- Nazwa Kukły
- Furasshu
- Ranga
- B
- Klasa
- Lekka
- Cena
- 1 500 Ryo
- Materiały
- Drewno i Metal
- Wygląd Wykonany z drewna o kolorze kasztanowym, mechaniczny koń, posiadający wymiary dużego ogiera. Na grzbiecie posiada on na stałe przymocowane siodło. Wszystkie najważniejsze elementy zostały pokryte stalowymi osłonkami, w celu zwiększenia ich trwałości. Dodatkowo całość została pokryta środkiem konserwującym, który przeciwdziała kornikom, czy też korozji.
- Wierzchowiec
- Na koniu można przewozić do trzech osób, za każdą traci ona 20 szybkości.
- Mechanizmy Stawy zostały tak dopasowane aby kukiełka mogła poruszać się jak normalny koń.
- w każdym stalowym kopycie znajdują się kolce, dzięki którym marionetka jest w stanie wspinać się po stromych zboczach.
- Pod drugą płytą na szyi, znajduje się otwierane mechanizmem pudełeczko z uchwytami na 10 małych zwojów.
- W podbrzuszu znajduje się na stałe zamontowany duży zwój, które da się rozwinąć przez pociągnięcie specjalnej listwy pod siodłem.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Patataj
Moderator: Souei
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Patataj
1. Nie widzę większości hide w tym temacie. Nie jestem już modem, więc miło, jakby mnie ktoś oznaczył :C
1.5 Na szczęście mam fabulara, więc mogłem sobie podejrzeć, co tam sądzą koledzy. Tak więc:
2. Ponieważ nikt nie rzucił pomysłu to ja to zrobię. Proponuję aby kukiełka traciła jedną klasę wagową za każdego pasażera. Oznaczałoby to, że sama może lewitować na 10 metrów, ale już z pasażerem na 3, jak chcę kogoś przewieźć to też nie ma sprawy, tylko, że nie będzie tak szybko. W takim przypadku strata prędkości jest większa niż proponowała Misae, w zamian pozostawiając sobie część możliwości lotu.
3. Co do obaw Akarui'a. Rozumiem, że boisz się latania na byle desce, jednakże nie odbierałbym też całkowitej możliwości, skoro mechanika to proponuje. Dlatego też i tobie chciałbym zaproponować rozwiązanie w formie... WT. Technika, dzięki której można by jeździć/latać na swoich kukiełkach. Jeżeli taki pomysł pasuje reszcie załogi, to wrzucę niedługo projekt do działu.
1.5 Na szczęście mam fabulara, więc mogłem sobie podejrzeć, co tam sądzą koledzy. Tak więc:
2. Ponieważ nikt nie rzucił pomysłu to ja to zrobię. Proponuję aby kukiełka traciła jedną klasę wagową za każdego pasażera. Oznaczałoby to, że sama może lewitować na 10 metrów, ale już z pasażerem na 3, jak chcę kogoś przewieźć to też nie ma sprawy, tylko, że nie będzie tak szybko. W takim przypadku strata prędkości jest większa niż proponowała Misae, w zamian pozostawiając sobie część możliwości lotu.
3. Co do obaw Akarui'a. Rozumiem, że boisz się latania na byle desce, jednakże nie odbierałbym też całkowitej możliwości, skoro mechanika to proponuje. Dlatego też i tobie chciałbym zaproponować rozwiązanie w formie... WT. Technika, dzięki której można by jeździć/latać na swoich kukiełkach. Jeżeli taki pomysł pasuje reszcie załogi, to wrzucę niedługo projekt do działu.
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Patataj
Ukryty tekst
0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Patataj
0 x
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Patataj
kukiełka wielkości człowieka też może być lekka. Waga odnosi się głównie do ilości mechanizmów w niej zawartych. Ta jest tworzona w celu osiągania jak najlepszych prędkości, więc można uznać, że jej konstrukcja jest do tego przystosowana.
0 x
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Patataj
- Nazwa Kukły
- Furasshu
- Ranga
- B
- Klasa
- Średnia
- Cena
- 2 000 Ryo
- Materiały
- Drewno i Metal
- Wygląd Wykonany z drewna o kolorze kasztanowym, mechaniczny koń, posiadający wymiary dużego ogiera. Na grzbiecie posiada on na stałe przymocowane siodło. Wszystkie najważniejsze elementy zostały pokryte stalowymi osłonkami, w celu zwiększenia ich trwałości. Dodatkowo całość została pokryta środkiem konserwującym, który przeciwdziała kornikom, czy też korozji.
- Wierzchowiec
- Na koniu można przewozić do trzech osób, za każdą traci ona 20 szybkości.
- Mechanizmy Stawy zostały tak dopasowane aby kukiełka mogła poruszać się jak normalny koń.
- w każdym stalowym kopycie znajdują się kolce, dzięki którym marionetka jest w stanie wspinać się po stromych zboczach.
- Pod drugą płytą na szyi, znajduje się otwierane mechanizmem pudełeczko z uchwytami na 10 małych zwojów.
- W podbrzuszu znajduje się na stałe zamontowany duży zwój, które da się rozwinąć przez pociągnięcie specjalnej listwy pod siodłem.
- Dodatkowe Dzięki specjalnej konstrukcji i mechanizmach wspierających, kukiełka traktowana jest jako lekka podczas wyliczania prędkości.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości