Patataj

Moderator: Souei

Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Patataj

Post autor: Jun'ichi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Patataj

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Patataj

Post autor: Boyos »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Rindou Arashi

Re: Patataj

Post autor: Rindou Arashi »

1. Nie widzę większości hide w tym temacie. Nie jestem już modem, więc miło, jakby mnie ktoś oznaczył :C
1.5 Na szczęście mam fabulara, więc mogłem sobie podejrzeć, co tam sądzą koledzy. Tak więc:

2. Ponieważ nikt nie rzucił pomysłu to ja to zrobię. Proponuję aby kukiełka traciła jedną klasę wagową za każdego pasażera. Oznaczałoby to, że sama może lewitować na 10 metrów, ale już z pasażerem na 3, jak chcę kogoś przewieźć to też nie ma sprawy, tylko, że nie będzie tak szybko. W takim przypadku strata prędkości jest większa niż proponowała Misae, w zamian pozostawiając sobie część możliwości lotu.

3. Co do obaw Akarui'a. Rozumiem, że boisz się latania na byle desce, jednakże nie odbierałbym też całkowitej możliwości, skoro mechanika to proponuje. Dlatego też i tobie chciałbym zaproponować rozwiązanie w formie... WT. Technika, dzięki której można by jeździć/latać na swoich kukiełkach. Jeżeli taki pomysł pasuje reszcie załogi, to wrzucę niedługo projekt do działu.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Patataj

Post autor: Yamanaka Inoshi »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Patataj

Post autor: Boyos »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Patataj

Post autor: Jun'ichi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Patataj

Post autor: Kakita Asagi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Patataj

Post autor: Jun'ichi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Rindou Arashi

Re: Patataj

Post autor: Rindou Arashi »

Nazwa Kukły
Furasshu
Ranga
B
Klasa
Lekka
Cena
1 500 Ryo
Materiały
Drewno i Metal
Wygląd Wykonany z drewna o kolorze kasztanowym, mechaniczny koń, posiadający wymiary dużego ogiera. Na grzbiecie posiada on na stałe przymocowane siodło. Wszystkie najważniejsze elementy zostały pokryte stalowymi osłonkami, w celu zwiększenia ich trwałości. Dodatkowo całość została pokryta środkiem konserwującym, który przeciwdziała kornikom, czy też korozji.
Wierzchowiec
Na koniu można przewozić do trzech osób, za każdą traci ona 20 szybkości.
Mechanizmy Stawy zostały tak dopasowane aby kukiełka mogła poruszać się jak normalny koń.
  • w każdym stalowym kopycie znajdują się kolce, dzięki którym marionetka jest w stanie wspinać się po stromych zboczach.
  • Pod drugą płytą na szyi, znajduje się otwierane mechanizmem pudełeczko z uchwytami na 10 małych zwojów.
  • W podbrzuszu znajduje się na stałe zamontowany duży zwój, które da się rozwinąć przez pociągnięcie specjalnej listwy pod siodłem.
Link do tematu postaci
KLIK!
Zmieniłem trochę mechanikę przewozu z racji na odrzucenie pomysłu z lataniem.
0 x
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Patataj

Post autor: Jun'ichi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Rindou Arashi

Re: Patataj

Post autor: Rindou Arashi »

kukiełka wielkości człowieka też może być lekka. Waga odnosi się głównie do ilości mechanizmów w niej zawartych. Ta jest tworzona w celu osiągania jak najlepszych prędkości, więc można uznać, że jej konstrukcja jest do tego przystosowana.
0 x
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Patataj

Post autor: Jun'ichi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Patataj

Post autor: Boyos »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Rindou Arashi

Re: Patataj

Post autor: Rindou Arashi »

Nazwa Kukły
Furasshu
Ranga
B
Klasa
Średnia
Cena
2 000 Ryo
Materiały
Drewno i Metal
Wygląd Wykonany z drewna o kolorze kasztanowym, mechaniczny koń, posiadający wymiary dużego ogiera. Na grzbiecie posiada on na stałe przymocowane siodło. Wszystkie najważniejsze elementy zostały pokryte stalowymi osłonkami, w celu zwiększenia ich trwałości. Dodatkowo całość została pokryta środkiem konserwującym, który przeciwdziała kornikom, czy też korozji.
Wierzchowiec
Na koniu można przewozić do trzech osób, za każdą traci ona 20 szybkości.
Mechanizmy Stawy zostały tak dopasowane aby kukiełka mogła poruszać się jak normalny koń.
  • w każdym stalowym kopycie znajdują się kolce, dzięki którym marionetka jest w stanie wspinać się po stromych zboczach.
  • Pod drugą płytą na szyi, znajduje się otwierane mechanizmem pudełeczko z uchwytami na 10 małych zwojów.
  • W podbrzuszu znajduje się na stałe zamontowany duży zwój, które da się rozwinąć przez pociągnięcie specjalnej listwy pod siodłem.
Dodatkowe Dzięki specjalnej konstrukcji i mechanizmach wspierających, kukiełka traktowana jest jako lekka podczas wyliczania prędkości.
Link do tematu postaci
KLIK!
Podniosłem cenę do 2000, myślę, że te 500 będzie odpowiednią rekompensatą odpowiedniej konstrukcji. Co do zmiany klasy, nie zmienia to zbyt dużo, w końcu odnosi się to jedynie do zasięgu lotu i szybkości, a skoro i tak traktuję kukiełkę jako lekką przy szybkości a latać na niej nie mogę, to raczej nic to nie zmienia. Jednakże, skoro taka jest wola, to się dostosowuję, chciałbym mieć to już z głowy. Czekam na dalsze opinie.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Przedmioty”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości