- Nazwa
- Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Baran › Wąż › Tygrys
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 1% | S+: 1% (za 2 iluzje)
- Dodatkowe
- Brak własnej woli; niematerialne
- Opis Prosta technika Ninjutsu, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy – w zależności od Kontroli Chakry – jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w małym, błyskawicznie znikającym obłoku dymu. Warto również zauważyć, że iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.
Kunaie: 16 pozostało (maksymalnie 32, początkowo 20)
Senbon: 50
Chakra: 88%
- [center][img]https://shannaro.files.wordpress.com/2009/07/naruto-shippuuden-episode-39.jpg?w=300&h=273[/img][/center]
- Nazwa
- Fukuwajutsu
- Dziedzina
- Kugutsu
- Ranga
- C
- Zasięg
- 75 m
- Pieczęci
- Brak
- Koszt
- Brak
- Opis Technika ta pozwala na brzuchomówstwo. Dzięki niej kuglarz może przemawiać swoją marionetką. Technika ta daje dwie możliwości względem osiąganego głosu. Gdy kuglarz robi to od niechcenia głos zależy od Marionetki - jej kształt, załamania, budowa, rozmiar - to wszystko wpływa na to, jak brzmi głos, dlatego dla każdej marionetki może być inny. Jednak gdy kuglarz chce może przemawiać własnym głosem z marionetki. Technika ta nie pobiera chakry, jest umiejętnością pasywną, nie wykorzystującą jej w żaden sposób. Jak jednak działa samo brzuchomówstwo? Otóż użytkownik, wprawiając w drgania elementu swojej marionetki, wywołuje dźwięk. Możliwe jest jednak używanie dowolnej innej techniki brzuchomówczej - wszystko w zależności od sytuacji.
- Link do tematu postaci KLIK!
- [center][img]http://s15.postimg.org/g7gnpnuaz/Haku_Puppet.jpg[/img][/center]
- Nazwa
- Sunō (スノー)
- Typ
- Marionetka
- Ranga
- D
- Ninpō
- Kugutsu
- Cena
- 680 Ryō
- Wygląd Marionetka ta ma wygląd i wymiary podobne do człowieka. Jest raczej smukła, ma czarne włosy sięgające do łopatek, zaplecione z przodu w dwa loki a z tyłu ułożone w kok. Marionetka jest wykonana z nieco jaśniejszego niż powszechnie występujące drewno. Sunō odziana jest w zielony sweter z żółtym paskiem, dekoltem i spódnicę w tym samym kolorze, która sięga do kolan. Na zewnątrz nosi zielono-niebieskie, krótkie kimono z białymi krawędziami, a wokół bioder zielono-brązowe obi, z tego samego materiału. Wysokość marionetki to około 150 cm.
Marionetka nie ma ochraniacza na czoło! - Wyposażenie Wyrzutnia senbon zainstalowana w ustach i magazynek. Senbon można strzelać ogniem ciągłym lub pojedynczymi salwami. W jednej salwie można zamieścić do 5 senbon. Marionetka posiada ponadto ostrze wysuwane z lewej dłoni (jest krótkie, jego długość to około 30 cm, wygląda podobnie jak ostrza Karasu, można nim dźgać lub ciąć). Zarówno ostrze jak i miotacz są połączone ze specjalnymi magazynkami na truciznę w stanie ciekłym, dzięki czemu można je nią pokrywać automatycznie (aczkolwiek istnieje również możliwość strzelania/cięcia bez trucizny). Marionetka posiada ponadto dodatkowy magazynek na senbon. W lewym ramieniu (na odcinku pomiędzy barkiem a łokciem) jest zamontowana wyrzutnia kunai'ów. Sam mechanizm wraz z magazynkiem znajduje się w ręce, jednak przy strzelaniu lufa wysuwa się z rękawa. Pojemność amunicji to 5 kunai'ów (można do nich również przyczepić notki), jednak można używać zamiast tego jednego małego zwoju jako magazynka (wtedy tyle kunai, ile zmieści się w zwoju). Wymienianie amunicji ze względu na umiejscowienie wyrzutni wymaga chwili majsterkowania.
- Inne uwagi Do obwinięcia marionetki potrzeba ok. 10 m bandaża.
Nie jest w żadne sposób wzmocniona, dzięki czemu nie traci na szybkości.
Aktualna pojemność magazynków na senbon: 100 senbon.
Aktualna pojemność magazynków na kunai'e: 5 kunai/mały zwój.
- Nazwa
- Kugutsu no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Specjalizacja
- Walka za pomocą lalek
- Opis Specjalny styl walki, możliwy do nauczenia tylko przez członków klanu Ayatsuri. Tylko oni bowiem korzystają w walce z marionetek, które są rdzeniem i wyznacznikiem ich potencjału bojowego. Za pomocą szybkich i precyzyjnych ruchów palcami możliwe jest odpowiednie sterowanie kukłami i zmuszanie ich do określonych czynności. Są one tym dokładniejsze i szybsze, im szybszymi i dokładniejszymi ruchami posługuje się kuglarz. Ayatsuri powinni rozwijać głównie te aspekty z uwagi na ich bezpośrednie przełożenie na zabójczość kukiełek.
- Bonusy
- +10 Percepcji, +10 Szybkości
- Dodatkowe
- Styl obowiązkowy dla Ayatsuri i musi być wybrany jako pierwszy.
- Nazwa
- Chakura no Ito
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (tylko wytworzenie)
- Dodatkowe
- Szybkość kukiełek = 0,3 * Percepcja Gracza + 0,5 * Szybkość Gracza
- Opis Podstawowa technika kuglarzy. Za jej pomocą tworzymy z czubków palców cienkie nici chakry, które następnie podłączamy do marionetki. Za pomocą odpowiednich ruchów palcami i rękoma jesteśmy w stanie wywołać określone akcje u kukły, przykładowo poruszanie się bądź aktywowanie jakiegoś mechanizmu. Początkujący kuglarze muszą podłączyć aż dziesięć nici do jednej kukły by funkcjonowała poprawnie, z czasem liczba ta ulega zmianie i możliwa jest sterowanie większą ich liczbą. Wartym wspomnienia faktem jest to, że kukiełki stosunkowo lekkie są w stanie lewitować będąc przez nas kontrolowanymi. Same nici chakry są niesamowicie wytrzymałe, a przeciąć je można jedynie ostrzem pokrytym chakrą bądź całkowicie z niego stworzonym, albo używając wystarczająco dużej siły (Przeciętna wzwyż). Od rangi B istnieje możliwość ukrycia nici, czyniąc je niewidzialnymi dla przeciętnego oka.