Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 22 lut 2022, o 14:07
#420
Witamy na nowym hostingu.
Początki bywają bolesne, a także nudnawe, dlatego postanowiliśmy je przyśpieszyć. Teraz każdy gracz, który nie przekroczył progu 1500PH dostaje 50% bonus do zdobywanych PH. Wszystkie sposoby zdobywania PH są nim objęte: prowadzenie i wykonywanie misji, fabułę oraz wszelakie nagrody. Pamiętajcie, żeby aktualizować swój temat po każdym napływie PH, aby ktoś nie zbierał sobie na 1499PH kilku wynagrodzeń, które sobie dopisze w jednym poście z bonusem. Ostrzegamy, będzie to sprawdzane.
Bonus 50% dolicza się na końcu, po podsumowaniu wszystkich otrzymanych PH w danym rozliczeniu oraz jest zawsze zaokrąglany w górę.
Przykład 1:
Prowadzący dostaje 25 PH za misję rangi C oraz 5PH bonusu. Razem to jest 30PH. Doliczamy bonus dla początkujących 50%
30PH * 150% = 45PH
Przykład 2:
Gracz dostaje 20PH za wykonanie misji rangi D oraz 5PH bonusu. Razem jest to 25PH. Doliczamy bonus dla początkujących 50%
25PHx150% = 37.5PH ~ 38PH
Czas na dokończenie misji wojennych jest do końca lutego. Z dniem pierwszego marca zostanie wrzucone podsumowanie wojny.
W najbliższym czasie zostanie rozegrany również turniej, w którym - między innymi - będą walki jeden na jednego. Zanim jednak turniej ruszy, musimy naprawić kilka drobiazgów mechanicznych, przede wszystkim Wytrzymałość. Więcej informacji wkrótce.
Poważne zmiany w mechanice będą wprowadzane po turnieju. Data jeszcze nie jest znana, obecnie następuje szacowanie, ile jest pracy. Na bieżąco będziemy udzielać wam informacji. Nie martwcie się jednak - wraz ze zmianami mechanicznymi będzie możliwość dla każdego wydania od nowa swojego PH, albo zmiana postaci z 100%.
Na forum powinno już wszystko działać, ale gdybyście znaleźli jakieś błędy prosimy je nam podsyłać abyśmy mogli szybko załatać sprawę. Wszystko działa podobnie jak na poprzednim hostingu. W ramach przypomnienia.
ghide - Działa aby widziała tylko administracja. Gdy damy = kod przestanie działać. Moderatorzy w WT i Kuźni również to widzą, gdyż są moderatorami działu.
uhide= - Używamy do ukrywania wiadomości przed wszystkimi, poza wybranymi użytkownikami i administracją. Gdy damy [uhide] kod nie zadziała.
Prosimy również o użycie ctrl + F5, bo w innym wypadku mogą pojawiać się różne rzeczy np. białe tła w hide.
Życzymy miłej zabawy, wasza administracja.
Dodatkowo chciałbym podziękować wszystkim pomagającym w przenosinach. Szczególne ukłony w stronę Avarice, a także Kisuke, którzy zrobili bardzo wiele w tym od nowa napisali hidy, których nie dostaliśmy razem z plikami forum. Podziękowania należą się również Yamiemu, który pomógł wyszukać błędów gdy mieliśmy problem z uruchomieniem strony (co ostatecznie okazało się winą automatu, który źle skonfigurował php i nie odczytywał zmian tam dokonywanych, które dopiero naprawił support). Bez nich nowa odsłona by nie powstała.
2 x
Papyrus
Administrator
Posty: 3809 Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans
Post
autor: Papyrus » 25 lut 2022, o 21:59
#420.1
Rozliczenia bonusu dla graczy poniżej 1 500 PH
Gracze, którzy mają poniżej 1 500 PH powinni swój bonus dodawać w poście rozliczeniowym swojej postaci. Upewnijcie się proszę, żeby wyraźnie zaznaczyć, które punkty są za daną aktywność (misję, fabułę, itd), a które należą do bonusu.
Poniżej przykład, jak może wyglądać rozliczenie:
Poprzednia ilość PH: 9/634 PH
Zysk:
20PH podstawa
10PH bonus 50%
Razem: 30PH
Aktualny stan konta/Suma wszystkich PH: 39/664 PH
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 28 lut 2022, o 21:16
#421
System wytrzymałości/ran
Uproszczony system, którego celem jest wydłużenie walk. Będziemy się bacznie przyglądać jego działaniu i w ramach potrzeby wprowadzać modyfikacje tak by spełniał swoją rolę. W temacie interakcji technik brak wielkich zmian, które nadejdą wraz z szerszymi modyfikacjami mechaniki. Zapis został uproszczony wraz z opisaniem działania technik pociskowych.
Aby zapoznać się z zmianami kliknij tutaj!
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 10 mar 2022, o 13:38
#422
Iryo i małe uzupełnienie w wytrzymałości
Dostosowanie Iryojutsu do nowego systemu ran, a także uzupełnienie w wytrzymałości. Wszystkie szczegóły zmian są podane poniżej w formie podpunktów.
Wytka:
W przypadku otrzymania rany śmiertelnej z nałożenia się dwóch ciężkich postać żyje jeszcze przez trzy tury, aczkolwiek wymaga natychmiastowego leczenia. Sama nie jest w stanie zebrać chakry, ani się poruszyć będąc zmuszoną do oczekiwania na pomoc. W przypadku otrzymania jednorazowych obrażeń, które byłyby raną śmiertelną śmierć jest natychmiastowa.
Chiyute no Jutsu:
D - Lekkie, 2 tury
C- Lekkie, 1 tura | Średnie 2 tury
B - Lekkie mniej niż tura (szybko) | Średnie, 1 tura | Ciężkie, 2 tury
Rangi A i S nie wpływają na siłę techniki
In’yu Shōmetsu:
Zmniejsza siłę ataku o 50.
(A) Shōsen no Jutsu:
Ciężkie 1 tura | Śmiertelna (z kombinacji ran) 2 tury (utrzymuje przy życiu)
Chikatsu Saisei no Jutsu:
Zostało usunięte, wymagało 4 medyków przez co jutsu stawało się praktycznie nieskuteczne.
0 x
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 10 mar 2022, o 14:47
#423
Zmiany w misjach
Dziękuję wszystkim za udział w dyskusji - tak i graczom, jak i administracji, która dyskutowała żywo o misjach w osobnym wątku, aby każdy mógł mieć swoją przestrzeń na wypowiedzenie się. Bardzo dużo problemów, które były wskazane powtarzało się, dlatego postarałam się zebrać je w kilka punktów, a następnie odnieść się z komentarzem i rozwiązaniem problemu.
Wskazane problemy
Niewiele osób może prowadzić misje wyższej rangi.
Potrzeba stworzenia zagrożenia na misji przez co mistrz gry ma niewielkie pole na wprowadzanie różnorodności.
Powyższe zagrożenie musi być "realne" (czyt. Takie jakie arbitralnie będzie się podobać sprawdzającemu/administracji), przez co łatwo zginąć i gracze nie chcą chodzić na misje wyższej rangi.
Brak jasności w sposobie oceniania i przyznawaniu bonusów.
Misje są zbyt długie, rozwleczone, dużo pisania o niczym, byle zając odpowiednią ilość postów
Przez powyższe - nie ma komu misji prowadzić i nie ma komu misji wykonywać.
Proste rozwiązania
Wśród wszystkich waszych postów znalazłam sporo propozycji, jak zaadresować powyższe problemu, a dodatkowo pozwoliliśmy sobie potentegować, żeby to wszystko złożyć do kupy. Jednocześnie chcemy uaktualnić trochę system misji, aby stał się bardziej przystępny i ciekawszy dla graczy.
Ad.1. Absolutnie odcinamy się od kultury czepialstwa. Misje nie powinny być sprawdzane co do przecinka, a ludzie traktowani nierówno. Będziemy pilnować, żeby sprawdzający dawali więcej swobody, używali pozytywnego słownictwa i nie wytykali najmniejszych błędów. Nie chcemy utrudniać gry nikomu - ani tym, którzy piszą długie posty, ani tym, którzy piszą posty o regulaminowym minimum. Chodzi o to, żeby każdy mógł grać tak, jak chce. Spamerzy będą zawsze, osoby piszące bardzo długie posty też.
Pamiętajcie - jakość posta nie zależy od jego długości, ale tego, czy jest w nim zawarta odpowiednia ilość informacji. Post ma być spójny, przemyślany, zrozumiały i przystępny dla drugiej osoby. To jest pbf, a nie forum literackie czy szybka rozgrywka na komunikatorze. Skrócenie postów bardzo często da wam szansę na pisanie częściej, większe zainteresowanie współgraczy i dynamiczniejszą rozgrywkę.
Z drugiej strony informacja dla osób piszących krótkie posty na "odwal się" - to dlatego nikt nie chce wam prowadzić misji czy pisać z wami fabuły - nie ma przyjemności z pisania z kimś, komu wyraźnie nie zależy.
Chcielibyśmy posty "w sam raz". To rozległy termin, dlatego tak naprawdę nie będzie żadnych preferencji. Piszecie, jak chcecie. Tylko od was zależy jak dynamiczna będzie wasza rozgrywka i czy inny będą chcieli z wami grać.
Ad. 2 . Przy sprawdzaniu misji wyższe uprawnienia dla MG będą przyznawane automatycznie przez sprawdzających. Nie trzeba będzie specjalnie się zgłaszać w kolejnym temacie.
Konsultacje są również dostępne dla wszystkich, nawet zaawansowanych prowadzących, którzy mają jakieś wątpliwości mechaniczne bądź chcieliby zasięgnąć fabularnej porady przy pomyśle na misje.
Dobre zmiany
Do reszty problemów odniosę się poniżej łącznie z wyjaśnieniem zmian, które chcemy wprowadzić.
Wynagrodzenie zasadnicze
Obecnie: Misje każdej rangi mają niezmienne wynagrodzenie w PH: D – 20PH, C – 50PH, B – 90PH, S – 200PH.
Zmiana: Misje będą miały przelicznik, jak fabuła plus premia za ukończenie misji z sukcesem oraz premia za przeciwnika. Wzór będzie wyglądał jak poniżej:
Gracz: x + x*f + y
Prowadzący: x + x*f + 0.5y
gdzie
x – ilość postów
f – współczynnik długości misji
y – premia za skończenie misji
Współczynnik długości misji obecnie wygląda jak poniżej.
długość posta ilość PH za post
625 zzs 0.25 PH
do 1250 zzs 0.5 PH
do 2500 zzs 1 PH
do 3750 1.5 PH
3750+ 2 PH
Premia za ukończenie misji jest zależna od rangi misji i wynosi:
· Misja rangi D – 10 PH
· Misja rangi C – 30 PH
· Misja rangi B – 50 PH
· Misja rangi A – 75 PH
· Misja rangi S – 100 PH
Długość misji
Wraz z wprowadzeniem PH per post, zmniejszamy ilość postów, które są wymagane, aby zaliczyć misję. Każdy dodatkowy post się liczy, ale też, jeżeli ktoś nie chce – może spokojnie zamknąć misję w mniejszej ilości postów.
· Misja rangi D – 14 postów
· Misja rangi C – 28 postów
· Misja rangi B – 34 posty
· Misja rangi A – 38 postów
· Misja rangi S – 42 posty
Bonus
Bonusy będą miały taką samą wartość, co poprzednio, ale będzie konkretny wykaz za co są przyznawane.
Kryteria dla gracza:
· Wczucie się w postać – 20%
· Podejmowanie decyzji zgodnych z charakterem - 20%
· Jakość postów – 20%
· Sposób rozwiązania problemu na misji – 20%
· Uznaniowość sprawdzającego – 20%
Kryteria dla prowadzącego:
· Zgodność misji z lore świata – 20%
· Odgrywanie NPCtów – 20%
· Jakość postów – 20%
· Jakość postaci niezależnych – 20%
· Uznaniowość sprawdzającego – 20%
Maksymalny bonus według rang misji:
· Misja D – 5 PH
· Misja C – 10 PH
· Misja B – 15 PH
· Misja A – 20 PH
· Misja S – 25 PH
Wyprawy
No właśnie, co z wyprawami? Ano – te same zasady co z misjami. Tyle samo PH, taka sama długość, ale musi pojawić się przeciwnik 20% silniejszy niżeli na misji, jako, że nagrodą są mechaniczne perki dla gracza.
Pieniądze
Stają się czysto mechaniczne. Zaliczasz misję/wyprawę, automatycznie dostajesz za to odpowiednią sumę, którą możesz sobie doliczyć i wydać na rzeczy mechaniczne, takie jak broń czy zbroje. Nie będzie czegoś takiego, że „nie zabrałem sakiewki, więc nie dostaję kasy”.
Przerwy między misjami
Wypadają. Jeżeli chcesz grać solo - możesz grać solo.
Obowiązkowe 10 linijek na misję rangi B+
Wypadają - można pisać bazowe minimum.
Wiem, że zmiany są duże, ale wierzę, że dadzą one więcej zachęty, ośmielą ludzi do prowadzenia i grania misji.
4 x
Boyos
Administrator
Posty: 4040 Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario
Post
autor: Boyos » 11 mar 2022, o 11:33
#424
Zmiany w kuźni i WT, zmiana nazw trucizn
W truciznach pojawiła się informacja oznaczająca rangę trucizny. Od teraz posługiwać się będziemy kryteriami DCBAS
W kuźni pojawił się zapis dotyczący działania substancji wspomagających
10. Można tworzyć medykamenty wspomagające. Maksymalny mechaniczny bonus zależny według rangi medykamentu:
D - 5
C - 10
B - 20
A - 40
S - 60
Substancje wspomagajce działają maksymalnie na 2h fabularne, po czym przy zejściu efektów odejmuje się dwukrotność dodanej statystyki jako efekt uboczny na 24h fabularne.
W Własnych Technikach pojawił się nowy regulamin , określający m.in. ramy mechaniczne w których gracze mogą dostosowywać swoje projekty.
1 x
Boyos
Administrator
Posty: 4040 Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario
Post
autor: Boyos » 14 mar 2022, o 10:47
#425
Hotfixy: Wytrzymałość w marionetkach Ayatsuri, doprecyzowanie Saikan Chūshutsu no Jutsu
W temacie wytrzymałości i ayatsuri pojawiło się doprecyzowanie dotyczące uszkodzeń marionetek
Marionetki Ayatsuri otrzymują analogicznie "rany", które mają następujące konsekwencje:
Lekka - mechanizmy moga szwankowac (decyzja MG - od tego w jaki sposob lalka oberwala)
Srednia - 50% sprawności lalki (obniżone statystyki)
Ciężka - rozpad na czesci (mozna uzywac tylko pojedynczych mechanizmow, ktore przetrwaly - lalka traci polaczenie z nicia chakry, wiec trzeba rzucac od nowa, do decyzji MG w zalezlosci od sytuacji)
Dodatkowo naprawy lalek (wszystkie) są zawsze darmowe.
Technika Saikan Chūshutsu no Jutsu otrzymała doprecyzowanie, że działa tylko na trucizny do rangi "B" włącznie.
1 x
Jawa
Administrator
Posty: 4173 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 14 mar 2022, o 14:20
#426
Mechanika Szczepu Juugo zostaje cofnięta to postaci sprzed ostatniego reworka.
Dodatkowo technika Misairuchakura została dostosowana do mechaniki pocisków, teraz w pojedynczym koszcie chakry użytkownik ma możliwość wystrzelenia 10 pocisków, każdy o sile 30.
W związku ze zmianą, gracze, którzy już zdążyli dokonać zmian buildu w związku z reworkiem, który zostaje w tej chwili wycofany, powinni przywrócić buildy do stanu sprzed reworku.
0 x
Boyos
Administrator
Posty: 4040 Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario
Post
autor: Boyos » 22 mar 2022, o 09:02
#427
Ayatsuri : Nici chakry, rdzeń sercowy (wspomagacz) i rozdzielenie od ludzkich lalek; hotfix substancji wspomagajacych w Kuźni
Zgodnie z tematem zostają wprowadzone zmiany w klanie Ayatsuri:
Nici chakry zostają zaktualizowane o odkręcenie wszystkich quasi-hotfixów mających na celu zablokowanie pomysłowości kuglarzy w kwestii wykorzystania nici do oplątywania / podcinania / uderzania w oczy nićmi chakry. Dodatkowo zostaje wprowadzony odgórny blok na wszystkie próby tworzenia WT na podstawie nici chakry.
Pojawia się nowy wspomagacz, który jest zarezerwowany tylko i wyłącznie dla członków klanu ayatsuri. Zmiana w rdzeń niesie ze sobą jednak szereg blockerów, tak jak używanie innych wspomagaczy.
Ludzkie lalki zostają jasno oddzielone od rdzenia sercowego (wspomagacz)
W kuźni zostały zmienione zasady działania substancji wspomagających. Obecny zapis brzmi następująco:
10. Można tworzyć medykamenty wspomagające. Maksymalny mechaniczny bonus zależny według rangi medykamentu:
D - 10
C - 20
B - 30
A - 40
S - 50
Substancje wspomagajce działają maksymalnie na 10 tur, po czym przy zejściu efektów odejmuje się dwukrotność dodanej statystyki jako efekt uboczny na kolejne 10 tur.
Jednocześnie można przyjąć 1 substancję wspomagającą na każde rozpoczęte 100 wytrzymałości. UW Żelazne Ciało zwiększa ten limit o 1.
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4173 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 22 mar 2022, o 11:35
#428
Drobny hotfix oraz lekki nerf oraz lekki buff jednej techniki Juugo, dodatkowo również doprecyzowanie w klanach bazujących na Taijutsu, Dodany punkt do Regulaiminu WT
1. Juugo
Poprawka systemu liczenia tur w trybach klątwy. W przypadku jak postać w pełni wyczerpie dostępną ilość tur w danym trybie, zostaje z automatu aktywowany wyższy poziom klątwy a także w ramach kary za przekroczenie limitu, gracz od razu traci dodatkową turę wyższego trybu. W przypadku braku możliwości korzystania z wyższego poziomu klątwy, postać wpada w szał, zgodnie z obecnie opisanymi zasadami. (Przykład: Postać gracza może korzystać z Przemiany przez 6 tur a z Przeobrażenia przez 3 tury. Gracz wykorzystuje 6 tur Przemiany i chce dalej z niej korzystać, więc zgodnie z wprowadzoną nową zmianą, zostaje automatycznie wprowadzony w tryb Przeobrażenia i ma zużyte 2 z 3 dostępnych tur.)
Gracz może wedle woli otrzymać którykolwiek bonus z obecnie aktywnych technik klanowych, jednak nie może zmienić bonusu częściej niż raz na turę.
Technika Karada Shīrudo daje teraz bonus +25 wytrzymałości zamiast dotychczasowego +15
2. Klany opierające się na Taijutsu.
Klany Akimichi , Hyuuga , Inuzuka oraz Szczep Juugo mają dodaną notkę precyzującą:
Bonusy do statystyk z technik klanowych oraz technik dowolnego stylu taijutsu nie łączą się. Można używać technik jednocześnie, jeśli na to pozwala ruch, jednak aplikowany jest bonus tylko z jednej techniki (gracz wybiera z której).
3. Regulamin WT
Szczep Juugo może tworzyć WT i dysponować maksymalną ilość statystyk zgodnie z poniższym schematem, z zaznaczeniem, że maksymalna ilość w jednej statystyce wynosi 50.
D: 10 statystyk
C: 30 statystyk
B: 50 statystyk
A: 50 statystyk w jedno i 30 w drugie
S: 50 statystyk w jedno i 50 w drugie
*W przypadku tworzenia WT, które opiera się na broni (czyli tworzymy broń z części ciała), wtedy można zastosować jedynie połowę bonusu z powyższej listy.
0 x
Jawa
Administrator
Posty: 4173 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 24 mar 2022, o 09:50
#429
Drobna zmiana w Regulaminie rozgrywki dotycząca transferów postaci
Zmiana z:
Na forum istnieje możliwość przeniesienia Karty postaci (tzw. Transfer postaci) z poprzednio granego forum Naruto, oczywiście po odpowiednim jej przystosowaniu do mechaniki znajdującej się na forum Shinobi War.
Jeżeli gracz posiada już u nas postać i grając nią, postanawia nagle ją usunąć i skorzystać z transferu - wtedy nie zostaje on uznany.
Na:
Na forum dopuszczalne jest jednorazowe przeniesienie punktów z innego forum, w tym przetransferowanie ich na dowolną z postaci gracza, tak długo jak rozpoczyna on na postaci rozgrywkę od poziomu 500 PH.
0 x
Moderator
Moderator
Posty: 409 Rejestracja: 18 lut 2015, o 21:28
Aktualna postać: Kisuke
Post
autor: Moderator » 26 mar 2022, o 15:18
#430
Drobne poprawki do Raitonu - Paraliż :
Zmiana minusów związanych z wartości stałych na procentowe.
Dodanie tego efektu do niektórych technik, które są technikami polegającym na słabszym, ale bardziej długotrwałym rażeniem raitonem (Raiton: Hiraishin, Raiton: Jibashi, Raiton: Kangekiha, Raiton: Chidori Kōken).
Usunięcie efektu dla technik, które polegają na pojedynczym, mocniejszym ataku (Raiton: Ikazuchi no Kiba, Raiton: Raiso Gekishin, Chidori Nagashi)
Dostosowanie sił technik (Raiton: Ikazuchi no Kiba[+], Raiton: Jibashi[-], Raiton: Chidori Kōken[-], Raiton: Ibuki[-])
Raiton: Kangekiha - zmniejszenie podstawowego zasięgu techniki
3 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
Boyos
Administrator
Posty: 4040 Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario
Post
autor: Boyos » 30 mar 2022, o 09:56
#431
Doprecyzowanie regulaminu WT : Naprawy i Iryojutsu
Dopisany fragment o naprawach:
Naprawy - dopuszcza się dopisywanie do WT naprawianie tworów za 1/2 kosztu.
Dodanie informacji na temat technik leczących:
Techniki leczące tworzone w WT nie mogą przekraczać poniższych limitów:
D - lekka rana w 2 tury
C - lekka rana w turę, średnia w 2 tury
B - średnia rana w turę, ciężka rana w 2 tury
A - ciężka rana w turę, śmiertelna rana w 2 tury (tylko z kombinacji dwóch ciężkich ran)
S - śmiertelna rana w 1 turę (tylko z kombinacji dwóch ciężkich ran)
1 x
Moderator
Moderator
Posty: 409 Rejestracja: 18 lut 2015, o 21:28
Aktualna postać: Kisuke
Post
autor: Moderator » 30 mar 2022, o 12:30
#432
Drobne poprawki do Misje i Wyprawy :
Usunięcie notki nr 8, mówiącej o minimum 1250 znakach w misjach B/wyprawach C i wyżej. Zgodnie z ostatnimi zmianami, ta zasada już nie obowiązuje.
Poprawienie opisu dla misji grupowych. Usunięcie przykładu dla 15 postów w misji D. Zgodnie z ostatnimi zasadami, MG i gracz w misjach piszą identyczną liczbę postów, dlatego w misji grupowej dodatkowo osoba ma do napisania tyle co pozostali.
Poprawienie wzorów wynagrodzenia za misję oraz zmiana formatowania. Poprawa czytelności nowych zasad oraz przedstawienie czym jest wynagrodzenie zasadnicze w przystępniejszy sposób.
Dopisek w misji C: "Misje tego rodzaju mogą prowadzić jedynie osoby do tego oddelegowane." został usunięty. Zgodnie z ostatnimi zasadami, misje C może prowadzić każdy.
Bonus za jakość. Rozpisana maksymalna wartość bonusu dla każdej rangi misji oraz wpisane zostały kryteria. Zgodnie z ostatnimi zasadami o jawności wycen. Z powodu drobnego błędu, kryteria zostały przypadkowo ukryte.
1 x
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz pytania - zapraszam na discorda lub PW!
Sans
Administrator
Posty: 5407 Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Post
autor: Sans » 1 kwie 2022, o 06:44
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość