Krótki wygląd: Rude, długie włosy spięte w kok bądź rozpuszczone blada cera zielone oczy gładka skóra szczupła delikatne usta mały nosek Risu w zasadzie zawsze ubiera się w kimona. Najczęściej są w kolorze czarnym. Na stopach nosi czarne geta.
Widoczny ekwipunek: Czerwona maska Tengu. Ryū owinięty jest w minimalne, zużyte ubrania – strzępy ciemnej tkaniny i bandaże, z drobnymi elementami lekkiego pancerza. Z butów to Ryū nosi przede wszystkim tabi wyglądające jak gruba skarpeta z oddzielonym dużym palcem i wzmocnioną podeszwą.
Dobra, ja z innej beczki - czy jest faktycznie jakiś problem w tym, że gracze mają wysokie pułapy ph? Bo ja go nie widzę, ale może właśnie w tym problem. Więc już tak bez złośliwości, z zamiarem zrozumienia - bardzo ładnie proszę o wyjaśnienie w czym problem
Niektórzy się nudzą, bo są zbyt silni i nie mają wyzwania na misjach, więc szukają dziury w całym.
Nie, nie prawda. Gram w grę Pokelife, gdzie istniał nieograniczony trening dla pokemonów. Mogłeś wpierdzielać w poksy ile hajsu chciałeś i 1 pokemon mógł mieć takie treningi, że składał innym cały 6-pokemonowy skład. Po 8 latach istnienia został wprowadzony limit na max ilość treningów i jedynie dano graczom możliwość zresetowania swoich pokemonów żeby się wpasowywały w limity. I wyszło grze na dobre, bo nagle znacznie więcej osób zaczęło mieć możliwość współzawodnictwa z najstarszymi graczami, którzy do tamtej pory byli ekstremalnie trudni do dogonienia. A teraz po 2 latach można wbić do gry i zostać Mistrzem Pokemonów.
Dlatego uważam, że dodanie max. ilości PH nie jest głupim pomysłem. Tylko jeśli mamy to robić, to wypadałoby w 1 kolejności zastanowić się ile by to miało być, potem ewentualnie przeliczyć koszta rozwoju postaci, żeby miały odniesienie do nowego maxa, a potem oszacować, ile czasu powinno zając osiągnięcie capa nową postacią i pod to przerobić wynagrodzenia za misje. Owszem, będzie do rewolucja, na pewno sporo roboty, ale za to zawsze będzie wyzwanie i nie da się wszystkiego pokonywać na izi modzie.
Aczkolwiek bardziej od max. capa na PH osobiście wolałbym soft-cap, czyli zmniejszające się zyski PH wraz z rozwojem postaci powyżej pewnego progu, mniej więcej tak, jak zaproponowałem w temacie z trudnością misji.
Krótki wygląd: Rude, długie włosy spięte w kok bądź rozpuszczone blada cera zielone oczy gładka skóra szczupła delikatne usta mały nosek Risu w zasadzie zawsze ubiera się w kimona. Najczęściej są w kolorze czarnym. Na stopach nosi czarne geta.
No ogólnie póki ktoś mocno odstający siłą od reszty graczy nie zdecyduje się na zabawę w PvP to nie będzie problemu, jednak proponowane rozwiązanie może zaoferować takiemu graczowi coś co mu uprości początek gry na nowej postaci a jednocześnie będzie go to kosztować coś czego i tak ma pod dostatkiem (wyprawy za PH), jednak tak jak było pisane już wielokrotnie, będzie to do użycia dobrowolnego, więc nawet jeżeli by Ichirou porzucił postać to nie będziemy go zmuszać do tego aby oddał swoje PH, ponieważ to jego święte prawo aby je posiadać i dysponować nim w sposób jaki mu odpowiada.
W porządku, najwyraźniej były sytuacje gdzie grze wyszło wprowadzenie capa na dobre, jednak nie zawsze musi to w ten sposób zadziałać
Mi ogólnie podoba się pomysł wprowadzenia płacenia ph za wyprawy na nowej postaci. To jest coś czego brakowało, przynajmniej mi, kiedy myślałem o porzutach i nowych postaciach. Fakt, że skompletowanie jej buildu zajmie mi rok, a ja nawet nie wiem czy będę wtedy jeszcze żył, trochę podcina skrzydła przy podjęciu decyzji. Pytanie czy taka nowa gra plus byłaby też dostępna dla postaci pośmiertnych czy tylko porzuconych? I wtedy i tak mamy 80%, bez żadnych ulg od regulaminu w przypadku korzystania z nowej gry+?
Ogólnie widząc reakcje reszty na rzeczy dodatkowe, które byłyby dostępne do posiadania tylko z nowej gry, no to chyba nie ma za bardzo miejsca na jakieś udziwnienia. Oczywiście, że niektóre kombinacje są przegięte, jednak imo prawdziwą zagwozdką jest to, że dla każdego przegięte jest co innego. Więc zawsze ktoś będzie czuł się pokrzywdzony bo zostanie udostępniona, według niego, jakaś op kombinacja.
Co do łączenia klanów i mechanicznych UW typu mistrzowska kontrola czy słabe zdrowie czy dwóch klanów, no to tutaj chyba rzeczywiście więcej jest do zablokowania zamiast zezwolenia, natomiast idea tego była chyba taka, żeby postać mogła mieć np. sensora i coś do tego. Ja myślałem o otwarciu i dorzuceniu do tego pasożyta z eksperymentem, aby można było mieć eksperyment plus coś itd. Inne bardziej szalone pomysły pominę widząc reakcje na pierwszego posta kek.
Podsumowując, do wypraw jest chyba najmniej sceptycyzmu, a UW i klany zostały tu wrzucone ponieważ po ludzku trudno było nam wymyślić zupełnie nową i atrakcyjną, a przy tym nie op listę perkow które były w Naruto, a nie ma jeszcze ich na forum. Perków typu sensor czy eksperyment. Jak rozumiem, Jawa oczekiwał chyba że jakieś propozycje wyjdą też od was, ale większość jak rozumiem skupiła się na odrzuceniu tego w całości, co oczywiście też jest fair. Niemniej jednak fajnie imo byłoby mieć na tej liście coś więcej niż wyprawy.
EDIT: Dodałbym do tej listy możliwość zrobienia samuraja hoshigaki.
Krótki wygląd: Młody chłopiec z Byakuganem, średniego wzrostu jak na swój wiek, krótkie czarne włosy, delikatna porcelanowa twarz. Odziany w białe kimono.
Znaczy rozumiem potrzebę wprowadzania nowej gry +, to nie jest niezrozumiałe. Ale dyskusja dość intensywnie skręciła w propozycje ograniczania max ph, w argumentowanie, że to dobrze jak zniknie ktoś high levelowy ze sceny najsilniejszych postaci i nie miałem pojęcia skąd się to brało.
Rozumiem potrzebę, a nie zastanawialiście się kiedyś nad jakąś zasadą, że jeśli postać jest aktywna i jej funkcjonowanie przekracza 5 lat to ma możliwość przeniesienia 1/3 lub połowy wypraw na porzutę? Wymyślam to teraz na poczekaniu, ale może jest w tym jakaś wizja? Wiele postaci tutaj to są stare pryki, które mogą zniechęcać do dalszej gry bo się już nie ma wizji na postać, ale perspektywa rocznego zbierania wypraw całkowicie odstrasza od zmiany.
Jedyne rozwiązanie jakie widzę to zrobienie listy UW czy jakiś pierdół, które będzie można sobie zgarnąć. Ale bez opracowania tego nie ma co się dziwić, że ludzie się burzą bo widzą od razu te najbardziej przesadzone scenariusze i nic dziwnego. Przy reworkach graczy w pomysłach jako techniczny robi się to samo.
No to 5 lat i 1/3 albo połowa wypraw to takie inne kryterium nowej gry plus chyba? Osobiście bardziej podoba mi się płacenie ph jako bardziej mierzalną walutą niż staż, bo staż a aktywność to zupełnie dwie różne rzeczy. Więc z tych dwóch alternatyw to chyba bym brał po prostu bardziej intuicyjny przelicznik na ph.
Co do zrobienia listy UW i jakichś pierdół to trafiłeś w samo sedno i serce bo to właśnie o to chodziło podczas wrzucania tego tematu. Krytyka jest spoko, ale żeby coś wymyślić no to już jest o wiele gorzej, dlatego Jawa chciał zaangażować kreatywne mózgi (Misae wymyśliła wyprawy przypominam), dlatego też chyba wrzucił to najpierw do pomysłów kek. Tak więc do roboty
Krótki wygląd: Rude, długie włosy spięte w kok bądź rozpuszczone blada cera zielone oczy gładka skóra szczupła delikatne usta mały nosek Risu w zasadzie zawsze ubiera się w kimona. Najczęściej są w kolorze czarnym. Na stopach nosi czarne geta.
Krótki wygląd: - Różowe włosy. - Czarne Haori przewiązane jedwabnym obi, tego samego koloru luźne spodnie oraz wysokie buty za kostkę. - Patrz avatar. - Po resztę zapraszam do kp.
Widoczny ekwipunek: - Torba biodrowa. - Duży zwój na plecach.
Ja bym wrzucił w te nagrody wszystkie dostępne rzeczy razem z Bijuumonami.
Jeśli ktoś chciałby poświęcać własne ph/fabułę postaci/ inne pierdoły... To już jest jego sprawa i nie mam nic do tego by expa zarobionego własną pracą zamienił po kilku latach na wspomagacz który otrzymuje wraz z ng+.
Rozwiązuje to sprawę trudniejszych misji, braku pomysłu co dalej gdy już mamy wszystko... Nie trzeba będzie co chwilę reformować misji i poziomu przeciwników.