- Ponownie dyskusja jakie staty buffować: czy trzy czy cztery. Szósta brama ma dawać 200PA, siódma 250PA a ósma 300PA.
- Asa Kujaku zostałby przeniesione do VI bramy.
- Podejrzewam, że na 6 bramę byłaby wyprawa B, na 7 A, a na 8 S. Od 6 bramy mielibyśmy już zajęty drugi slot wspomagacza.
- Jeśli chodzi o debuffy, to chciałbym tutaj może zrobić podobnie do AnK czyli karę liczbową*ilość tur przez ile mamy to włączone. Wartości liczbowe do uzgodnienia, ale patrzmy na oba wspomagacze tutaj.
- Nazwa
- Hachimon Tonkou: Keimon
- Tytuł
- Brama Widoku
- Ranga i brama
- S | Szósta
- Koszt Energii
- C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% (na turę)
- Efekty
- Dodatkowe
- +80 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
- Opis Szósta Brama zwana brama Widoku jest poziomem, który są w stanie aktywować tylko najsilniejsi shinobi posługujący się taijutsu. Podczas otwarcia kolejnego z punktów tenketsu - znajdującego się tym razem w brzuchu, dodatkowa uwalniana energia wzmacnia ciało i wszelkie jego możliwości do tego stopnia, że otacza ona wojownika w postaci jasnozielonej poświaty. Użytkownik jest w stanie przekroczyć granicę normalnej walki wręcz bezproblemowo, dzięki czemu wykonywane przez niego jutsu na tym poziomie bramy mogą przybrać nawet postać ognistych pocisków wytwarzanych jedynie siłą mięśni. Niestety cena za przekroczenie wszelkich limitów niesie za sobą konsekwencje w postaci zmniejszonej efektywności dalszej walki po zamknięciu bramy w związku z nadwyrężeniem ciała.
- Obrażenia Po zakończeniu korzystania z trybu bram, postać otrzymuje -40 siły, -40 szybkości, -40 percepcji.
- Nazwa
- Keimon: Asa Kujaku
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- [/tname]
- Koszt Energii
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 5 pocisków)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Aktywna min. VI Brama Chakry.
- Opis Główną cechą Porannego Pawia jest nadanie pięściom ognistej poświaty, która w trakcie wykonywania ciosu zostaje przekształcona na pocisk mogący zostać przyrównany do ognistej pięści trafiającej przeciwnika na odległość z siłą wykonywanego ciosu. Nadanie pociskom wystarczająco energii, by mogły pokonać większą odległość odbija się na ich sile, dlatego każdy jeden jest dużo mniej potężny niż gdyby walczący uderzał bezpośrednio.
W chwili gdy pociski posyłane są w trakcie trafienia we wroga bądź cel w trakcie bezpośredniego kontaktu - wtedy pociski po trafieniu odbijają się od celu i zaczynają rozbryzgiwać się na wszystkie strony trafiając wszystko co popadnie w zasięgu kilku metrów.
- Nazwa
- Hachimon Tonkou: Kyoumon
- Tytuł
- Brama Cudu
- Ranga i brama
- S | Siódma
- Koszt Energii
- C: 75 B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe
- +90 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
- Opis Siódma brama wykracza poza możliwości zwyczajnych śmiertelników, dlatego określa się ją mianem bramy cudu. Kolejne dawka chakry uwalniana jest tym razem z podbrzusza doprowadzając energię użytkownika do tak wysokiego poziomu, że jego aura zmienia barwę z zielonej na jasno-niebieską. Dzięki nowym możliwościom użytkownik Hachimonu jest w stanie sprawić, że jego ataki mają ogromne pole rażenia, nie ograniczając się jedynie do zasięgu ciosu. Niestety cena za przekroczenie wszelkich limitów niesie za sobą konsekwencje w postaci zmniejszonej efektywności dalszej walki po zamknięciu bramy w związku z nadwyrężeniem ciała.
- Obrażenia Po zakończeniu korzystania z trybu bram, postać otrzymuje -60 siły, -60 szybkości, -60 percepcji.
- Nazwa
- Hachimon: Hirudora
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Specjalny gest → Pieczęć zewnętrznego lwa
- Zasięg
- Wielkość
- Koszt Energii
- C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13%
- Statystyki
- Dodatkowe
- Aktywna min. VII brama chakry.
- Opis Jedna z wyjątkowych technik, które trudno nazwać czystymi taijutsu, choć do jej stworzenia nie korzysta się z chakry, lecz czystej siły fizycznej. Po wystawieniu dłoni przed siebie i złożeniu pieczęci, mieszając zarazem uwalniającą się z naszego ciała energię, użytkownik formuje ją w dużego tygrysa, który natychmiastowo zostaje wystrzelony w obrany cel. Tak stworzony pocisk mknie przed siebie, niszcząc na swojej drodze, co popadnie, aż w końcu trafia w punkt, w którym rozbija się a w miejscu uderzenia powstaje powietrzna fala uderzeniowa.
- Nazwa
- Hachimon Tonkou: Shimon
- Tytuł
- Brama Śmierci
- Ranga i brama
- S | Ósma
- Koszt Energii
- B: 78% | A: 59% | S: 39% | S+: 20%
- Statystyki
- Dodatkowe
- Aktywacja uwalnia z genjutsu.
- Opis Ostatnią z bram chakry jest ta położona w sercu, zwana bramą śmierci. Wraz z jej aktywacją wszelkie limity zostają już ostatecznie zdjęte, dzięki temu przed tym, który je otworzy, niemalże nie ma żadnych granic. Poświata, która dotychczas nosiła kolor jasnoniebieski, rozpoczęła przybieranie koloru krwisto-czerwonego w związku z tym, że wszelka krew w naszym organizmie zaczęła krążyć dużo szybciej i dużo wydajniej. Dzięki tej bramie dosłowne bieganie w powietrzu staje się możliwe. By zadać komuś okropne rany - wystarczy nawet muśnięcie, bo wszystko, co robimy, niesie za sobą przeogromną siłę. Temperatura ciała rośnie do takich poziomów, że zwyczajny organizm nie byłby w stanie tego przetrwać. Niestety ceną za przekroczenie wszelkich limitów niesie za sobą konsekwencje w postaci zmniejszonej efektywności dalszej walki po zamknięciu bramy w związku z nadwyrężeniem ciała.
- Obrażenia Po zakończeniu korzystania z trybu bram, postać otrzymuje -80 siły, -80 szybkości, -80 percepcji.
- Nazwa
- Hachimon: Sekizō
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Wielkość
- Koszt Energii
- C: 75 B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% za całą sekwencję
- Statystyki
- Dodatkowe
- Aktywna VIII brama chakry.
- Opis Aktywacja bramy cudu pozwala na wyzwolenie nadludzkich zdolności nieznanych większości shinobi. Ninja wykonuje technikę poprzez zadanie serii pięciu ciosów. Dodatkowo każdy z ciosów nie musi nawet trafić w cel, ponieważ z każdym wykonanym uderzeniem tworzony jest tunel powietrzny przed i za bramowcem, w którego obrębie, każdy, kto się znajdzie - poczuje siłę zadanego ciosu.
- Nazwa
- Hachimon: Yagai
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Specjalna postawa
- Zasięg
- Wielkość
- Koszt Energii
- A: 67% | S: 45% | S+: 22%
- Statystyki
- Dodatkowe
- Aktywna VIII brama chakry.
- Opis Najpotężniejsza technika Taijutsu znana światu. Po przyjęciu postawy jak do rozpoczęcia sprintu shinobi zaczyna wydzielać z siebie czerwony pot zwany krwawą parą, ta zaczyna kształtować się w wizerunek ogromnego krwistego smoka nad użytkownikiem. Wtedy bramowiec rzuca się do przodu w kierunku przeciwnika. Stworzony smok cały czas rusza się wraz z nim. Poruszają się bardzo szybko, dla obserwujących zniekształcając teren znajdujący się tuż przed nimi. Następnie ninja wystawia nogę, wykonując pojedyncze, dewastujące kopnięcie, tworząc dodatkowo falę uderzeniową w punkcie trafienia, raniącą wszystkich dookoła z taką samą siłą. Tak potężny kopniak niesie za sobą straszliwe konsekwencje dla trafionego, ale i również dla trafiającego, ponieważ tak duże uwolnienie energii automatycznie zamyka ostatnią z bram zmuszając użytkownika Hachimonu do odniesienia efektów związanych z ich zamknięciem.
- Obrażenia Po wykonaniu techniki, postać otrzymuje -40 siły, -40 szybkości, -40 percepcji, a VIII brama zostaje zamknięta.