Zmiany w systemie rozgrywki
- King Papyrus
- Administrator
- Posty: 5406
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
Dodatkowo chciałbym podziękować wszystkim pomagającym w przenosinach. Szczególne ukłony w stronę Avarice, a także Kisuke, którzy zrobili bardzo wiele w tym od nowa napisali hidy, których nie dostaliśmy razem z plikami forum. Podziękowania należą się również Yamiemu, który pomógł wyszukać błędów gdy mieliśmy problem z uruchomieniem strony (co ostatecznie okazało się winą automatu, który źle skonfigurował php i nie odczytywał zmian tam dokonywanych, które dopiero naprawił support). Bez nich nowa odsłona by nie powstała.
2 x
- King Papyrus
- Administrator
- Posty: 5406
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- King Papyrus
- Administrator
- Posty: 5406
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- King Papyrus
- Administrator
- Posty: 5406
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Boyos
- Moderator
- Posty: 3627
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#424
Zmiany w kuźni i WT, zmiana nazw trucizn
- W truciznach pojawiła się informacja oznaczająca rangę trucizny. Od teraz posługiwać się będziemy kryteriami DCBAS
- W kuźni pojawił się zapis dotyczący działania substancji wspomagających
10. Można tworzyć medykamenty wspomagające. Maksymalny mechaniczny bonus zależny według rangi medykamentu:
D - 5
C - 10
B - 20
A - 40
S - 60
Substancje wspomagajce działają maksymalnie na 2h fabularne, po czym przy zejściu efektów odejmuje się dwukrotność dodanej statystyki jako efekt uboczny na 24h fabularne.- W Własnych Technikach pojawił się nowy regulamin, określający m.in. ramy mechaniczne w których gracze mogą dostosowywać swoje projekty.
1 x

- Boyos
- Moderator
- Posty: 3627
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#425
Hotfixy: Wytrzymałość w marionetkach Ayatsuri, doprecyzowanie Saikan Chūshutsu no Jutsu
- W temacie wytrzymałości i ayatsuri pojawiło się doprecyzowanie dotyczące uszkodzeń marionetek
Dodatkowo naprawy lalek (wszystkie) są zawsze darmowe.Marionetki Ayatsuri otrzymują analogicznie "rany", które mają następujące konsekwencje:
- Lekka - mechanizmy moga szwankowac (decyzja MG - od tego w jaki sposob lalka oberwala)
- Srednia - 50% sprawności lalki (obniżone statystyki)
- Ciężka - rozpad na czesci (mozna uzywac tylko pojedynczych mechanizmow, ktore przetrwaly - lalka traci polaczenie z nicia chakry, wiec trzeba rzucac od nowa, do decyzji MG w zalezlosci od sytuacji)
- Technika Saikan Chūshutsu no Jutsu otrzymała doprecyzowanie, że działa tylko na trucizny do rangi "B" włącznie.
1 x

- Jawa
- Administrator
- Posty: 3970
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Admin Ogólny
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Ruushi Fea
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#426
Mechanika Szczepu Juugo zostaje cofnięta to postaci sprzed ostatniego reworka.W związku ze zmianą, gracze, którzy już zdążyli dokonać zmian buildu w związku z reworkiem, który zostaje w tej chwili wycofany, powinni przywrócić buildy do stanu sprzed reworku.
- Dodatkowo technika Misairuchakura została dostosowana do mechaniki pocisków, teraz w pojedynczym koszcie chakry użytkownik ma możliwość wystrzelenia 10 pocisków, każdy o sile 30.
0 x
- Boyos
- Moderator
- Posty: 3627
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#427
Ayatsuri: Nici chakry, rdzeń sercowy (wspomagacz) i rozdzielenie od ludzkich lalek; hotfix substancji wspomagajacych w Kuźni Zgodnie z tematem zostają wprowadzone zmiany w klanie Ayatsuri:
W kuźni zostały zmienione zasady działania substancji wspomagających. Obecny zapis brzmi następująco:
- Nici chakry zostają zaktualizowane o odkręcenie wszystkich quasi-hotfixów mających na celu zablokowanie pomysłowości kuglarzy w kwestii wykorzystania nici do oplątywania / podcinania / uderzania w oczy nićmi chakry. Dodatkowo zostaje wprowadzony odgórny blok na wszystkie próby tworzenia WT na podstawie nici chakry.
- Pojawia się nowy wspomagacz, który jest zarezerwowany tylko i wyłącznie dla członków klanu ayatsuri. Zmiana w rdzeń niesie ze sobą jednak szereg blockerów, tak jak używanie innych wspomagaczy.
- Ludzkie lalki zostają jasno oddzielone od rdzenia sercowego (wspomagacz)
10. Można tworzyć medykamenty wspomagające. Maksymalny mechaniczny bonus zależny według rangi medykamentu:
D - 10
C - 20
B - 30
A - 40
S - 50
Substancje wspomagajce działają maksymalnie na 10 tur, po czym przy zejściu efektów odejmuje się dwukrotność dodanej statystyki jako efekt uboczny na kolejne 10 tur.
Jednocześnie można przyjąć 1 substancję wspomagającą na każde rozpoczęte 100 wytrzymałości. UW Żelazne Ciało zwiększa ten limit o 1.
0 x

- Jawa
- Administrator
- Posty: 3970
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Admin Ogólny
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Ruushi Fea
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#428
Drobny hotfix oraz lekki nerf oraz lekki buff jednej techniki Juugo, dodatkowo również doprecyzowanie w klanach bazujących na Taijutsu, Dodany punkt do Regulaiminu WT
1. Juugo2. Klany opierające się na Taijutsu.
- Poprawka systemu liczenia tur w trybach klątwy. W przypadku jak postać w pełni wyczerpie dostępną ilość tur w danym trybie, zostaje z automatu aktywowany wyższy poziom klątwy a także w ramach kary za przekroczenie limitu, gracz od razu traci dodatkową turę wyższego trybu. W przypadku braku możliwości korzystania z wyższego poziomu klątwy, postać wpada w szał, zgodnie z obecnie opisanymi zasadami. (Przykład: Postać gracza może korzystać z Przemiany przez 6 tur a z Przeobrażenia przez 3 tury. Gracz wykorzystuje 6 tur Przemiany i chce dalej z niej korzystać, więc zgodnie z wprowadzoną nową zmianą, zostaje automatycznie wprowadzony w tryb Przeobrażenia i ma zużyte 2 z 3 dostępnych tur.)
- Gracz może wedle woli otrzymać którykolwiek bonus z obecnie aktywnych technik klanowych, jednak nie może zmienić bonusu częściej niż raz na turę.
- Technika Karada Shīrudo daje teraz bonus +25 wytrzymałości zamiast dotychczasowego +15
Klany Akimichi, Hyuuga, Inuzuka oraz Szczep Juugo mają dodaną notkę precyzującą:3. Regulamin WTBonusy do statystyk z technik klanowych oraz technik dowolnego stylu taijutsu nie łączą się. Można używać technik jednocześnie, jeśli na to pozwala ruch, jednak aplikowany jest bonus tylko z jednej techniki (gracz wybiera z której).
Szczep Juugo może tworzyć WT i dysponować maksymalną ilość statystyk zgodnie z poniższym schematem, z zaznaczeniem, że maksymalna ilość w jednej statystyce wynosi 50.
- D: 10 statystyk
- C: 30 statystyk
- B: 50 statystyk
- A: 50 statystyk w jedno i 30 w drugie
- S: 50 statystyk w jedno i 50 w drugie
*W przypadku tworzenia WT, które opiera się na broni (czyli tworzymy broń z części ciała), wtedy można zastosować jedynie połowę bonusu z powyższej listy.
0 x
- Jawa
- Administrator
- Posty: 3970
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Admin Ogólny
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Ruushi Fea
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#429
Drobna zmiana w Regulaminie rozgrywki dotycząca transferów postaci
Zmiana z:Na:Na forum istnieje możliwość przeniesienia Karty postaci (tzw. Transfer postaci) z poprzednio granego forum Naruto, oczywiście po odpowiednim jej przystosowaniu do mechaniki znajdującej się na forum Shinobi War.
- Jeżeli gracz posiada już u nas postać i grając nią, postanawia nagle ją usunąć i skorzystać z transferu - wtedy nie zostaje on uznany.
Na forum dopuszczalne jest jednorazowe przeniesienie punktów z innego forum, w tym przetransferowanie ich na dowolną z postaci gracza, tak długo jak rozpoczyna on na postaci rozgrywkę od poziomu 500 PH.
0 x
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#430
Drobne poprawki do Raitonu - Paraliż:
- Zmiana minusów związanych z wartości stałych na procentowe.
- Dodanie tego efektu do niektórych technik, które są technikami polegającym na słabszym, ale bardziej długotrwałym rażeniem raitonem (Raiton: Hiraishin, Raiton: Jibashi, Raiton: Kangekiha, Raiton: Chidori Kōken).
- Usunięcie efektu dla technik, które polegają na pojedynczym, mocniejszym ataku (Raiton: Ikazuchi no Kiba, Raiton: Raiso Gekishin, Chidori Nagashi)
- Dostosowanie sił technik (Raiton: Ikazuchi no Kiba[+], Raiton: Jibashi[-], Raiton: Chidori Kōken[-], Raiton: Ibuki[-])
- Raiton: Kangekiha - zmniejszenie podstawowego zasięgu techniki
3 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
- Boyos
- Moderator
- Posty: 3627
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#431
Doprecyzowanie regulaminu WT: Naprawy i Iryojutsu
- Dopisany fragment o naprawach:
Naprawy - dopuszcza się dopisywanie do WT naprawianie tworów za 1/2 kosztu. - Dodanie informacji na temat technik leczących:
Techniki leczące tworzone w WT nie mogą przekraczać poniższych limitów:
D - lekka rana w 2 tury
C - lekka rana w turę, średnia w 2 tury
B - średnia rana w turę, ciężka rana w 2 tury
A - ciężka rana w turę, śmiertelna rana w 2 tury (tylko z kombinacji dwóch ciężkich ran)
S - śmiertelna rana w 1 turę (tylko z kombinacji dwóch ciężkich ran)
1 x

Re: Zmiany w systemie rozgrywki
#432
Drobne poprawki do Misje i Wyprawy:
- Usunięcie notki nr 8, mówiącej o minimum 1250 znakach w misjach B/wyprawach C i wyżej. Zgodnie z ostatnimi zmianami, ta zasada już nie obowiązuje.
- Poprawienie opisu dla misji grupowych. Usunięcie przykładu dla 15 postów w misji D. Zgodnie z ostatnimi zasadami, MG i gracz w misjach piszą identyczną liczbę postów, dlatego w misji grupowej dodatkowo osoba ma do napisania tyle co pozostali.
- Poprawienie wzorów wynagrodzenia za misję oraz zmiana formatowania. Poprawa czytelności nowych zasad oraz przedstawienie czym jest wynagrodzenie zasadnicze w przystępniejszy sposób.
- Dopisek w misji C: "Misje tego rodzaju mogą prowadzić jedynie osoby do tego oddelegowane." został usunięty. Zgodnie z ostatnimi zasadami, misje C może prowadzić każdy.
- Bonus za jakość. Rozpisana maksymalna wartość bonusu dla każdej rangi misji oraz wpisane zostały kryteria. Zgodnie z ostatnimi zasadami o jawności wycen. Z powodu drobnego błędu, kryteria zostały przypadkowo ukryte.
1 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
- King Papyrus
- Administrator
- Posty: 5406
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość