Wioska Toshima

Trzecia pod względem wielkości prowincja Wietrznych Równin zamieszkała przez Ród Uchiha. Prowincja Sogen zarówno od północy jak i południowo-wschodniej strony sąsiaduje z morzem, z kolei od południa graniczy z regionem Prastarego Lasu. To co jednak w szczególności warte jest odnotowania, to fort graniczny postawiony od północnego wschodu na granicy z niezbadanym obszarem dawno upadłego kraju, zniszczonego jeszcze w trakcie potyczki z Juubim. Kultura prowincji w głównej mierze skupia się na militariach, przemyśle żeglarskim oraz hodowli co wynika z uwarunkowań geograficznych.
Awatar użytkownika
Keizo
Gracz nieobecny
Posty: 707
Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
Wiek postaci: 20
Ranga: Ogar
Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach

Re: Wioska Toshima

Post autor: Keizo »

Widząc, że Chise raczej nie pozwoli sołtysowi wstać, Keizo zrezygnował z kolejnych prób podniesienia go na nogi. Jeszcze nikomu nie zaszkodziło poleżeć nieco na ziemi - nawet jeżeli pełna ona była ekstrementów. Skwapliwie przystał też na plan dziewczyny by wszyscy wyszli na górę - zanim jednak to zrobił, postawił na straży sołtysa w piwnicy mokubunshina. Ogar nie chciał kolejnych niespodzianek, a kto wie czy gdzieś w tym pomieszczeniu nie było kolejnego tajnego wyjścia do podobnej piwnicy w domu sąsiada, czy korytarza wychodzącego nieco za wioską. Przezorny zawsze ubezpieczony - a chłopak bardzo nie chciał mieć na głowie całej wioski. Ba, nie podobało mu się posiadanie na głowie kogokolwiek.
Po wyjściu do domu, Senju rzucił okiem jeszcze raz w głąb piwnicy gdzie zostawił starca pod "opieką" klona, i położył dłoń na ramieniu Rashiego. Przez głowę Szczura przebiegały teraz pewnie dziesiątki myśli - w końcu jeszcze pół godziny temu robił herbatę, a teraz oglądał dantejskie wręcz sceny tarzania się w odchodach i chłopca w jego wieku, który od dwóch lat nie tylko nie widział światła słońca, ale dodatkowo był torturowany. Całkiem często, jak można się spodziewać.
- No więc... - zaczął powoli Keizo, podchodząc do paleniska i wrzucając doń kolejną stworzoną przez siebie wcześniej szczapkę - Coś o tym wiedziałaś? - zadał chłopak pierwsze pytania, chcąc się upewnić. Przerażenie dziewczyny tam na dole było całkiem przekonujące, jednak może mogła czegoś się domyślać, gdy ojciec znikał, albo gdy słyszała jakieś krzyki.
Wciąż patrząc w ogień, Senju kontynuował:
- Kto jest najbliżej powiązany z twoim ojcem w Toshimie? Odwiedza kogoś najczęściej? - zapytał, przypominając sobie karczmarza. Albo dosłownie cała osada była opętana nienawiścią do Jashinistów na tyle silną, by torturować tak długo jednego z nich, albo schichou miał kilku zaufanych wspólników. W końcu karczmarz Kogo, gdy opowiadał o wydarzeniach sprzed dwóch lat, mówił o "szczęściu", że najstarszy chłopak jednak nie spłonął. Ale wyglądał też na wyjątkowo strapionego - czyżby wiedział o mrocznej tajemnicy sołtysa?

- Jeśli możesz nam powiedzieć coś jeszcze o Orenie, czy podejrzewasz gdzie mógł się jeszcze udać, powiedz nam teraz - rzekł Ogar, prostując się i wstając - Powinnaś także przypilnować ojca, dopóki nie oddalimy się od wioski na wystarczającą odległość.
Nie w gestii trójki Strażników było wymierzanie sprawiedliwości staremu człowiekowi. Nie zamierzał też pozwolić Chise - nieważne, jak przerażająca mogła się wydawać - na samowolne egzekucje. Od wyżej postawionych osób na Murze, po złożeniu raportu, będzie zależeć to czy władze Sogen zostaną powiadomione. Jeszcze tylko tego brakowało, żeby Shinsengumi została przyszyta łatka zabójców staruszków.
Ostatecznie, wizyta w Toshimie okazała się - jak na razie - totalną porażką. Wplątali się w kabałę związaną z młodym Jashinistą, a droga do odnalezienia Orena wciąż była długa i - jak mogło się wydawać - jeszcze bardziej kręta.
0 x
Obrazek
¯\_(ツ)_/¯
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Wioska Toshima

Post autor: Hitsukejin Shiga »

0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Keizo
Gracz nieobecny
Posty: 707
Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
Wiek postaci: 20
Ranga: Ogar
Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach

Re: Wioska Toshima

Post autor: Keizo »

Keizo kiwnął głową, przyjmując jaskółkę. Podał ją Chise - być może dziewczyna znała się na tutejszym rzemiośle lepiej niż chłopak, dla Ogara wyglądała jednak jak normalny gwizdek.
- Dziękuję - powiedział strażnik, zerkając jeszcze raz na narzędzie, które trzymała teraz Szczurzyca - Za całą pomoc. I... przykro mi z powodu dzisiejszych wydarzeń - dodał, nasłuchując czy w piwnicy nie dzieje się coś podejrzanego. Ufał jednak, że jego klon poinformuje go, jeśli coś będzie nie tak.
Krótki nocleg z pewnością byłby wskazany - wyglądało na to, że ścieżka przed nimi nieco się wyprostowała. Nieco - bo prawdopodobnie nadal musieli wybrać się za Mur, by tam wezwać Orena za pomocą drewnianej jaskółki. Czy była to niecodzienna metoda? Na pewno. Czy zadziała? Zobaczymy. Tak czy siak, należało się przygotować następnego dnia na marsz z powrotem na Mur, pozostawienie tam młodego Jashinisty i wyruszenie w dalszą drogę w starym składzie. Tam medycy będą mogli się nim zająć - ale też będzie tam podjęta decyzja, co z nim zrobić.

- Mam jednak nadzieję, że nie będzie nam miała pani za złe, jeśli będziemy wystawiać warty - powiedział Senju, po czym skinął na Rashiego i Chise by ruszyli do pokoju sołtysa.
Ogar nie spodziewał się tam niczego zbyt drogocennego - byli w końcu w niewielkiej wiosce, żyjącej głównie z uprawy ryżu. Skoro jednak bandyci kiedyś się tu pojawili, oznaczać to mogło że sołtys mógł posiadać jakiś majątek - a co bogatsze osoby często prowadziły różne zapiski. Chłopak postanowił więc objąć pierwszą wartę i delikatnie sprawdzić szuflady czy szafki, szukając jakichś papierów, które mogłyby mu przybliżyć motywy zamkniętego w piwnicy starca.
Zanim jednak Sherlock Senju wziął się za poszukiwania, usiadł na skraju łóżka - które zapewne zajął Jashinista. Keizo wystarczyłoby jakieś krzesło - w Shinrin sypiał na gorszych ściółkach - jeżeli zaś Rashi i Chise nie zechcą spać na gołej podłodze, Ogar z chęcią zmajstruje im jakieś posłania wyścielone liśćmi, na które położyć będą mogli jeszcze swoje płaszcze lub znalezione koce.
- Jestem Keizo - powiedział do zabiedziałej istoty Ogar zmęczonym głosem. Od rana praktycznie nie miał dłuższej chwili wytchnienia - najpierw wpadająca na niego, nie patrząca zupełnie przed siebie Uchiha, potem wieści o Orenie, podróż do Toshimy a następnie wszelkie rewelacje, które tutaj ich spotkały... Długi dzień, z pewnością - Dobrej nocy - rzucił jeszcze, po czym wstał i przeszedł do myszkowania po pokoju.
Muszę popracować nad mowami motywacyjnymi.
No, nie muszę. Ale powinienem.
0 x
Obrazek
¯\_(ツ)_/¯
Chise

Re: Wioska Toshima

Post autor: Chise »

Doprowadzenie nieprzytomnego chłopca do jako takiego porządku było.. Ciężkim zadaniem. Nie tylko psychicznie, bo domywanie zaschniętych ekskrementów nie było niczym miłym, jak samo jak wyjmowanie żelastwa z ciała, ale też po prostu fizycznie. Po wszystkim Chise była po prostu wykończona i usiadła po prostu na podłodze obok paleniska, by odsapnąć, kiedy chłopak jadł.
- Z tego co wiemy, pożar miał miejsce dwa lata temu, Sen - powiedziała do niego łagodnie. Długie dwa lata tortur, głodzenia, osamotnienia. Nie do końca chciało się jej wierzyć, że dziewczyna o niczym nie wiedziała. Nie zauważyła, jak ojciec znika z piwnicy? Jak nagle zaczyna często do niej schodzić? Nie chciało się jej jednak tego tematu ciągnąć. Wolała wierzyć, że jest w tej wiosce tylko jeden fanatyk, może dwóch.
Wzięła w ręce delikatny przedmiot, obracając go w dłoniach. Gwizdek był ładnie wykonany, delikatny.. Może rzeczywiście okaże się im pomocny? Kto wie. Na razie to nie była pewna czy chce tego człowieka poznawać. W końcu to on podpalił dom z niewinną rodziną, a potem odszedł z wiedzą o tym co się tu dzieje, o chłopcu torturowanym w piwnicy. Na razie nie zapowiadał się na człowieka, którego warto ratować.
Chise rzeczywiście była zmęczona. Odwróciła się z nadzieją w stronę Ogara, mając nadzieję, że jednak zdecyduje się zostać. Mieli jeszcze czas do terminu wyznaczonego przez Wilka, mogli sobie na to pozwolić i odetchnęła z ulgą słysząc jego decyzję. Wzięła chłopca na ręce jeśli nadal nie miał sił chodzić. Teraz był jeszcze lżejszy niż poprzednio i Uchiha czuła żal patrząc na niego. Ruszyła za Keizo, po dotarciu do pokoju kładąc chłopca na łóżku.
- Ja jestem Chise, a to Rashi - dodała do wypowiedzi Keizo - Dziś śpij spokojnie, jutro się zastanowimy co dalej. Nie musisz się jednak niczym martwić, nigdy więcej nie wrócisz do tamtego miejsca - mówiła do niego uspokajająco, okładając go kołdrą. Podejrzewała, że mógł czuć się teraz bardzo niepewnie, jego los nagle się zmienił i nie wiedział jaki może być jego dalszy los.
- Będziemy tuż obok i będziemy czuwać - dodała jeszcze, układając się obok jego łóżka. Skombinowała sobie jakiś koc, spanie na podłodze jej nie przeszkadzało. Podniosła się jeszcze na moment.
- Keizo, obudź mnie na drugą zmianę, dobrze? - poprosiła - Dobrej nocy - dodała, po czym się położyła i niemal natychmiast usnęła. Była po prostu wymęczona. Zazwyczaj spała dość czujnie, ale dziś.. Dziś się kompletnie wyłączyła. Z trudem wstała na wartę, ale nie chciała zostawić Ogara samego z tym, z czuwaniem całą noc.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Wioska Toshima

Post autor: Hitsukejin Shiga »

0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4026
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Wioska Toshima

Post autor: Ichirou »

0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Anzou
Posty: 1006
Rejestracja: 14 sty 2019, o 19:58
Wiek postaci: 19
Ranga: Akoraito
Widoczny ekwipunek: - odznaka Ninja, zawieszona na szyi
- Kabura na lewym i prawym udzie
- plecak
- blaszane rękawiczki
- opaski na dwóch przedramionach
- kamizelka Shinobi pod płaszczem

Re: Wioska Toshima

Post autor: Anzou »

Anzou opuścił pole treningowe i w bramie oczekiwał na resztę grupy. Był przygotowany do podróży, nie musiał przejmować się ekwipunkiem. Wszystko, co potrzebne, a przynajmniej co wydawało mu się potrzebne zakupił wcześniej. Sama podróż nie robiła na nim większego wrażenia, przemierzył już kawałek świata, coś widział. Głównie maszerował. Kobieta po drodze opowiadała o tym, że zleceniodawca to dobry człowiek. Dobrze się zapowiada. Anzou uważa, że ktoś, kto dba o swoje dzieci musi być dobrym człowiekiem. Nie wiedział jeszcze w jaki sposób przebiegnie cała misja. Podmiana i zagranie roli dzieci to dobry pomysł, jednak co, jeśli porywacze to zauważą? Wtedy istnieje prawdopodobieństwo, że dojdzie do walki. Młody Kaminari nie chce całego życia spędzić na potyczkach, na robieniu krzywdy innym ludziom, czy na otrzymywaniu ran samemu. To nie w jego stylu. Jest raczej pokojowo nastawiony do świata. Dom, w którym mieszkał zleceniodawca robił wrażenie. Z całą pewnością był najładniejszy w całej okolicy. Widać, że właściciel dysponował sporą ilością środków i dbał o każdy detal. Nic nie zapowiadało się źle, przynajmniej jeszcze. Wreszcie sam zleceniodawca - Horikiri Renzo ukazał się grupce i przedstawił sytuację. Młody Kaminari nie martwił się o pieniądze, oraz o tym, że nie otrzyma zapłaty, gdy zlecenie zostanie wykonane. Mężczyzna sprawia wrażenie osoby dobrej, porządnej, jest po prostu godny zaufania. Ciekawe co na ten temat ma do powiedzenia sama czerwonowłosa, która ma nieco inne podejście do tego tematu.
-Anzou, bardzo mi miło Pana poznać. Myślę, że szczegóły powinien Pan ustalić z tą Panią.
Chłopak wskazał o kogo chodzi. Kaminari uznał ją za liderkę, była doświadczona i powinna poprowadzić rozmowę w odpowiedni sposób. Anzou czekał na dalszy rozwój wypadków, napił się herbaty, którą uzupełnił płyny po podróży. Była przepyszna, jej aromat niemal zwalał z nóg. Liczył, że sama czerwonowłosa nie zdenerwuje się za to, że przedstawił ją jako liderkę...
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Uzumaki Hibana
Gracz nieobecny
Posty: 1068
Rejestracja: 8 lip 2018, o 18:36
Wiek postaci: 26
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Wysoka, czerwonowłosa, złotooka kobieta, z dużą blizną na twarzy.
Ubranie czarne z czerwonymi elementami.
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie. Torba przy pasie. Dwa miecze przy biodrach.
GG/Discord: 66265515

Re: Wioska Toshima

Post autor: Uzumaki Hibana »

0 x
Awatar użytkownika
Azuma
Posty: 1140
Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
Wiek postaci: 18
Ranga: Kogō
Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- wyraźnie zarysowana szczęka, ostre rysy twarzy
- delikatne blizny na przedramionach i rękach
- przeciętny wzrost, docięta sylwetka
Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- lekka zbroja

Re: Wioska Toshima

Post autor: Azuma »

Poprzedni wątek: Pole treningowe

Choć Azuma dotarł pod bramy Kōtei jako ostatni, nie zaliczył dużego spóźnienia, co też nie zostało mu przez nikogo wypomniane. Mogli wyruszyć w podróż do Toshimy o czasie. Ich grupa nawet zrobiła się większa, bo jak się okazało czerwonowłosa postanowiła zabrac ze sobą wierzchowca. Azuma z ciekawością dreptał tuż obok kobiety, spoglądając na konia, a gdy po jakimś zaproponowała przejażdzkę nim, szybko się zgodził.
- Ale fajnie, Anzou-kun nie chcesz usiaść? Jeszcze się zmieścisz - zaproponował koledze, nie biorąc oczywiście pod uwagę tego, że dwójka nastolatków może dla wierzchowca stanowić zbyt duży ciężar. Kolega jednak nie przystał na tą propozycję, co też ucięło ten temat w zarodku.
W międzyczasie padło po raz kolejny pytanie o imię kobiety, która jeszcze parę godzin temu udzielała zarówno Azumie jak i Anzou porad. Tym razem czerwonowłosa nie skorzystała z wcześniejszego żartu, tylko wprost je podała.
- Nanashi… Pasuje do niej
Wioska Toshima w istocie znajdowała się niecały dzień drogi od Kōtei. Była to nieduża osada, przemierzając ją na wierzchowcu, miał doskonały widok na sąsiadujące przy trakcie pola uprawne i to pomimo zmierzchu. Im bardziej zbliżali się do posiadłości Pana Horikiri mogli zobaczyć więcej. Kilka rzemieślniczych kramów, nieduży ryneczek, nieliczne choć zadbane domostwa. Z tego miejsca ich przewodnik - Kinuko, zaprowadziła ich prosto pod drzwi zleceniodawcy tego zadania.
Pan Horikiri już na nich czekał - wyglądał tak jak chłopiec sobie go wyobrażał. Szczupły, zadbany i jak się okazywało - również bardzo konkretny i treściwy. Zaprosił wszystkich do środka, a tam na miejscu przeszedł niemal od razu do rzeczy. Za namową Anzou, to Nanashi miała z ich strony ustalać warunki. Azume ten pomysł nieco zaskoczył, ale widząc że każda z osób przyjęła to ze spokojem, nabrał wody w usta.
Nanashi słusznie wyszła z uwagą, że powinniśmy poznać dokładny plan uroczystości. WIedząc co będzie ich czekało w kolejnych godzinach, pozwalało to im się na to dokładnie przygotować. Znajomość planu budynku również była kluczowa. - Ciekawe kiedy dokładnie dokonywano poprzednich porwań. W budynku… w otwartej przestrzeni?
Pan Horikiri zdradził im też, że jego synowie przebywają bezpieczni w innej wiosce. Nie wiedząc tego jak dokładnie wyglądali, nie mogli za pomocą jutsu przybrać ich wyglądu. Czy to oznaczało... - Porywacze nie wiedzą jak jego dzieci wyglądają?
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4026
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Wioska Toshima

Post autor: Ichirou »

0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Anzou
Posty: 1006
Rejestracja: 14 sty 2019, o 19:58
Wiek postaci: 19
Ranga: Akoraito
Widoczny ekwipunek: - odznaka Ninja, zawieszona na szyi
- Kabura na lewym i prawym udzie
- plecak
- blaszane rękawiczki
- opaski na dwóch przedramionach
- kamizelka Shinobi pod płaszczem

Re: Wioska Toshima

Post autor: Anzou »

Anzou nie mógł wyjść z podziwu. Napój, który został mu podany był przepyszny. Smak i aromat tak bardzo zwrócił jego uwagę, że delikatnie się wyłączył i skupił na czymś innym. Zleceniodawca coś mówił, młody Kaminari udawał, że słucha, jednak niespecjalnie mu to wychodziło. Nie wynikało to z lekceważenia całej sprawy. Młodzieniec nie chciał, aby komuś stała się krzywda, a na pewno nie chce, aby doszło do walki. Z drugiej strony możliwość obejrzenia pani od Królika w akcji jest kusząca. Anzou wziął kolejny łyk napoju, a następnie spojrzał na całą grupę.
-Co do wyglądu - możemy sami go zmodyfikować o ile wiemy jak wygląda dana osoba. Kosztuje to nas energię, więc na dłuższą metę może się nie sprawdzić. Najlepiej przygotować pułapkę w mniej zaludnionych miejscach, dzieci przecież mają to do siebie, że lubią się bawić, więc nie powinno to wzbudzać podejrzeń. Jeżeli są ostrożni, to nie będą ryzykować i porywać w miejscu, gdzie będzie tłum.
Krótki wywód Anzou i ponownie łyk naparu. Jedno z lepszych uczuć, jakie go spotkały w życiu. Atmosfera teraz nie była napięta, na pewno czerwonowłosa, oraz Azuma dorzucą coś od siebie. Pan Horikiri będzie zajęty negocjacjami, więc całą grupa musi być dyskretna. Młody Kaminari nie czuł stresu. Walczył już w swoim życiu, znał możliwości swoje jak i Azumy. Jego Sharingan - wciąż budzi respekt. A misja sama w sobie? Może nawet nie dojdzie do próby porwania. Wystarczy zachowywać odpowiednie środki ostrożności. Z całą pewnością, czerwonowłosa o to zadba. Była najstarsza, najbardziej doświadczona. Urodzona liderka. Nadaje się też na opiekunkę. Kto wie, może uda się obejrzeć wyścigi konne? Takie gonitwy dostarczają cholernych emocji! Anzou cierpliwie czekał na odpowiedzi reszty grupy. Co chwilę popijał sobie napój, przygotowany przez służbę pana Horikiriego. Młodzieniec skupił swój wzrok na filiżance. Była ładnie zdobiona. Widać, że w tym domu pieniędzy nie brakuje. Nie wzbudzało to jednak zazdrości, czy zawiści. Jeżeli ten człowiek dorobił się wszystkiego w uczciwy sposób, to co w tym złego? Przecież nikt nikomu nie zabrania zarabiać. Szkoda, że fakt posiadania pieniędzy powoduje takie podziały między ludźmi. Co innego, gdy ktoś dorabia się na porywaniu, wyłudzeniach, kradzieżach. Na takie rzeczy nie ma przyzwolenia ze strony Anzou i chłopak dołoży wszelkich sił, by taki proces ukrócić. Nawet, jeśli będzie to wymagało od niego poświęceń. Trudno.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Uzumaki Hibana
Gracz nieobecny
Posty: 1068
Rejestracja: 8 lip 2018, o 18:36
Wiek postaci: 26
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Wysoka, czerwonowłosa, złotooka kobieta, z dużą blizną na twarzy.
Ubranie czarne z czerwonymi elementami.
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie. Torba przy pasie. Dwa miecze przy biodrach.
GG/Discord: 66265515

Re: Wioska Toshima

Post autor: Uzumaki Hibana »

0 x
Awatar użytkownika
Azuma
Posty: 1140
Rejestracja: 6 lis 2019, o 18:50
Wiek postaci: 18
Ranga: Kogō
Krótki wygląd: - czarne włosy, ciemne oczy
- wyraźnie zarysowana szczęka, ostre rysy twarzy
- delikatne blizny na przedramionach i rękach
- przeciętny wzrost, docięta sylwetka
Widoczny ekwipunek: - ochraniacz na czoło z emblematem klanu
- skórzana kamizelka shinobi
- kabury na broń na lewym i prawym biodrze
- torba z ekwipunkiem na lewym pośladku
- lekka zbroja

Re: Wioska Toshima

Post autor: Azuma »

Gdy dotarli na miejsce, zostali powitani, a następnie ugoszczeni przez Pana Horikiri przyjemnie pachnącym naparem. Zapach dość szybko rozniósł się po pomieszczeniu, ale to nie ono było przedmiotem ich rozprawy. Z uwagą przysłuchiwali się zleceniodawcy misji, który dzielił się odpowiedziami na ich pytania - wypowiadanymi głównie ustami Nanashi.
- Więc mniej więcej znają ich wygląd hum… - w pamięci odnotowywał co ważniejsze rzeczy, w tym i to że dotychczas niewiele udało się uzyskać szczegółów odnośnie specyfiki porywaczy. Byli ostrożni, unikali bezpośredniego kontaktu przy odbiorze okupu - Z tego wynika, że przynajmniej nie są mordercami.
W pewnym momencie Pan Horikiri ujawnił im, że miał pewne zaczątki planu. Według niego, należało sprowokować okazję do porwania. Azuma odniósł wrażenie, że główna część takiego planu opiera się o element zaskoczenia wynikający z faktu porwania ninja. Nie mógł jednak odmówić pewnej logiki takiemu myśleniu - mogli przecież to wykorzystać i zawczasu w odosobnionym miejscu, spróbować przygotować pułapkę. Azuma zwrócił uwagę na Anzou, bo jego kolega najwidoczniej pomyślał o tym samym - ujawniając pozostałym co chodziło po jego myśli. Słuchając tego, Uchiha pokiwał głową. Jednocześnie okazało się, że jedno z dzieci Pana Horikiriego - Fumiharo miało zdecydowanie wyróżniający się kolor włosów. Pojawiała się potrzeba przefarbowania włosów Anzou. Słysząc to, młody Uchiha zachichotał.
- Może Anzou-kun będziesz miał czerwone włosy? Takie jak Pani Nanashi - mówiąc to spojrzał na trzecią osobę w ich małej grupie, która teraz głośno analizowała ich sytuację. Rzucając co kolejne uwagi, padło o tym by uważać na jedzenie i napoje. Azuma, który właśnie podniósł kubek do ust, zakrztusił się naparem, wypuszczając z ust to co przed chwilą nabrał, wprost do kubka. Otarł rękawem usta i spojrzał na Anzou, który raczył się w najlepsze zawartością swojego naczynia. Blondyn najwyraźniej nie miał podobnych skojarzeń co on sam.
Chwilę potem padło ważne pytanie ze strony Nanashi, co powinni uczynić ze schwytanymi porywaczami. Kobieta wskazała wprost dwa rozwiązania, z których to pierwsze opierało się na pozbawieniu porywaczy życia. Azuma się spiął słysząc to, bo nie wyobrazał sobie, aby mógł to uczynić. Jeszcze nigdy nikogo nie zabił i teraz również nie chciał aby to się zmieniło.
- Powinniśmy ich schwytać i uwięzić, a potem zgłosić to straży. Oni wymierzą im sprawiedliwośc. Nie musimy ich… pozbawiać życia - cicho spostrzegł, unikając spojrzenia Nanashi, a zamiast tego szukając w spojrzeniu Pana Horikiriego, albo Anzou wsparcia dla tej idei.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4026
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Wioska Toshima

Post autor: Ichirou »

  • Możecie w swoich postach zawrzeć jeszcze wszystkie kwestie, o jakich chcecie się dowiedzieć, a w kolejnym poście już prawdopodobnie przejdziemy do następnego dnia.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Anzou
Posty: 1006
Rejestracja: 14 sty 2019, o 19:58
Wiek postaci: 19
Ranga: Akoraito
Widoczny ekwipunek: - odznaka Ninja, zawieszona na szyi
- Kabura na lewym i prawym udzie
- plecak
- blaszane rękawiczki
- opaski na dwóch przedramionach
- kamizelka Shinobi pod płaszczem

Re: Wioska Toshima

Post autor: Anzou »

Anzou wraz z całą grupą uzyskał odpowiedzi na zadane pytania. Pani od Królika myślała, rozmawiała sama z sobą, trzeba przyznać, że było to całkiem zabawne. Jej uwagi i wyskakiwanie z tekstem ot tak, z kapelusza przyprawiło uśmiech na twarzy młodego Kaminari. Dobrze, że jego włosy zostaną przefarbowane, utrzymywanie techniki przemiany przez tak długi okres może pozbawić go Chakry, która jest niezbędna do ewentualnej walki. Młody Kaminari walczyć nie chce. Poprzednie doświadczenia wciąż są w jego głowie. Zrobi to, co będzie konieczne, nie zawaha się, jednak najważniejsze jest ludzkie życie. Każdy, bez względu na to jaki jest na nie zasługuje. Tak przynajmniej mu się wydaje. Jest jeszcze młody, może niedoświadczony. Nie widział za wiele w trakcie swojego życia, wszystko jeszcze może się zmienić. Chłopak przeskanował całą grupę. Wszystko wiedział, czerwonowłosa miała racje, uważać trzeba cały czas, oraz należy się nie rozdzielać. To klucz do sukcesu. Niech ,,starszyzna" zajmie się swoimi negocjacjami, a pozostali wypełnią zadanie.
-Dla mnie wszystko jasne. Dobrze, że łatwo je przemalować. Priorytetem według mnie jest schwytanie. Nie zamierzam jednak biernie się przyglądać, gdy oni spróbują mnie zaatakować. Jestem gotów, żeby obejrzeć posiadłość oraz miejsce, gdzie będzie uroczystość. Co do pułapki - Nanashi masz rację. Do próby porwania może dojść wszędzie, więc powinniśmy trzymać się razem, a wszystko będzie dobrze. Tak czuję.
Anzou starał się brzmieć poważnie. Co miało być powiedziane, zostało powiedziane. Postara się odegrać rolę chłopca, niczym aktor. Będzie musiał się bawić. To zadanie raczej powinno należeć do przyjemnych. Zastanawiał się, czy umieszczenie przy nich strażnika, kogoś z mieczem, z bronią nie byłoby dobrym pomysłem, takim odstraszaczem. Kto by się próbował porwać kogoś, gdzie obok tej osoby stoi rosły człowiek z bronią ostrą? Chyba głupiec. A porywacze raczej głupcami nie są... Chłopak czekał na dalsze wypowiedzi pozostałych. Sam nie zamierzał już nic dodawać, dopił do końca zawartość filiżanki, wyprostował się, podrapał po głowie...
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sogen [394 r.]”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości