Zmiany w systemie rozgrywki
- Obi Wan Nerobi
 - Posty: 506
 - Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
 - Aktualna postać: Kisuke
 
- Boyos
 - Administrator
 - Posty: 4220
 - Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
 - Ranga: Starszy Kapral
 - GG/Discord: Boyos#3562
 - Multikonta: Ario
 
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#435 
Doprecyzowanie ulepszeń technik WT; poprawki Ayatsuri:
- W WT pojawił się zapis informujący o tym, o ile konkretnie można podnosić statystyki technik, które ulepszamy:
 Ważne: statystyki technik podnosimy na następującej zasadzie: 
a) Dla Reberowców: o progi reberu
b) Dla innych: o próg zgodnie z dziedziną (+40)- Ayatsuri otrzymało dwie poprawki związane z pieczętowaniem lalek
 a) Zwiększenie pojemności dużego zwoju, aby móc użyć kinjutsu klanowego (100 lalek) 
b) Dodanie mechaniki odsyłania lalek do pierwotnie zapieczętowanego zwoju
Brzmienie techniki kształtuje się następująco:
- Nazwa
 - Kugutsu no Fūin
 - Ranga
 - C
 - Pieczęci
 - Brak
 - Zasięg Max.
 - Bezpośredni
 - Koszt Pierwsze pieczętowanie (przypisanie lalki do zwoju): E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% / Ponowne pieczętowanie: E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (jednorazowe pieczętowanie)
 - Dodatkowe
 - Znajomość Fūinjutsu minimum rangi D
 - Opis Rozwinięcie techniki Fūin no Jutsu używane przez marionetkarzy. Jutsu pozwala zapieczętować dowolną kukłę w zwoju. Proces pieczętowania wymaga chwili skupienia, podczas której na zwoju pojawia się specjalna formuła pieczętowania. Następnym krokiem jest przelanie chakry do pieczęci i kukiełek jednocześnie, czego efektem jest zniknięcie marionetki oraz pojawienie się na zwoju napisu oznaczającego nazwę zapieczętowanego tworu. Możliwości pojedynczego użycia tej techniki zależą tylko od zdolności pieczętowania i dostępnego miejsca w zwoju. By go odpieczętować wystarczy odsłonić ten napis. Rozmiary zwojów, w których można zapieczętować marionetki zależą od poziomu zaawansowania kuglarza w sztuce fuuinjutsu:
 - Fūinjutsu D
 
- Mały zwój
 - -
 
- Średni zwój
 - -
 
- Duży zwój
 - 1
 - Fūinjutsu C
 
- Mały zwój
 - -
 
- Średni zwój
 - 1
 
- Duży zwój
 - 5
 - Fūinjutsu B
 
- Mały zwój
 - 1
 
- Średni zwój
 - 3
 
- Duży zwój
 - 15
 - Fūinjutsu A
 
- Mały zwój
 - 3
 
- Średni zwój
 - 10
 
- Duży zwój
 - 50
 - Fūinjutsu S
 
- Mały zwój
 - 5
 
- Średni zwój
 - 15
 
- Duży zwój
 - 100
 
	0 x
	
			
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#436 
Przedturniejowy balans klanów
- Douhito
 
- Przypisanie statystyk i siły wybuchu do każdej z technik. W konsekwencji usunięcie notki nr 2, mówiącej o szybkości tworów.
 - Dodanie spisu technik.
 - Zmiany w technice C1: Shī Wan. Ilość małych tworów i ich koszt w glinie.
 - Zmiany w technice C2: Shī Wan. Koliber dostał swój koszt i statystyki (odpowiednik rangi A)
 - Zmiany w technice C2: Shī Tsū. Możliwość latania + dodanie kosztu utrzymania.
 - Haretsu
 
- Przypisanie statystyk i siły wybuchu do technik i poziomów reberu. Zasada działania siły podobna do tej znanej z Chakraflow i klanowej umiejętności samurajów (tzn. siła techniki albo mały bonus do własnej siły i wybieramy lepszy wariant)
 - Dodany spis technik.
 - Wyjaśnienie zasady działania siły wybuchów w notce nr 2.
 - Lekko zmienione brzmienie notki nr 4 - o braku odrzutu przy wybuchu.
 - Notka nr 5. Dopisanie informacji, że podana szybkość to szybkość fali.
 - Kaminari
 
- Nowa notka (z numerem 4). Wyjaśniająca zasadę podziału siły w zależności o ilości użytych wiązek.
 - Dodany spis technik
 - Shabondama
 
- Połączenie siły baniek i ich rozmiarów pod jedną wartość. Od teraz rozmiar zależy od tego ile baniek jednocześnie zostanie wypuszczonych.
 - Nowa notka (z numerem 12). Wyjaśniająca zasadę podziału siły w zależności o ilości użytych baniek.
 - Dodany spis technik
 - Efekt Wybuchowy. Od teraz zwiększa siłę wybuchu bańki o 40.
 - Suihō Dōmu. Dopisano szybkość i wytrzymałość bańki. Zmieniono opis.
 
	0 x
	
			Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW! 
						Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#436.1 
Przedturniejowy balans klanów - hotfix
- Shabondama. Usunięcie notki nr 6 o podatności na obrażenia kłute. Nie opuszczaj nas, Haruki
 
	0 x
	
			Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW! 
						- Obi Wan Nerobi
 - Posty: 506
 - Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
 - Aktualna postać: Kisuke
 
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#437 
Substancje wspomagające, a zwierzęta
- Antidota i trucizny. Dodany stosowny dopisek w substancjach wspomagających w związku z pytaniem, które pojawiło się na discordzie
 Działają one na ludzi i ninkeny (klan Inuzuka), ale nie jakiekolwiek inne zwierzęta (także z paktów). 
	0 x
	
			
						- Boyos
 - Administrator
 - Posty: 4220
 - Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
 - Ranga: Starszy Kapral
 - GG/Discord: Boyos#3562
 - Multikonta: Ario
 
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#438 
Regulamin WT - doprecyzowanie; System "Salw" w wyrzutniach ayatsuri
- W regulaminie WT został doprecyzowany punkt 1, ponieważ budził kontrowersje czy można ulepszać kinjutsu w WT. Póki ja jestem na posterunku to nie ma takiej opcji
 , stąd nowe brzmienie punktu jest następujące:
Nie można tworzyć technik, które korzystają z technik kanonicznych innych klanów, jak również są plagiatami tych należących do innych graczy, a także nie dopuszcza się tworzenia technik ani ulepszeń, które są związane bezpośrednio z technikami zakazanymi. - W kuźni pojawił się zapisek dotyczący broni miotanych Ayatsuri. Chodzi o to, by lalkarze nie mieli maksymalnej siły na każdej broni miotanej, a siła liczona jest na całą salwę.
 Uwaga: 6 Aby osiągnąć pełne obrażenia z wyrzutni, musimy wystrzelić tzw. salwę, która składa się z 25 senbonów lub 4 shurikenów. Pozostałe bronie traktowane są zgodnie z mechaniką. Jeżeli w salwie jest mniej pocisków, obrażenia będą obniżone. 
	0 x
	
			
- Obi Wan Nerobi
 - Posty: 506
 - Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
 - Aktualna postać: Kisuke
 
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#439 
Zmiany w systemie wynagrodzeń za fabuły, misje i wyprawy
- Odsłonięcie przeliczników za fabułę.
 - Usunięty został bonus za długość, a jego wartość wliczona w PH za post. Dzięki temu nie będzie dziwnego ucinania wynagrodzeń, bo zmienimy lokację albo robimy trening. Jednym słowem większa swoboda, która nie zaboli nas po kieszeni.
 - Dodany dodatkowy próg PH za liczbę znaków w postaci 5000+, by ci co lubią dużo pisać nie czuli się poszkodowani. Brak wiecznego skalowania spowodowany jest próbą skłonienia graczy do większej wymiany postów zamiast pisania elaboratów na 10000+ znaków. Jednocześnie nadal można to robić, bo przeliczniki są jawne (na własną odpowiedzialność).
 - Usunięcie całej masy zasad w wycenie fabuł. Pozostały jedynie te odnośnie zaokrąglania i aplikowania bonusu (np. okazjonalne eventy x1.5)
 - Aktualizacja wynagrodzenia zasadniczego w misjach i wyprawach, by pokrywał się ze zmianami w wynagrodzeniach za fabuły.
 
	1 x
	
			
						- Obi Wan Nerobi
 - Posty: 506
 - Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
 - Aktualna postać: Kisuke
 
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#440 
Uwidocznienie bonusu do PH dla postaci poniżej 1500 PH
Wpis ten jest umotywowany przypomnieniem o tym bonusie (jakby ktoś przeoczył)
- Dodanie informacji do tablicy ogłoszeń na górze strony
 - Dodanie informacji w temacie traktującym o punktach historii
 
	0 x
	
			
						- Boyos
 - Administrator
 - Posty: 4220
 - Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
 - Ranga: Starszy Kapral
 - GG/Discord: Boyos#3562
 - Multikonta: Ario
 
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#441 
Doprecyzowanie: Przejęte misje - ile PH dostaje każdy z prowadzących; Ayatsuri - poprawka zapisu Ayatsuri Fuka Hoin
1. Zmiana zapisu w misjach i wyprawach związanego z przejmowaniem misji.Stary zapis:2. Zmiana zapisu w Ayatsuri - Ayatsuri Fuka Hoin.Nowy zapis:W przypadku przejęcia czyjejś misji, wynagrodzenie dla prowadzącego, który tę misję rozpoczął, przepada. Wyjątek stanowią sytuacje, w których prowadzący, pomimo sytuacji losowej wymuszającej na nim zdanie misji, polubownie rozwiązał sprawę z graczem (rozsądzane przez administrację), otrzymuje wtedy szczątkowe wynagrodzenie. Poza wspomnianym wyjątkiem, wynagrodzenie przechodzi na konto osoby, która misję przejęła. W przypadku, w którym osoba przejmująca napisała niewielkie ilości postów w misji (przykładowo - 2 posty kończące w misji C), wynagrodzenie dla takiego MG jest niepełne. Powodem zmiany jest kwestia przekazania informacji do nowego prowadzącego, a także jasne wyjasnienie, jak rozkłada się zysk PH dla każdego z prowadzacych.W przypadku przejęcia misji prowadzącym przysługuje wynagrodzenie zasadnicze za napisane przez nich posty. Bonus za ukończenie misji otrzymuje ostatni prowadzący. Bonus jakościowy jest indywidualny i dostosowany proporcjonalnie do wkładu (ilość postów). Gracz biorący udział w misji jest zobowiązany do przekazaniu nowemu prowadzącemu wszelkich informacji, aby mógł dokończyć misję. Stary zapis:Celem zmiany jest doprecyzowanie (co i tak było stosowane w praktyce) - jeżeli chodzi o zasięg technik. Obecny system pozwalałby na próby ominięcia/wyskalowania tego przez WT, więc blokuje za wczasu.Nowy Zapis:
- Nazwa
 - Ayatsuri Fūka Hōin
 - Ranga
 - B
 - Pieczęci
 - Odpowiadające danej technice
 - Zasięg
 
- Pieczętowanie
 - Bezpośredni
 
- Zapieczętowanej techniki
 - Taki jak oryginału
 - Koszt
 - D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
 - Dodatkowe
 - Znajomość techniki Fūka Hōin (Fūinjutsu ranga B)
 - Opis Wariacja techniki Fūka Hōin, którą opanowali jedynie przedstawiciele klanu Ayatsuri. Za jej pomocą możliwe jest zamknięcie w zwoju dowolnej techniki elementarnej i użycie zamkniętego żywiołu w niektórych mechanizmach. Mowa tutaj głównie o miotaczach żywiołów, które wykorzystują je jako amunicję. Proces pieczętowania wymaga położenia przed sobą zwoju z odpowiednimi symbolami i użycia na nim techniki, która ma służyć za “amunicję”. Po kilku dłuższych chwilach jutsu zostaje zapieczętowane, a zwój z nim może zostać wykorzystany w pożądanych mechanizmach. Z pieczętowaniem technik wiąże się jednak kilka poważnych ograniczeń - można pieczętować tylko techniki elementarne do rangi B włącznie; nie można również zamykać technik używanych przeciwko pieczętującemu; technika zamykana musi “wychodzić” z ciała użytkownika. Dodatkowo technik zamkniętych nie da się odpieczętować w żaden sposób poza miotaczem. Możliwe jest natomiast wykorzystanie drugiej osoby, jeśli pieczętujący nie zna techniki danego żywiołu. Rodzaj amunicji może różnić się w zależności od techniki, co widać przykładowo w dotonie i technikach opartych na błocie, bądź miotaniu kamieni. Każda technika napełnia zwój w różnym stopniu (D - 50 pojemności zwojów, C - 100, B - 200), ale zużywane ładunki na strzał zależą wyłącznie od miotacza żywiołów.
 
- Nazwa
 - Ayatsuri Fūka Hōin
 - Ranga
 - B
 - Pieczęci
 - Odpowiadające danej technice
 - Zasięg
 
- Pieczętowanie
 - Bezpośredni
 
- Zapieczętowanej techniki
 - Taki jak mechanizmu
 - Koszt
 - D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
 - Dodatkowe
 - Znajomość techniki Fūka Hōin (Fūinjutsu ranga B)
 - Opis Wariacja techniki Fūka Hōin, którą opanowali jedynie przedstawiciele klanu Ayatsuri. Za jej pomocą możliwe jest zamknięcie w zwoju dowolnej techniki elementarnej i użycie zamkniętego żywiołu w niektórych mechanizmach. Mowa tutaj głównie o miotaczach żywiołów, które wykorzystują je jako amunicję. Proces pieczętowania wymaga położenia przed sobą zwoju z odpowiednimi symbolami i użycia na nim techniki, która ma służyć za “amunicję”. Po kilku dłuższych chwilach jutsu zostaje zapieczętowane, a zwój z nim może zostać wykorzystany w pożądanych mechanizmach. Z pieczętowaniem technik wiąże się jednak kilka poważnych ograniczeń - można pieczętować tylko techniki elementarne do rangi B włącznie; nie można również zamykać technik używanych przeciwko pieczętującemu; technika zamykana musi “wychodzić” z ciała użytkownika. Dodatkowo technik zamkniętych nie da się odpieczętować w żaden sposób poza miotaczem. Możliwe jest natomiast wykorzystanie drugiej osoby, jeśli pieczętujący nie zna techniki danego żywiołu. Rodzaj amunicji może różnić się w zależności od techniki, co widać przykładowo w dotonie i technikach opartych na błocie, bądź miotaniu kamieni. Każda technika napełnia zwój w różnym stopniu (D - 50 pojemności zwojów, C - 100, B - 200), ale zużywane ładunki na strzał zależą wyłącznie od miotacza żywiołów.
 
	0 x
	
			
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#442 
Prośby do Administracji - Drobna zmiana zasad.
1. Usunięcie zapisku:Od dzisiaj nie ma wymogu wrzucania prośby w hide. Jeśli ktoś ma ochotę, może podarować sobie ten zbyteczny kod. Jeśli ktoś ma jednak zamiar nadal ukrywać o co prosi, może śmiało z tego korzystać. Przy okazji przypominamy o wzorze prośby. Poprawia to czytelność i przyspiesza zapoznanie się ze sprawą oraz przygotowanie odpowiedzi.Wszystkie prośby, za wyjątkiem tych o zmianę nicku czy przywrócenie postaci/"kolorku", muszą znajdować się w [.ghide]. 
	0 x
	
			Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW! 
						- Sans
 - Administrator
 - Posty: 5407
 - Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
 - Wiek postaci: 8
 - Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
 
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#442 
Limity wspomagaczy - Drobna zmiana.
1. Od teraz MS staje się wspomagaczem zajmującym slot, nie tylko EMS. Oko obowiązują zasady lepszego oka w zakresie wykluczania przynajmniej obecnie.
	0 x
	
			
- Moderator Techniczny
 - Moderator
 - Posty: 801
 - Rejestracja: 7 maja 2020, o 00:34
 - Wiek postaci: 100
 - Ranga: Spellcaster/Effect
 - GG/Discord: Wolfig#2761
 - Multikonta: Mujin, Jinpachi
 - Aktualna postać: Mujin, Jinpachi
 
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#443 
Multikonta - Zmiany w regulaminie
6. Multikonta
- Otrzymanie możliwości na jednoczesne prowadzenie kolejnej postaci wiąże się z prośbą do administracji. Warunkiem akceptacji takiej prośby jest ponadprzeciętna, aktywność osobista i fabularna danego gracza.
 - Posiadane postacie muszą być wyświetlone w profilach / podpisach obu kont.
 - Zakazuje się jakiejkolwiek interakcji między postaciami (także za pomocą osób trzecich).
 - Postacie gracza mogą przebywać w tej samej prowincji, lecz nie mogą się spotkać
 - Postacie gracza nie mogą brać udziału w tych samych wydarzeniach
 - Nie można stworzyć postaci podlegającej pod tę samą prowincję.
 - Nie można stworzyć postaci posiadającej tę samą przynależność (kolor)
 - Wszystkim postaciom gracza przysługują takie same prawa.
 - Można prowadzić więcej niż dwie postacie, od takiego gracza wymaga się jednak wkładu w rozwój forum poprzez np. aktywne prowadzenie misji lub pracę na rzecz działów kuźnia/wt
 
	0 x
	
			
						Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#444 
Mistrzowie Gry - Uprawnienia
- Formatka Wynagrodzenie za misje: "Link do posta o podwyższenie uprawnień*" zamieniony na "Prośba o podwyższenie uprawnień". Nie trzeba już pisać w kolejnym temacie, jeśli zechcemy mieć wyższy poziom uprawnień, zostanie przyznana kolejna ranga uprawnień przy zaakceptowaniu misji, jeśli wyrazimy taką chęć.
 - Zmiana przeznaczenia tematu Chcę prowadzić misje. Po zmianach w uprawnieniach będzie on służył do jednorazowego nadania odpowiedniego poziomu uprawnień w zależności od przeprowadzonej misji/wyprawy najwyższej rangi. Ale także do zaległych próśb o podniesienie uprawnień, gdyby ktoś zapomniał to zrobić w rozliczeniu. W tym temacie trzeba będzie się zgłosić aby odzyskać uprawnienia po zmianach. Zalecamy, aby były przedstawiane w miarę jak najnowsze misje, w przypadku dużo starszych (ponad rok temu) będziemy rozpatrywać takie przypadki indywidualnie.
 - Unifikacja uprawnień pomiędzy misjami i wyprawami. Jeśli mamy uprawnienia na misję B, to możemy także prowadzić wyprawy B.
 - Skrócenie spisu misjodawców i połączenie uprawnień na wyprawy i misje. Każdy kto będzie wpisany, będzie widniał jedynie w kategorii do których ma najwyższe uprawnienia. Nie będzie sytuacji, że ktoś będzie wpisany absolutnie wszędzie, bo ma pełne uprawnienia.
 
	0 x
	
			Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW! 
						Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#445 
Pieczętowanie ciał - doprecyzowanie
W temacie pojawiło się doprecyzowanie odnośnie możliwości pieczętowania ciał oraz ich późniejszego wykorzystania.
	0 x
	
			Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW! 
						- Moderator Techniczny
 - Moderator
 - Posty: 801
 - Rejestracja: 7 maja 2020, o 00:34
 - Wiek postaci: 100
 - Ranga: Spellcaster/Effect
 - GG/Discord: Wolfig#2761
 - Multikonta: Mujin, Jinpachi
 - Aktualna postać: Mujin, Jinpachi
 
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#446 
Umiejętność wrodzona Pasożyt - Blokada
W spisie UW pojawiła się adnotacja, że obecnie Pasożyt jako UW staje się niedostępny dla graczy na czas nieokreślony.
	0 x
	
			
						
					Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
				
			