Welp, w pierwszej chwili jak zobaczyłem ten pomysł to pomyślałem, że można by po prostu usunąć to zdanie o sile ponad rangę, bo skutki techniki opisane są dalej w opisie (opisane w opisie huehue hue). No ale jeśli chcecie mieć zapisane, że siła destrukcyjna równa technikom rangi A to niechaj tak będzie, bo imo będzie to fair.
Co do zmniejszonej ilości pieczęci to nie. Ten sam problem pojawił się w technice tej o:
- Nazwa
- Suiton: Suirō no Jutsu
- Pieczęci Wąż → Baran → Koń → Królik → Baran → Koń → Królik → Wąż → Wół → Klaśnięcie
- Zasięg
- Bezpośredni (wyciągnięcie ręki)
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Zasoby
- Wymaga średnich zasobów wody
- opis Technika Wodnego Więzienia jest potężną techniką, która może być stosowana zarówno w ofensywie, jak i w defensywie, chroniąc samego użytkownika. Technika polega na złożeniu 9 pieczęci, które kończymy klaśnięciem w dłonie. Następnie wyciągamy rękę w kierunku swojego oponenta, formując wokół niego kulę z wody. Kula ta ma dwie możliwości tworzenia. Jeśli ofiara stoi na zbiorniku wodnym, więzienie zaczyna powstawać od lustra wody, natomiast jeśli nie mamy odpowiedniego źródła, wypluwamy wodę w kierunku przeciwnika, która szybko przybiera kształt kuli i zamyka go w środku. Tak złapana ofiara po kilku sekundach dryfuje wewnątrz skondensowanej, dużej kuli wody, w której ciśnienie i brak powietrza uniemożliwiają nie tylko jakikolwiek ruch, lecz także oddychanie. Przeciwnik złapany w taką pułapkę jest praktycznie bezbronny, niemożliwy jest bowiem ruch rękoma, a więc i składanie pieczęci. Jutsu tworzy się dookoła oponenta jednak aż do kilku sekund, dlatego jest szansa uniknięcia ataku na etapie jego tworzenia. Wadą jutsu jest konieczność utrzymania sfery przez samego użytkownika lub jego klona - dłoń wykonującego musi mieć cały czas kontakt z wodnym więzieniem. Przerwanie go skutkuje przerwaniem jutsu. Istnieje również możliwość wytworzenia sfery wody dookoła samego siebie o nieco innych parametrach. W tej wersji jutsu, użytkownik ma swobodę ruchu w wodnym więzieniu, jednocześnie blokując ataki fizyczne nadchodzące z zewnątrz. Przez taką obronę przebiją się jedynie ciosy o sile 120 lub większej.
Podczas reworka zastanawialiśmy się nad tym, bo Kisame zrobił to raz chyba samym klaśnięciem. Ostatecznie jednak zostaliśmy tylko przy dłuższej ilości pieczęci i teraz widzę że chyba dobrze, bo dwie techniki z taką mechaniką stworzyłyby jakąś niekorzystną moim zdaniem tendencję do wpychania tego gdziekolwiek się da, a zbalansować takie cuś to albo OP albo totalny useless by powstał.
Takie coś pasi?:
- Nazwa
- Suiton: Suiryūdan no Jutsu
- Pieczęci Wół → Małpa → Zając → Szczur → Dzik → Ptak → Wół → Koń → Ptak → Szczur → Tygrys → Pies → Tygrys → Wąż → Wół → Baran → Wąż → Dzik → Wąż → Szczur → Yang Wody → Małpa → Ptak → Smok → Ptak → Wół → Koń → Baran → Tygrys → Wąż → Szczur → Małpa → Zając → Dzik → Smok → Baran → Szczur → Wół → Małpa → Ptak → Yang Wody → Szczur → Dzik → Ptak
- Zasięg Max.
- 60 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Zasoby
- Wymaga dużych zasobów wody
- opis Sztandarowa technika Uwolnienia Wody i przez ilość wymaganych pieczęci przez wielu uważana ze bezużyteczną w bezpośrednim starciu. Faktycznie, jej przygotowanie wiąże się z dużym ryzykiem, jednak jej siła zdecydowanie przekracza inne techniki tej samej rangi, potencjałem zniszczeń dorównując technikom rangi A. Po złożeniu wszystkich pieczęci, w bliskim otoczeniu wykonawcy techniki na zbiorniku wodnym powstaje ogromny, wodny smok, który za cel obiera sobie przeciwnika. Niesie on ze sobą ogromną ilość wody o wielkiej masie, dlatego sterowanie nim jest prawie niemożliwe, jednak samo uderzenie może po prostu zmiażdżyć oponenta, a później jeszcze utopić jego zwłoki.