Gdyby nie pyskaty, wygadany charakter chłopaka, to z pewnością zaniemówiłby słysząc wypowiedź jednej ze strażniczek, a może jedynie sędzi. Wychodziło, że cały ten chaos był zaplanowanym działaniem organizatorów, że dobrze wiedzieli co się stanie i w razie czego mieli zwyczajnie na to pozwolić. Od samego początku był to zamach, bitwa mająca rozpocząć wojnę. Z pewnością rody nie zignorują tego, że władcy Sabishi zaatakowali ich ninja, a nawet ich samych. Jednak czy to był bezpośredni atak? Może to coś bardziej złożonego? Może współpracowali z innymi rodami? Właśnie Kaguya walczyli z Sabaku, więc istniała taka szansa.
Nim Yoichi zdążył się odezwać, to usłyszał czyjś głos. Spojrzał w kierunku, z którego dochodził, by zdać sobie sprawę, że to... Shigeru o ile dobrze pamiętał. Brat Reiki. Miał całkowitą rację, jednak do pewnego momentu. Z ostatnią kwestią się nie zgadzał. Może i młodym Inuzuką przemawiała brawura, głupota, szaleństwo lub inne mało rozsądne pobudki, lecz on cholernie mocno chciał narazić się temu całemu zakonowi lub samemu liderowi. Najlepiej naraziłby im się poprzez skrócenie ich o głowę. Lubił walkę, uwielbiał adrenalinę z nią związaną, ale nienawidził przelewania krwi niewinnych ludzi. Natychmiast poczuł się w to wszystko zamieszany i zobowiązany do działania. Dziewczyna miała rację - tego chaosu sami nie opanują. Akira zdążył poinformować Yoichiego o kilku ważnych sprawach z tym związanych. Pierwszą z nich był fakt, że nie są drużyną, ani nawet oddziałem. Nie znają się, nie znają swoich możliwości, więc ich współpraca byłaby na opłakanym poziomie. Drugą było spostrzeżenie, że nie mają przeszkolenia w takich sytuacjach - to shinobi, którzy potrafią walczyć i są w tym dobrzy, lecz jak radzić sobie z zamieszkami? Jak bronić tyle ludzi? Trzecią i ostatnią była świadomość, że o ile nie zajmą się Szkarłatnymi, to Ci mogą zająć się nimi. Mogli spróbować ich przekonać do pomocy, bo inaczej Ci mogą dostać rozkaz wyeliminowania wszystkich próbujących tłumić tę anarchię.
- A masz jakiś lepszy pomysł? Nie ma innego sposobu, aby pomóc tym ludziom. Musimy spróbować, bo inaczej wszystkich ich wybiją z nami włącznie. - rzucił spoglądając to na Shigeru, to na dziewczynę, której, swoją drogą, zrobiło mu się szkoda. Wydawała się całkowicie przygnieciona ciężarem tego wydarzenia, ale jakoś dawała sobie radę. Rudowłosy puścił ostrze kosy, która spoczywała na jego plecach i położył jedną rękę na ramieniu sędzi. - Razem z Akirą pomożemy Ci się tam dostać. Możesz na nas liczyć. - brakowało tym słowom uśmiechu charakterystycznego dla młodego Inuzuki, który zazwyczaj kierując je do niewiast próbował je oczarować. Nie tym razem, gdyż starał się zwyczajnie podnieść dziewczynę na duchu.
Przez cały czas wraz z Akirą pociągali nosem, by wykryć jakiekolwiek zbliżające się do nich źródła zapachu, które mogłyby znaleźć się zbyt blisko. Ninken w momencie nieuwagi Yoichiego rozglądał się, by dać mu znać, aby uniknął, chociaż sam chłopak starał się również zachować czujność. Przede wszystkim chodziło o uniki, później decydowaliby się na zablokowanie ataku - wielka kosa miała spore predyspozycje do tego. Również za jej pomocą chciał rozprawić się z ewentualnym zagrożeniem. Cięcia po nogach lub uderzenia "drzewcem" w żołądek, a później w głowę powinny spokojnie wyeliminować wrogów. Akira zaś był ogromnym psiskiem o potężnych szczękach i silnych pazurach. Z obu zrobiłby odpowiedni użytek, gdyby nadeszła taka konieczność.
KEKKEI GENKAI: Inushiro
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Mokuzai (KiJutsu)
UMIEJĘTNOŚCI: Brak
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 50
WYTRZYMAŁOŚĆ 33
SZYBKOŚĆ 50 | 60
PERCEPCJA 45 | 55
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 100%
MNOŻNIKI: Mokuzai (+10 Szybkość, +10 Percepcja)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
FUUTON C
KIJUTSU D
KLANOWE B
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Wielka, czarna kosa - Zetsumei (na plecach)
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Lewa kieszeń - 2x Kunai, 8x Shuriken, 2x Bomba Dymna, 1x Notka Świetlna
Prawa kieszeń - 2x Kunai, 7x Shuriken, 1x Bomba Dymna, 1x Kunai z przyklejoną Notką Świetlną
AKIRA
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 75 | 94
WYTRZYMAŁOŚĆ 75
SZYBKOŚĆ 65
PERCEPCJA 65
KONSEKWENCJA 45
MNOŻNIKI: Hardość (+25% siła)