- Nazwa
- Dojjibōru
- Dziedzina
- Taijutsu|Uniwersalne
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki +20 szybkości, +10 percepcji
- Opis Dość łopatologiczna technika defensywna, Taiuser posługujący się tą techniką, jest w stanie stanąć w szranki z większą liczbą przeciwników jednocześnie, dzięki wielu treningom reakcje na ciosy są niemal wyćwiczone, co pozwala zbijać ciosy nadchodzące z niemal każdej strony, użytkownika ogranicza tylko jego własne pole widzenia. Niektórzy wojownicy, którzy osiągnęli wystarczający poziom są w stanie w sekwencje obronne wpleść również zwykłe uderzenia, czy pojedyncze ciosy Taijutsu co pozwala na efektywne i dość efektowne zakończenie starcia. Jednak jak wszystko jutsu ma też swoje wady, podczas jego stosowania, użytkownik traci na mobilności, a że nie zapewni ono ochrony przed atakami przeprowadzanymi z dystansu, stajemy się łatwym celem dla strzelców, czy osób korzystających ze znacznej części ninjutsu.
- Link do tematu
- KLIK!
Dojjibōru
Moderator: Souei
Dojjibōru
0 x
Re: Dojjibōru
Technika wzorowana na:
- Nazwa
- Mikazukigiri
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zależy od długości ostrza
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki otrzymujemy +10 do siły, +10 do szybkości
- Opis Technika posiadająca głównie znamiona defensywne. Szermierz znający to jutsu zaczyna szybko kręcić mieczem wokół siebie, blokując ataki nadchodzące z różnych stron. Bardzo skuteczna w walce z wieloma przeciwnikami, a zwłaszcza gdy jest się przez nich otoczonym. Dodatkowo, jeżeli shinobi jest dostatecznie wprawny w posługiwaniu się mieczem, może wykonać te uderzenia w sposób ofensywny, raniąc wszystkich dookoła.
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Dojjibōru
Wygląda tak bo to podstawa Wing Chun, jednej ze szkoły kung fu, która polega na schematycznych ruchach jeśli mnie pamięć nie myli, łączącej zbijanie ciosów i ich zadawanie. Dlatego wygląda jak styl.
Co do różnicy się zgodzę, ale nie widzę innego sposobu, na zrealizowanie techniki defensywnej w taijutsu, która blokuje więcej, niż jeden cios, w razie czego mogę podrzucić fragment z kadrem w którym bohater trenuje te schematy.
Edit. 1
Co do oryginalnego stylu walki, polega on na walce wręcz opartej na elastyczności ciała itd, walce wręcz, kijem, oraz dwoma krótkimi ostrzami, dlatego przy obecnej mechanice nie da się go w całości zrealizować na forum, wątpię, że przejdzie styl łączący trzy inne.
Edit. 2 Jak teraz myślę, mógłbym dodać wymagania szybkości i percepcji, ale wolę najpierw zapytać o zdanie.
Co do różnicy się zgodzę, ale nie widzę innego sposobu, na zrealizowanie techniki defensywnej w taijutsu, która blokuje więcej, niż jeden cios, w razie czego mogę podrzucić fragment z kadrem w którym bohater trenuje te schematy.
Edit. 1
Co do oryginalnego stylu walki, polega on na walce wręcz opartej na elastyczności ciała itd, walce wręcz, kijem, oraz dwoma krótkimi ostrzami, dlatego przy obecnej mechanice nie da się go w całości zrealizować na forum, wątpię, że przejdzie styl łączący trzy inne.
Edit. 2 Jak teraz myślę, mógłbym dodać wymagania szybkości i percepcji, ale wolę najpierw zapytać o zdanie.
0 x
- Yami
- Posty: 3059
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 27
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Re: Dojjibōru
Nie wiem czy złożona kombinacja ciosów liczy się jako styl, zwłaszcza że uniwersalne łączą to wszystko co nie pasuje do obecnych. Biorąc pod uwagę że Chanbary nie rozbijamy na ostrza krótkie/długie/jednoręczne/półtora/dwu itd.
Edit 1. Literówki
Edit 1. Literówki
0 x
Re: Dojjibōru
W takim razie opiszę konkretne odpowiedzi na konkretne ruchy, tylko to może zająć nieco czasu, bo albo będę szukał jakichś opisów treningów [bo na yt nie mogłem znaleźć], albo będę musiał wyłapać to w filmie, czyli mniej więcej do jutra/pojutrze będzie poprawiona wersja
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Dojjibōru
Uważam jak pozostali, aktualny opis techniki to styl. Pasuje mi propozycja podana przez Akarui.
0 x
Re: Dojjibōru
Nie wiem dobrze zrozumiałem, ale wydaje mi się że tak. Tak więc dodałem opis, owych konkretnych ruchow
Nie wiem czy napisałem w wystarczająco przejrzysty sposób, ale wydaje mi się że tak miało być.
Nie wiem czy napisałem w wystarczająco przejrzysty sposób, ale wydaje mi się że tak miało być.
0 x
Re: Dojjibōru
- Nazwa
- Dojjibōru
- Dziedzina
- Taijutsu|Uniwersalne
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki +20 szybkości, +10 percepcji
- Opis Dość łopatologiczna technika defensywna, Taiuser posługujący się tą techniką, jest w stanie stanąć w szranki z większą liczbą przeciwników jednocześnie, dzięki wielu treningom reakcje na ciosy są niemal wyćwiczone, co pozwala zbijać ciosy nadchodzące z niemal każdej strony, użytkownika ogranicza tylko jego własne pole widzenia. Niektórzy wojownicy, którzy osiągnęli wystarczający poziom są w stanie w sekwencje obronne wpleść również zwykłe uderzenia, czy pojedyncze ciosy Taijutsu co pozwala na efektywne i dość efektowne zakończenie starcia. Tak naprawdę jest to o wiele prostsze, niż wykonywanie setek różnych ruchów, aby uzyskać płynność i nie musieć wysilać się przy dostosowywaniu do przeciwnika sposób obrony dzieli się właściwie na dwa ruchy, uderzenia wysokie tj. te mające uderzyć od głowy mniej więcej do pasa, może nieco poniżej odbijane są poprzez wykonanie kolistego ruchu i "uderzeniem w cios" przedramieniem lub nadgarstkiem, te padające niżej zbijane są poprzez kopnięcia, konkretniej takie mające uderzyć podeszwą mniej więcej w połowie kończyny, którą wykonywany jest cios i odbić go, lub zatrzymać. Jednak jak wszystko jutsu ma też swoje wady, podczas jego stosowania, użytkownik traci na mobilności, a że nie zapewni ono ochrony przed atakami przeprowadzanymi z dystansu, stajemy się łatwym celem dla strzelców, czy osób korzystających ze znacznej części ninjutsu.
- Link do tematu
- KLIK!
0 x
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości