Zmiany w systemie rozgrywki

Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#207
ZMIANA NA DZIŚ!:
  • Wprowadzono drobną modyfikację do wynagrodzeń za walki. Od teraz gdy normalny pojedynek kończy się śmiercią jednego z graczy, wygrany otrzymuje dodatkowo (oprócz wynagrodzenia z tabelki) 2% wydanych PH pokonanego.
  • Zreworkowano technikę Cho Baika no jutsu. (Akimichi ranga A)
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#208
  • Zmieniono progi w Jugo przy poziomie przemiany i przeobrażenia. Dodano także brakującą notkę, o braku możliwości posiadania SM i AnK w przypadku bycia z tego klanu.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#209
  • Zreworkowane Shabondama wchodzi w życie.
  • Nowy mechanizm rangi B dla kukiełek
  • Nowa technika rangi D chen - Teiōsekkai 帝王切開
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#210
Zreworkowane zostały dwie UW: Ślepiec i Wielka Chakra
  • Wielkochakrowców prosimy o uaktualnienie ich maksymalnych zasobów chakry w KP. Jeśli jakiś prowadzi fabułę, to zmiany dotkną go oczywiście po zakończeniu obecnie prowadzonych wątków.
  • Nasz niewidomy rodzynek otrzyma prywatną wiadomość dotyczącą zmian w KP.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#211
Zmiany w pojedynczych technikach według pomysłów graczy (i moich Kappa)
  • Odświeżono opis i mechanikę Chidori, które przeniesiono na rangę B i zmniejszono dostępność zwojów do 3, natomiast z jej silniejszej wersji - Raikiri, usunięto miano kinjutsu. Dzięki dla Natsume który odwalił kawał roboty z researchem na temat obu technik.
  • Zreworkowano kinjutsu Doton: Keijugan no jutsu. Po nowy opis techniki zapraszamy do rangi A w Dotonie. Pociągnęło to za sobą konsekwencje w postaci usunięcia dwóch bliźniaczych jutsu służących do latania z fuutonu B i ninjutsu S.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#212
UWAGA KONTROWERSYJNE ZMIANY :O
  • Dodano to i owo na temat protez tworzonych przez Ayatsuri. Ogólną charakterystykę obu rodzajów możecie znaleźć w opisie klanu. Jest tam napisane co mogą, a czego nie mogą robić i w ogóle wszystko co potrzebne.
  • Idąc za ciosem zreworkowana została technika Ayaturi rangi B służąca do tworzenia i instalowania protez. Temat wałkowany w pomysłach, dla nikogo chyba nie jest nowością.
  • Usunięto wymóg konsekwencji dla medyka, który sam sobie chciałby coś przeszczepić. Ale ale! Odbiliśmy sobie to ułatwienie na podbiciu progu wytrzymałości dla samodzielnego przeszczepu do 120 punkcików.
  • Przy niektórych klanach możliwych do przeszczepu pojawiła się uwaga o tym, że nie można ich sobie przeszczepić samodzielnie. Wyobrażacie sobie przeszczep szkieletu Kaguya dla samego siebie? No właśnie.
  • Od teraz przy tworzeniu KP nie trzeba wybierać stylu walki, jeśli nie zamierzamy go wykupić za startowe PH. Jeśli jest ktoś, kto ma wybrany, a niewykupiony jakiś styl walki i chciałby go zmienić w myśl tej zmiany, ma na to tydzień od tego posta. O chęci tej zmiany macie obowiązek poinformować mnie na PW i dopiero po przyklepaniu można cokolwiek zrobić. Jeśli ktoś zmieni sobie to wg własnej procedury, będzie to karane jak samowolka z całą surowością.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Vulpie »

#213
  • Pojawił się nowy temat do zgłaszania rozliczeń fabuły. Proszę o zapoznanie się ze znajdującym się formularzem gdyż inne zgłoszenia nie będą rozpatrywane.
  • Dział Brakujących Technik nie śpi. Od ostatniego ogłoszenia pojawiło się kilka nowości:
    • Doton: Dosekidake oraz Doton: Iwadeppō w Dotonie
    • Kusarinageru i Teiōsekkai w Chēn
    • oraz Nise no shi w Seido
    Zapraszamy do przyjrzenia się świeżynkom, oraz zachęcamy do uzupełniania luk w technikach poprzez odpowiedni dział. I ty możesz nas wesprzeć!
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#214
  • Dział Brakujących Technik pracuje pełną parą i już dzisiaj możemy cieszyć się kolejną techniką - Doton: Tsuchi Nami no Jutsu w Dotonie :D Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z jej działaniem
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#215
No więc mamy długo wyczekiwany rework Suitonu. Do tego wprowadzono skojarzoną z tym żywiołem UN Mistrz Suitonu. Gdyby ktoś zauważył jakieś nieścisłości, wyłapał jakiś błąd językowy, logiczny albo merytoryczny, proszę o kontakt na GG lub PW.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#216
Zreworkowano dwie techniki:
  • Barierę Ninjutsu A Kekkai: Tengai Hojin
  • Fuinjutsu D: Fūin no Mizu
0 x
Obrazek
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#217

Temat "Szablon Pomysłu" został przeobrażony w "Regulamin Działu Pomysłów". Prosimy o zapoznanie się z nową treścią i stosowanie się do niej przy wstawianiu swoich kolejnych projektów.

<Click!>
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Rokuramen Sennin »

#218
Zaktualizowany został Regulamin Pośmiertnych Postaci.
Dodana została wzmianka, że wraz z 80% PH, przy fabularnej śmierci postaci, przechodzi również 80% zebranego ryo.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#219
Fajne zmiany opisowe misji i wypraw. Dodano niektóre rzeczy, niektóre przeniesiono. Generalny przegląd opisowy.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#220

Wprowadzono temat Ukrócenie oszustw w kuźni i nieuczciwych praktyk

Tym samym, zmieniono ceny stali Kantańskiej w temacie Towarów Luksusowych: <Click!>

I wprowadzono punkt numer 7 w Tworzeniu Przedmiotów w "Spisanych niepisanych zasadach tworzenia przedmiotów zwykłych i artefaktów". <Click!>
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Sans »

#221

Z racji tego, że obserwujemy ostatnio zwiększone zainteresowanie tworzeniem trucizn, nastąpiło pewne doprecyzowanie systemu, który dotychczas każdy interpretował jak chciał i ostatecznie temat ten hulał bez żadnego nadzoru.
Dodano notkę 2 w temacie z truciznami i medykamentami, opisującą jednoznacznie sposób zdobywania kolejnych poziomów tej biegłości. Ponadto zmieniono wymóg w tabelkach opisujących poszczególne poziomy z "opracowane 2 substancje <niższego poziomu>" na "opracowane i wytworzone fabularnie (...)", aby uniknąć nieporozumień w interpretacji. To wszystko w zasadzie miało tak funkcjonować i tak powinno, ale brak konsekwencji z naszej strony doprowadził do tego, że każdy miał na to swoją własną wersję.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia i Kontakt z Administracją”

Użytkownicy przeglądający to forum: Papyrus i 3 gości