Kurage

Moderator: Souei

Awatar użytkownika
Yama-uba
Gracz nieobecny
Posty: 71
Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:51
Multikonta: Atari Sanada

Kurage

Post autor: Yama-uba »

Nazwa
Kurage
Poziom
Zaawansowany | 3
Rodzaj
Trucizna
Forma
Płyn
Sposób aplikacji
Na ostrze/Domięśniowy
Efekty Wprowadzenie trucizny do krwiobiegu któregoś z czterech członków powoduje nagły, lecz krótkotrwały bezwład.
Opis Kurage to potężna trucizna o równie potężnej wadzie. Zraniony w nogę bądź rękę przeciwnik przez broń, na której znajduje się trucizna traci w niej władanie na krótki okres. Fioletowy lepki płyn o silnym octowym zapachu atakuje mięśnie paraliżując je przy tym. Trucizna skutecznie działa jedynie na członki. Substancja obca jest zwalczana sprawnie i prędko przez organizm przez co sam efekt znika tak samo szybko jak się pojawia.
Działanie Tura 0 (Tura aplikacji): Znaczące i nieszkodliwe mrowienie zatrutej partii ciała.
Tura 1: Uniemożliwia władania zranioną ręką/nogą.
Tura 2: Odzyskanie władania z uczuciem mrowienia - które nie ma żadnego realnego wpływu.
Tura 3: Brak efektów trucizny.
Link do tematu postaci
KLIK!
0 x
Obrazek
Moje pyszne, cudowne i pachnące: Trucizny
Komu, komu bo idę do domu~
Awatar użytkownika
Yama-uba
Gracz nieobecny
Posty: 71
Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:51
Multikonta: Atari Sanada

Re: Kurage

Post autor: Yama-uba »

Uniżenie proszę o pisanie bez hidów c;
0 x
Obrazek
Moje pyszne, cudowne i pachnące: Trucizny
Komu, komu bo idę do domu~
Rindou Arashi

Re: Kurage

Post autor: Rindou Arashi »

1. Jeżeli ma działać przez rany to sposób aplikacji na ostrze a nie dożylnie. Przynajmniej tak wnioskuję z opisu.

2. Zastanawiam się czy nie powinno być coś wspomniane o minimalnej wielkości rany, w końcu co innego jak zrobić głęboką ranę ciętą a co innego jak ukłujesz kogoś senbonem.
0 x
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kurage

Post autor: Kakita Asagi »

Hm, gdybyśmy chcieli być bardzo naukowi, to byśmy wnieśli, że toksyna atakuje receptory acetylocholiny, przez co uniemożliwia przewodnictwo w synapsie nerwowo-mięśniowej. Działanie jest bardzo szybkie, co ciekawe, równie szybko znika efekt przez samooczyszczanie się wspomnianej synapsy...

A teraz językiem normalnym ;) Podobnie jak Rindou uważam, że należy zmienić aplikację - to nie jest dożylnie, to jest przy okazji ostrza, na którym trucizna się znajduje. Poza tym, nie specjalnie kupuję to, że działa to jedynie na mięśnie kończyn - w jaki niby sposób toksyna ma rozróżniać jeden mięsień od drugiego? Gdyby tu jeszcze szło o to, że jedynie te mięśnie, które wchodząc w aparat ruchu to ok, ale tutaj mamy posłużenie się (w mojej opinii jedynie morfologiczną) klasyfikacją mięśni szkieletowych na długie i inne, ale one wszystkie będą mięśniami poprzecznieprążkowanymi - czyli zależnymi od woli. Taki sam typ byłby w chociażby w plecach...

Generalnie, już prędzej bym widział, że:
1 - bije to po mięśniach prążkowanych w okolicach aplikacji,
2 - zasięg działanie zależny od ilości toksyny która dostała się do ciała,
3 - ilość toksyny dostająca się byłaby uzależniona od czasu i głębokości rany - by nie było, że małe skaleczenie wyłącza całą kończynę (i co ciekawe, tylko kończynę).

Te powyższe trzeba doprecyzować.
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Kurage

Post autor: Akarui »

Jestem przeciwny punktom 2 i 3. Tylko tego nam brakuje, by podczas walki sędzia musiał określać głębokość zadanej rany i ilość mililitrów (czy może nawet mniej!) toksyny, która dostała się do organizmu przeciwnika podczas wykonanego cięcia. Bez sensu. Te rzeczy trzeba upraszczać do mechaniki forum a nie rozszerzać system i zmuszać do kolejnych obliczeń.

Zmień sposób aplikacji, bo nie jest dożylny. Może lepiej "domięśniowy", skoro atakujemy mięśnie. W opisie jest wytłumaczone jak działa. Reszta mi pasuje.
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kurage

Post autor: Boyos »

Nie wiem, ja bym się nie bawił w mięśnie poprzecznie prążkowane, ciapkowane czy jakiś inny wzorek. Chodzi o to że zraniony mięsień po prostu na chwilę przestaje funkcjonować i takie dostanie się trucizny do bicepsu powoduje jego chwilowy paraliż co uniemożliwia zgięcie ręki i to wydaje się logiczne. Na klatce piersiowej czy plecach mięśni jest chyba troszkę więcej mięśni, aby trafić jackpot i zatruć wszystkie jednym ciachnięciem. To tłumaczenie ma pewnie wiele dziur, jest niezgodne z naukowymi teoriami i nie posiada trudnego słownictwa, ale moim zdaniem jest wystarczająco naciąganą prawdą na zaspokojenie tego przypadku.

Co do ilości trucizny i jej efektu.
Trucizny jak zapewne wiece produkuje się w 10 dawkach. Jedna dawka pozwala na pokrycie kunai czy senbona, na katanę idą 3. Opis działania obejmuje przypadek dostania się do organizmu jednej dawki i to czy taka dawka została wtłoczona do organizmu ocenia MG, nie ma sensu tworzyć tutaj żadnych rozpisek zależności efektu od ilości.

Ja poproszę w turze aplikacji jakiś symptom, że coś się dzieje z naszą łapką/nózią. Symptom nieszkodliwy, ale taki który ostrzeże ofiarę, że coś jest nie teges.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yama-uba
Gracz nieobecny
Posty: 71
Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:51
Multikonta: Atari Sanada

Re: Kurage

Post autor: Yama-uba »

Jeśli mam być szczera to też jestem za mniejszym patrzeniem na realizm - i nie chodzi tu o wygodę dla mnie - bo jeśli zaczniemy tak wszystko analizować i zrównywać z naszym światem, to ta magiczna bańka pryśnie. Poza tym same umiejętności wymagałby od gracza jak i moderatorów pełnej wiedzy medyczno-chemicznej, co również jest przesadą. Grając wiedźminem nie musiałam mieć fakultetów z zielarstwa, trzeba było zostać przy zawodzie łowcy potworów <feelsbadman>
  • Podsumowując usuwam mięśnie długie i po prostu zostawiam mięśnie.

    Sposób aplikacji daje na ostrze/domięśniowy.

    Dodaje w turze 0 jeszcze symptom mrowienia.

    Ilość trucizny też bym zostawiła sędziemu, bo są różne sytuacje etc. Tak samo jak i warunku fizyczne. W końcu dziecięce ciało mniej wymaga trucizny niż takiego dwu-metrowego byka.

Małe wyjaśnienie, chciałam niezbyt OP truciznę, która po prostu wyłącza ręce/nogi. Szybko, ale krótko. Stąd próba uzasadnienia mięśniami długimi, ale generalnie tak długo jak formuła się zgadza, tak sam opis i jego składowe są dla mnie obojętne.


Zmienione c;
0 x
Obrazek
Moje pyszne, cudowne i pachnące: Trucizny
Komu, komu bo idę do domu~
Rindou Arashi

Re: Kurage

Post autor: Rindou Arashi »


Obrazek
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kurage

Post autor: Boyos »

No jak na zaawansowaną truciznę to chyba jest ok. I mean, to chyba pierwsza z tego poziomu, a przynajmniej moje oczy widzą taką pierwszy raz, soł... akcept. Trochę ze strachem, ale akcept.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Kurage

Post autor: Akarui »

akcept.
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kurage

Post autor: Boyos »

Przenoszę
0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Przedmioty”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości