- Nazwa
- Kusatta hābu
- Poziom
- Umiarkowany | 2
- Rodzaj
- Trucizna
- Forma
- Płyn
- Sposób aplikacji
- Truciznę umieszcza się w zbiorniku wodnym, ofiara zaś przyjmuje ją doustnie.
- Efekty Po wypiciu zatrutej wody człowiek jak i zwierzyna pada ofiarą zatrucia pokarmowego.
- Opis Kusatta hābu to trucizna taktyczna wobec czego nie używa się jej bezpośrednio na przeciwniku. Truciznę tworzy się za pomocą ziół oraz zgniłego mięsa co w efekcie daje czerwono-zielonkawą gęstą breje. Substancje umieszcza się w woreczku i wrzuca do zbiornika wodnego - studni czy też rzeki, której nurt płynie w stronę wrogiego obozu. Przynosi ona taki sam efekt, jakby wrzucić pomordowane, zgniłe bydlęcia, lecz jest znacznie bardziej dyskretna. Zwłoki zwierząt bowiem można dojrzeć, a małe zawiniątko już znacznie ciężej. Trucizna więc miesza się z wodą czyniąc ją niezdatną do picia. W efekcie przeciwnicy pijący wodę zatruwają swój układ pokarmowy.
- Działanie Tura 0 (Tura aplikacji): Nie dzieje się nic.
Dzień(fabularny) 1: Woreczek z mieszanką umieszczona w zbiorniku miesza się z wodą, początkowo wydzielając zbyt mała ilość trucizny. Woda nie zmienia ani smaku ani zapachu.
Dzień(fabularny) 2: Trucizna częściowo rozpuszcza się w wodzie czyniąc ją zatrutą. Jej smak zmienia się na lekko stęchły, zapach zaś nie zmienia się.
Dzień(fabularny) 3: Tego dnia "soki" zawiniątka działają najlepiej. Dokładnie wymieszane w dalszym ciągu zatruwają wodę czyniąc jej smak stęchłym, tak samo w przypadku zapachu.
Dzień(fabularny) 4: Mieszanka częściowo wypłukana powraca do efektów ze stanu dnia 2.
Dzień(fabularny) 5: Woreczek z trucizną traci swoje właściwości doszczętnie wypłukany przez wodę. Zgniłe mięso jest zbyt małej ilości, aby czynić wodę dalej zatrutą. UWAGA: Jeśli obieg wody jest zamknięty, wtedy woda zatruta będzie póki się jej nie oczyści.
UWAGA 2: Mała rzeka/zbiornik wodny - 1 Woreczek trucizny
Średnia rzeka/zbiornik wodny - 2 Woreczków trucizny
Wielka rzeka/zbiornik wodny - 5 Woreczków trucizny - Link do tematu postaci
- KLIK!
Kusatta hābu
Moderator: Souei
- Yama-uba
- Gracz nieobecny
- Posty: 71
- Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:51
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 528#p71528
- Multikonta: Atari Sanada
Kusatta hābu
0 x

Moje pyszne, cudowne i pachnące: Trucizny
Komu, komu bo idę do domu~
- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Kusatta hābu
Akcept
0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Akashi
- Postać porzucona
- Posty: 1240
- Rejestracja: 25 lip 2017, o 22:58
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Wędrowiec
- Krótki wygląd: Jednooki młodzieniec o fioletowych włosach. Odziany w skórzany płaszcz ze znakiem jashina na plecach
- Widoczny ekwipunek: Skórzany płaszcz, kazeshini
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=3899
Re: Kusatta hābu
Z początku byłem sceptyczny nieco co do użycia w rzekach, ale wizualizacja tego dała radę :p akcept
0 x

- Boyos
- Administrator
- Posty: 4141
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Kusatta hābu
Chyba z dnia 2.
Poza tym zmień może to tracenie "cudownych" właściwości na wypłukiwanie po prostu z tego woreczka, bo jeśli tak to zostawimy, to trochę się to kłóci z tym dopiskiem o zamkniętym obiegu wody. Jeśli traci właściwości to woda nie powinna być zatruta w zamkniętym obiegu do momentu jej oczyszczenia, tylko analogicznie x dni.
No i dobrze by było właśnie, aby w jakiejś rzece umieszczać to na stałe w jednym miejscu przed lokalizacją przeciwnika, bo jak całość pójdzie z prądem to pupa.
Poza tym zmień może to tracenie "cudownych" właściwości na wypłukiwanie po prostu z tego woreczka, bo jeśli tak to zostawimy, to trochę się to kłóci z tym dopiskiem o zamkniętym obiegu wody. Jeśli traci właściwości to woda nie powinna być zatruta w zamkniętym obiegu do momentu jej oczyszczenia, tylko analogicznie x dni.
No i dobrze by było właśnie, aby w jakiejś rzece umieszczać to na stałe w jednym miejscu przed lokalizacją przeciwnika, bo jak całość pójdzie z prądem to pupa.
0 x

- Yama-uba
- Gracz nieobecny
- Posty: 71
- Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:51
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 528#p71528
- Multikonta: Atari Sanada
Re: Kusatta hābu
Okey zmieniłam tą omyłkę z cyferką i przerobiłam na to wypłukanie.
Właściwie działanie dotyczy tych rzek raczej niżeli zamkniętych obiegów. Bo przecież jeśli wrzucimy to do powiedzmy kubła wody to on ot tak nie oczyści się z trucizny. Zamknięty obieg powoduje to, że ilość wody jest stała więc jeśli coś się ją z czymś wymiesza to już tak zostanie chyba, że się zneutralizuje. Jednak truciznę robię pod kontem taktycznym, obozy wrogich jednostek raczej nie pozwolą nam się zbliżyć za nadto więc kwestia studni jest nierealna, studnią to możemy potruć jakiś nic nie istotnych wieśniaków.
No ale z drugiej strony mogę też się zgodzić na te więcej dni działania w zamkniętym zbiorniku, no bo mimo wszystko balans etc. Dajmy na to 10dni?
Właściwie działanie dotyczy tych rzek raczej niżeli zamkniętych obiegów. Bo przecież jeśli wrzucimy to do powiedzmy kubła wody to on ot tak nie oczyści się z trucizny. Zamknięty obieg powoduje to, że ilość wody jest stała więc jeśli coś się ją z czymś wymiesza to już tak zostanie chyba, że się zneutralizuje. Jednak truciznę robię pod kontem taktycznym, obozy wrogich jednostek raczej nie pozwolą nam się zbliżyć za nadto więc kwestia studni jest nierealna, studnią to możemy potruć jakiś nic nie istotnych wieśniaków.
No ale z drugiej strony mogę też się zgodzić na te więcej dni działania w zamkniętym zbiorniku, no bo mimo wszystko balans etc. Dajmy na to 10dni?
0 x

Moje pyszne, cudowne i pachnące: Trucizny
Komu, komu bo idę do domu~
- Boyos
- Administrator
- Posty: 4141
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Kusatta hābu
Nie no, jak jest tak jak teraz, to w obiegu zamkniętym może być do momentu oczyszczenia chyba. To znaczy, dla mnie spoxik.
"Kontem" <notlikethis>
"Kontem" <notlikethis>
0 x

- Yama-uba
- Gracz nieobecny
- Posty: 71
- Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:51
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 528#p71528
- Multikonta: Atari Sanada
Re: Kusatta hābu
Kontem no bo wiesz bo żarty że nie umiem pisać, huehuehuehuehe ehhhhhhhhheeeeeeeeeee he...
No to super <3

No to super <3
0 x

Moje pyszne, cudowne i pachnące: Trucizny
Komu, komu bo idę do domu~
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Kusatta hābu
Trzeba uwzględnić, że npc wtedy też będą chcieli jak najszybciej pozbyć się problemu, a także będą ścigać odpowiedzialnego.
Wątpię aby to było nawet 10 dni, ale wszystko zależy od miejsca tak na prawdę i nie regulowałbym tego takim czasem, a pewnie musiałby o tym decydować ktoś z administracji przy każdym przypadku.
Wątpię aby to było nawet 10 dni, ale wszystko zależy od miejsca tak na prawdę i nie regulowałbym tego takim czasem, a pewnie musiałby o tym decydować ktoś z administracji przy każdym przypadku.
0 x

- Boyos
- Administrator
- Posty: 4141
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Kusatta hābu
Ale przecież ostatecznie nie ma żadnej wzmianki o 10 dniach ani jakimkolwiek czasie działania.
0 x

- Yama-uba
- Gracz nieobecny
- Posty: 71
- Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:51
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 528#p71528
- Multikonta: Atari Sanada
Re: Kusatta hābu
Dobrze Twoface mówi!
Szefie dej no akcepta
Szefie dej no akcepta

0 x

Moje pyszne, cudowne i pachnące: Trucizny
Komu, komu bo idę do domu~
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Kusatta hābu
ja bym dopisał tylko do "uwag" że przy używaniu tej trutki o czasie musi decydować ałdmin i tyle
moim zdaniem
moim zdaniem
0 x
- Boyos
- Administrator
- Posty: 4141
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Kusatta hābu
No ostatecznie MG oceni czas działania zależnie od warunków. To co jest w rozpisce to standardowe działanie dla standardowych warunków, zawsze chyba tak jest czo nie?
0 x

- Yama-uba
- Gracz nieobecny
- Posty: 71
- Rejestracja: 21 sty 2018, o 21:51
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 528#p71528
- Multikonta: Atari Sanada
Re: Kusatta hābu
Jasne, tez sie z tym zgadzam. To jak w przypadku używania jakiegoś justu na cywili. W opisie technik nie trzeba pisać ze w razie co to fabular interweniuje, ale jak chcecie to moge dodać.
0 x

Moje pyszne, cudowne i pachnące: Trucizny
Komu, komu bo idę do domu~
Re: Kusatta hābu
Brakuje mi jakiegoś standardowego odniesienia, znaczy się w jakim mniej więcej zbiorniku jest efektywna jedna porcja.
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości