win-win bez zbędnych kłótni co jest lepsze.
Widać że to bardzo skromny dodatek do postaci, jak by tego nie liczyć. Trzeba po prostu udostępnić to każdemu graczowi. Na pewno coś takiego nie zaburzy nam mechaniki gry a znów będziemy mały kroczek bliżej kanonu

0 x
MOWA
- Yasuo
- Posty: 1517
- Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Kosho
- Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
- Link do KP: viewtopic.php?p=55892#p55892
- GG/Discord: .iwaru
- Multikonta: Tenshi
Re: Psychika+
Myślałem o podobnym rozwiązaniu, Akarui. Jestem za 1% za 20 PA. Nie ma co się bawić w 0.5%.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -
Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
"Myśli"
Prowadzone Misje: -
Wzór Misji:
[/list][/fieldset]
[/quote][/code]
- Azuma
- Posty: 1140
- Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Kogō
- Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- wyraźnie zarysowana szczęka, ostre rysy twarzy
- delikatne blizny na przedramionach i rękach
- przeciętny wzrost, docięta sylwetka - Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- lekka zbroja - Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=7859#p128617
Re: Psychika+
A co gdyby dać jeszcze trzecie rozwiązanie, które także daje win-win i które jest jeszcze mniej inwazyjne i również nie powinno burzyć rozgrywki? Po prostu za każde 10 PA Gen i 10 PA Kons, przyznawać i tu 1% i tu 1%.
Chyba nie ma osób, które nie dość że pakują w psychikę (prawdopodobnie jedynie Genuserzy), to jeszcze w Konsekwencję. Unikamy więc dodatkowego atrybutu (siły ducha). GDYBY się jednak zdarzyło, że ktoś pakuje i tu i tu, to o jakich dodatkowych % może myśleć? W przypadku Genusera który będzie PH dawał jeszcze w konsekwencje przy +/- bezpiecznej 50, da to 5%. Czasem albo i nie, to 1 technika.
Chyba nie ma osób, które nie dość że pakują w psychikę (prawdopodobnie jedynie Genuserzy), to jeszcze w Konsekwencję. Unikamy więc dodatkowego atrybutu (siły ducha). GDYBY się jednak zdarzyło, że ktoś pakuje i tu i tu, to o jakich dodatkowych % może myśleć? W przypadku Genusera który będzie PH dawał jeszcze w konsekwencje przy +/- bezpiecznej 50, da to 5%. Czasem albo i nie, to 1 technika.
0 x
- Uchiha Masako
- Martwa postać
- Posty: 638
- Rejestracja: 11 kwie 2019, o 20:07
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Niska, w miarę szczupła dziewczyna o bladej cerze i ciemnych, krótkich włosach do ramion. Ubrana w lekkie, bure kimono oraz narzuconą na nie kamizelkę. Na głowie nosi słomkowy kapelusz, a w ustach niemal zawsze ma fajkę.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7198
- Multikonta: Hoshigaki Toshiko, Hanuman
Re: Psychika+
Ja co prawda może nie będę zbyt obiektywny, ale rzeczywiście dodawanie 1% za 10 PA Psychy oraz 1% za 10 PA Konsekwencji brzmi dla mnie dość sensownie. Obecnie konsekwencja nie jest jakoś powszechnie używanym atrybutem, więc dodanie tutaj bonusu w postaci chakry będzie może delikatną zachętą do zainwestowania punktów w nią. Z drugiej strony bonus w Psychice będzie miłym, drobnym bonusem dla Genuserów, którzy z reguły nie inwestują wiele w wytrzymałość.
0 x
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Psychika+
niby tak jednak patrząc z innej perspektywy osoby które idą wytrzymałość dostają tylko 1% bonusu co 10PA...
Moim zdaniem najlepiej ustalić że "bonusy" procentowe można dostać z Wytki/Psychy/Konsy ale tylko z jednej która jest "najwyższa' be żadnego kumulowania się bonusów.
Edit: Masz np: 100 wykti, 50 Psychy i Konsy? zamiast dostawać 20% czakry dostaniesz tylko 10 z wytki. Podobnie by było gdyby więcej było Psychy lub Konsy. Tylko najwyższa "rozwinięta" statystyka z tych wspomnianych daje bonus 1% chakry...ale jak móie to tylko moje zdanie. Wtedy nikt nie jest za mocny a każdy ma tyle samo bonusu.
Moim zdaniem najlepiej ustalić że "bonusy" procentowe można dostać z Wytki/Psychy/Konsy ale tylko z jednej która jest "najwyższa' be żadnego kumulowania się bonusów.
Edit: Masz np: 100 wykti, 50 Psychy i Konsy? zamiast dostawać 20% czakry dostaniesz tylko 10 z wytki. Podobnie by było gdyby więcej było Psychy lub Konsy. Tylko najwyższa "rozwinięta" statystyka z tych wspomnianych daje bonus 1% chakry...ale jak móie to tylko moje zdanie. Wtedy nikt nie jest za mocny a każdy ma tyle samo bonusu.
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Psychika+
Azuma i Masako: z rozwiązania, które wyrównuje wartość wytrzymałości z czymkolwiek mentalnym chcecie teraz zrobić przewagę dla umysłu. A chodziło o balans, prawda?
Tsukune: każdy inwestuje w wytrzymałość, ma to zbyt wiele plusów. W stosunku do wszystkich jej przewag nikt nie będzie próbował nawet forsować swojej konsy czy psychy ponad wytkę. Jeśli by się wprowadziło Twoje rozwiązanie, to nic by się nie zmieniło.
_____________________
Edit do Maname pode mną: słowo "próbcz" w Twojej wypowiedzi jest kluczem. Bez niej nie rozwiniesz innych atrybutów, więc i tak w nią inwestujesz, i zawsze będziesz w nia inwestować bardziej niż w konse i psychę. To jest właśnie powód. Każdy będzie stawiał wytrzymałość ponad konsę i nic się nie zmieni. Damy możliwość, której nikt nie wybierze..
Z resztą, jeśli nic nie robi, to wytłumacz problemy niektórych graczy podczas ostatniego eventu pod Iglicą
Tsukune: każdy inwestuje w wytrzymałość, ma to zbyt wiele plusów. W stosunku do wszystkich jej przewag nikt nie będzie próbował nawet forsować swojej konsy czy psychy ponad wytkę. Jeśli by się wprowadziło Twoje rozwiązanie, to nic by się nie zmieniło.
_____________________
Edit do Maname pode mną: słowo "próbcz" w Twojej wypowiedzi jest kluczem. Bez niej nie rozwiniesz innych atrybutów, więc i tak w nią inwestujesz, i zawsze będziesz w nia inwestować bardziej niż w konse i psychę. To jest właśnie powód. Każdy będzie stawiał wytrzymałość ponad konsę i nic się nie zmieni. Damy możliwość, której nikt nie wybierze..
Z resztą, jeśli nic nie robi, to wytłumacz problemy niektórych graczy podczas ostatniego eventu pod Iglicą

0 x
MOWA
- Maname
- Postać porzucona
- Posty: 465
- Rejestracja: 12 sty 2019, o 12:42
- Wiek postaci: 17
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: - Ma na oko około 1.55 wzrostu
- Duże niebieskie oczy
- Jak się uśmiecha widać ostre zęby
- Granatowe włosy
- Strój w granatowych barwach - Widoczny ekwipunek: Torba, plecak, wyrzutnia shuriken, kabura na nóż.
- Link do KP: viewtopic.php?p=108888#p108888
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Kabuki | Kayo
- Lokalizacja: Hanamura
Re: Psychika+
Wytrzymałość prócz odpowiadania z pozostałe progi w statystykach to faktycznie sama w sobie zbyt wiele nie robi.
0 x
- Yami
- Posty: 2959
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 25
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Psychika+
Dobra czytam i czytam i gdyby rzeczywiście coś miałoby zostać wprowadzone to najpewniej to co pisał Akarui czyli
"Za każde 20pkt sumy Psychiki i Konsekwencji 1% Chakry"
Jest to marginalny boost dla osób, które nie idą w psychikę. 100 Konsekwencji zapewni wtedy tylko 5% Chakry, które bez S+ KC jest niemal niezauważalnym dodatkiem, jednak w niektórych przypadkach jakie zdarzają się na misjach może ten "boost" zmienić bieg wydarzeń.
Nie sądzę aby takie podejście zmieniło bieg nowych buildów. Patrząc po ilości PH (na czystym parametrze Konsekwencji) zysk chakry względem PH wydanych w konsekwencje wyglądałby następująco :
1% - 60 PH
2% - 120 PH
3% - 190 PH
4% - 270 PH
5% - 350 PH
W takim względzie nie wiem skąd ta potężna obawa o ludzi z Psychiką i "darmowe" boosty do chakry kiedy taniej byłoby komuś wykupić od zera KC na A (dopłacając 70PH) niż mieć 60 Konsekwencji dla samych 3% chakry które bez KC nie będą nawet starczyć na 1 technikę rangi E.
Kwestia uzasadnienia o ciele i ducha mnie przekonuje, dlatego moja propozycja jak wyżej.
"Za każde 20pkt sumy Psychiki i Konsekwencji 1% Chakry"
Jest to marginalny boost dla osób, które nie idą w psychikę. 100 Konsekwencji zapewni wtedy tylko 5% Chakry, które bez S+ KC jest niemal niezauważalnym dodatkiem, jednak w niektórych przypadkach jakie zdarzają się na misjach może ten "boost" zmienić bieg wydarzeń.
Nie sądzę aby takie podejście zmieniło bieg nowych buildów. Patrząc po ilości PH (na czystym parametrze Konsekwencji) zysk chakry względem PH wydanych w konsekwencje wyglądałby następująco :
1% - 60 PH
2% - 120 PH
3% - 190 PH
4% - 270 PH
5% - 350 PH
W takim względzie nie wiem skąd ta potężna obawa o ludzi z Psychiką i "darmowe" boosty do chakry kiedy taniej byłoby komuś wykupić od zera KC na A (dopłacając 70PH) niż mieć 60 Konsekwencji dla samych 3% chakry które bez KC nie będą nawet starczyć na 1 technikę rangi E.
Kwestia uzasadnienia o ciele i ducha mnie przekonuje, dlatego moja propozycja jak wyżej.
0 x
- Harisham
- Martwa postać
- Posty: 797
- Rejestracja: 17 sty 2020, o 01:23
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=130785#p130785
- Multikonta: Harikido, Prosiaczek
Re: Psychika+
Nie jestem pewien, czy potrzebujemy jakkolwiek zmieniać obecny system, jednak to co zaproponował Yami ma sens, o ile właśnie bonus będzie zarówno do psychiki, jak i konsekwencji. Jak pisałem wcześniej, wzmacnianie tylko jednego z tych atrybutów jest niesprawiedliwe.
0 x
5 linijek i do przodu. To moje nindo. Dobre, nie?
W związku z licznymi problemami:
Mianownik: Harisham
Dopełniacz: Harishama
Celownik: Harishamowi
Biernik: Harishama
Narzędnik: Harishamem
Miejscownik: o Harishamie
Wołacz: Harishamie
W związku z licznymi problemami:
Mianownik: Harisham
Dopełniacz: Harishama
Celownik: Harishamowi
Biernik: Harishama
Narzędnik: Harishamem
Miejscownik: o Harishamie
Wołacz: Harishamie
- Akaruidesu Yoake
- Martwa postać
- Posty: 904
- Rejestracja: 23 wrz 2019, o 20:00
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Niski, blond włosy z ciemniejszymi końcówkami, młodo wyglądająca twarz. Czarne ubranie z długimi rękawami i stojącym kołnierzem, na to żółte haori w białe trójkąty.
- Widoczny ekwipunek: Kabura na broń na obu udach. Torba nad lewą nogą. Tanto przy pasie po prawej stronie, katana po prawej.
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=7711
- Multikonta: Budyś
Re: Psychika+
Jestem kontent z takiego rozwiązania. Nieliczni genuserzy mogą podrapać się po brzuszku i spać spokojnie, mogąc skastować jedną technikę więcej. A dla innych - też miło.
0 x
Do hidów polecam używania mojego ID: 2457
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4223
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Psychika+
Co do kwestii o ciele i duchu - psychika i konsekwencja odnoszą się obecnie wyłącznie do rzucania/przełamywania iluzji, nie mają nic wspólnego z siłą duchą, odpornością psychiczną i tak dalej, dlatego do mnie ten argument średnio przemawia, bo wydaje się nieco naciągany.
Osobiście nie widzę potrzeby w przyznawaniu dodatkowej chakry za te dwa atrybuty, ale jeżeli większość jest zdania, że powinna istnieć jako rekompensata za rzadko używane atrybuty (chociaż genuser z psychiki korzyst często), to też nie będę się opierał. Z tych wszystkich rozwiązań, które tutaj padły, uważam za najrozsądniejsze przyznawanie 1% za 20 sumy psychiki i konsekwencji. 1% za każde 10 obu atrybutów to będzie zbyt dużo, z kolei przyznawanie premii wyłącznie z a jeden atrybut może być krzywdzące dla niektórych ścieżek rozwoju.
Przed łączeniem tych dwóch atrybutów w jeden mam sporą obawę. Takie posunięcie przede wszystkim popchnęłoby do przodu genuserów i zwiększyło różnicę między psychiką przeciętnego genusera a konsekwencją innej przeciętnej postaci.
Osobiście nie widzę potrzeby w przyznawaniu dodatkowej chakry za te dwa atrybuty, ale jeżeli większość jest zdania, że powinna istnieć jako rekompensata za rzadko używane atrybuty (chociaż genuser z psychiki korzyst często), to też nie będę się opierał. Z tych wszystkich rozwiązań, które tutaj padły, uważam za najrozsądniejsze przyznawanie 1% za 20 sumy psychiki i konsekwencji. 1% za każde 10 obu atrybutów to będzie zbyt dużo, z kolei przyznawanie premii wyłącznie z a jeden atrybut może być krzywdzące dla niektórych ścieżek rozwoju.
Przed łączeniem tych dwóch atrybutów w jeden mam sporą obawę. Takie posunięcie przede wszystkim popchnęłoby do przodu genuserów i zwiększyło różnicę między psychiką przeciętnego genusera a konsekwencją innej przeciętnej postaci.
0 x
- BeeBee-Hachi
- Posty: 721
- Rejestracja: 27 gru 2019, o 14:39
- GG/Discord: Kubalus#9713
- Multikonta: Tetsuro/Zankoku
Re: Psychika+
Rozwiązanie Yamiego ma dla mnie sens i spełnia przysłowie "wilk syty i owca cała". 

0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości