Bustujemy Uchiha

Yoshimitsu

Bustujemy Uchiha

Post autor: Yoshimitsu »

PROBLEM
Nazwa
Genjutsu: Sharingan
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy
Koszt
  • Wspomnienie:
    E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
  • Iluzja:
    E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
  • Kontrola zwierząt, summonów i bijū:
    E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 4% | S+: 4% (na turę)
  • Powstrzymanie furii demona:
    E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
  • Zdzieranie ogonów:
    E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 4% | S+: 4% (za każdy)
Dodatkowe
Kontakt wzrokowy z celem, Sharingan: San Tomoe, dziedzina genjutsu rangi A.
Opis Podstawowa zdolność wchodząca w repertuar technik klanu Uchiha. Użytkownik za pomocą jednego spojrzenia w oczy swojego rywala jest zdolny do wykonania kilku czynności. Pierwszą z nich jest pokazanie własnych wspomnień. Nieważne jak dawno one się wydarzyły. Wystarczy ułamek sekundy, a osoba znajdująca się pod wpływem Genjutsu, ujrzy wszystko co chce Uchiha. Drugą opcją jest stworzenie iluzji. Nie jest to jednak byle co, a prawdziwy majstersztyk porównywalny swoimi możliwościami z Utakatą i Kuro Kuukan Goumon. Genjutsu nie ogranicza się jednak jedynie do ludzi. Równie dobrze możemy użyć go na zwierzęta, summony, a nawet bijū i przejąc nad nimi kontrolę. W przypadku bijū wymagane jest posiadanie Mangekyō Sharingan, ale nie musi być aktywny. Ostatnią z opcją jest wejście bezpośrednio do umysłu Jichuriki i powstrzymanie furii demona jeszcze zanim zdążą pojawić się ogony. W przypadku Mangekyō Sharingan'a i Eien no Mangekyō Sharingan'a możliwe jest zdarcie wszystkich ogonów poza ostatnim. Nie można tego jednak dokonać w przypadku walki z osobą, której udało się zaprzyjaźnić z bijū, gdyż następuje swojego rodzaju wymiana chakry pomiędzy demonem, a Jinchuriki.
Wymaga Shara lvl 3, klanowej na B i Genjutsu na rangę A.
Nazwa
Tsukuyomi
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan, dziedzina genjutsu rangi A
Opis Najpotężniejsze genjutsu na świecie (zaraz po Kotoamatsukami), zamknięte w lewym oku Uchihy. Technika oparta na iluzorycznym stworzeniu świata, do którego przenosimy przeciwnika i torturujemy go. Jutsu powoduje znaczne wycieńczenie psychiczne i fizyczne oponenta, ponieważ jedna sekunda w realnym świecie odpowiada kilku godzinom (a nawet dniom, lub tygodniom) w świecie Tsukuyomi. Przełamanie genjutsu powoduje zaburzenie równowagi u użytkownika. Po wyjściu z świata tworzonego przez Uchiha, ofiara jest na skraju wyczerpania. Aby odzyskać siły musi spędzić kilka dni w szpitalu, a walka jest prawie niemożliwa. W przypadku wytrzymałości poniżej 100 pozostawia uraz psychiczny zdolny do usunięcia jedynie przez najlepszych medyków. Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 40 punktów. Przekazana przez kogoś chakra nadal wyswabadza bez problemu.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za użycie (lewe oko)
Technika wymagająca MSa, klanowej na S i Genjutsu na rangę A.
Nazwa
Kotoamatsukami
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan, dziedzina genjutsu rangi A
Opis Najpotężniejsza technika Genjutsu świata. Jest do tego stopnia potężna, że ofiara nie ma pojęcia o jej działaniu. Użytkownik wykonując technikę zmienia cały światopogląd swojej ofiary. Na czym to w praktyce polega? Uchiha jest w stanie dobrowolnie zmienić ofiarę. Wszystko zależy od samego wykonującego. Może to być zmiana na dobre lub złe. Można wymusić na kimś ochronę kogoś lub czegoś, a nawet chęć zniszczenia lub zabicia. Ofiara nabytą wolę traktuje jak własną. Nie ma pojęcia, że została zmanipulowana i dąży do wykonania celu powierzonego przez Uchihę. Technika możliwa jest do wykonania raz na 10 lat fabularnych (w normalnych warunkach) lub raz na dzień ( w przypadku, gdy użytkownik posiada geny Senju). Dane oko nie może przez ten cały czas posiadać aktywnego Mangekyō Sharingan. W przypadku jego aktywacji pojawia się tylko w jednym, ale bonus do percepcji jest ten sam. Sytuacja ta nie zmienia się nawet po przeszczepie oczu. Pomóc może jedynie upływ czasu lub przeszczep genów Senju, które przyśpieszą regenerację oka (nawet tego które użyło techniki). Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 65 punktów. Przekazana przez kogoś chakra nadal wyswabadza bez problemu.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 5% za użycie (wybrane oko) oraz zablokowanie Mangekyō Sharingan dla danego oka przez określony okres czasu.
W Mandze uznawane za najsilniejsze Genjutsu, wymaga MSa, klanowej na S i Genjutsu na A.


Patrząc na te trzy techniki być może tylko mnie wydaje się, że wymagania są lekko za duże, a może nie tylko mnie, no i jeszcze kilka innych rzeczy:
  • Genjutsu: Sharingan - jest słabsze niż dwie pozostałe techniki, więc dlaczego wymaga Genjutsu na A?
  • Tsukuyomi - Genjutsu, a wytrzymałość wpływa na odporność przed tym?
  • Kotoamatsukami - wybieramy ścieżkę z MSa, żeby dostać jedną technikę, która wymaga Genjutsu A i możemy użyć jej dwa razy, a potem zostajemy oślepieni na 10 lat fabularnych... Nie wspominając, że spokojnie można wyjść z tej techniki przy pomocy Kai, jeśli ma się odpowiednią ilość konsekwencji i jest się świadomym, iż się jest w iluzji, a jak wiadomo, to nie jest problem. Czemu? Spotkanie jakiegoś sensora czy kogokolwiek takiego jako NPC i po problemie.

ROZWIĄZANIE
  • Genjutsu: Sharingan - zmienić wymaganie Genjutsu z A na B.
  • Tsukuyomi - zamiast wytrzymałości, zmienić na psychikę, a także dodać różnicę między psychiką a konsekwencją, która wynosić będzie np: 30. Oznacza to, że jeśli różnica między użytkownikiem Tsujki, a potencjalnym celem będzie wynosiła 31, to po złapaniu w tą technikę będzie odczuwał jej efekty. Czemu tak? Raczej jedna z ofiar tej techniki w M&A czyli Kakashi, padł po chwili znalezienia się w tej iluzji, a jego konsekwencja raczej nie była niska, bo co jak co, ale organizm jego był zniszczony przez atak na psychikę, który po prostu go wycieńczył.
  • Kotoamatsukami - usunąć wymagane Genjutsu lub zmniejszyć na B. Zwiększyć dodatkowy próg konsekwencji z 65 na 100. Dodać wzmiankę, że ofiara nie może ot tak z dupy dowiedzieć się, że jest w iluzji i poprosić kogoś, o uwolnienie się z niego, choć również dobrze może być i bez tego, z racji iż fabular może to ogarnąć w razie takich akcji. Zmniejszyć liczbę z 10 do 2-3 lat fabularnych, żeby technika była użyteczna.

DODATKOWE UWAGI

Yoshi to Uchiha i boostuje Uchiha kappa
0 x
Chuichi

Re: Bustujemy Uchiha

Post autor: Chuichi »

Na nie. Poniżej powiem dlaczego:

Sharingan jest doujutsu wszechstronnym. Pomaga nie tylko w taijutsu, ale również ma potężne techniki ninjutsu. Dodatkowo pozwala na kopiowanie reszty technik, więc krótko pisząc jest OP. Za duży wachlarz możliwości należy również zapłacić dużym trudem. Nikt przecież nie mówi, że gracz idący do Uchiha musi skupiać się na genjutsu. Równie dobrze może iść w tai/buki i tym samym korzystać z przewidywania ruchów, które zapewniają łezki.

Pierwsza. Zamiast zmniejszać wymagania genjutsu z A na B, moim zdaniem powinieneś się cieszyć, że na Tsujce nie ma wymagania S. Patrzysz teraz na te techniki przez pryzmat słabszej, a tymczasem to silniejsza dostała niższą rangę, bo wymaga się do niej specjalnego sharingana. Genjutsu:Sharingan ma odpowiednią rangę, co zresztą sam potwierdzałeś w innym temacie mówiąc, że za jego pomocą możesz zrobić prawie to samo co w Utakacie, która jest zakazaną techniką rangi A. To Tsujka i Kotoamatsukami mają zaniżone wymagania genjutsu, a nie Genjutsu: Sharingan zawyżone. To by było do pierwszej propozycji.

Druga. Na pewno nie zmienić na psychikę. Psychika nie ma nic do tego, a miała jedynie na starej wersji atrybutów, gdzie odpowiadała za wytrzymałość postaci na gore, krew, flaki i takie tam inne pierdoły. Obecnie jej opis wskazuje jedynie na wpływ na genjutsu, więc Twoja propozycja nie ma racji bytu. Nie ma statystyki, która określałaby odporność psychiczną postaci. Wytrzymałość jest tutaj zapewne dodana dlatego, że od jej określonego progu postać wykształca w sobie pewien próg bólu, który jest na tyle wysoki, że tortury z nią nic nie zrobią. Zresztą nie rozumiem czemu widzisz tutaj problem, skoro i tak ten próg jest:
A) dość spory,
B) nie niweluje efektów techniki, czyli Tsujka nadal sprawia, że postać jest wycieńczona fizycznie i psychicznie. Jedynie nie dostaje urazu psychicznego, który wymaga interwencji medyka.
Nie rozumiem też propozycji z różnicą między psychiką, a konsekwencją. Po co to? Już jest dodane, że próg konsekwencji zwiększony jest o 40 punktów. Biorąc również pod uwagę charakterystykę tego genjutsu, istnieje znikoma szansa, że złapany będzie miał jakąkolwiek okazję do zadania sobie bólu, a już nie mówię nawet o złożeniu Kai.

Trzecia. Tutaj jest sprawa fabulara. To on decyduje w jakich okolicznościach ktoś zdejmuje technikę i czy robi to fabularnie. Dodatkowo jest to genjutsu doskonałe i ofiara od tak nie może sobie poprosić kogoś, żeby sprawdzić czy znajduje się w genjutsu. Ona zwyczajnie nie zdaje sobie z tego sprawy. Przypadkowo napotkany sensor czy doujutsu również nie prześwietli go od tak sobie oczami, bo uzna, że dziwnie się zachowuje. W takich przypadkach wkroczy admin. Próg i tak jest wystarczająco zawyżony. Większy niż w Tsujcie i diametralnie większy niż w przypadku normalnych genjutsu. Co do czasu, to taki był przedstawiony w mandze i anime. Taki fabularny nerf jest też na wielu technikach, jak np.: rasenshuriken, więc nie widzę żadnego powodu dlaczego miałoby być tutaj inaczej. Dostajesz technikę za pomocą której możesz kontrolować nawet liderów i jeszcze ma dostawać boosta? Hell no.

Jeśli za Twoimi zmianami stałyby jakieś konkretne argumenty, to może spojrzałbym inaczej. Ich jednak prawie nie ma. W większości są to tylko propozycje.
0 x
Midori

Re: Bustujemy Uchiha

Post autor: Midori »

Delikatne buffy? Ok. Jestem za. Serio troche drogi klan. Ale jest wiele klanów które wymagają trochę dopieszczenia. Np Jashinisci. Ja bym jashinistów załatwił tak

\/ \/
Obrazek
Obrazek
Pierwszy poziom wierzących w Jashinizm. W dużej mierze ich religia nie jest jeszcze dobrze rozumiana przez wierzących, jednak z pewnością są pewni tego w co wierzą. Nie ma w ich umyśle ani elementu zwątpienia w ich boga i są gotowi nawet zabijać za jego imię. W zamian za odkrycie tego poziomu swiadomości o ich bogu, ten obdarowuje ich w zamian bardzo kluczową zdolnością którą jest wypełnienie ich osoby energią życiową dzięki czemu nabywają oni nawet na początkowym poziomie, wyraźną regeneracje, oraz dodatkowo przyśpieszone wypieranie zanieczyszczeń czy toksyn z ich organizmu. Sama regeneracja będąca największą częścią boskiego błogosławieństwa i symbolem bycia członkiem uduchowionych jashinistów, pozwala nam na spokojne regenerowanie ran po kunaiach czy shurikenach czy poparzeń nawet tych wysokiego stopnia. Mimo dziedziny ledwie na poziomie D wierzący są już w stanie przeżyć podcięcie im gardła przez przeciwnika które się zlepi, czy rany które powinny spowodować wykrwawienie.
Nazwa
Fumetsu: Reberu Di
Bonus
+10 konsekfencji
Obrazek
Z pewnością pomiędzy poprzednim poziomem, a tym jest pewna przepaść. Osiągnięcie tego poziomu spowodowane jest tym, że bóg Jashin przestaje patrzeć na nas jak na proste i lojalne narzędzie, a czyni nas jednym z jego pełnoprawnych żołnierzy. Dzięki napawającego dumą uznania Jashina zyskujemy bardzo ważną umiejętność, mianowicie możliwość odprawienia religijnych rytuałów które zarówno pomóc mogą nam w walce jak i wielu innych sytuacjach w świecie shinobi. Ważnym elementem rytuału jest jednak krew, czasem wierzącego czasem ofiary. Jashin bowiem jest tym który włada życiem a krew jest tym elementem, który wzmacnia zasięg jego wpływów. Dodatkowo wzmocnienie ciała jego żołnierzy jest potężniejsze. Sięga tego poziomu, że jest już możliwe wyregenerowanie straconego elementu ciała jednak dalej może być to wielo tygodniowy proces jak w przypadku np. ręki.
Nazwa
Fumetsu: Reberu shi
Bonus
+10 konsekfencji
Nazwa
Jujutsu: Shiji Hyōketsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny (możliwość przenoszenia krwi)
Koszt
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe
Należy stworzyć krąg i posiadać krew celu
Opis Technika jest podstawową umiejętnością nabywaną przez każdego z wyznawców Jashina. Pozwala ona im dostąpić zaszczytu muśnięcia swojego Boga dzięki spełnieniu jednego z jego przykazań, a mianowicie zabicia niewiernego. Użytkownik techniki do jej wykonania potrzebuje krwi przeciwnika. Zdobyć ją może w dowolny sposób, od podstępu do jawnego ataku i zranienia. W momencie gdy już ją zdobędzie smakuje ją i w ten sposób rozpoczyna rytuał przemiany. Jego skóra przybiera kolor czerni poprzecinaną białymi wzorami symbolizującymi śmierć. Następnie wyznawca Jashina rysuje na podłożu przy pomocy swojej krwi symbol Jashina i wchodzi na niego. Gdy to uczyni następuje ostatni etap rytuału – mianowicie nawiązanie więzi z przeciwnikiem. Od tej pory każda rana jaką sobie zada wyznawca Jashina, automatycznie przechodzi na przeciwnika. Każde więc przebicie, skaleczenie równie dobrze odczuwane jest zarówno przez wyznawcę jak i jego oponenta. Dotyczy to również każdej z ran. Rytuał kończy się w momencie śmierci przeciwnika.
Uwaga: Rytuał zostanie przerwany w momencie opuszczenia wyrysowanego symbolu Jashina przez jego wyznawcę. W chwili jednak gdy na niego wróci – rytuał zostaje przywrócony.
Obrazek
Bycie kapłanem przelewu dusz niesie ze sobą wielkie brzemie i odpowiedzialność. Od tego poziomu sam Jashin może skontaktować się bezpośrednio z członkiem religii i wydać im niezaprzeczalne polecenie. Czyni to poniekąd pewnego rodzaju połączenie pomiędzy wszystkimi Jashinistami. Nie bezpośrednie ponieważ nie mogą ze sobą wzajemnie rozmawiać jednak sam bóg może kazać im wybranie się w jakieś miejsce razem jako większa jego siła, albo poproszony przez jashiniste może przekazać coś innemu jeśli uzna to za faktycznie pomocne jego kościołowi. Na dodatek jego bogosławieństwo znacznie wzrasta na sile, zarówno w formach krwawych rytuałów jak i regenracji. Ich ciało ponownie zostaje wypelnione kolejną dawką energii życiowej która powoduje, już w tym momencie, że nawet głębokie cięcia katan mogą zostać szybko zregenerowane sklepiajac ze sobą rozcięte komurki. Kapłani są na tyle wyniesieni, że samo zregenerowanie utraconej dłoni powinno zająć im około tygodnia.
Nazwa
Fumetsu: Reberu Bi
Bonus
+ 10 konsekfencji
Obrazek
Dla wielu Jashinistów ten etap jest wymażoną metą ich świadomości wiary. Członkowie religii stają się bardzo ważnym filarem kościoła co za tym idzie energia życiowa w ich ciałach i umysłach znacznie wzrasta tworząc wręcz niezabijalne maszyny które mogą walczyć wiele dni. Cięcia przeszywające ich ciała często są poprostu regenerowane w trakcie kiedy jashinista odskoczy na chwilę od przeciwnika, a odregenerowanie dłoni trwa ledwie 24 h. Na dodatek co jest ważne jashinista dostaje umiejętność kontaktowania się z niektórymi zmarłymi co jednak jest wyczerpujące (10%chakry tura).
Nazwa
Fumetsu: Reberu Ei
Bonus
+10 Konsekfencji
Nazwa
Shiki Fūjin
Pieczęci
Wąż → Świnia → Baran → Królik → Pies → Szczur → Ptak → Koń → Wąż → Klaśnięcie
Zasięg
1 metr (zasięg ręki Boga Śmierci)
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Użytkownik techniki umiera po jej użyciu
Opis Jutsu poświęcenia, a zarazem jedno z najbardziej niebezpiecznych jutsu w świecie shinobi. Polega ona na przywołaniu za pomocą sekwencji pieczęci Shinigami (Boga Śmierci), który pojawia się za wykonawcą techniki. Widzą go tylko ten, który użył Shiki Fūjin oraz jego ofiara. Technika pozwala na zapieczętowanie duszy przeciwnika w swoim ciele. Wszystko jednak ma swój koszt. W zamian Shinigami odbiera życie temu, kto go przyzwał. Następuje równowaga – śmierć obu walczących.
Uwaga Technika jest możliwa i bez wiary w jashinizm jednak wiara ta umożliwia ją znacznie łatwiej. Poprzez komunikacje z bogiem śmierci Jashinem jest on w stanie zdradzić nam jak wciągnąć bezpośrednio czyjąś duszę do jego świata za pomocą charakterystycznej ofiary. Mimo iż technika czarnego rytuau jest możliwa i bez bycia kapłanem Jashinizmu to zwykły shinobi nie moze nauczyc sie jej od jashinisty.
Obrazek
Arcykapłan Jashinizmu jest poziomem w którym shinobi staje się bardzo ważnym elementem planów boga śmierci. To właśnie Arcykapłanie są rękoma w prawdziwym świecie dla swojego boga. Ten za to ofiaruje im niezwykłą moc czyniącą ich długowiecznymi i wręcz niezabijalnymi. Nawet po odcięciu głowy Jashinista jest wstanie przeżyć wiele miesięcy powoli regenrując swoje ciało za pomocą energi życiowej którą kumuluje. Na dodatek same rutułały zyskują mocno na mocy, a wojownik taki może walczyć na polu bitwy nawet wiele tygodni.
Nazwa
Fumetsu: Reberu Esu
Bonusz
+10 konsekfencji
Nazwa
Kuchiyose: Edo Tensei
Pieczęci
Tygrys › Wąż › Pies › Smok › Klaśnięcie
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Niezwykła technika często wśród członków klanów nazywana zakazaną. Otóż Kuchiyose: Edo Tensei polega na wskrzeszeniu zmarłych, którzy są wobec przyzywającego posłuszni. Przyzwane osoby są nieśmiertelne i mogą zostać wykorzystane do walki z naszymi przeciwnikami. Technika ta jest bardzo zaawansowana i wymaga kilku warunków spełnienia:
  • 1. Użytkownik musi posiadać DNA osoby przyzywanej.
    2. Dusze osób przyzywanych muszą znajdować się w czystym świecie (oznacza to, że dusze osób których przyzwiemy nie mogli zostać uprzednio ofiarami Pieczęci Boga Śmierci (Shiki Fujin) lub być zapieczętowane innymi technikami.
    3. Potrzebna jest żywa osoba, która posłuży jako naczynie do przyzwania zmarłej osoby.
    4. Posiadanie dużego zwoju
    5. Posiadanie trumien poprzez które będą przyzywane zmartwychwstałe osoby.
Gdy powyższe wymagania zostaną spełnione, nasze żywe ofiary umieszcza się na zwoju i po odpowiednim złożeniu pieczęci ich ciało pokrywa pył, która po opadnięciu przekształca dane osoby w persony które chcemy wskrzesić. Przyzwane osoby poprzez technikę Kuchiyose: Edo Tensei przechowywane są w trumnach.
Uwaga Technika jest możliwa i bez wiary w jashinizm jednak wiara ta umożliwia ją znacznie łatwiej. Poprzez komunikacje z bogiem śmierci Jashinem jest on w stanie zdradzić nam jak wypuścić czyjąś duszę z jego świata za pomocą charakterystycznej ofiary. Mimo iż technika czarnego rytuau jest możliwa i bez bycia najwyższym kapłanem Jashinizmu to ani zwykły shinobi nie moze nauczyc sie jej od jashinisty.
0 x
Gyo

Re: Bustujemy Uchiha

Post autor: Gyo »

tak jak Czujcz
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Bustujemy Uchiha

Post autor: Support nr 6 »

W chwili obecnej popieram Chuichiego

+ kwestia genjutsu sharingana.Jeśli jest tak wszechstronne jutsu, to może po prostu rozbić je na dwa / trzy (tak jak u ayatsuri z protezami i żywymi lalkami) bo co innego tworzenie świata iluzji, pokazywanie wspomnień a kontrola summonów / bijuu / jinchuuriki (furia demona). I wtedy różne progi rozwiniętego gen do róznych poziomów gen sharingana na różnym zaawansowaniu klanówki. ~


Hakai - twój głos rozumiem, ale to co napisałeś o Jashinistach w spoilerze to:
  • Bardzo fajna rzecz, gram Jashinistą i do razu bym przygarnął (konsekwencja, rozmawianie ze zmarłymi, dwie potęzne zakazane jutsu z dwóch dziedzin ot tak do złapania, rozmawianie z jashinem jako pośrednią telepatią)
  • RAK.
  • Twój własny pomysł - a na tworzenie ich w dziale masz bana. ZAKAZ. Jeśli maz pomysł i chcesz się z nim podzielić to najlepiej jeśli wyślesz go mi (bo pomysły to moja "dzielnica").

A tak w ogóle - "konsekfencji" Konsekwentnie odmawiam.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Bustujemy Uchiha

Post autor: Sans »

Wypowiem się jako osoba odpowiedzialna za rework. Już na samym początku zaznaczę jakie zajmę stanowisko, a znajdować się ono będzie pomiędzy Yoshim, a Chuichim. Dlaczego? Ponieważ prawda w tym przypadku leży po środku chociaż na dobrą sprawę zmiany zaproponowane przez najsilniejszego Uchihe (z graczy) na forum średnio mi leżą w większości przypadków.

By prześledzić dlaczego Genjutsu: Sharingan należy się nieco miłości w postaci obniżonego wymogu genjutsu na B należy prześledzić czym był ten klan przed zmianami. Mianowicie niedopracowanym opekiem, zwłaszcza po zdobyciu MS'a. Posiadaliśmy dwie ścieżki więc mogliśmy sobie hulać z Kotoamatsukami i Kamui bo dlaczego nie. Zostały one przerobione na to co pokazała nam manga i anime. Z wyłączeniem nagłego spamu perfekcyjnego Susanoo podczas wojny. Bo tam działy się różne rzeczy (musieli pobuffować postacie). W każdym razie odebrano Uchihom bardzo dużo a mało dano. Głównie nieco bardziej naturalny system zdobywania Sharingana oraz dopracowaną mechanikę kopiowania, która i tak ma swoje wady (bardzo wysokie koszta technik bez dziedzin). Oprócz tego nerfa dostał sam MS. Ma znacznie większe koszta co czyni z niego ostateczny ultimate naszej postaci co zresztą było zgodne z tym co przedstawiono w M&A za legitnych czasów Itachiego. Nie spamowano tym na prawo i lewo. Dlatego znajduje się on moim zdaniem w dobrym miejscu. Tak samo jak techniki MS'a chociaż w ich przypadku równie dobrze można podnieść wymaganą rangę genjutsu skoro to dwa najsilniejsze na świecie Tsukiyomi i Kotoamatsukami. Grubasek ma rację, że są zaniżone. Jakoś tak wyszło. W każdym razie miałem się rozwodzić na temat Genjutsu: Sharingan. Moim zdaniem powinno wymagać rangi B genjutsu bo celem reworku miało być wzmocnienie wcześniejszej fazy znerfienie późniejszej. Wyszło tak, że praktycznie poleciał sam nerf. No ale dlaczego dostało rangę A? Już tłumaczę bo zaimplementowałem tam w wersji roboczej jeden bajer, który pozwalał na tworzenie genjutsu z opóźnionym zapłonem. Naprawdę coś takiego było. SERIO. Polegało ono na pojawieniu się efektu wraz ze spełnieniem odpowiedniego warunku. Nieco to przypominało to co Itachi zrobił z Sasuke. Czyli zapieczętował w jego oku Amaterasu. Zostało to usunięte wymóg na technice pozostał. Pewnie to nikogo nie przekonuje to POLECAM prześledzić forum. Nigdzie nie ma tak rygorystycznego wymogu. OP Mokuton, Kryształ czy Lód wymagają jednej dziedziny na C i D. Za 200 PH i klanową A hulamy sobie z Reberu na poziomie szybkości Wielkim. Jedynym adekwatnym porównaniem są tu Hoshigaki którzy wymagają Sutiona O JEDNĄ RANGĘ NIŻSZEGO. Tu mamy technikę na randze B (która by nadawała się na A) wymagającą genjutsu A. Nawet jakbyśmy ją przenieśli pozostaje ta sama sytuacja. Powinna wtedy wymagać genjutsu rangi B. Osobiście byłbym tu za rozwiązaniem zaproponowanym przez Kamiru. Technika powinna zostać podzielona na warianty o różnym poziomie zaawansowania. Ja osobiście bym pewnie dał genjutsu i wspomnienia od gen B, kontrole demonów od gen A tylko, że sama technika pewnie na rangę A-S.

No dobra w tej kwestii zgodziłem się z Yosiakiem. W reszcie już tak nie jest xD Wytrzymałość jest tu bardzo zdrową mechaniką, ponieważ trzeba przestudiować działanie Tsukiyomi. Różniło się ono mocno od typowych genjutsu, ponieważ pozostawiało uczucie bólu po zakończeniu swojego działania. Dodatkowo jak Chuichi wspomniał nie ma czegoś takiego jak wytrzymałość psychiczna. Może się to kiedyś zmieni. Tego nie wiem. W każdym razie konsekwencja nie jest tu zdrowa. Dlaczego? Bo jest brana pod uwagę już przy wychodzeniu z genjutsu. Takie jest moje zdanie.

Kotoamatsukami jest jednym wielkim opekiem bo pozwala kontrolować kogokolwiek. Dodatkowo nie jesteś go w stanie zarejestrować (nawet sharinganem) jeśli zostało wrzucone na ciebie. Po prostu jest tak dobre. Jeśli chodzi o spotkanie osoby trzeciej Chuichi również wyjaśnił co trzeba. Od pilnowania tego są fabularzy. Użycie na kimś Koto będzie na tyle głośnym i unikalnym wydarzeniem, że na 100% będzie pilnowany dzień i noc. Zmiana z wychodzeniem też zbyt dużo nie da z jednej prostej przyczyny. Po prostu i tak jakaś osoba przekaże chakrę ofierze i wyjdzie tak czy siak xD Pozostaje tu jeszcze kwestia 10 lat. Specjalnie to tak zrobiłem bo tak było w oryginale. Idąc w tą ścieżkę świadomie decydujesz się na polowanie na Mokuton. Tak robił Danzou, który próbował rozwiązać problem tej techniki. Ba w oryginale oko dezaktywowało się całkowicie tu masz tylko do 3 łezek. Po prostu jeden wielki opek, który wygra ci także walkę bo użyjesz go na oponencie jeśli będzie trzeba. Dlatego ma ograniczenia.

Jedyne co da się zrobić z Kotoamatsukami i Tsukiyomi to podnieść im próg konsekwencji o 20 w górę. Dlaczego? Bo było to przed zmianami w genjutsu. Tak te bonusy powstały by wyróżnić je spośród reszty, ale granica ta się zatarła wraz ze zmianami, które możliwe, że i tak ulegną modyfikacji bo prędzej czy później pojawi się obszerny rework genjutsu. W takim wypadku trzeba by zaznaczyć, że nie otrzymują one bonusu w postaci psychiki. Jednym słowem masa matmy i najlepiej to zostawić, a po prostu uwzględniać bonus do psychiki podczas używania. Chyba tyle ode mnie.
Mogło się to wydać nieco chaotyczne ale pisałem na jednym wdechu.


EDIT: Malutki edycik ode mnie. Najprawdopodobniej będziemy mieć do czynienia ze zmianami w kosztach technik na forum. Nic pewnego bo póki co leży temacik ze wszystkim opracowanym przeze mnie. W takim wypadku Ucipy dostałyby malutkiego buffa na early game ze względu na jednolity koszt Dojutsu na całym forum poza MS'em i EMS'em. Tam będzie tak jak jest. Pisze to tak by mieć szerokie spektrum postrzegania klanu.
0 x
Obrazek
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Bustujemy Uchiha

Post autor: Support nr 6 »

Głosy innych ludzi byłyby mile widziane ~~
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Bustujemy Uchiha

Post autor: Support nr 6 »

1. Genjutsu Sharingan

Rozbicie wymogu posiadanego genjutsu zależnie od tego, co chcemy osiągnąć ~ Tak samo koszta są przecież inne. Przydałoby się też ustalić, jakim zasięgiem jest zasięg wzroku (haha, masło maślane). 5 metrów?
Nazwa
Genjutsu: Sharingan
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy
Koszt
  • Wspomnienie:
    E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
  • Iluzja:
    D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
  • Kontrola zwierząt, summonów i bijū:
    E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
  • Powstrzymanie furii demona:
    E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
  • Zdzieranie ogonów:
    E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za każdy)
Dodatkowe Kontakt wzrokowy z celem, Sharingan: San Tomoe, dziedzina genjutsu rangi C → B → A → S.
Opis Podstawowa zdolność wchodząca w repertuar technik klanu Uchiha. Użytkownik za pomocą jednego spojrzenia w oczy swojego rywala jest zdolny do wykonania kilku czynności. Pierwszą z nich jest pokazanie własnych wspomnień (wymóg genjutsu rangi C). Nieważne jak dawno one się wydarzyły. Wystarczy ułamek sekundy, a osoba znajdująca się pod wpływem Genjutsu, ujrzy wszystko co chce Uchiha. Drugą opcją jest stworzenie iluzji (wymóg genjutsu rangi A). Nie jest to jednak byle co, a prawdziwy majstersztyk porównywalny swoimi możliwościami z Utakatą i Kuro Kuukan Goumon. Genjutsu nie ogranicza się jednak jedynie do ludzi. Równie dobrze możemy użyć go na zwierzęta, summony, a nawet bijū i przejąc nad nimi kontrolę. W przypadku bijū wymagane jest posiadanie Mangekyō Sharingan (oraz genjutsu rangi S), ale nie musi być aktywny. Ostatnią z opcją jest wejście bezpośrednio do umysłu Jichuriki i powstrzymanie furii demona jeszcze zanim zdążą pojawić się ogony (wymóg genjutsu rangi B). W przypadku Mangekyō Sharingan'a i Eien no Mangekyō Sharingan'a możliwe jest zdarcie wszystkich ogonów poza ostatnim. Nie można tego jednak dokonać w przypadku walki z osobą, której udało się zaprzyjaźnić z bijū, gdyż następuje swojego rodzaju wymiana chakry pomiędzy demonem, a Jinchuriki.
2. Kotoamatsukami i Tsukiyomi
Podnieść próg wyjścia z nich o 30 i 20 punktów + zdefiniowanie zasięgu "wzrokowego".
Nazwa
Tsukuyomi
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan, dziedzina genjutsu rangi A
Opis Najpotężniejsze genjutsu na świecie (zaraz po Kotoamatsukami), zamknięte w lewym oku Uchihy. Technika oparta na iluzorycznym stworzeniu świata, do którego przenosimy przeciwnika i torturujemy go. Jutsu powoduje znaczne wycieńczenie psychiczne i fizyczne oponenta, ponieważ jedna sekunda w realnym świecie odpowiada kilku godzinom (a nawet dniom, lub tygodniom) w świecie Tsukuyomi. Przełamanie genjutsu powoduje zaburzenie równowagi u użytkownika. Po wyjściu z świata tworzonego przez Uchiha, ofiara jest na skraju wyczerpania. Aby odzyskać siły musi spędzić kilka dni w szpitalu, a walka jest prawie niemożliwa. W przypadku wytrzymałości poniżej 100 pozostawia uraz psychiczny zdolny do usunięcia jedynie przez najlepszych medyków. Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 60 punktów. Przekazana przez kogoś chakra nadal wyswabadza bez problemu.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za użycie (lewe oko)
Nazwa
Kotoamatsukami
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan, dziedzina genjutsu rangi A
Opis Najpotężniejsza technika Genjutsu świata. Jest do tego stopnia potężna, że ofiara nie ma pojęcia o jej działaniu. Użytkownik wykonując technikę zmienia cały światopogląd swojej ofiary. Na czym to w praktyce polega? Uchiha jest w stanie dobrowolnie zmienić ofiarę. Wszystko zależy od samego wykonującego. Może to być zmiana na dobre lub złe. Można wymusić na kimś ochronę kogoś lub czegoś, a nawet chęć zniszczenia lub zabicia. Ofiara nabytą wolę traktuje jak własną. Nie ma pojęcia, że została zmanipulowana i dąży do wykonania celu powierzonego przez Uchihę. Technika możliwa jest do wykonania raz na 10 lat fabularnych (w normalnych warunkach) lub raz na dzień ( w przypadku, gdy użytkownik posiada geny Senju). Dane oko nie może przez ten cały czas posiadać aktywnego Mangekyō Sharingan. W przypadku jego aktywacji pojawia się tylko w jednym, ale bonus do percepcji jest ten sam. Sytuacja ta nie zmienia się nawet po przeszczepie oczu. Pomóc może jedynie upływ czasu lub przeszczep genów Senju, które przyśpieszą regenerację oka (nawet tego które użyło techniki). Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 95 punktów. Przekazana przez kogoś chakra nadal wyswabadza bez problemu.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 5% za użycie (wybrane oko) oraz zablokowanie Mangekyō Sharingan dla danego oka przez określony okres czasu.
Nie wiem, czy nie przesadziłem, oceńcie ~
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Bustujemy Uchiha

Post autor: Support nr 6 »

Zero sprzeciwu? Wprowadzę w ciągu 24h

EDITIO

Nie wprowadzam jednak, bo sytuacja jest jaka jest.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Bustujemy Uchiha

Post autor: Support nr 6 »

Wprowadzone.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości