W tym dziale można znaleźć aktualną listę misjonarzy, czyli osób mogących przeprowadzić Ci misję. Tutaj także można zamieścić zgłoszenie po misję oraz sprawdzić, kto takowe złożył. Oprócz tego można wrzucić tutaj do wyceny swoją misję czy fabułę.
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
Nick prowadzącego: Hikari -> Hayami Akodo Nick biorącego/biorących udział: Hitsukejin Shiga, Uchiha Chise Rodzaj misji: C -> B Streszczenie misji: Niedługo po wyjściu posłańca od Katsumi do domu Chise zawitał goniec z listem. List był zadaniem, które mieli wykonać Chise i Shiga. Odszukać dzikich zza muru. Trafili do wioski, gdzie nikt nic nie widział, nikt nikt nie wiedział. Kupa błądzenia w kółko bez żadnych poszlak (dzieki Kan), a jak w końcu udało im się na coś trafić... Tada, wszystko zaczęło się mega szybko dziać. Odnaleźli dwa miejsca - kryjówkę (gdzie okazał się być mocny przeciwnik) i polanę gdzie biło się dwóch średnich i dwóch słabych. Dokonując szybkiego podziału ról, by obszarowy Shiga dostał ilość, nie jakość, a dobra do walki 1 na 1 Chise dostała tego silnego - podzielili się zadaniami i po dłuuuugiej chwili przeciwnicy zostali spacyfikowani przy użyciu dodatkowo odrobiny perswazji na zasadzie śmierć albo posłuszeństwo. Shiga powstrzymał wołanie swego Bóstwa i zamiast złożyć ofiary doprowadził jednych do drugiej, Chise nie dobiła bo posluchała Shigi i w ten sposób:
-Zamiast rzeźni i kilkunastu trupów mamy dwóch jeńców i dwóch dodatkowych wojowników dla Uchiha
-Dwóch Gazo będzie pracować dla Uchiha.
-Pojmany bandyta wraz z zeznaniami Gazo pozwolą dotrzeć Shigiemu i Chise do siedziby głównego złego i przy okazji przywódcy bandy która nękała wioskę od początku.
-Wyszło na jaw, że u Uchihów jest prawdopodobnie informacyjny wyciek.
-A także, że istnieje sposób na przedostanie się przez mur przez dzikich tych bardziej cywilizowanych
Po wszystkim ładnie zdali raporty, wysłali listy, odebrali nagrody, dostarczyli jeńców. Link do misji: Dom Chise http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=1 ... =45#p94943 do końca, prowadził Kan jeszcze tutaj. Pościk na szlaku bo tak http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=97&t=32&start=375 . Sama Tsubada do końca tutaj tematu - http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=9 ... =30#p95527 Potem naprzemiennie podziemna kryjówka - http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=97&t=6447 do końca i przerażający las do końca - http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=9 ... 105#p99699 i na sam koniec posty od tego miejsca aż do końca w Kotei http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=9 ... 34#p103144 Ilość postów: Do 35 postów prowadził Kan, więc ma on jakieś pewnie z 11 postów (A my po 12), a potem do 68/67 prowadziła Emiko już nas zgrabnie. Wynagrodzenie dla MG: Zgodnie z systemem + co łaska dla Emikowego bobaska. Wynagrodzenie dla gracza: No niby dostaliśmy wynagrodzenie za B, ale jak będzie coś co łaska to chętnie przyjmiemy, bo to dość mocna fabularnie misja wyszła (A podobno lepiej zabijać, niż pojmować żywcem :V)
0 x
Aktualny wygląd fortecy-sana.Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.StatystykiKEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina. NATURA CHAKRY: Katon. STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken UMIEJĘTNOŚCI:
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328 KONTROLA CHAKRY: A MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107% MNOŻNIKI: Brak. POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E GENJUTSU E STYLE WALKI
Chanbara S
Rankanken B
---
IRYōJUTSU A FūINJUTSU D ELEMENTARNE:
KATON A SUITON E FUUTON E DOTON E RAITON E
KLANOWE B
Znane technikiFuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Nick prowadzącego: Asaka Nick biorącego/biorących udział: Ayame Rodzaj misji: C Streszczenie misji: Ayame zajmuje się sprawą napadu na kupca, którego spotyka misję wcześniej. Dowiaduje się od niego szczegółów na temat samego napadu i bandytów, po czym rusza na poszukiwania. Będąc na miejscu zdarzenia i bada ślady na ile jest w stanie i za pomocą Byakugana, dostrzega w oddali skradziony wóz, tuż przy jaskini, będącej kryjówką bandytów. Zasadza się na nich i atakuje, rozprawiając się z nimi, po czym pakuje na wóz i przywozi do strażnicy w pobliskiej wiosce. Tam dostaje ludzi do pomocy, dzięki którym wraca na miejsce zdarzenia i ładuje skradziony kupcowi towar. Na koniec oddaje załadowany wóz w jego ręce, mając wdzięczność i jego i wioski. Link do misji:1, 2, 3 Ilość postów: 38/30 Wynagrodzenie dla MG: 20 PH, 500 ryo Wynagrodzenie dla gracza: 50 PH, 500 ryo
Shiga, akcept. Nie przekonuje mnie ta ranga B, ciężko nazwać tych przeciwników jakimikolwiek przeciwnikami. Takie C+, bo rzeczywiście wątek ciekawy. 70Ph dla was + ryo jak za misję rangi B, dla Hikariego 15PH +250ryo dla Hayami 15PH+250.
Ayame, akcept, bardzo ładnie. +10PH dla was.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Nick prowadzącego: Ayatsuri Juranu Nick biorącego/biorących udział: Yuri Rodzaj misji: D Streszczenie misji: Yuri będąc w porcie w osadzie swojego klanu słyszy dźwięk łamanej deski - okazuje się, że to jeden z tragarzy zacumowanego statku. Rusza na pomoc, a później prowadzi rannego do macierzystego statku. Zostaje poproszony o przyniesienie z portowego magazynu ostatniej skrzyni. Po drobnym spięciu w magazynie, niemalże kończącym się bójką, wraca z ładunkiem na statek, który pospiesznie odpływa w mgłę. Link do misji:http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 366#p93366 - są tam dwa posty przerwy, które się tam władowały podczas nieobecności gracza Ilość postów: 17/15 Wynagrodzenie dla MG: Uzupełnienie - http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 33#p100733 było tu już zgłoszone, a tu rozliczone http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 61#p100861 (jestem marionetkarzem, hajs się musi zgadzać) Wynagrodzenie dla gracza: Standard Uwagi: Jak wspomniane, gracz wrócił po nieobecności, misja została dokończona.
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski - Blond włosy długością do ramion - Zielone oczy - w stylu Yamanaka - Wzrost 161 - Łuskowaty kombinezon - Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska Duży miecz na plecach Plecak Kabura z prawej strony na udzie.
Nick prowadzącego: Hibana Nick biorącego/biorących udział: Shingeki Rodzaj misji: D Streszczenie misji: Do domu Shingekiego przychodzi mała dziewczynka, która bierze go swojego tatę i... koniec Link do misji:http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 60#p101560 Ilość postów:3/15 Wynagrodzenie dla MG: brak Wynagrodzenie dla gracza: brak
Gracza brak na forum od 23.10. Jak wróci to oczywiście dokończę, bo miałam fajny pomysł, ale póki co chcę zwolnić sobie slot.
Nick prowadzącego: Gan Nick biorącego/biorących udział: Keizo Senju Rodzaj misji: D - próbna. Streszczenie misji: Natknięcie się na problem dotyczący mieszkańców Shinrin. Zniszczony most oraz zerwana tama zostały skutecznie naprawione przez członka klanu Senju, który został wynagrodzony przez szefa grupy odpowiedzialnej za odbudowę mostu. Link do misji:http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 4&start=60 Ilość postów: 15/15 Wynagrodzenie dla MG: Standard + co łaska Wynagrodzenie dla gracza: Standard + co łaska
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski - Blond włosy długością do ramion - Zielone oczy - w stylu Yamanaka - Wzrost 161 - Łuskowaty kombinezon - Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska Duży miecz na plecach Plecak Kabura z prawej strony na udzie.
Nick prowadzącego: Ame Nick biorącego/biorących udział: Keion Rodzaj misji: D Streszczenie misji: Keion odpoczywa gdzieś w górach. Jego spokój i posiłek zostają przerwane przez nadjeżdżającego tajemniczego jeźdźca. Razem ruszają żeby odeprzeć jeszcze bardziej tajemniczą inwazję. Na miejscu zastali to czego się nie do końca chłopak spodziewał. Na koniec jak to medyk, musiał połatać wszystkich uczestników krwawej bitwy. Obydwóch. Link do misji:http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 71#p103071 Ilość postów: 15. Ame - 8, Keion - 7 Wynagrodzenie dla MG: Standard Wynagrodzenie dla gracza: Standard
0 x
Przez miesiące, patrzył na pełny lili wodnej staw i stawał się świadom, że nie może być to zwykły rekin morski. Element, który zmienił jego charakter to wlasnie wybor bestii. Kiedy wrócił był nieco inny. Nie posiadał jeszcze paktu, jednak już do czegoś się zobowiązał, reprezentowania cechy tego zwierzęcia swoim nastawieniem. - Hakai o Ame.
Nick prowadzącego: Hibana Nick biorącego/biorących udział: Yato Rodzaj misji: D Streszczenie misji: Będąc w siedzibie władzy Yato napotyka na małpę i goniącego ją strażnika. Misja "łapania małpy", zakończona atakiem na strażnika i groźbami ze strony Yato. Link do misji:http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... 4&start=15 Ilość postów: 19/15 + post gracza Wynagrodzenie dla MG: ? Wynagrodzenie dla gracza: ? bez kasy
Nick prowadzącego: Hibana Nick biorącego/biorących udział: Izanagi Rodzaj misji: D Streszczenie misji: Idąc ulicą Izanagi znajduje ogłoszenie. Po dotarciu na miejsce okazuje się, że zleceniodawcą jest bogata dama, której dom nawiedziły jenoty. Izanagi musi znaleźć dla nich nowy dom. Link do misji:http://shinobiwar.pl/viewtopic.p ... &start=270 Ilość postów: 17/15 Wynagrodzenie dla MG: standard Wynagrodzenie dla gracza: standard + mały bonusik
Nick prowadzącego: Shikarui Nick biorącego/biorących udział: Natsume Rodzaj misji: B handlowa Streszczenie misji: Po otrzymaniu podstawowych raportów na temat sytuacji w Cesarstwie, Natsume zdecydował się popłynąć do Ryuzaku no Taki z misją handlową - w celu ustalenia nowego szlaku handlowego. Po rozmowie z Takasu Tsuyo i jego pomocnikiem, w którym to dialogu ustalono ilości i ceny towarów, Natsume został zaproszony najpierw na oficjalne spotkanie Rady Rajców (gdzie miał przekonać radnych do pomysłu utworzenia szlaku), a następnie - na ucztę świętującą wprowadzenie tego w życie. Gdy tylko uczta się zakończyła, Natsume powrócił do Hanamury. Link do misji:1, 2, 3 Ilość postów: 45/45 Wynagrodzenie dla MG: 40 PH, 650 ryo? Wynagrodzenie dla gracza: 90 PH, 650 ryo? + zmiany w GOFR