Hospitalizacja po użyciu bram

Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1829
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Hospitalizacja po użyciu bram

Post autor: Tamaki Hyūga »

PROBLEM
Nigdzie nie jest w żaden sposób doprecyzowane to ile czasu użytkownik musi odpoczywać/hospitalizować się po użyciu poszczególnych bram, zamiast tego mamy dość mgliste opisy takie jak:
- Użytkownik staje się prawdziwą maszyną do mordobicia... lecz za pewną cenę - gdy brama się dezaktywuje, niedotlenienie może wywołać utratę przytomności.
- Organizm użytkownika jednak nie jest w stanie udźwignąć takiej siły, i w wypadku dłuższego używania - nasze mięśnie nie wytrzymują i zaczynają po prostu pękać.
- Oczywiście, nic za darmo - mięśnie i ścięgna użytkownika również zaczynają puszczać znacząco szybciej, łatwo eliminując użytkownika z gry
- W zamian jednak całe ciało doznaje silnych oparzeń, przez co po dezaktywacji najmniejsze dotknięcie jest porównywalne z uderzeniem rozgrzanym do białości pogrzebaczem.
- Skutki uboczne są jednak równie niebezpieczne - mięśnie użytkownika stają się właściwie rozszarpane na kawałki, tak że on sam nie może nie się ruszać, a boli go nawet leżenie. Obrażenia te jednak wciąż są uleczalne, wymagają jednak BARDZO długiej rekonwalescencji.

ROZWIĄZANIE
Doprecyzowanie jakiegoś minimalnego czasu ile trzeba potem się szpitalować, oczywiście nie powinny to być sztywne ramy tylko w pewnym stopniu do oceny MG
Na przykład w przypadku jak bramowiec od razu po skończeniu używania bramy trafi w opiekę iryoninjy to będzie krócej musiał się potem hospitalizować a jak w walce otrzymał jeszcze dodatkowe obrażenia to dłużej, itd itp

DODATKOWE UWAGI
Według mnie, bazując na opisach to hozpitalizacja powinna się zaczynać od 4 bramy w górę, nie myślałem jeszcze o konkretnych liczbach, ale chyba każdy może się zgodzić że biorąc pod uwagę obrażenia pokroju rozerwanych na strzępy mięśni powinny uziemić gracza w szpitalu na dość długi okres czasu.
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Hospitalizacja po użyciu bram

Post autor: Jun »

Wstrzymał bym się z jakimikolwiek zmianami w tym zakresie do czasu reworku atrybutów. Głównie w związku z tym, że wytrzymałość już odpowiada za "bramową" odporność na te obrażenia i znoszenie ich skutków [ co jest zawarte w notkach, a to co zostaje to interpretacja mg ] Ale możliwe, że wraz z wprowadzonymi zmianami będzie można konkretniej usiąść do tematu.

Inna sprawa, że nawet po otrzymaniu normalnych ran w trakcie misji czy walki, też nie jest to sprecyzowane i zależy od mg. Ciężko też brać pod uwagę czas "fabularny" który dzieje się w tle w tym wypadku, a dawanie godzin IRL za otwarcie tych bram i zamknięcie to też słaba opcja.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Hospitalizacja po użyciu bram

Post autor: Support nr 6 »

Temat może powrócić po zmianie znaczeń statystyk, które będą istotnie wpływały na ich znaczenie.

Temat archiwizuję.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości