Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Technique)

Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Technique)

Post autor: Shins »

Nazwa
Doton: Ton'neru
Dziedzina
Doton
Pieczęci
Baran > Pies > Szczur > Ptak
Ranga
C
Zasięg
5m
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika tworzy w skale, ziemie lub dowolnym innym podłożu tunel wielkości i szerokości jednego człowieka. Tunel jest na tyle solidny, że nie zawali się samoistnie przez co najmniej kilkanaście minut (może wytrzymać dłużej - zależy od rodzaju materiału z którego jest wykonany oraz od głębokości). W razie prób jego zawalenia wystarczy uderzenie o sile 60 by zawalić go na odcinku 25m.

Im twardsza skała, z której powstał tunel tym może on wytrzymać dłużej przez zawałem.
Im głębiej, tym krócej może on wytrzymać przed zawaleniem się.

Tunel jest tworzony w linii prostej. Może on nieznacznie opadać, wznosić się lub zakręcać, jednak te zmiany kierunku muszą być łagodne (zakręt o 90* może być wykonany na odcinku 10m).
Wrzucam z opisem z mojej propozycji, ale jak chcecie wywalić jakieś ograniczenia to jak najbardziej, nie krępujcie się xD

Nazwę dałem swoją, jeśli dobrze korzystam z translatora google to powinno to znaczyć "Tunel". Nie umiem znaleźć japońskiej nazwy dla tej techniki, w źródłach jest tylko angielska (w anime nazwa techniki nie jest wymawiana).
Z tych sugerowanych słowników nie umiem skorzystać, bo nie znajduje żadnych tłumaczeń...

I link dla porządku: https://naruto.fandom.com/wiki/Earth_Re ... _Technique
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Akarui »

Szczerze mówiąc, to taka technika by się przydała na forum i jestem za wprowadzeniem. Koszt jednak powinien w jakiś sposób zależeć od, no nie wiem, długości tunelu? Bardzo podoba mi się opcja z zakrętem rozłożonym na długość.
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Keizo
Gracz nieobecny
Posty: 707
Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
Wiek postaci: 20
Ranga: Ogar
Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Keizo »

Moim zdaniem zasięg mógł zostać jak wcześniej - czyli 25 metrów, no i koszt jednorazowy za taką długość właśnie.
0 x
Obrazek
¯\_(ツ)_/¯
Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Shins »

Gdzieś mi uciekło, że ta chakra w kosztach to za 25m. Nie wiem czemu to przegapiłem...
Nazwa
Doton: Ton'neru
Dziedzina
Doton
Pieczęci
Baran > Pies > Szczur > Ptak
Ranga
C
Zasięg
5m
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za odcinek do 25m
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika tworzy w skale, ziemie lub dowolnym innym podłożu tunel wielkości i szerokości jednego człowieka oraz długości do 25m. Tunel jest na tyle solidny, że nie zawali się samoistnie przez co najmniej kilkanaście minut (może wytrzymać dłużej - zależy od rodzaju materiału z którego jest wykonany oraz od głębokości). W razie prób jego zawalenia wystarczy uderzenie o sile 60 by zawalić go na odcinku 25m.

Im twardsza skała, z której powstał tunel tym może on wytrzymać dłużej przed zawaleniem się.
Im głębiej, tym krócej może on wytrzymać przed zawaleniem się.

Tunel jest tworzony w linii prostej. Może on nieznacznie opadać, wznosić się lub zakręcać, jednak te zmiany kierunku muszą być łagodne (zakręt o 90* może być wykonany na odcinku 10m).

I link dla porządku: https://naruto.fandom.com/wiki/Earth_Re ... _Technique
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4140
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Boyos »

Po pierwsze wypadałoby to sobie przeczytać ze dwa razy, bo jest trochę literówek. Po drugie jeżeli brak dodatkowych wymagań, to można usunąć ten wiersz w ogóle. Co to znaczy, że zasięg 5m, ale koszt wykonania techniki ileś tam chakry za odcinek do 25m? Chyba coś tu jest nie tak, nie? (: Sama zastanawiam się jaki zasięg byłby tutaj odpowiedni... Techniki rangi C widzę, że nie przekraczają zasięgu 20m... ale w przypadku tunelu niech już będzie te 25m. Co do tych wymiarów tunelu... no na obrazku z animca widać, że szerokość to w sumie jest większa niż jednego człowieka, i to chyba też wypadałoby skorygować w opisie ;) wiem, że mamy mało danych o tej technice i zgadzam się, że jak najbardziej jej brakuje w arsenale dotonowców, ale no musimy bazować na tym, co mamy. Nie wiem czy bawiłabym się w wytrzymałość różnego rodzaju skał. Wiem doskonale jak to jest w rzeczywistości, ale czy na misjach mg opisuje, że o tuuu mamy grunt ilasto-pylasty, a tutaj piasek zmieszany ze żwirem? No nie xD więc nie rozdrabniałabym się aż tak mocno, nikomu to chyba nie jest potrzebne. Ten tunel w anime wytrzymał zdaje się dłużej niż kilka minut (ale nie pamiętam dokładnie, a nie mam teraz jak sprawdzić, więc mogę się mylić). To z zakrętem w sumie wydaje się być ok.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Shins »

Nazwa
Doton: Ton'neru
Dziedzina
Doton
Pieczęci
Baran > Pies > Szczur > Ptak
Ranga
C
Zasięg
5m
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za odcinek do 25m
Opis Technika tworzy w skale, ziemi lub dowolnym innym podłożu tunel o średnicy do 2,5m oraz długości do 25m. Tunel jest na tyle solidny, że nie zawali się samoistnie przez co najmniej kilkanaście minut (może wytrzymać dłużej - zależy od rodzaju materiału z którego jest wykonany oraz od głębokości). W razie prób jego zawalenia wystarczy uderzenie o sile 60 by zawalić go na odcinku 25m.

Im twardsza skała, z której powstał tunel tym może on wytrzymać dłużej przed zawaleniem się.
Im głębiej, tym krócej może on wytrzymać przed zawaleniem się.

Tunel jest tworzony w linii prostej. Może on nieznacznie opadać, wznosić się lub zakręcać, jednak te zmiany kierunku muszą być łagodne (zakręt o 90* może być wykonany na odcinku 10m).

Zawsze czytam... tylko czasem w nocy.

Co do zasięgu - chodzi bardziej o to, w jakiej odległości od Ciebie możesz zacząć tworzyć tunel. Żeby nie powstawał kilometr dalej. Tak sobie to uwidziałem, aczkolwiek może nie być takiego ograniczenia.

Co do wytrzymałości - z całą pewnością nikt nie będzie bawił się aż tak szczegółowo, ale gdyby ktoś chciał wrzucić tunel, powiedzmy, w piasku. Za długo taki nie wytrzyma. Albo na bagnisku. Jako, że nie ma skał, to po niewielkim czasie się osunie. Bo nie każdy będzie z tej techniki korzystał jedynie w litej skale.

Co do wielkości tunelu - skorygowałem, żeby był bardziej zgodny z opisem, na oko wygląda mi to na 2,5m średnicy. Aczkolwiek to jest jeszcze do waszej oceny.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Akarui »

Myślę, koszt za 25m to przesada, za tanio. Dałbym koszt za max 10m. W końcu nie zawsze chodzi o zakręcanie, nie musimy się tej wartości trzymać w obu miejscach.
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Toshiro
Posty: 1355
Rejestracja: 25 lis 2018, o 23:42
Wiek postaci: 24
Ranga: Akoraito | San
Krótki wygląd: Ubiór: https://i.imgur.com/4b7w2iP.png
Maska: https://i.imgur.com/NQByJxc.png
Widoczny ekwipunek: 2 wakizashi przy lewym boku, duża torba na dole pleców
GG/Discord: Harikken#4936

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Toshiro »

Zasięg to był dał tak 1m/2m od siebie, bo tak też ta technika została zaprezentowana. Jeśli chodzi o to jak ma wyglądać tunel, to tutaj akurat był zostawił dowolność i np dał długość tworzenia 15m, a za podwójny koszt 30 "od razu". A tak to wiadomo, że będzie można powiększać ten tunel jak się nim będzie szło. A średnica to tak wydaje mi się 2m w zupełności wystarczy i będzie ok.
0 x
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Hikari »

A mi się podoba nawet zasięg 25 metrów, ponieważ w porównaniu do innych technik ona robi jedynie dziurę w ziemi, a nie ma możliwości zabicia samemu kogokolwiek.
Jak dla mnie akcepcik.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Awatar użytkownika
Inoyū
Postać porzucona
Posty: 468
Rejestracja: 11 maja 2018, o 17:55
Wiek postaci: 20
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Albinos, brak źrenic, czerwony cień wokół oczu, dość niska, przewieszona zbędnymi wstążkami, talizmanami i ciężką, mosiężną biżuterią; źle jej z oczu patrzy; ubrana w białe keikogi i czerwoną hibakamę.
Widoczny ekwipunek: Wakizashi u boku, torba na biodrze, dwie kabury na udach, rękawiczki z blaszkami, bordowy płaszcz.
GG/Discord: Vay#6526
Multikonta: nope
Aktualna postać: Mayū

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Inoyū »

Tunel o długości 25 metrów jest do zaakceptowania. Wydaje mi się natomiast, że zasięg tej techniki jest za duży - w animu Yamato po złożeniu pieczęci musiał wręcz dotknąć dłonią miejsce, które miałoby być początkiem tunelu, dlatego też, podobnie jak Toshiro, proponowałabym zasięg 1 metra, czyli praktycznie tuż przy sobie.
0 x
PH BANK GŁOS

Obrazek

· 鹿 ·
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Kakita Asagi »

Techika spoko i jak najbardziej jestem na tak, ale:
  • Zasięg działania (pojawiania się tunelu) to zasięg bezpośredni - tunel pojawia się po dotknięciu ziemi KLIK! - taki dopisek proszę dać,
  • Nie jestem przekonany co do tworzenia go w dowolnej skale. Na ziemię, glinę jak najbardziej się mogę zgodzić, ale przechodzenie przez dowolne podłoże mi się nie widzi - Tutaj Minuta 16:36, idą tunelem i utykają przed litą skałą, której technika Yamato (ziemna) nie pokonała - dlatego na przechodzenie przez lite skały jestem na nie.
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4140
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Boyos »

Do pieczęci dodać "dotknięcie ziemi" na końcu tak jak zauważyli pozostali. Zasięg w porządku, średnica niech będzie 2m.
Co do uwagi i tworzeniu w litej skale to ciężko chyba będzie znaleźć na forum taką sytuację, ale dopisać można. Poza tymi uwagami, jestem za wprowadzeniem techniki oczywiście.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Shins »

Gdzieś mi uciekło, że ta chakra w kosztach to za 25m. Nie wiem czemu to przegapiłem...
Nazwa
Doton: Ton'neru
Dziedzina
Doton
Pieczęci
Baran > Pies > Szczur > Ptak > Dotknięcie w miejscu początku tunelu
Ranga
C
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za odcinek do 25m
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika tworzy tunel o średnicy około 2m i długości do 25m w miejdcu dotknięcia gruntu. Możliwe jest stworzenie od razu dłuższego tunelu za zużycie dodatkowej ilości chakry (każde kolejne 25m powoduje zużycie chakry według kosztu powyżej).

Tunel utrzyma się co najmniej kilkanaście minut, ale w bardziej zbitym gruncie może utrzymać się znacznie dłużej. Technika nie pozwala jednak na tworzenie tunelu w litej skale.

Uderzenie o sile 60 w strop nad tunelem może spowodować zawalenie się całego 25m odcinka.

Tunel jest tworzony w linii prostej. Może on nieznacznie opadać, wznosić się lub zakręcać, jednak te zmiany kierunku muszą być łagodne (zakręt o 90* może być wykonany na odcinku 10m).
Mam nadzieję, że niczego nie pominąłem z Waszych uwag.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Kakita Asagi »

Decyzja: AKCEPT
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Re: Doton: Ton'neru (z ang: Earth Release: Tunnelling Techni

Post autor: Shins »

Popraweczka jednej literówki. Było "miejdcu" zamiast "miejscu".
Nazwa
Doton: Ton'neru
Dziedzina
Doton
Pieczęci
Baran > Pies > Szczur > Ptak > Dotknięcie w miejscu początku tunelu
Ranga
C
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za odcinek do 25m
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika tworzy tunel o średnicy około 2m i długości do 25m w miejscu dotknięcia gruntu. Możliwe jest stworzenie od razu dłuższego tunelu za zużycie dodatkowej ilości chakry (każde kolejne 25m powoduje zużycie chakry według kosztu powyżej).

Tunel utrzyma się co najmniej kilkanaście minut, ale w bardziej zbitym gruncie może utrzymać się znacznie dłużej. Technika nie pozwala jednak na tworzenie tunelu w litej skale.

Uderzenie o sile 60 w strop nad tunelem może spowodować zawalenie się całego 25m odcinka.

Tunel jest tworzony w linii prostej. Może on nieznacznie opadać, wznosić się lub zakręcać, jednak te zmiany kierunku muszą być łagodne (zakręt o 90* może być wykonany na odcinku 10m).
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Zablokowany

Wróć do „Brakujące techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość