Bramy 6-8

Rzeczy z bety udostępnione do wglądu użytkowników. Wszelkie pytania można zadawać na PW.
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Bramy 6-8

Post autor: Brook »

To ponownie jest wycięte z pomysłów:

  • Ponownie dyskusja jakie staty buffować: czy trzy czy cztery. Szósta brama ma dawać 200PA, siódma 250PA a ósma 300PA.
  • Asa Kujaku zostałby przeniesione do VI bramy.
  • Podejrzewam, że na 6 bramę byłaby wyprawa B, na 7 A, a na 8 S. Od 6 bramy mielibyśmy już zajęty drugi slot wspomagacza.
  • Jeśli chodzi o debuffy, to chciałbym tutaj może zrobić podobnie do AnK czyli karę liczbową*ilość tur przez ile mamy to włączone. Wartości liczbowe do uzgodnienia, ale patrzmy na oba wspomagacze tutaj.
Nazwa
Hachimon Tonkou: Keimon
Tytuł
Brama Widoku
Ranga i brama
S | Szósta
Koszt Energii
C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% (na turę)
Efekty
Dodatkowe
+80 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Szósta Brama zwana brama Widoku jest poziomem, który są w stanie aktywować tylko najsilniejsi shinobi posługujący się taijutsu. Podczas otwarcia kolejnego z punktów tenketsu - znajdującego się tym razem w brzuchu, dodatkowa uwalniana energia wzmacnia ciało i wszelkie jego możliwości do tego stopnia, że otacza ona wojownika w postaci jasnozielonej poświaty. Użytkownik jest w stanie przekroczyć granicę normalnej walki wręcz bezproblemowo, dzięki czemu wykonywane przez niego jutsu na tym poziomie bramy mogą przybrać nawet postać ognistych pocisków wytwarzanych jedynie siłą mięśni. Niestety cena za przekroczenie wszelkich limitów niesie za sobą konsekwencje w postaci zmniejszonej efektywności dalszej walki po zamknięciu bramy w związku z nadwyrężeniem ciała.
Obrażenia Po zakończeniu korzystania z trybu bram, postać otrzymuje -40 siły, -40 szybkości, -40 percepcji.
Nazwa
Keimon: Asa Kujaku
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
[/tname]
Koszt Energii
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 5 pocisków)
Statystyki
Dodatkowe
Aktywna min. VI Brama Chakry.
Opis Główną cechą Porannego Pawia jest nadanie pięściom ognistej poświaty, która w trakcie wykonywania ciosu zostaje przekształcona na pocisk mogący zostać przyrównany do ognistej pięści trafiającej przeciwnika na odległość z siłą wykonywanego ciosu. Nadanie pociskom wystarczająco energii, by mogły pokonać większą odległość odbija się na ich sile, dlatego każdy jeden jest dużo mniej potężny niż gdyby walczący uderzał bezpośrednio.
W chwili gdy pociski posyłane są w trakcie trafienia we wroga bądź cel w trakcie bezpośredniego kontaktu - wtedy pociski po trafieniu odbijają się od celu i zaczynają rozbryzgiwać się na wszystkie strony trafiając wszystko co popadnie w zasięgu kilku metrów.
Nazwa
Hachimon Tonkou: Kyoumon
Tytuł
Brama Cudu
Ranga i brama
S | Siódma
Koszt Energii
C: 75 B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (na turę)
Statystyki
Dodatkowe
+90 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Siódma brama wykracza poza możliwości zwyczajnych śmiertelników, dlatego określa się ją mianem bramy cudu. Kolejne dawka chakry uwalniana jest tym razem z podbrzusza doprowadzając energię użytkownika do tak wysokiego poziomu, że jego aura zmienia barwę z zielonej na jasno-niebieską. Dzięki nowym możliwościom użytkownik Hachimonu jest w stanie sprawić, że jego ataki mają ogromne pole rażenia, nie ograniczając się jedynie do zasięgu ciosu. Niestety cena za przekroczenie wszelkich limitów niesie za sobą konsekwencje w postaci zmniejszonej efektywności dalszej walki po zamknięciu bramy w związku z nadwyrężeniem ciała.
Obrażenia Po zakończeniu korzystania z trybu bram, postać otrzymuje -60 siły, -60 szybkości, -60 percepcji.
Nazwa
Hachimon: Hirudora
Ranga
S
Pieczęci
Specjalny gest → Pieczęć zewnętrznego lwa
Zasięg
Wielkość
Koszt Energii
C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13%
Statystyki
Dodatkowe
Aktywna min. VII brama chakry.
Opis Jedna z wyjątkowych technik, które trudno nazwać czystymi taijutsu, choć do jej stworzenia nie korzysta się z chakry, lecz czystej siły fizycznej. Po wystawieniu dłoni przed siebie i złożeniu pieczęci, mieszając zarazem uwalniającą się z naszego ciała energię, użytkownik formuje ją w dużego tygrysa, który natychmiastowo zostaje wystrzelony w obrany cel. Tak stworzony pocisk mknie przed siebie, niszcząc na swojej drodze, co popadnie, aż w końcu trafia w punkt, w którym rozbija się a w miejscu uderzenia powstaje powietrzna fala uderzeniowa.
Nazwa
Hachimon Tonkou: Shimon
Tytuł
Brama Śmierci
Ranga i brama
S | Ósma
Koszt Energii
B: 78% | A: 59% | S: 39% | S+: 20%
Statystyki
Dodatkowe
Aktywacja uwalnia z genjutsu.
Opis Ostatnią z bram chakry jest ta położona w sercu, zwana bramą śmierci. Wraz z jej aktywacją wszelkie limity zostają już ostatecznie zdjęte, dzięki temu przed tym, który je otworzy, niemalże nie ma żadnych granic. Poświata, która dotychczas nosiła kolor jasnoniebieski, rozpoczęła przybieranie koloru krwisto-czerwonego w związku z tym, że wszelka krew w naszym organizmie zaczęła krążyć dużo szybciej i dużo wydajniej. Dzięki tej bramie dosłowne bieganie w powietrzu staje się możliwe. By zadać komuś okropne rany - wystarczy nawet muśnięcie, bo wszystko, co robimy, niesie za sobą przeogromną siłę. Temperatura ciała rośnie do takich poziomów, że zwyczajny organizm nie byłby w stanie tego przetrwać. Niestety ceną za przekroczenie wszelkich limitów niesie za sobą konsekwencje w postaci zmniejszonej efektywności dalszej walki po zamknięciu bramy w związku z nadwyrężeniem ciała.
Obrażenia Po zakończeniu korzystania z trybu bram, postać otrzymuje -80 siły, -80 szybkości, -80 percepcji.
Nazwa
Hachimon: Sekizō
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Wielkość
Koszt Energii
C: 75 B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% za całą sekwencję
Statystyki
Dodatkowe
Aktywna VIII brama chakry.
Opis Aktywacja bramy cudu pozwala na wyzwolenie nadludzkich zdolności nieznanych większości shinobi. Ninja wykonuje technikę poprzez zadanie serii pięciu ciosów. Dodatkowo każdy z ciosów nie musi nawet trafić w cel, ponieważ z każdym wykonanym uderzeniem tworzony jest tunel powietrzny przed i za bramowcem, w którego obrębie, każdy, kto się znajdzie - poczuje siłę zadanego ciosu.
Nazwa
Hachimon: Yagai
Ranga
S
Pieczęci
Specjalna postawa
Zasięg
Wielkość
Koszt Energii
A: 67% | S: 45% | S+: 22%
Statystyki
Dodatkowe
Aktywna VIII brama chakry.
Opis Najpotężniejsza technika Taijutsu znana światu. Po przyjęciu postawy jak do rozpoczęcia sprintu shinobi zaczyna wydzielać z siebie czerwony pot zwany krwawą parą, ta zaczyna kształtować się w wizerunek ogromnego krwistego smoka nad użytkownikiem. Wtedy bramowiec rzuca się do przodu w kierunku przeciwnika. Stworzony smok cały czas rusza się wraz z nim. Poruszają się bardzo szybko, dla obserwujących zniekształcając teren znajdujący się tuż przed nimi. Następnie ninja wystawia nogę, wykonując pojedyncze, dewastujące kopnięcie, tworząc dodatkowo falę uderzeniową w punkcie trafienia, raniącą wszystkich dookoła z taką samą siłą. Tak potężny kopniak niesie za sobą straszliwe konsekwencje dla trafionego, ale i również dla trafiającego, ponieważ tak duże uwolnienie energii automatycznie zamyka ostatnią z bram zmuszając użytkownika Hachimonu do odniesienia efektów związanych z ich zamknięciem.
Obrażenia Po wykonaniu techniki, postać otrzymuje -40 siły, -40 szybkości, -40 percepcji, a VIII brama zostaje zamknięta.
0 x
Awatar użytkownika
Shindo
Postać porzucona
Posty: 418
Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty
Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami
GG/Discord: shindo1313
Multikonta: Tapion
Aktualna postać: Kaito Mizukane

Re: Bramy 6-8

Post autor: Shindo »

Wyzwalnie z genjutsu - nie robilbym wyjatku dla 8 bramy, dalbym + 120 konsekwencji, skoro przeszlismy na liczby dalej ich sie trzymajmy


8 brama zabija - jezeli mielibysmy to przelozyc na pbf aby uzytkownik przezyl proponuje 300 wytki plus udzielenie pierwszej pomocy przez medyka z iryo na S w ciagu jednej tury od zamkniecia bramy

Edit.
Po uzyciu, a przezyciu przez miesiac realnego czasu gracz jest wylaczony z rozgrywki (szpital)


Edit 2.
Nie rozumiem dlaczego mamy dodatkowo karac i zabierac drugi slot wspomagacza
0 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Shabondama Haruki - Misja D
  2. Zakata Hyuga - Misja D
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1622
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: Bramy 6-8

Post autor: Arii »

Jak dla mnie 8 brama ma zabijać. I tyle. Brama Śmierci, która nie zabija.

Jeżeli chcecie tego uniknąć to sorry, ale uważam, że jak już się tak bardzo trzymamy kanonów a chcecie żyć po tym to taka postać powinna mieć minimum 300 wytki, tak jak Shindo napisał powinien być Medyk, który w jedną turę odratuje kogoś ze śmiertelnej rany. I miesiąc w szpitalu albo na miesiąc zmniejszenie statystyk na 3 miesiące. Tak samo jak jest przy zbieraniu Infuin: Kai, że traci się jakąś ilość chakry na dany okres czasu.

Ale według mnie powinna być to śmierć na miejscu. To ma być poświęcenie.
1 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 6-8

Post autor: Brook »

Wyzwalanie z każdego genjutsu dlatego, ponieważ jeśli ma to być broń ostateczna, którą się odpala, to dziwne byłoby, gdybyśmy znajdowali się w genjutsu, mamy 1 konsy albo trochę więcej, odpalamy 8 bramę, po której "się umiera", ale dalej siedzimy w genjutsu które zamyka nas w drzewie. Dla mnie to trochę się gryzie.

W jaki sposób przełożyłeś przeżywanie otwarcia 8 bramy na 300 wytki, skoro przekładasz na forumową mechanikę? Na podstawie jakichś referencji z innych technik? Na 99% jestem przekonany, że nikt nigdy nie osiągnie 300 wytki bazowo, nawet z bonusami a UN. Więc równie dobrze można dać wartość 400 albo 500, tak samo nierealna, która niczego tak naprawdę nie daje.

Wyłączanie postaci czy gracza z rozgrywki na miesiąc jest w kontrze do tego po co wchodzisz na forko. Chcemy uwalać sobie licznik postów bo postać odpaliła 8 bramę? Rozumiem, że można grać wtedy fabułki szpitalne, ale jak ktoś tego nie chce, to wolałbym, żeby nie był zmuszany.

Karanie i drugi slot - 6, 7 i 8 w mojej głowie przerastają SM pod względem siły, stając się najsilniejszym wspomagaczem, który można zdobyć samodzielnie, nie czekają na podarek od administracji w postaci silniejszego biju. Skoro SM już wymaga poświęcenia dwóch slotów (wiem że na pierwszym dostaje się pakt, a nie jest to po prostu zajęte za nic), to tutaj wydawało mi się to uzasadnione, że ostatnie trzy bramy też powinny slota zajmować.
Kary są po to, aby trochę zbalansować ogromny przyrost statystyk. Nie może się to odbywać bez żadnych konsekwencji w założeniu: zdrowa postać -> super duper silna -> zdrowa postać.

Odpowiadając Ariiemu i uzupełniając to o śmiertelności i 300 wytki, powtarzam jaki jest sens dawania takiego wysokiego wymagania? Moim celem jest zrobienie 8 bramy używalnym wzmocnieniem, bo tak, wzmocnienie będzie ogromne, ale mimo wszystko nie będzie gwarantowało wygranej. A jeśli chcemy zrobić tak, żeby gwarantowało, to odpalenie jej będzie bardzo frustrujące dla gracza, który nią oberwie. O wiele bardziej od "zwykłej" śmierci, gdzie w większości to twoja własna wina. Istnieje możliwość poświęcenia się i uwolnienia biju jako jinchuuriki żeby pozabijać swoich wrogów? Ktoś tego kiedyś użył? Jakiejś innej samobójczej techniki? Po co robić martwe mechaniki, obarczone karą śmierci, która dyskwalifikuje je z używania? Ja rozumiem, że super epilog dla postaci tak wziąć i umrzeć w słusznej sprawie, ale ja opowiadam się za życiem.
0 x
Awatar użytkownika
Shindo
Postać porzucona
Posty: 418
Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty
Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami
GG/Discord: shindo1313
Multikonta: Tapion
Aktualna postać: Kaito Mizukane

Re: Bramy 6-8

Post autor: Shindo »

To wlasnie pozwoli uniknac buildu bez konsy, a dalej umozliwi nie wylamywanie sie z nowego trendu zamiany wyzwolenia gen na bardzo duzy boost do konsy bo + 120 konsy w momencie wyzwolenia z gen to naprawde bardzo duzo. A jak ktos jest genuserem to bedzie dla niego frustrujace, ze ktos wychodzi sobie od tak z jego gen majac 1 konsy, gdzie przy pozostalych wspomagaczach jest ten liczbowy boost. Jak dla mnie mozesz nawet na +150 ustawic w momencie wyzwolenia, ale chcialbym zachowac to podejscie bo uwazam je za bardziej sprawiedliwe.


Zamiast smierci - 300 wytki, leczenie przez iryo S i wykluczenie z rozgrywki na jakis czas uwazam ze jest spoko. Mozemy zmienic pulap wytki na 250 i zamiast samego szpitala ograniczenie do najblizszej osady ktora udzieli mu leczenia.


Gracz dostanie 300 PA majac juz samemu wysrubowany poziom wiec ktos grajac przeciwko niemu i tak moze poczuc sie sfrustrowany.


Ok, dwa sloty wspomagacza mnie przekonaly.
0 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Shabondama Haruki - Misja D
  2. Zakata Hyuga - Misja D
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1622
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: Bramy 6-8

Post autor: Arii »

No dobra :) to tak:

1. 300 witki specjalnie podałem też, bo było właśnie zaznaczeniem, że to ma być coś ostatecznego dla użytkownika. Jakby możemy to obniżyć do 201+, ale uważam, że wytka ma być wysoka i koniec. Miałoby to wtedy "fabularne" wyjaśnienie, dlaczego ktoś ją ma przeżyć

2. Nadal powinno być wymaganie natychmiastowego zaleczenia, powinno się dostać ranę śmiertelną i ratunek medyka rangi S (max do 3 postów) lub szpitala (z zachowaniem lore o tym, jak wygląda medycyna w danej prowincji) + po takowym leczeniu postać powinna być jakoś zablokowana chwilowo na postaci, niech to będzie nawet tydzień w łóżku a nie że na następny dzień po takim czymś będzie latała sobie i znowu napierdzielała bramami i tutaj wychodzimy do punktu:

3. Po użyciu każdej z tych bram powinien być calm down. Guy po użyciu 7 bramy musiał być leczony przez Sakurę tuż przed wojną, bo był wypalony od jej nadużywania. Dlatego:
  • 6 - 3 rzeczywiste dni blokady używania bram powyżej 5
  • 7 - 5 rzeczywiste dni blokady używania bram powyżej 5
  • 8 - tydzień rzeczywisty blokady używania WSZYSTKICH bram
4. Kara do stan powinna też być większa, według mnie ustawienie tego na -100 byłoby o wiele bardziej pasującym rozwiązaniem :3 ale to już tak na deserek
1 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 6-8

Post autor: Brook »

Dobrze, skoro dwie osoby wypowiedziały się na zgodnie na temat, a inni milczą, to proszę bardzo.

Do przeżycia 8 bramy potrzebne będzie powyżej 200 wytki, po której postać dostaje rany sprowadzające ją do stanu rany śmiertelnej z dwóch ciężkich. Dla mnie jest to o wiele gorsze rozwiązanie, bo z medykiem obok taka postać wstanie sobie bez żadnych kar i będzie śmigać nawet kilka chwil po walce, a bez medyka obok po prostu umrze. Dwie najgorsze skrajności. Gdyby rany zastąpić debuffami mielibyśmy realne osłabienie, ale też większą niezależność gracza od osób mu towarzyszących. W skrócie: odpalam 8 brame tylko wtedy gdy mam obok medyka, a jak nie mam to najwyższą jaką mogę odpalić jest 7. Głupie takie myślenie jak dla mnie. Bo jak rozumiem, to albo mamy rany na koniec używania albo kary do stat - nie obie te rzeczy. I z tego wynika kolejny argument - 6 i 7 brama miałaby nieuleczalne kary do stat, a 8 uleczalne rany.

Cooldown liczony w realnych dniach dla mnie jest w ogóle pomyłką. Tego na pewno nie powinno być i nie będzie.

Kara do stat - 100 proszę bardzo, tutaj nie widzę problemu. Co z karami za bramę 6 i 7?
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4025
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Bramy 6-8

Post autor: Ichirou »

Od ran lepsza np. utrata przytomności na koniec i jakieś bardzo duże kary do stat.
I potem trwające w czasie rzeczywistym te kary, nie wiem, te -100 chociażby na miesiąc czy coś takiego. Plus ewentualnie brak możliwości korzystania z bram w tym miesiącu.
Wtedy konsekwencja odpalenia ostatniej bramy jest poważniejsza.

EDIT: Jak coś to ta kara w czasie rzeczywistym tylko dla ostatniej bramy, bo jak będzie zabójcza to równie dobrze może jej w ogóle nie być, więc jeśli ma być do użytku to powinna mieć jakieś poważniejsze konsekwencje niż poprzednie.
Wpadł mi do głowy jeszcze jakiś jeden pomysł, ale nie wiem czy to dobre: po każdorazowym użyciu bramy śmierci oprócz tymczasowych kar permanentna kara do wytkI? Np -10 czy tam -20 na zawsze? Rzucam tylko myśl i ją zostawiam tutaj.
1 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 201
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Bramy 6-8

Post autor: Shins Hyo »

Oj, nie dawałbym permanentnych kar na statystyki. Podejrzewam, że jak ktoś miałby wpaść w coś takiego to często lepiej by mu było postać uśmiercić niż grać z minusami. Ale jeśli już miałaby taka kara wejść, to powinno to działać tak, że jak wytka spadnie do mniejszego progu kosztowego to powinna się też cena odbudowy wytki zmniejszać.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4025
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Bramy 6-8

Post autor: Ichirou »

No ale kara do wytki na poziomie -10 czy -20, gdzie mówimy o poziomie gdzie bazowo ma się 200 to nie jakaś tragedia. To jest coś kosztownego, że człowiek się dwa razy zastanowi, czy odpalić (czyli tak jak powinno być przy 8 bramie - bramie śmierci), ale z drugiej strony nie rozsypie całkowicie buildu i to będzie do odrobienia po prostu dodatkowymi PH.
1 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1622
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: Bramy 6-8

Post autor: Arii »

dlatego dla 6 i 7 bramy calmdawn też powinien nosić znamiona stat. A z medykiem chodziło, że leczy ci ranę ciężką, ale staty nadal masz na - , właśnie, żeby ktoś nie latał od razu i nie napierdzielał statami. Medyk miałby odratować tylko z rany śmiertelnej a staty powinny być na minus.

Pomysł Ichirou ze śpiączką i miesięcznym obniżeniem stat też jest dla mnie git. Nie unikajmy tego, że gadamy o Bramie Śmierci, dzięki której Guy, bez dziwnej techniki pieczętującej rany Naruto i regenerującej rozpad, byłby martwy i kropka.

Brama 6 po -60 stat
Brama 7 po -80 stat

Niech to będzie, że właśnie dlatego te bramy są fabularnie legendami i niech niosą za sobą konsekwencję
1 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Kaito Mizukane
Posty: 160
Rejestracja: 28 maja 2025, o 13:05
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Stalowe oczy
- Kucyk
- Atletyczna budowa ciała
- Brązowo-bordowa tunika
- Dopasowane spodnie shinobi
- Czarny pas
- Bose stopy
Widoczny ekwipunek: - Duża torba
- Płaszcz
Multikonta: Tapion

Re: Bramy 6-8

Post autor: Kaito Mizukane »

Moim zdaniem wytka nie niżej 250, ja wiem że to się mieście w twoim "powyżej 200" jednak np. 210 też się w tym mieści.

Nie zrozumieliśmy się, a właściwie to co sobie dopowiedziałem w głowie nie przelałem na wiadomość. Medyk z iryo S jest potrzebny do wyratowania osoby która użyje ósmej bramy, ale nie jest w stanie przywrócić go do walki. Użytkownik nie może dalej walczyć, ani się ruszać, ale nie zginie po otwarciu ósmej bramy.

Pogmatwane więc dam na przykładzie

Użyłem ósmej bramy -> umieram -> leczy mnie medyk z iryo S -> żyje -> nie jestem w stanie się ruszyć

Co do perma debuffu nie do końca mi się podoba, chyba że wrzucimy po 150 PA do siły, szybkości i percepcji za - 20 PA do wytrzymałości.
0 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Souei - Zlecenie Specjalne A
  2. Kujaku Haruka - Zlecenie Specjalne D
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 6-8

Post autor: Brook »

Otóż perma buffy to wspaniały pomysł ponieważ:
- bardzo bolą, jak widać
- jest to niejako najlepszy licznik czasu na forum. Mamy wtedy pewność, że postać będzie rzeczywiście przez jakiś czas z niższymi statystykami, dopóki nie wyfarmi PH z powrotem.
Spójrzcie na to z tej strony. Mamy debuff trwający czas realny - gracz może po prostu poczekać tydzień czy miesiąc żeby napisać posta i jest dokładnie w tym samym miejscu, w którym zamknął bramę, tylko że zdrowy. Jak będziemy go liczyć po zakończeniu wyprawy - też łatwe do ominięcia, po prostu nie pisząc przez ten czas. Bez sensu.
Upływu czasu fabularnego nie da się liczyć, wiadomo, wiec ominięcie tego jest już w ogóle banalnie proste.
Debuffy, które trzeba "odfarmić" gwarantują nam, że postać przez jakiś czas - kilka następnych fabuł, kilka następnych misji będzie dochodzić do siebie i wolno się odbudowywać. Spowolnienie progresu jako kara, zamiast łatwiej możliwości ominięcia debuffów nawet -200? Dla mnie to brzmi dobrze.

Co do leczenie przez iryo, nie rozwiązuje to problemu, o którym napisałem czyli blokady ooc: jak nie mam medyka blisko to nie odpalam nigdy 8 bramy, jak mam medyka blisko to mogę zaszaleć. Jestem przekonany, że każdy ewentualny użytkownik będzie tak na to patrzył, a to nie ma za bardzo sensu.
1 x
Awatar użytkownika
Arii
Posty: 1622
Rejestracja: 3 cze 2022, o 11:19
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: -na prawym ramieniu wytatuowana sznyta gita
-krótka bródka
Widoczny ekwipunek: *Duża Torba
*Plecak
*Manierka
GG/Discord: arii.2024
Multikonta: Yachiru

Re: Bramy 6-8

Post autor: Arii »

Ale medyk jest potrzebny w takich sytuacjach, żeby kogoś wyratował... Przykład: Tongarashigan (Czerwona Pigułka Chili), żeby ktoś nie umierał w agonii musi zostać wyleczony przez medyka, ma to fabularne wyjaśnienie, dlaczego ktoś przeżył i jeszcze chodzi. Ja osobiście uważam, że bez medyka Iryo A-S to nie przejdzie bez śmierci postaci.

Kolejny przykład:

Aktualny zapisek w AnK: Faza 3) 5-6 tur → potężne przemęczenie (ledwo się rusza, możliwa konieczność pomocy osób trzecich/natychmiastowego leczenia, w zależności od obrażeń; -80 pkt do Szybkości oraz Percepcji)
Faza 2) 4-6 → potężne przemęczenie (ledwo się rusza, możliwa konieczność pomocy osób trzecich/natychmiastowego leczenia, w zależności od obrażeń; -80 pkt do Szybkości oraz Percepcji)

I na pewno znajdzie się jeszcze kilka takich perełek potwierdzających, że ma być medyk - i nie, nie każdy jest medykiem na forum, więc raczej ciężko będzie zgarnąć sobie kogoś takiego do pomocy.
0 x
Obrazek Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna
Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzu
Chakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skryta PH
Bank
WT
Awatar użytkownika
Sumi
Posty: 200
Rejestracja: 1 maja 2024, o 23:18
Wiek postaci: 18
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Krótkie czarne włosy, niska, szczupła, delikatne rysy twarzy
Widoczny ekwipunek: Torba
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Jawa

Re: Bramy 6-8

Post autor: Sumi »

Pomysł z minusami do statystyk trwającymi X postów uważam za świetny pomysł. Kary w czasie rzeczywistym bywają dotkliwe ale tak jak było napisane wyżej, można po prostu afczyć przez określony czas i potem wrócić do gry jak kara już minie. Myślę że adekwatną karą za wykorzystanie 8 bramy mogły być minusy wskazane na końcu i utrzymujące się przez powiedzmy 30 postów. W przypadku użycia Yagai te minusy by były większe również o wartości podane w Yagai. Również jestem przeciwnikiem uśmiercania postaci po użyciu czegoś w buildzie, więc takie kary zdają się adekwatnym osłabieniem żeby zapłacić za tego chwilowego buffa. Co do wymogu Iryonina po zakończeniu, myślę że z jednej strony ma to sens, lecz z drugiej po prostu utrudnia grę graczom bez "znajomości" albo bez wystarczającej ilości PH żeby sami siebie wyleczyli, co nie jest czymś pożądanym
1 x
Kolorek Sumi
ODPOWIEDZ

Wróć do „Publiczna beta”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości