Ale że co?

Awatar użytkownika
Shikarui
Postać porzucona
Posty: 2074
Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
Wiek postaci: 24
Ranga: Sentoki | Lotka
Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu
Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
GG/Discord: Angel Sanada#9776
Multikonta: Koala

Ale że co?

Post autor: Shikarui »

PROBLEM
Otóóż tylko Takeda nie dodaje bonusów do statystyk. - http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=52&t=1013

ROZWIĄZANIE
Pododawać bonusiki percepcji to technik Takedy.

DODATKOWE UWAGI
0 x
Obrazek

Fine.
Let me be Your villain.
Zan

Re: Ale że co?

Post autor: Zan »

Aż dziwne, że dopiero teraz ktoś to zauważył... no ale w końcu mało osób gra łukiem. Ja tylko doprecyzuję, że bonusiki jedynie do technik niechakrowych. Reszta wg wzoru D - 10, C - 20 i będzie pięknie :)
0 x
Awatar użytkownika
Akashi
Postać porzucona
Posty: 1240
Rejestracja: 25 lip 2017, o 22:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Wędrowiec
Krótki wygląd: Jednooki młodzieniec o fioletowych włosach. Odziany w skórzany płaszcz ze znakiem jashina na plecach
Widoczny ekwipunek: Skórzany płaszcz, kazeshini

Re: Ale że co?

Post autor: Akashi »

TO nie tak, że dopiero teraz ktoś to zauważył... Tylko wcześniej nikomu się nie chciało dodać. (Seinar grał łuczkiem z tego co pamiętam). A jeżeli sam pomysł przyśpieszy to działanie i zamiast czekać następne pół roku, wystarczy miesiąc. To jestem mocno ZA.
Poparcie całkowite.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Ale że co?

Post autor: Yasuo »

To nie tak, że nikomu się nie chciało. Po prostu ten temat był poruszany, mega dyskusja i w ogóle. Jednak koniec końców pomysł został odrzucony. Administracja stwierdziła, że tamten pomysł nie ma racji bytu i, że techniki łucznicze nie będą dawały statystyk. I tak to zostało do dzisiaj. Wątpię, że to teraz przejdzie, więc wstępnie jestem na nie.

Nawiasem mówiąc, pomysłodawcą tamtego pomysłu był chyba sam Seinar zanim jeszcze został adminem. Grał wtedy łucznikiem samurajem i trochę narzekał, że Takeda nie ma bonusów i nic z tego nie dostaje. I wszyscy zgodnie stwierdzili, że Takeda nie powinna mieć wariantu "Battodo". Czyli na chwilę obecną - jeśli się nie mylę - nie ma czegoś takiego jak "Battodo Takeda". I nie powinno być. To po prostu relikt przeszłości, nikt tego nie zmienił.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Asaka
Postać porzucona
Posty: 1496
Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
Wiek postaci: 27
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
Aktualna postać: Airan

Re: Ale że co?

Post autor: Asaka »

@Yasuo, ale niby dlaczego Takeda nie miałaby dawać statystyk żadnych? Wszystkie inne style walki dają - i taijutsu i buki, oprócz tej jednej Takedy. I moim zdaniem statystyki powinna dawać, tak samo jak Seido - czyli percepcje tutaj proponowaną.

Btw - w temacie o mechanice samurajów jest takie coś:
"Styl walki Battodo to usprawnione przez samurajów 3 style walki: Chanbara, Mokuzai oraz Takeda. Miecz, broń drzewcowa i łuk to trzy przedmioty, którymi powinien umieć posługiwać się samuraj." Więc no... jednak ma ten wariant. Tyle, że on nic nie daje xd
0 x
· ·

Obrazek
· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Ale że co?

Post autor: Yamanaka Inoshi »

A mnie się wydawało, że jest battodo takeda ale nie ma zwyczajnie bonusów przy technikach a samo battodo jest rozpatrywane jako " lepsze i celniejsze strzelanie " No ale może być jak mówi Yasuo, nie mam o tym wystarczającej wiedzy.

Co do samego pomysłu. Sam nie wiem co o tym sądzić.

Idąc drogą Seido... Mamy zasięg rzutu. Nie jest on określony ale wszyscy mniej więcej orientujemy się na jakie odległości mozemy rzeczy rzucać co zwiększane jest przy pomocy siły do pewnego stopnia.

Teraz pytanie, jaki zasięg mamy w łuku? Wiemy, że percepcja pozwala nam na lepsze widzenie ogólnie. Stąd też zastanawia mnie czy nie doprowadziłyby one do sytuacji w której shinobi strzelający z łuku jest w stanie naszpikować strzałami kogoś z 300 metrów bez wysiłku. Bez marnowania chakry i tak dalej... W końcu odległość to tylko kwestia łuku i siły postaci, czyż nie? A samo trafienie to percepcja która w domyśle powinna na to pozwolić.

Czy to jest problem? Sądzę, że tak... Nie wiem jednak jak podejść do tego tematu.

Myślę, że ten styl mógłby posiadać bonusy jeśli posiadałby techniki które nie są chakrowę i nie dają chakrowych efektów.
Co mam na myśli, strzała żywiołowa nie powinna mieć bonusu ani strzały ninjutsu bowiem są to zwyczajne techniki ninjutsu nałożone na łuk. JEDNAK w sytuacji w której powstałyby techniki które nie wykorzystują chakry a w jakiś wymyślny sposób strzelają czy coś wtedy jestem jak najbardziej na tak bo wtedy byłyby to techniki bezpośrednio będące takedą, bez domieszki żywiołu czy czegoś innego.
0 x
Awatar użytkownika
Numa
Martwa postać
Posty: 618
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
Wiek postaci: 16
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem.
Multikonta: Ni ma

Re: Ale że co?

Post autor: Numa »

Zdecydowanie za, chyba że np no nie wiem wybuch strzały wtedy po prostu od rangi techniki było by logicznej. W tej kwestii jednak ufam że będzie dobrze.
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
Obrazek[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Ale że co?

Post autor: Yasuo »

A tak. Znalazłem ten temat. To jednak nie był Seinaru. To ja poruszałem temat Takedy i bonusów do technik łuczniczych.
Tutaj macie linka: http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 936#p55936
Tam ten pomysł nie przeszedł, więc tutaj też nie przejdzie moim zdaniem. Ciągle jestem na nie. Ale możecie sobie poczytać.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Ale że co?

Post autor: Rokuramen Sennin »

Inoshi - bonus nie sprawia, że nagle dostajesz lornetkę.

Masło - to nie temat o battodo.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Ale że co?

Post autor: Yamanaka Inoshi »

To co daje ta percepcja z tego bonusu? Pozwala ci dojrzeć to co się dzieje w koło ciebie? Sprawi, że skupiony łucznik na swoim celu usłyszy coś czego by normalnie nie usłyszał?

Co ten bonus ma przedstawiać.
0 x
Awatar użytkownika
Akashi
Postać porzucona
Posty: 1240
Rejestracja: 25 lip 2017, o 22:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Wędrowiec
Krótki wygląd: Jednooki młodzieniec o fioletowych włosach. Odziany w skórzany płaszcz ze znakiem jashina na plecach
Widoczny ekwipunek: Skórzany płaszcz, kazeshini

Re: Ale że co?

Post autor: Akashi »

To, że łatwiej Ci kogoś trafić jak się porusza xd. Daje to samo co zwykła percepcja. Łatwiej namierzyć szybki cel, a nawet go zobaczyć bez powidoku
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Asaka
Postać porzucona
Posty: 1496
Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
Wiek postaci: 27
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
Aktualna postać: Airan

Re: Ale że co?

Post autor: Asaka »

Z tego co mi wiadomo, statystyki przy różnych technikach stylów walki odzwierciedlają to, co się przy danych ruchach wykonuje. Przykładowo w taijutsu obrót przy kopnięciu ma za zadanie nadać mu pędu, a tym samym wyprowadzić silniejsze uderzenie - stąd siła przy technice. Strzelając z łuku nie biegnie się i oddaje strzału na oślep, tylko stoi się i mierzy przed wystrzeleniem strzały, stąd Takeda powinna mieć bonusy do percepcji. Nie sprawi to przecież, że przy łuku refleksyjnym pozwalającym strzelać na 300 m, użytkownik nagle dokładnie zobaczy z tej odległości cel i idealnie jak po sznureczku trafi. Percepcja nie sprawia, że nagle masz w oku lornetkę i sobie przybliżasz, żeby trafić. Percepcja to kontrola obszaru wokół nas, szybszy czas reakcji, a co za tym idzie, również precyzja uderzenia, a więc i celność, ale do obszaru, na którym jesteśmy w stanie dobrze widzieć (a wydaje mi się, że przy percepcji są jakieś tam zasięgi podane w opisach) - czyli też to, co napisał Akashi.
0 x
· ·

Obrazek
· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Ale że co?

Post autor: Jawa »

Bonusy do statystyk odnoszą się do samego manewru podejmowanego w technice - tak jak Asaka się rozpisała, więc nie ma sensu się powtarzać.

Co do percepcji dla Takedy - nie przyuważyłem tego to do tej pory. Bonus do percepcji miałby oznaczać większą szansę na trefienie, dobranie odpowiedniej trajektorii do ruchu przeciwnika i tak dalej. Skoro Seido ma bonusy do percepcji, to dlaczego Takeda miałby nie mieć?

Jeżeli nie pojawią się jakieś głosy dające inne światło na sprawę, to myślę, że pomysł do wprowadzenia niebawem.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości