Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

Masz w głowie pomysł, który zrewolucjonizuje rozgrywkę? Nie wiesz komu o nim opowiedzieć? Śmiało więc wykorzystaj ten dział do opublikowania go i umożliwienia innym ocenienia go. Upewnij się tylko wcześniej, czy podobny pomysł nie znajduje się w dziale "Odrzucone"!
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 246
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

Post autor: Shins Hyo »

PROBLEM
Koszt wbijania dziedzin zależny jest od ilości już otwartych. Pytanie tylko, czy jest to nam rzeczywiście potrzebne? Nawet ja grając na elementaliście, który otwiera bardzo dużo dziedzin mogę nie mieć specjalnie problemu, żeby nie wpadać w zwiększone koszta, czy ktokolwiek na prawdę rozwija aż tyle dziedzin, by się w to wpasowywać? Wydaje mi się, że jest to niepotrzebne ograniczenie.
Obrazek

ROZWIĄZANIE
Usunąć zwiększanie kosztów i niech koszty będą stałe zawsze.

DODATKOWE UWAGI
Piszę głównie dlatego, żeby uprościć sobie robotę przy nowym kalkulatorze. Bardzo dużo rozpisywania z tym jest...
5 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 3021
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

Post autor: Yami »

W sumie czemu nie. Nadmienię, że płacąc 490PH na 3 różne style Tai/Buki zajmujemy sobie niby slot na Dziedziny S więc jak ktoś o tym zapomina to w ogóle strasznie dziwne staje się ich liczenie bo z jednej strony lepiej mieć 2 style, i wykupić 3 w takim momencie aby weszło ci już poza skalę bo koszta ich są zupełnie inne niż pozostałych xD

Pytanie czy chcemy coś osobom mającym UW dać biorąc pod uwagę, że niby mają tą jedna dziedzinę więcej za "free". Szczerze mówiąc wydaje mi się, że nie ma takiej potrzeby ale wolę zostawić tę notkę dla kolejnych czytających :)
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 301
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

Post autor: Brook »

Ja w sumie również nie widzę potrzeby żeby to utrzymywać, a nawet wskazane byłoby zachęcenie do pakowania w wiele dziedzin zamiast staty plus SC.
1 x
Awatar użytkownika
Rei Uta
Posty: 712
Rejestracja: 5 maja 2021, o 14:27
Wiek postaci: 17
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: - Różowe włosy.
- Czarne Haori przewiązane jedwabnym obi, tego samego koloru luźne spodnie oraz wysokie buty za kostkę.
- Patrz avatar.
- Po resztę zapraszam do kp.
Widoczny ekwipunek: - Torba biodrowa.
- Duży zwój na plecach.
Aktualna postać: Rei
Lokalizacja: Cały świat.

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

Post autor: Rei Uta »

A ja bym właśnie zostawił jak jest. Zwiększone koszta dają to że można lepiej zastanowić się nad rozwojem, i ogólnie nindża są bardziej zróżnicowani na forku.

Te ilości ph potrzebne też nie są jakieś wcale wysokie, zwłaszcza przy obecnym liczniku za misje nawet średniej rangi. <catcoffe>
0 x
Awatar użytkownika
Shigemi
Posty: 307
Rejestracja: 22 sie 2022, o 01:48
Wiek postaci: 19
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Zeref
Widoczny ekwipunek: Torba medyczna i plecak,

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

Post autor: Shigemi »

Osobiście też bym zostawił ten koszt, ewentualnie podniósł koszt wszystkich dziedzin o X procent i wtedy zrobić je na jednym poziomie kosztów. Obawiam się, że przy braku "zwiększenia" cen PH, to mając jednak forum, na którym sporo osób ma wysokie PH zaczną pojawiać się na potęgę postaci Al'a Sarutobi Hiruzen. Niech cena PH za każdą dziedzinę zostanie zwiększona o np. 30% (liczba z d. do uzgodnienia), + na pierwszą dziedzinę byłaby zniżka -50%, aby jednak dać możliwość rozwoju świeżym postaciom.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Ookami
Posty: 99
Rejestracja: 28 cze 2023, o 10:45
Wiek postaci: 15
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: przeciętny wzrost, oczy w wiśniowym kolorze, białe włosy związane w kucyk z czarnymi pasemkami.
Widoczny ekwipunek: Odznaka Ninja, Manierka, Torba na lewym pośladku, Kabura na broń na prawym udzie.
GG/Discord: Ookami2137

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

Post autor: Ookami »

Osobiście też jestem za tym żeby wywalić te dodatkowe koszta i nigdy do nich nie wracać.
0 x
Awatar użytkownika
Ryū
Posty: 38
Rejestracja: 20 maja 2024, o 00:36
Wiek postaci: 29
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Czerwona maska Tengu. Ryū owinięty jest w minimalne, zużyte ubrania – strzępy ciemnej tkaniny i bandaże, z drobnymi elementami lekkiego pancerza. Z butów to Ryū nosi przede wszystkim tabi wyglądające jak gruba skarpeta z oddzielonym dużym palcem i wzmocnioną podeszwą.
GG/Discord: bombel#0351
Multikonta: Mijikuma

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

Post autor: Ryū »

Musi wam się mega nudzić, żeby w ogóle się zbliżyć do dodatkowych kosztów. Dla mnie to martwy przepis, o którym się nie pamięta bo w sumie po co. A dla nowych graczy może być tylko kolejną, mylącą tabelką, kiedy się jeszcze myśli, że wszystko jest istotne
1 x
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 246
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

Post autor: Shins Hyo »

IMO nie ma potrzeby dawania żadnych "rekompensat" za takie coś.

W praktyce nikt, albo prawie nikt, nie rozwija aż tylu dziedzin, aby w te wyższe limity kosztów wpaść. Co więcej - obecnie tak czy siak bardziej się będzie opłacało rozwinąć 1 dziedzinę chakrową + SC, niż rozwijać kolejne dziedziny, z tego prostego powodu, że SC zwiększa siłę postaci, a kolejna dziedzina nie specjalnie (ok, niektóre itility mogą być przydatne, ale czy wydacie 810 PH żeby odblokować 1 technikę, gdy za to samo możecie zwiększyć SC o 27).
1 x
Awatar użytkownika
Shigemi
Posty: 307
Rejestracja: 22 sie 2022, o 01:48
Wiek postaci: 19
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Zeref
Widoczny ekwipunek: Torba medyczna i plecak,

Re: Ułatwienie liczenia kosztu dziedzin

Post autor: Shigemi »


Nie mam pojęcia jak wyglądają endgame buildy tutaj, więc jeśli tak jest rzeczywiście to nie ma co się szczypać i w takim wypadku te dodatkowe koszty nie mają sensu, jeśli w praktyce nikt się w nie nie pcha.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomysły”

Użytkownicy przeglądający to forum: Ichirou i 1 gość