PROBLEM
Nigdzie nie jest w żaden sposób doprecyzowane to ile czasu użytkownik musi odpoczywać/hospitalizować się po użyciu poszczególnych bram, zamiast tego mamy dość mgliste opisy takie jak:
- Użytkownik staje się prawdziwą maszyną do mordobicia... lecz za pewną cenę - gdy brama się dezaktywuje, niedotlenienie może wywołać utratę przytomności.
- Organizm użytkownika jednak nie jest w stanie udźwignąć takiej siły, i w wypadku dłuższego używania - nasze mięśnie nie wytrzymują i zaczynają po prostu pękać.
- Oczywiście, nic za darmo - mięśnie i ścięgna użytkownika również zaczynają puszczać znacząco szybciej, łatwo eliminując użytkownika z gry
- W zamian jednak całe ciało doznaje silnych oparzeń, przez co po dezaktywacji najmniejsze dotknięcie jest porównywalne z uderzeniem rozgrzanym do białości pogrzebaczem.
- Skutki uboczne są jednak równie niebezpieczne - mięśnie użytkownika stają się właściwie rozszarpane na kawałki, tak że on sam nie może nie się ruszać, a boli go nawet leżenie. Obrażenia te jednak wciąż są uleczalne, wymagają jednak BARDZO długiej rekonwalescencji.
ROZWIĄZANIE
Doprecyzowanie jakiegoś minimalnego czasu ile trzeba potem się szpitalować, oczywiście nie powinny to być sztywne ramy tylko w pewnym stopniu do oceny MG
Na przykład w przypadku jak bramowiec od razu po skończeniu używania bramy trafi w opiekę iryoninjy to będzie krócej musiał się potem hospitalizować a jak w walce otrzymał jeszcze dodatkowe obrażenia to dłużej, itd itp
DODATKOWE UWAGI
Według mnie, bazując na opisach to hozpitalizacja powinna się zaczynać od 4 bramy w górę, nie myślałem jeszcze o konkretnych liczbach, ale chyba każdy może się zgodzić że biorąc pod uwagę obrażenia pokroju rozerwanych na strzępy mięśni powinny uziemić gracza w szpitalu na dość długi okres czasu.
Hospitalizacja po użyciu bram
- Tamaki Hyūga
- Martwa postać
- Posty: 1829
- Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Wyrzutek C
- Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
- Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=5229
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Toshiki Oden
- Lokalizacja: To tu, to tam
- Jun
- Postać porzucona
- Posty: 1735
- Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Kenshi | Akoraito
- Krótki wygląd: Kapelusz
- Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka - Link do KP: viewtopic.php?p=143621#p143621
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Maname | Kabuki
- Aktualna postać: Kayo
- Lokalizacja: Shigashi no Kibu
Re: Hospitalizacja po użyciu bram
Wstrzymał bym się z jakimikolwiek zmianami w tym zakresie do czasu reworku atrybutów. Głównie w związku z tym, że wytrzymałość już odpowiada za "bramową" odporność na te obrażenia i znoszenie ich skutków [ co jest zawarte w notkach, a to co zostaje to interpretacja mg ] Ale możliwe, że wraz z wprowadzonymi zmianami będzie można konkretniej usiąść do tematu.
Inna sprawa, że nawet po otrzymaniu normalnych ran w trakcie misji czy walki, też nie jest to sprecyzowane i zależy od mg. Ciężko też brać pod uwagę czas "fabularny" który dzieje się w tle w tym wypadku, a dawanie godzin IRL za otwarcie tych bram i zamknięcie to też słaba opcja.
Inna sprawa, że nawet po otrzymaniu normalnych ran w trakcie misji czy walki, też nie jest to sprecyzowane i zależy od mg. Ciężko też brać pod uwagę czas "fabularny" który dzieje się w tle w tym wypadku, a dawanie godzin IRL za otwarcie tych bram i zamknięcie to też słaba opcja.
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Hospitalizacja po użyciu bram
Temat może powrócić po zmianie znaczeń statystyk, które będą istotnie wpływały na ich znaczenie.
Temat archiwizuję.
Temat archiwizuję.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości