- Nazwa
- Kumoshin no Jutsu
- Pieczęci
- Baran
- Zasięg
- Maksymalnie 150 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Użyteczna technika, pozwalająca na teleportację w dowolne miejsce w promieniu 150 metrów. Po złożeniu pieczęci, użytkownik wyzwala pod swoimi stopami niewielki obłok dymu, w którym całkowicie znika. W dokładnie taki sam sposób pojawia się w miejscu docelowym. Technika, ze względu na wymagane skupienie, nie nadaje się do użycia w walce.
"Technika, ze względu na wymagane skupienie, nie nadaje się do użycia w walce." - to zdanie jest po prostu zbyt ogólne. Ktoś mógłby pomyśleć, że po prostu w walce tego używać nie można, bo równa się to automatycznej śmierci. Tak z pewnością nie jest. Mogę zrozumieć to "wymagane skupienie" i czas "aktywacji", ale mi (i pewnie wielu innym osobom) nie wystarcza takie stwierdzenie.
ROZWIĄZANIE
Określić dlaczego dokładnie technika "nie nadaje się do użycia w walce"? Ilość czasu potrzebną na aktywację i tego typu rzeczy. Myślę, że to nie jest problem (ani dodatkowa zabawa cyferkami).
DODATKOWE UWAGI
Brak.
- Nazwa
- Shunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Baran / Brak (wtedy zasięg jest o połowę mniejszy)
- Zasięg Max.
- 75 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Specjalna technika Ninjutsu, która pozwala na wykonanie błyskawicznego przeskoku z jednego miejsca na drugie. Ograniczeniem tej techniki jest linia poruszania, która musi przebiegać w linii prostej. Szybkość z jaką się poruszamy przy tej technice jest praktycznie nie do zauważenia dla innych przez co technika często jest wykorzystywana w celu szybkiego przemknięcia niezauważonym pod samym nosem oponenta. Dla uzyskania efektu zaskoczenia miejsce zniknięcia oraz miejsce dotarcia przysłania kłębek dymu stwarzając wrażenie wykonania teleportacji choć w rzeczywistości jest to skok.
Uwaga! Shunshin no Jutsu średnio nadaje się w walce, ponieważ po skoku następuje "potknięcie" trwające ok. 2 sekundy. Jeśli osoba zaatakuje od razu (czyli zanim miną owe 2 sekundy) to ma pewność, że wyłoży się jak długa, natomiast jeśli odczeka spokojnie to nic jej się nie stanie.
Generalnie zacznę od tego, że umieściłem tą technikę w jednym temacie razem z Kumoshin no Jutsu z jednego powodu. Te dwie techniki bardzo są podobne do siebie, bowiem służą niemalże do tego samego. Jaki jednak jest problem z Shunshin? Ano, te dwie sekundy opóźnienia. 2 sekundy to strasznie dużo i podczas szybkich pojedynków jesteśmy w stanie zginąć z 10 razy w tym czasie. Tutaj jest pokazana ta technika w wykonaniu Sasuke (o tym, że to Shunshim wspomina Tobi chwilę po tym jak zostaje przecięty). Nie ma żadnego opóźnienia pomiędzy wykonaniem techniki, a wyprowadzeniem ataku.
ROZWIĄZANIE
Proponuję więc usunąć tą wzmiankę o opóźnieniu. Pewnie ktoś powie, że wtedy technika byłaby za mocna. To prawda, więc w celu zbalansowania tego jutsu, proponuję także nerfy. "Szybkość z jaką się poruszamy przy tej technice jest praktycznie nie do zauważenia dla innych" - proponuję usunąć ten dopisek i dać bonusowe statystyki do szybkości (30/40/50 - to już zostawiam administracji). Kto będzie mógł ten to dostrzeże. Kto nie będzie mógł? Trudno. Prawdopodobnie zostanie wykończony. Jednak szansa na skontrowanie tej techniki ciągle pozostanie. Dodatkowo, zmniejszyć zasięg do powiedzmy 10 - 15 metrów.
DODATKOWE UWAGI
Można tą technikę zostawić jako ninjutsu. Można tą technikę też przenieść jako uniwersalne Taijutsu rangi B/A/S. Ewentualnie zmienić Shunshim w słabszą wersję Kumoshin (i wtedy Kumoshin wymagałby znajomości Shunshim). No i co jeszcze? Ano to, że to chyba nie jest skok tylko bieg

- Nazwa
- Chakra Kōgeki
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (utrzymanie na turę)
- Opis Niezwykłe jutsu medyczne polegające na wzmacnianiu mięśni użytkownika chakrą, a co za tym idzie - siły medyka. Im bieglejszy jest użytkownik w iryojutsu, tym więcej potrafi wykrzesać ze swojego ciała. Dzięki temu shinobi może nie tylko uderzać mocniej, ale też bez większych problemów podnosić ciężary które wcześniej były poza jego zasięgiem. Dużą wadą tego wzmocnienia jest bardzo kosztowne na dłuższą metę.
- Wymagania
- Dowolny styl taijutsu na randze B, Kontrola Chakry min. B
- Bonusy Zależne od rangi Iryojutsu:
C: +40 siła
B: +60 Siła
A: +80 Siła
S: +100 Siła
Bonusy na każdej randze nie sumują się.
- Nazwa
- Ōkashō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Okrąg o promieniu 10 metrów
- Koszt
- Brak dodatkowych
- Dodatkowe
- Wymaga aktywnego Chakra Kōgeki
- Opis Jutsu to polega na przekierowaniu chakry do pięści użytkownika, znacząco zwiększając jego siłę ciosu. Następnie shinobi uderza kułakiem w ziemię, krusząc całe podłoże w promieniu 10 metrów i tworząc spory krater. Cokolwiek było ukryte pod ziemią, zostaje natychmiast odkryte, a dodatkowo odłamki ziemi mogą zostać wykorzystane do ataku (jeżeli samo zniszczenie podłoża nie było niebezpieczne dla przeciwnika).
- Nazwa
- Tsūtenkyaku
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Okrąg o promieniu 10 metrów
- Koszt
- Brak dodatkowych
- Dodatkowe
- Wymaga aktywnego Chakra Kōgeki
- Opis Technika bliźniacza do opisanego powyżej Ōkashō, tyle że tym razem zamiast ładować za pomocą chakry pięści, wzmacniamy nasz kopniak. Uderzenie o ziemię niszczy ją i tworzy krater, a jeżeli staliśmy na czymś - na przykład budynku lub murze - zostaje to zniszczone na malutkie kawałeczki. Nie mówiąc już o oponentach - jeżeli którykolwiek dostanie bezpośrednie uderzenie tą techniką, ma marne szanse przeżycia.
Generalnie zastanawiam się dlaczego technika zwiększająca siłę jest w technikach medycznych, a technika zwiększająca szybkość (Shunshim) jest w Ninjutsu. Moim zdaniem to ta sama kategoria technik.
ROZWIĄZANIE
Można by przenieść Chakra Kōgeki (i te inne techniki) do Ninjutsu (oczywiście była genialnym medykiem, ale czy to znaczy, że nie potrafiła używać ninjutsu?) ze zmienionym opisem. Ewentualnie Shunshim do technik medycznych (chociaż to zbytnio nie ma sensu, biorąc pod uwagę ilość ninja, którzy tego używali - chociażby Sasuke, który medykiem nie był). Ewentualnie zmienić Shunshim tak, by nie było to "zwiększenie statyk za pomocą chakry".
DODATKOWE UWAGI
Brak.
Nie traktujcie tego tematu poważnie. Jest prawie druga w nocy, więc mogę bredzić głupoty. Generalnie - jak większość wie - nie jestem osobą zbyt inteligentną i chcę sobie tylko pobuffować techniki kappa