- Nazwa Kukły
- Furasshu
- Ranga
- B
- Klasa
- Średnia
- Cena
- 2 000 Ryo
- Materiały
- Drewno i Metal
- Wygląd Wykonany z drewna o kolorze kasztanowym, mechaniczny koń, posiadający wymiary dużego ogiera. Na grzbiecie posiada on na stałe przymocowane siodło. Wszystkie najważniejsze elementy zostały pokryte stalowymi osłonkami, w celu zwiększenia ich trwałości. Dodatkowo całość została pokryta środkiem konserwującym, który przeciwdziała kornikom, czy też korozji.
- Wierzchowiec
- Na koniu można przewozić do trzech osób, za każdą traci ona 20 szybkości.
- Mechanizmy Stawy zostały tak dopasowane aby kukiełka mogła poruszać się jak normalny koń.
- w każdym stalowym kopycie znajdują się kolce, dzięki którym marionetka jest w stanie wspinać się po stromych zboczach.
- Pod drugą płytą na szyi, znajduje się otwierane mechanizmem pudełeczko z uchwytami na 10 małych zwojów.
- W podbrzuszu znajduje się na stałe zamontowany duży zwój, które da się rozwinąć przez pociągnięcie specjalnej listwy pod siodłem.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Patataj
Moderator: Souei
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Patataj
Co do latania już ustaliliśmy, że w ten sposób nie przejdzie, więc nie będę odpowiadał.
Jeżeli chodzi o przemieszczanie się, to nie widzę powodu, aby ten twór traktować inaczej niż pozostałe kukiełki. To właśnie klasa ciężkości odpowiada za jej prędkość oraz zdolności kuglarskie. Twój pomysł odbiera to, determinując stałą prędkość. W każdej kukiełce mechanizmy odpowiadają za poruszanie się, inaczej ciężko byłoby ruszać swoim tworem przy użyciu jednej nici, kiedy marionetka spaceruje sobie po ziemi.
Dlatego właśnie uważam, że zmniejszenie klasy przez mechanizmy jest sensowniejszym rozwiązaniem. W ten sposób mechanika tego tworu nie odbiega niczym od pozostałych. Dalej wyliczam prędkość z tych samych wzorów co inne kukły. Nie widzę powodu, aby tutaj traktować to w inny sposób niż standardowo.
Jeżeli chodzi o przemieszczanie się, to nie widzę powodu, aby ten twór traktować inaczej niż pozostałe kukiełki. To właśnie klasa ciężkości odpowiada za jej prędkość oraz zdolności kuglarskie. Twój pomysł odbiera to, determinując stałą prędkość. W każdej kukiełce mechanizmy odpowiadają za poruszanie się, inaczej ciężko byłoby ruszać swoim tworem przy użyciu jednej nici, kiedy marionetka spaceruje sobie po ziemi.
Dlatego właśnie uważam, że zmniejszenie klasy przez mechanizmy jest sensowniejszym rozwiązaniem. W ten sposób mechanika tego tworu nie odbiega niczym od pozostałych. Dalej wyliczam prędkość z tych samych wzorów co inne kukły. Nie widzę powodu, aby tutaj traktować to w inny sposób niż standardowo.
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Patataj
Karasu porusza się nad ziemią, jednakże na naszym forum można też tworzyć ciężkie kukiełki, które tej możliwości nie posiadają. Dlatego też muszą mieć jakieś nogi, które pozwalają na przemieszczanie się po powierzchni ziemi. Te nogi z kolei nie mogą być jedynie sterowane nićmi, gdyż wtedy nie dałoby się ruszać taką kukiełką przy użyciu jednej nici, a da się, co oznacza, że jest to jakaś forma mechanizmu.
Opis jest po to aby prowadzący był świadomy tego, że marionetka może wykonywać pełny zakres końskich ruchów.
Opis jest po to aby prowadzący był świadomy tego, że marionetka może wykonywać pełny zakres końskich ruchów.
0 x
Re: Patataj
Dobra, pora by tu odpisać
Postaram się odpowiedzieć na wszystkie argumenty, jednakże nie gwarantuję, że kolejność będzie taka, jak padło z ust Dwuryjka w ciele Ocirka 
1. Obciążenie masy spowoduje zmniejszenie prędkości.
Tak, to prawda, że jeżeli konstrukcja zostanie obciążona, to zapewne jej osiągi będą niższe. Jednakże, nie w momencie, w którym konstruujemy coś co już w samych założeniach ma mieć obciążenie. Konstrukcja już w samym projekcie zakłada, że marionetka będzie obciążona przez jeźdźca, przez co jej mechanizmy ruchu są na to przygotowane, dzięki czemu wejście na nią nie obciąża jej w taki sposób jakby to było w przypadku zwyczajnej kukiełki. Spójrzmy np na deskorolkę. Sama jest niewielka, więc dociążenie przez jeźdźca mocno zmienia jej masę, a jednak dalej jest w stanie się na niej normalnie poruszać. Podobnie samochód. Wiadomo, jazda samemu a z 5 osobową rodziną robi pewne różnice, jednakże dalej podstawowe osiągi są spełnione, jeżeli auto jest projektowane na tyle osób. Np Rodzinny Pasacik
2.Tworzenie mechanizmów poruszania się.
Zacznę w tym samym miejscu, co ostatni wywód odnośnie kontroli. Tworzę 10 kukiełek ogromnych gigantów, wykonanych ze stali z masą ekwipunku. Wiadomo, najcięższa klasa wagowa, jednakże, jestem w stanie poruszać nimi przy użyciu jednej nici. Dodatkowo, nie wymaga to ode mnie żadnej siły, więc to nie nić jest nośnikiem siły, jest jedynie nośnikiem poleceń dla mechanizmów poruszających kukiełką. Dlatego też uważam, że muszą istnieć odpowiednie mechanizmy, pozwalające na ruszenie takiej kupy stali i drewna. Skoro istnieją mechanizmy do poruszania się, to jestem w stanie zbudować ich rozbudowane wersje(na kształt końskich mięśni), które zajmą więcej miejsca w kukiełce, jednakże pozwolą na wytworzenie większej mocy, przez co przy obciążeniu nie będzie aż tak dużej straty na szybkości.
Podsumowanie.
Tak więc, proponuję takie rozwiązanie. Kukiełka zostaje na wadze średniej, z racji sporej ilości mechanizmów w niej zawartych. Wyrzuciłem dopisek o szybszym poruszaniu. Zostawiam -20 za każdego pasażera, motywując to odpowiednio przygotowaną konstrukcją. Miejsce, które normalnie mogłyby zająć mechanizmy do walki, tutaj jest zajęte przez to wszystko odpowiadające za poruszanie się przy obciążeniu. Tworzę całkowicie nie bojową kukiełkę, która służy za środek transportu.
Myślę, że nie jest to jakiś specjalnie rakowy twór, patrząc na to, że niektóre środki transportu innych klanów nie tracą walorów bojowych danego klanu(np wielkie ptaki dohito)
Z dodatkowych rozwiązań jakie przychodzą mi do głowy, mogę zaznaczyć, że np przez swoje skomplikowanie, ta kukiełka wymaga dwa razy więcej nici do poruszania się, przez co liczy się do limitu kontroli jako dwie kukiełki. Jeżeli żadne z moich rozwiązań nie pasuje, to prosiłbym o jakiekolwiek wskazanie drogi, w którą stronę mam pójść z marionetką. Wiem, że nie musicie tego robić, ale może znajdzie się jakaś dobra dusza dla takiego miłego moderatora fabularnego :3


1. Obciążenie masy spowoduje zmniejszenie prędkości.
Tak, to prawda, że jeżeli konstrukcja zostanie obciążona, to zapewne jej osiągi będą niższe. Jednakże, nie w momencie, w którym konstruujemy coś co już w samych założeniach ma mieć obciążenie. Konstrukcja już w samym projekcie zakłada, że marionetka będzie obciążona przez jeźdźca, przez co jej mechanizmy ruchu są na to przygotowane, dzięki czemu wejście na nią nie obciąża jej w taki sposób jakby to było w przypadku zwyczajnej kukiełki. Spójrzmy np na deskorolkę. Sama jest niewielka, więc dociążenie przez jeźdźca mocno zmienia jej masę, a jednak dalej jest w stanie się na niej normalnie poruszać. Podobnie samochód. Wiadomo, jazda samemu a z 5 osobową rodziną robi pewne różnice, jednakże dalej podstawowe osiągi są spełnione, jeżeli auto jest projektowane na tyle osób. Np Rodzinny Pasacik

2.Tworzenie mechanizmów poruszania się.
Zacznę w tym samym miejscu, co ostatni wywód odnośnie kontroli. Tworzę 10 kukiełek ogromnych gigantów, wykonanych ze stali z masą ekwipunku. Wiadomo, najcięższa klasa wagowa, jednakże, jestem w stanie poruszać nimi przy użyciu jednej nici. Dodatkowo, nie wymaga to ode mnie żadnej siły, więc to nie nić jest nośnikiem siły, jest jedynie nośnikiem poleceń dla mechanizmów poruszających kukiełką. Dlatego też uważam, że muszą istnieć odpowiednie mechanizmy, pozwalające na ruszenie takiej kupy stali i drewna. Skoro istnieją mechanizmy do poruszania się, to jestem w stanie zbudować ich rozbudowane wersje(na kształt końskich mięśni), które zajmą więcej miejsca w kukiełce, jednakże pozwolą na wytworzenie większej mocy, przez co przy obciążeniu nie będzie aż tak dużej straty na szybkości.
Podsumowanie.
Tak więc, proponuję takie rozwiązanie. Kukiełka zostaje na wadze średniej, z racji sporej ilości mechanizmów w niej zawartych. Wyrzuciłem dopisek o szybszym poruszaniu. Zostawiam -20 za każdego pasażera, motywując to odpowiednio przygotowaną konstrukcją. Miejsce, które normalnie mogłyby zająć mechanizmy do walki, tutaj jest zajęte przez to wszystko odpowiadające za poruszanie się przy obciążeniu. Tworzę całkowicie nie bojową kukiełkę, która służy za środek transportu.
Myślę, że nie jest to jakiś specjalnie rakowy twór, patrząc na to, że niektóre środki transportu innych klanów nie tracą walorów bojowych danego klanu(np wielkie ptaki dohito)
Z dodatkowych rozwiązań jakie przychodzą mi do głowy, mogę zaznaczyć, że np przez swoje skomplikowanie, ta kukiełka wymaga dwa razy więcej nici do poruszania się, przez co liczy się do limitu kontroli jako dwie kukiełki. Jeżeli żadne z moich rozwiązań nie pasuje, to prosiłbym o jakiekolwiek wskazanie drogi, w którą stronę mam pójść z marionetką. Wiem, że nie musicie tego robić, ale może znajdzie się jakaś dobra dusza dla takiego miłego moderatora fabularnego :3
0 x
Re: Patataj
Kukiełki klasy ciężkiej nie unoszą się nad ziemią, ponieważ zasięg ich lewitacji wynosi 0, dlatego też muszą w jakiś sposób sunąć/kroczyć, zależnie od tego jak jest zaprojektowana. A jeżeli tak to skąd musi pochodzić ta magiczna moc, która pozwala im podnieść nogę i zrobić krok, a skoro to nie marionetkarz użycza swojej siły, to musi ona pochodzić z samej kukły. W końcu kukiełka nie składa się jedynie ze stawów, kupy drewna i mechanizmów strzelających bronią, coś musi poruszać tymi wszystkimi kończynami, uruchamiać wyrzutnie itp.
0 x
- Kakita Asagi
- Gracz nieobecny
- Posty: 1831
- Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Samuraj (Hatamoto)
- Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
- Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4518
- GG/Discord: 9017321
- Multikonta: Hayabusa Jin
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Patataj
Ukryty tekst
0 x

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.
Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
- Mokoto (walczyła na Murze)
- Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
- Inari (była uczennicą Seinara)
- Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości