Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Wprowadzono drobną modyfikację do wynagrodzeń za walki. Od teraz gdy normalny pojedynek kończy się śmiercią jednego z graczy, wygrany otrzymuje dodatkowo (oprócz wynagrodzenia z tabelki) 2% wydanych PH pokonanego.
Zreworkowano technikę Cho Baika no jutsu. (Akimichi ranga A)
Zmieniono progi w Jugo przy poziomie przemiany i przeobrażenia. Dodano także brakującą notkę, o braku możliwości posiadania SM i AnK w przypadku bycia z tego klanu.
#210
Zreworkowane zostały dwie UW: Ślepiec i Wielka Chakra
Wielkochakrowców prosimy o uaktualnienie ich maksymalnych zasobów chakry w KP. Jeśli jakiś prowadzi fabułę, to zmiany dotkną go oczywiście po zakończeniu obecnie prowadzonych wątków.
Nasz niewidomy rodzynek otrzyma prywatną wiadomość dotyczącą zmian w KP.
#211
Zmiany w pojedynczych technikach według pomysłów graczy (i moich Kappa)
Odświeżono opis i mechanikę Chidori, które przeniesiono na rangę B i zmniejszono dostępność zwojów do 3, natomiast z jej silniejszej wersji - Raikiri, usunięto miano kinjutsu. Dzięki dla Natsume który odwalił kawał roboty z researchem na temat obu technik.
Zreworkowano kinjutsu Doton: Keijugan no jutsu. Po nowy opis techniki zapraszamy do rangi A w Dotonie. Pociągnęło to za sobą konsekwencje w postaci usunięcia dwóch bliźniaczych jutsu służących do latania z fuutonu B i ninjutsu S.
Dodano to i owo na temat protez tworzonych przez Ayatsuri. Ogólną charakterystykę obu rodzajów możecie znaleźć w opisie klanu. Jest tam napisane co mogą, a czego nie mogą robić i w ogóle wszystko co potrzebne.
Idąc za ciosem zreworkowana została technika Ayaturi rangi B służąca do tworzenia i instalowania protez. Temat wałkowany w pomysłach, dla nikogo chyba nie jest nowością.
Usunięto wymóg konsekwencji dla medyka, który sam sobie chciałby coś przeszczepić. Ale ale! Odbiliśmy sobie to ułatwienie na podbiciu progu wytrzymałości dla samodzielnego przeszczepu do 120 punkcików.
Przy niektórych klanach możliwych do przeszczepu pojawiła się uwaga o tym, że nie można ich sobie przeszczepić samodzielnie. Wyobrażacie sobie przeszczep szkieletu Kaguya dla samego siebie? No właśnie.
Od teraz przy tworzeniu KP nie trzeba wybierać stylu walki, jeśli nie zamierzamy go wykupić za startowe PH. Jeśli jest ktoś, kto ma wybrany, a niewykupiony jakiś styl walki i chciałby go zmienić w myśl tej zmiany, ma na to tydzień od tego posta. O chęci tej zmiany macie obowiązek poinformować mnie na PW i dopiero po przyklepaniu można cokolwiek zrobić. Jeśli ktoś zmieni sobie to wg własnej procedury, będzie to karane jak samowolka z całą surowością.
Pojawił się nowy temat do zgłaszania rozliczeń fabuły. Proszę o zapoznanie się ze znajdującym się formularzem gdyż inne zgłoszenia nie będą rozpatrywane.
Dział Brakujących Technik nie śpi. Od ostatniego ogłoszenia pojawiło się kilka nowości:
Dział Brakujących Technik pracuje pełną parą i już dzisiaj możemy cieszyć się kolejną techniką - Doton: Tsuchi Nami no Jutsu w Dotonie Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z jej działaniem
#215
No więc mamy długo wyczekiwany rework Suitonu. Do tego wprowadzono skojarzoną z tym żywiołem UN Mistrz Suitonu. Gdyby ktoś zauważył jakieś nieścisłości, wyłapał jakiś błąd językowy, logiczny albo merytoryczny, proszę o kontakt na GG lub PW.
Temat "Szablon Pomysłu" został przeobrażony w "Regulamin Działu Pomysłów". Prosimy o zapoznanie się z nową treścią i stosowanie się do niej przy wstawianiu swoich kolejnych projektów.
#218
Zaktualizowany został Regulamin Pośmiertnych Postaci.
Dodana została wzmianka, że wraz z 80% PH, przy fabularnej śmierci postaci, przechodzi również 80% zebranego ryo.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Z racji tego, że obserwujemy ostatnio zwiększone zainteresowanie tworzeniem trucizn, nastąpiło pewne doprecyzowanie systemu, który dotychczas każdy interpretował jak chciał i ostatecznie temat ten hulał bez żadnego nadzoru.
Dodano notkę 2 w temacie z truciznami i medykamentami, opisującą jednoznacznie sposób zdobywania kolejnych poziomów tej biegłości. Ponadto zmieniono wymóg w tabelkach opisujących poszczególne poziomy z "opracowane 2 substancje <niższego poziomu>" na "opracowane i wytworzone fabularnie (...)", aby uniknąć nieporozumień w interpretacji. To wszystko w zasadzie miało tak funkcjonować i tak powinno, ale brak konsekwencji z naszej strony doprowadził do tego, że każdy miał na to swoją własną wersję.