[Event] Podziemia Iglicy

Murai

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Murai »

Jeśli Murai chciał dalej utrzymać swoją pozycję w nowej hierarchii grupy, to potrzebował poparcia reszty jej członków. Jak w normalnych warunkach opinia przypadkowych ninja nie obchodziła go prawie wcale, to tutaj warto było skupić się na tym aspekcie. Jeśli grupa byłaby niezadowolona z dalszych poczynań Kakuzu to mogliby spróbować wymierzyć sprawiedliwość za zabitych członków grupy. Walka kilku na jednego byłaby dość problematyczna w tych warunkach, szczególnie gdyby wszyscy oczekiwali od niego dobrowolnego poddania się karze. Zmarnowaliby chakrę próbując, może nawet Murai zabiłby kilku albo wszystkich podczas tej potyczki. Możliwe że sam by zginął. Dlatego też musiał zminimalizować ryzyko obrócenia się ich przeciwko niemu. I pierwszym krokiem miało być w tym przypadku wyjaśnienie swojego logicznego toku rozumowania innym. Najlepszym scenariuszem byłoby poparcie konceptu eliminacji słabszych jednostek celem zwiększenia szans na przeżycie.
I o dziwo praktycznie wszyscy poparli decyzję Muraia. Najbardziej zdziwiła go Rida, która jako medyk powinna teoretycznie podjąć próbę ich uratowania jako jedna z pierwszych. I jako jedna z pierwszych powinna protestować. Racjonalnie myślący medyk był czymś, czego Murai nie spotkał od dawna. Juranu także poparł akcję Muraia. Najwidoczniej grupa ta posiadała kilka racjonalnie myślących jednostek.
- Dziękuję. - odpowiedział im. Prosty gest, proste słowo. Wdzięczność za zrozumienie? Oczywiście, że nie. Zwykłe podziękowanie za ich opinię, nic ponad to. Oni także nie musieli mówić zgodnie z prawdą, mogli powiedzieć tak tylko przez wzgląd na postać Muraia jako silnej i bezwzględnej jednostki. Potrzeba budowania dobrych relacji z silniejszymi od siebie jest jedną z podstawowych taktyk niezbędnych przeżyciu w ciężkich warunkach. Nie było w tym nic dziwnego. Ich słowom nie można było ufać całkowicie, zawsze trzeba było zakładać że może być to tylko podpucha albo próba uśpienia czujności.
Tak samo wyglądało to w przypadku Shigi. W jego przypadku jednak dał całe skrupulatne wyjaśnienie takiego zachowania. Nieufność do Kakuzu przez przykre doświadczenia z jednym z jego przedstawicieli, brzmiało sensownie. Jednak nadal, czy cała ta opowieść miała jakiekolwiek znaczenie dla samego Muraia? Zdecydowanie nie.
- Nic się nie stało. Idźmy dalej. - powiedział. Notatki które pozyskał, jedyna cenna rzecz z ciała dowódcy, była jedynie skrótem podstawowych informacji o całej ich grupie. Murai dodatkowo zauważył całkiem rozwiniętą część poświęconą Kaiowi i Kirze. Zapamiętał to wszystko, podając dalej notatki pierwszej lepszej osobie która zechciała je sobie wziąć. Nie przedstawiały dla niego aż takiej wartości, żeby była potrzeba strzec tych informacji.
Kolejnym znaleziskiem był stary mężczyzna. Martwy, rzecz jasna. Pasował do opisu starca w którym zapieczętowany był demon. Jinchuriki był martwy, a sama pieczęć na jego ciele wydawała się pusta. Murai znał nieco więcej niż podstawy, ale wiedział że symbol zapieczętowanego przedmiotu powinien być widoczny. Tutaj tego nie było, albo też nie posiadał odpowiedniej wiedzy żeby go znaleźć. Czyli można było dojść do wniosku - demon był na wolności. Nie żeby było to jakąś wielką sensacją, ale potwierdzenie zapisków było ważne i pozwalało znacznie lepiej ocenić sytuację. Przyglądnął się pieczęci i poszedł dalej.
Kolejni zaczynali nie dawać rady. Ich niestabilny chód, czerwona skóra i cała reszta objawów - nie musiał być medykiem aby stwierdzić, że to wina temperatury. I że on sam nie posiada żadnych umiejętności, żeby im pomóc. To dodatkowo oznaczałoby konieczność zużycia cennej chakry. Nie miał zamiaru mu pomagać, a kolejne zabójstwa doprowadzić mogły do faktycznie pojawienia się sprzeciwów.
- Pójdę przodem, dołączycie do mnie. I tak nie mam jak mu pomóc. - powiedział do grupy, faktycznie idąc przodem. Jak się okazało, z Ridą. Nie żeby narzekał, lepiej żeby poruszali się w grupach. Poza Chise, ta nadal gdzieś była i nie wiadomo do końca gdzie. Można było założyć, że nie żyje? Dopóki nie było ciała, nie było pewności. Kakuzu pociągnął kilka łyków wody. Ciepłej wody, podgrzanej ogromną temperaturą otoczenia. I szedł do przodu, bez marnowania czasu na dodatkowe rozpraszacze uwagi.
Murai oddaje notatki komuś innemu
Murai idzie dalej.

EQ:

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
- Dwie kabury na broń (lewe i prawe udo)
- Płaszcz koloru czarnego
- 2 tonfy obwinięte bandażami (przy pasie)
- Manierka z wodą przy pasie


PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
  • Przy pasie:
  • Kabura na broń |Zapełnienie: 19,5/20 obj.| (prawe udo):
    • 2 kunai z notką wybuchową (13)
    • 1 kunai z notką oślepiającą (6,5)
  • Torba (77,5/140) (lewy bok):
    • 2 bombki dymne - 4obj
    • Zwój mały pusty 10obj
    • 3m bandaża 1,5obj
    • 4 notki wybuchowe 2obj
    • Zwój Mały 1 (10/70) (Wypełnienie: 136,75/150):
      • Sztylet x2 (20/150)
      • Zaostrzony Kastet x2 (16/150)
      • Katana (30/150)
      • Parasolka z senbonami x125 (51,25/150)
      • 1 kunai z notką wybuchową (6,5)
      • 3 kunai z notką oślepiającą (13)
      • 11 shuriken (21)
    • Zwój Mały 2 (10/70) (Wypełnienie: 94/150):
      • 1 Fūma Shuriken (90/150)
      • 2 strzykawki (4/150)
    • Zwój Mały 3 (10/70) (Wypełnienie: 150/150):
      • Notka wybuchowa x19 (8/150)
      • Notka Świetlna x3 (1,5/150)
      • 4 porcje Makibishi (40 sztuk) (10/150)
      • Dzwoneczki x15 (3,5/150)
      • Żyłka 40m (40/150)
      • Bomba dymna x1 (2/150)
      • 10m żyłki (10/150)
      • Kunai x10 (60/150)
      • Kilka zestawów ubrań (15/150)
    • Zwój Średni 1 (30/70) (Wypełnienie: 360/400):
      • Gruda z błotem z doczepioną notką wybuchową na zewnątrz (270)
      • Wielki Wachlarz (90)
    • Ukryte w ciele:
      • 4 notki oślepiające (1 w każdej kończynie)
      • Metalowe kolce - 6 w każdej ręce (na całej długości), 1 w nadgarstku, 3 w każdej nodze (na całej długości)
KP:
KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Nabyta - Mistrz Analizy
PAKT: Brak i nigdy nie będzie
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 30 (1 próg - Bardzo Słaby)
    WYTRZYMAŁOŚĆ 85 (3 próg - Mierny)
    SZYBKOŚĆ 170 (5 próg - Ponadprzeciętny)
    PERCEPCJA 162 (5 próg - Ponadprzeciętny)
    PSYCHIKA 1 (1 próg - Bardzo Słaby)
    KONSEKWENCJA 95|105 (3 próg - Mierny)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 542
KONTROLA CHAKRY S
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:251% [100% bazowe + 6% Wytrzymałości + 55% (Serce Katon B) + 45% (Serce Fuuton C) + 45% (Serce Suiton C)]
MNOŻNIKI: +10 Konsekwencja (KC S)

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    STYLE WALKI: (2 - dziedzina B)
    • Goken - S
    • Seido - S
    KLANOWE A
    DOTON C
    FUUIN D
    KATON B (Klik)
    FUUTON C (Klik)
    SUITON E (Klik)
[/list]
Jutsu użyte + chakra: BRAK
Serce Doton: 53%
0 x
Ayatsuri Juranu

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Ayatsuri Juranu »

STRESZCZENIE
  • Przekazanie reszcie, że to 5-ogoniasty (xxx-bi to nazwa oznaczająca liczbę ogonów, więc dedukcja dość prosta)
  • Przyjęcie pomocy od Shigi. Woda, okład, pigułka ze skrzepniętą krwią
  • Napełnienie manierek
  • Oblanie siebie w ubraniu (z kapturem) chłodną wodą. Woda powinna nasączyć materiał i przerwy między nim, co zrobi składzik na dość długo. (wykorzystano połowę zasobów wody ze zwoju
  • Odpieczętowanie płaszcza, szczelne opakowanie się w nim.
  • Napicie się, nawilżenie i założenie maski, w drogę za Murai'em!
UŻYTE TECHNIKI:
Nazwa
Fūin no Mizu
Ranga
D
Pieczęci
Wół → Zając
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (zapieczętowanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Rozszerzenie Fūin no Jutsu, poszerzające wachlarz przedmiotów możliwych do zapieczętowania o wszelkiego rodzaju ciecze. Dzięki temu możemy zamknąć w zwoju między innymi oliwę, ropę, formalinę lub rzecz jasna najzwyklejszą wodę. Pieczętowanie chwilę trwa, lecz po zakończeniu procesu możemy nosić w kieszeni zwój zawierający wodę - pozwala to np. używać technik Suitonu tam, gdzie nie ma wody.
Ilość wody, jaką jesteśmy w stanie zmieścić do zwoju, jest zależna od naszej rangi w Fuuinjutsu i wielkości zwoju:
</span>
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
]
Nazwa
Fūin no Jutsu
Ranga
E
Pieczęci
Przy pieczętowaniu Tygrys, przy odpieczętowaniu brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (jednorazowe pieczętowanie)
Dodatkowe
Użytkownik musi stać obok zwoju (i takowy posiadać, rzecz jasna)
Opis Podstawowa technika specjalistów w pieczętowaniu, wymagająca użycia zwoju. Ninja staje w pobliżu papirusu i nakłada na papier (lub obok, jeżeli przedmiot jest za duży) to, co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie przelewa do obu - przedmiotu i zwoju - swoją chakrę i składa pieczęć tygrysa. Efektem jest zamknięcie wewnątrz papieru docelowego przedmiotu, który następnie można w każdej chwili ponownie odpieczętować.
Uwaga -Pieczętowanie materiałów organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu) możliwe jest przy pomocy tej techniki dopiero od Fūinjutsu C (ludzkie zwłoki zajmują 500 objętości).
-Na randze E z Fūinjutsu możemy pieczętować przedmioty tylko w małych zwojach.
-W przypadku samurajów technika jest dostępna od Fūinjutsu rangi D
CHAKRA:
KC D, a więc:
62,3%[/ghide]
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Strój Juranu, dwie kabury na broń umiejscowione na udach, pusta manierka, manierka z wodą;
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
1 m bandaża nawilżonego zimną wodą jako okład na czoło
Kabura na prawej nodze: Mały zwój #1 (czerwony), Mały zwój #2 (brązowy), 1x kunai.
Kabura na lewej nodze: Mały zwój #3 (biały), Mały zwój #4 (niebieski), 1 m bandaża, 17. Wampirze kły w formie nakładki, niby zabawka ale jednak ze stali., (10) Butelka 7/10 porcji Ari

(278/300) Mały zwój #1 (czerwony):
(40) Marionetka Tonbo nr 1 (amunicja: 31/40 senbon w wariancie Ayatsuri); senbony zatrute za pomocą Mahi + link do zatrucia;
(40) Marionetka Tonbo nr 2 (amunicja: 35/40 senbon w wariancie Ayatsuri); senbony zatrute za pomocą Mahi + link do zatrucia
(50) Rękawica łańcuchowa
(120) 8 metrów łańcucha z kolcami
(18) 3x Kunai
(10) 5x shuriken

(Kugutsu no Fūin) Mały zwój #2 (brązowy):
Marionetka Tako

(202,75157,25/300) Mały zwój #3 (biały):
(70) Podstawowy statyw alchemiczny;
(12) 1x Umiarkowany zestaw ziół;
(10) Butelka 10/10 porcji Ari;
(10) Butelka 10/10 porcji Irakusa;
(15) Manierka pełna wody
(1,25) 31. 5 stylowych dzwoneczków w kształcie czaszek.;
(3,5) 35x kartka papieru; (3) 30x kartka papieru;
(15) Torba;
(16) Duża torba;
(20) Płaszcz;
(20?) Stare ubranko;
(10?) Wino zapomnienia;

(Fuuin no Mizu) Mały zwój #4 (niebieski):
1/2 Małych zasobów wody[/ghide]
Specjalistyczne ubranko na gorące warunki
Nazwa
Strój Juranu
Typ
Ubranie/Mechanizm Ayatsuri
Objętość
100
Opis Strój zaprojektowany przez Ayatsuri Juranu, łączący przewiewny strój do działania na pustyni oraz maskę służącą do przeciwdziałania wszechobecnego piachu, jak i zabezpieczenia przed truciznami, a szczególnie niefortunnym zastosowaniem tych własnej produkcji.

Materiał - cienka przewiewna tkanina. Żeby uzyskać wartości zachowania ciepła organizmu użyto jej podwójnej warstwy, z niewielką przestrzenią na powietrze pomiędzy. W ten sposób podczas wiatru zachodzi bardzo szybko wymiana powietrza, zaś podczas bezwietrznych warunków całkiem przyzwoicie zachowuje ciepło ciała przed ucieczką na zewnątrz.

Wiatraczki - cechą szczególną całego stroju jest zaszycie w wybranych miejscach metalowych wiatraczków, które osłonięte są drewnianymi obudowami o wymiarach 6x6x1 cm. Łącznie wszystkich takich urządzeń jest 12, umiejscowione w specjalnych kieszonkach między warstwami materiału, kieszonki są doskonale dopasowane, dzięki czemu materiał nie wcina się w działający wiatraczek, a same kształty obudów trudne do zauważenia z zewnątrz.
W skład budowy wiatraczka wchodzą też sprężyny napędowe oraz łożyska. Naciągnięcie sprężyny jest możliwe za pomocą Niezauważalnego kosztu chakry (wymaganie Ninjutsu D). Po naciągnięciu wiatraczki działają przez 8 godzin. Materiały są tak dobrane, by zminimalizować tarcie przy ruchu obrotowym skrzydełek wiatraka.
Umiejscowione są tak, by studzić ważne punkty na ciele człowieka:
W tunice: na mostku , na plecach pomiędzy łopatkami, pod pachami i nad biodrami.
W spodniach: po dwa na każdym udzie, przyłożone do okolic tętnicy udowej, po jednym na każdej łydce, tuż pod kolanem.

Tunika - ma luźne rękawy, zapewniające swobodę ruchów, a także dość sztywny tors, w celu zapewnienia dokładności chłodzenia. Tunikę uzupełnia głęboki kaptur, który w pewnym miejscu ma dodatkową warstwę, którą można przyczepić do maski.

Spodnie - stosunkowo luźne, z wyraźnie ciaśniejszą częścią udową od piszczelowej. Dodatkowe szwy nie pozwalają wiatraczkom na latanie.

Komin - biały komin otaczający skórę szyi. Sięga na ramiona, musi być zakładany przed tuniką. W górnej części można go przypiąć do maski.

Maska - maska zbudowana ze skóry i drewna, z długim dziobem wypełnionym watą nasączoną w substancjach zapachowych. Wata oczyszcza wdychane powietrze z pyłów i cieczy, jest także możliwa do szybkiego wyczyszczenia po zdjęciu maski. Na watę od strony twarzy bardzo łatwo też zastosować antidota na znane przez użytkownika gazy bojowe. Szerokie wizjery są ze szkła i zapewniają przejrzyste widzenie. Maska zapinana jest paskami z tyłu głowy o drewnianych sprzączkach, zaś na swoich obrzeżach ma dodatkowe zapięcia, którymi można przyczepić wnętrze kaptura.

Buty - obuwie ninja w kolorze czarnym.

Paski - Dwa normalne paski to ściśnięcia tuniki i spodni w talii. Cztery krótkie paski z klamrami do zapięcia na kończynach, by ograniczyć wpadanie niechcianych pyłów. Szlufki do pasków znajdują się w talii, na ramionach i w okolicach kostek. Sprzączki są drewniane.
Wymagania
Dodatkowe Opcjonalnie
Cena
1250 Ryō
Link do tematu postaci
KLIK!
[/ghide]
Nazwa
Ari
Poziom
Prosty
Rodzaj
Medykament
Forma
Płyn
Sposób aplikacji
Dokrewne/domięśniowe (rany, iniekcje)
Opis Mętna, biaława ciecz. Oleista w konsystencji, co ułatwia zastosowanie na metalu. Działanie o charakterze znieczulającym.
Działanie 1. tura - aplikacja
2. tura - znieczulenie w otoczeniu ok. 3 cm od aplikacji
3. tura - znieczulenie w otoczeniu ok. 5 cm od aplikacji, lekkie mrowienie wokoło
4. tura - znieczulenie w otoczeniu ok. 5 cm od aplikacji, lekkie mrowienie wokoło
5. tura - znieczulenie w otoczeniu ok. 3 cm od aplikacji
6. tura - lekkie mrowienie po znieczuleniu, efekt ustępuje

Substancja znieczula drobne rany, takie jak zadane przez senbon czy nieprecyzyjnie wymierzony kunai. Gorzej zaś radzi sobie z groźniejszymi, bardziej penetrującymi ranami, których ból jedynie w niewielkim stopniu łagodzi.
Link do tematu postaci
KLIK!
[/ghide]
STATYSTYKI:
KEKKEI GENKAI: Kugutsu
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Chen
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Nabyta -
PAKT: -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 1
    WYTRZYMAŁOŚĆ 41 (31
    SZYBKOŚĆ 41 (31)
    PERCEPCJA 81 (31)
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 164 (134)
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI: +4% chakry z wytrzymałości || -10 do statystyk fizycznych na czas eventu
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU D
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI B | - | -
    • Chen
    • ---
    • ---
    IRYōJUTSU E
    FūINJUTSU B
    ELEMENTARNE
    • KATON -
      SUITON -
      FUUTON D
      DOTON -
      RAITON -
    KLANOWE B
JUTSU:
NINJUTSU
  • [E]Bunshin no Jutsu
  • [ E ]Henge no Jutsu
  • [ E ]Kai
  • [ E ]Kawarimi no Jutsu
  • [ E ]Kinobori no Waza
  • [ E ]Suimen Hoko no Waza
  • [ E ]Nawanuke no Jutsu
  • [ D ]Suienzou no Jutsu
  • [ D ]Utsusemi no Jutsu
  • [ D ]Hikari no gijutsu-kyu
FūINJUTSU
  • [ E ]Fūin no Jutsu
  • [ D ]Fuuin no Mizu
  • [ C ]Gofū Kekkai
  • [ C ]Shikoku Fūin
  • [ C ]Kuchiyose: Raikō Kenka
  • [ B ]Fuka Hoin
  • [ B ]Fukoku Hoin
  • [ B ]Gofu Kekkai no Toranhishon
KUGUTSU
  • [ D ]Chakura no Ito
  • [ D ]Sōshūjin
  • [ C ]Kugutsu no Fūin
  • [ B ]Ayatsuri Fuka Hoin
  • [ B ]Kikō Junbū
  • [ B ]Hitokugutsu: Hotetsu
  • [ B ]Senju Sobu
CHEN
  • [ D ] Kusarinageru
  • [ D ]Teiōsekkai
  • [ C ]Hebi Kusari
FUUTON
  • [ D ]Enshou no Kaze
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Vulpie »

Hiroki - odzyskałeś przytomność, lecz czujesz mocny ból w klatce piersiowej. -25 do wszystkich statystyk fizycznych, ale znowu stoisz i widzisz co się dzieje.
Juranu - kary maleją do -15.

Czas na odpis: 13:43, 31 sierpnia.

Jakbym o czymś zapomniał, to pisać.
0 x
Chise

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Chise »

Chise zmarszczyła lekko brwi i poruszyła się z boku na bok.
- Nie, właściwie to wyszłam z zupełnie odwrotnego założenia - stwierdziła sucho. To jak się stało obecnie było wynikiem czegoś zupełnie innego niż skłonności do samotnego załatwiania spraw.. Chise lubiła mieć towarzystwo z którym się zgadzała i współpracowała.. Tyle, że tym konkretnym ciężko było współpracować, a Uchiha ciężko to znosiła, zwłaszcza kiedy inni nie uczyli się na błędach i jej nie słuchali.

Notowała w umyśle kolejne pomysły i szczerze mówiąc, najbezpieczniejsza wydawała się jej ta z zapieczętowaniem stworzenia. Przygryzła lekko wargę zastanawiając się nad tym, ale wnioski nasuwały się same. Jakkolwiek wyglądało teraz spokojnie i grzecznie, to ono spowodowało spustoszenie okolicy i to przez sen. A co będzie jak się obudzi? Jeśli się je przegna albo nawet przekona by się wyniósł, ktoś inny może wpaść na niego i go zapieczętować, tworząc broń z człowieka. Ktoś taki na przykład, jak Han, który z pewnością mógłby go użyć choćby do tego by zasiać chaos.
- Tyle, że jak nie my, to ktoś inny. Ktoś, kto może tą bronią zrobić naprawdę wielkie spustoszenie, większe niż w Kami no Hikage, niż Pustynny Pogrom. Ludzie się nie zmienią, nawet jak go wypuścimy to ktoś inny może ruszyć w pościg - mruknęła, patrząc nieco bardziej sceptycznie. Zarówno jedno jak i drugie wydarzenie działo się przecież przy dużym zgromadzeniu ludzi, ale na terenie ogólnie ograniczonym i słabo zamieszkałym. A gdyby to się zdarzyło w Ryuzaku? Shigashi?
Kiwnęła głową na jej odpowiedź, nie dopominając się już o szczegóły. Skoro sama nie wymieniła nazwy tej organizacji, to zapewne nie chciała tego robić i to było jej prawo. Przysunęła się do niej lekko kiedy coś wskazała i przyjrzała się temu.
- Zapewne znaleźli inną drogę. I jest ich znacznie mniej, głównie tych głośnych - stwierdziła, licząc pobieżnie ludzi. Brakowało czwórki, powinno być ich dwanaścioro, zaś było tylko osiem osób. Spojrzała na kobietę z powagą.

- Myślę, że powinniśmy tam iść, zanim zrobią coś, czego wszyscy pożałujemy. Minako-san, pójdziesz ze mną? Twojego zdania może posłuchają - niezależnie jednak od odpowiedzi kobiety, sama zamierzała do nich iść. Musiała się upewnić, czy jej bliskim nic się przez tą chwilę nie stało i przedstawić informacje, które uzyskała dzięki tej rozmowie. Nie zamierzała jednak kobiety do niczego zmuszać, może nadal wolała trzymać się z daleka. W takiej sytuacji kiwnęła jej głową na pożegnanie i ruszyła sama. Zamierzała użyć najbardziej podstawowej techniki ninjutsu, której uczą już maluchów, by przejść po ścianie stosunkowo możliwie daleko od śpiocha, ale by w końcu do grupy dotrzeć. Nie wlokła się, pobiegła z całą swoją szybkością.. Oczywiście na tyle na ile mogła to zrobić w miarę cicho.
Dopiero gdy się zbliżyła wzrokiem sprawdziła kogo do końca brakuje i musiała przyznać.. Że jakoś żadnej z tych osób nie było jej szczególnie żal, łącznie z dowódcą. Szybkim krokiem podeszła w stronę Kaia, który na plecach niósł Hirokiego i szybko go obejrzała, szukając jakiś ran. Uśmiechnęła się do niego, nie widząc ich.
- Idąc przodem spotkałam kobietę, która się od nas oddzieliła wcześniej - zaczęła raportować - Okazało się, że ma sporą wiedzę na temat bijuu. Wedle niej mamy trzy opcję: zapieczętować go w czymś lub kimś, przegonić go lub spróbować się dogadać - w dwóch zdaniach skróciła niemal całą tą rozmowę - Jednak trzeba mieć na uwadze, że Fuuinjutsu go rozsierdzi i to będzie koniec pokojowych rozwiązań. I naszych żyć jak się nie uda. Szybka decyzja jest nam potrzebna, nie wiadomo ile jeszcze pośpi - dodała i to był koniec informacji. Jeśli kobieta z nią poszła, to oczywiście darowała sobie opowiadanie o niej i powiedziała tylko o rozwiązaniach, o ile Minako sama tego nie chciała zrobić. Nie zamierzała wychylać się przed kogoś, kto miał większą wiedzę. O ile nikt nie miał do niej więcej pytań to zwróciła się do Hirokiego.
- Trzymasz się jeszcze? - powiedziała spokojnie, sprawdzając stan okładów i w razie potrzeby jeszcze raz je mocząc. Sama się też napiła i zmusiła do tego chłopaka.


  • Chise idzie do grupy i zdaje im raport
Nazwa
Kinobori no Waza
Ranga
E
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.</span>
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI: Nanken no Mai
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona - Ślepiec
  • Nabyta -
WSPOMAGACZE: CS;
Ciężarki - założone 21.07;
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 50
    WYTRZYMAŁOŚĆ 120 + 10 (bonus z ciężarków)
    SZYBKOŚĆ 180 + 40 (bonus ze zdjętych ciężarków)
    PERCEPCJA 135 | 162 z bonusem
    PSYCHIKA1
    KONSEKWENCJA60
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 514 bez bonusów
KONTROLA CHAKRY B
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 96%
MNOŻNIKI: +20% percepcji, styl na S: +25 szybkość i percepcja
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
    • Nanken no Mai - S
    • ---
    • ---
    NINJUTSU B
    ELEMENTARNE
    KATON B
JUTSU:
Ninjutsu D:
Utsusemi no Jutsu
Dorobou - WT
Suienzou no Jutsu

Ninjutsu C:
Hari Jiro
Hari Jugoku
Tachihou Houtai
Hitei Musho

Ninjutsu B:
Shunshin no Jutsu
Otakebi - WT

Nanken no Mai B:
Jagguru WT ranga B
Shikata no keikyoku WT ranga B

Katon D:
Katon: Hōsenka no Jutsu
Katongagure no jutsu - wt

Katon C:
Katon: Gōkakyū no Jutsu (nauczone na start)
Kaengiri (nauczone na start)
Katon: Endan (nauczone na start)
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu (nauczone na start)
Katon: Kaen Senpū (nauczone na start)
Katon: Ryūka no Jutsu
Katon: tsubame - WT

Katon B:
Katon: Hibashiri
Katon: Haisekishō
Katon Arashi Hinote WT Shigi
Katon: Hitsukejin WT Shigi
Katon: Dai Endan
Katon: Karyū Endan
Katon: Karyūdan
Katon: Benijigumo
Katon: Ketatamashii

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
  • 7 mieczy obusiecznych
  • Bandaż na rękach (15m)
  • Maska
  • 2 x kabury na udach
  • 2 x torba
  • duża torba
  • Karwasz
  • Bransoletka z wisiorkiem
  • komin na szyi
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Kabura 1:
  • 4 Kunai
  • Granat dymny
Kabura 2:
  • Nietoperzowy bumerang
  • Makibishi w kształcie zwierzęcych kłów - 20
  • Notka Świetlna - 5
  • Senbon - 50
Torba 1:
  • Granat Dymny 10
  • Fałszywe notki 15
  • Stalowa żyłka (1m) 20
  • Bojowa pigułka żywnościowa 1
  • Pigułka ze skrzepniętą krwią 3
  • 5 zakrzywionych shurikenów 5
  • Szpony
Torba 2:
Torba 2
  • 20 kwadratowych shurikenów
Duża torba
  • Fuma Shuriken 2 x 90 = 180
  • Kuzuri
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Hitsukejin Shiga »

0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Kyoushi
Posty: 2683
Rejestracja: 13 maja 2015, o 12:48
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, rozczochrane włosy. Różnokolorowe oczy - prawe czarne jak smoła, lewe czerwone, czarny garnitur, zbroja z białym futrem przy szyi oraz czarny płaszcz z wyhaftowanym szarym logo Klepsydry na plecach
Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy lewej nodze. Katana z białą rękojeścią w czerwonej pochwie przy pasie od lewej strony, katana przy lędźwi w czarnej pochwie.
GG/Discord: Kjoszi#3136
Lokalizacja: Wrocław

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Kyoushi »

  • Wybudzony jak z letargu. W końcu ocknąwszy się ze swojego głębokiego snu, w którym był mocno nieobecny, białowłosy w końcu był świadomy co dalej należało robić. Tym razem miał jednak wiele przebłysków, które musiał sobie uporządkować i wszystko przedstawić samemu sobie. W końcu działo się wiele, gdy jego świadomość odleciała do innego świata na tak krótki okres. Ilość informacji, która do niego dotarła była niezwykle wielka, stąd konieczność jej systematyzacji. Nie był już przy sytuacji, w której jeszcze żywy Yura dostał po czaszce od Chise. Nie był tam, ponieważ jako gość o niezwykle małej cierpliwości ruszył przed siebie już wtedy. Jeszcze wtedy był w pierwszej linii, podróżując z psami oraz mnichem i ślepą Uchiha. Spotkali w swojej drodze rozszerzenie korytarza, a także schody kierujące ku dołowi, a także dalszy tunel. To jeszcze wczesne wydarzenia, do których dopiero mógł dojść, gdy tylko pamiętał o wszystkim. Wracając, szedł dalej i dalej. Informacje, które były odnalezione w bibliotekach, były dla niego w tym czasie jeszcze nieosiągalne. Będąc w szarży co raz niżej, Chise ostrzegła o nadchodzącej kolejnej fali wrzącej pary, dzięki czemu, białowłosy mógł uniknąć obrażeń, unikając ich i zmieniając kierunek biegu, a później kierując się na schody. Niestety, zaczęły się robić pierwsze problemy. Kyu został odcięty wraz z psami i Kaiem od Chise, która stała po drugiej stronie pary. Przestało być śmiesznie, gdy traci się jednego z dwóch sensorów, w tym przypadku nawet tego cenniejszego. Wtedy też pojawiła się grupa, która była nieco bardziej cofnięta. Niewiele mógł powiedzieć wszystkim, gdzie teraz znajduje się ślepa szermierka. On sam natomiast dowiedział się co stało się z liderem ich grupy co mogło nim wstrząsnąć. Niestety, nie było na to czasu. Zaczął myśleć bardziej zachowawczo, chcąc uchronić nie tylko siebie, ale i tych co pozostali. Kolejne informacje to śmierć Harumi oraz pojawienie się… To musiało być to. To o czym myślał od początku – Ogoniasta Bestia. Jego Bijuu wewnątrz mógł tylko zarechotać złośliwie, wiedząc co się szykuje. Matatabi był zdecydowanie bardziej szczęśliwy niż zwykle, zdając sobie sprawę, że to może być ten moment, w którym może się uwolnić, gdzie jego pojemnik jest w potrzasku i może zginąć. Czyżby kot tym razem miał ochotę uwolnić swoją moc? Jinchuuriki jednak panował nad swoimi emocjami najlepiej jak potrafił w tych emocjach. Gdy spotkał się z pozostałymi, doznał pierwszych poważniejszych obrażeń, a jego oparzenia dawały się we znaki, przez co przymykał jedno z oczu i mocno zaciskał zęby. W tym momencie zdawał się bardziej na grupę niż na siebie. Śmierć pobratymców, którzy byli lekko irytujący, a także mało przewidywalni to wartość dodana do grupy. Teraz, byli bardziej mobilni niż wcześniej. Informacje o Bijuu dopływały od wszystkich, a białowłosy mógł tylko zwieszać głowę. Więc to była prawda, że po śmierci pojemnika, uwalnia się potężna bestia. Nie mógł do tego dopuścić. Nigdy. To było zbyt niebezpieczne nie tylko dla niego, ale i całej populacji, a szczególnie teraz – gdy pracowali w małej grupie. Nim samym zajęła się Rida, która wyleczyła jego rany, przez co wrócił do pełnych możliwości i mobilności. Uśmiechnął się w jej stronę, skinąwszy głową i podziękowawszy. Mogła na niego liczyć w drugą stronę, ponieważ oferował jedynie siłę ofensywną, a wiedzą… Nie mógł dzielić się tym co wiedział. Dla rodu Uchiha, a także dla własnego dobra. Gdyby tylko się wszyscy dowiedzieli o tym, że sam jest Jinchuuriki tak jak ten martwy starzec… Panika byłaby nieziemska, że tak ryzykuje w ich obecności. W końcu Kai zaczął mówić o technikach pieczętujących, o których nie miał bladego pojęcia. Yoichi podsumował w prostych słowach – to demon. Białowłosy będąc już w pełni sił, ruszył przed siebie do przodu, jako jeden z pierwszych. Znów musiał zdawać się na intuicję, szybkość, a także prędkość. Po chwili, znaleźli się w wielkiej, gorącej komnacie, niemal saunie. Na środku wielki, potężny wręcz stwór do niczego nie podobny. Ni to koń ni to delfin ni sarna ni pies. Kotu się to na pewno nie podobało. „Gobi? Więc tak nazywała się ta bestia…” Uświadomił sobie Kyu, gdy spojrzał na Yoichiego, który mówił o demonie. Przestał jednak słuchać, gdyż w oddali zauważył Chise, która miałaby zbliżać się wraz z kobietą, która zniknęła im na początku z oczu. Był pewny, że nie jest wrogiem, skoro przebywają razem. Chise żyła, to była dobra wiadomość. Szczególnie dla klanu, któremu nie chciał zdawać złych wieści, tak samo myślał o Hirokim, który aktualnie się przebudził po chwilowej nieobecności. Jeżeli nadarzyła się okazja i wszystko słyszał co mówi Uchiha, wtrącił się delikatnie do dyskusji. „Więc jest wielu ludzi, którzy nadal wiedzą o tych stworzeniach. Oj Nibi, możemy mieć kiedyś problem… Byle więcej osób nie wiedziało.” Zastanowił się, uśmiechając do samego siebie.
    - Przegonienie to najgorsze możliwe rozwiązanie w tej chwili. Jeśli stąd ucieknie to w popłochu, przy okazji zmiatając nas wszystkich z powierzchni ziemi, wiem co mówię… A jeśli przeżyjemy ucieczkę bestii to terytorium stanie się naszym grobowcem, w końcu wątpię by przejmował się wychodzeniem jakimś korytarzem… Z drugiej strony jak niby się dogadać? Nie mamy mu nic do zaoferowania by posłuchał ludzi. Pieczętowanie jest równie niebezpieczne. Sam Kai nie zdoła go jednocześnie przytrzymać i pieczętować. Sami też nie damy rady. Psia mać… - zakończył swój monolog, nie wiedząc do końca co zrobić. Rozmowa była najlżejsza z bestią, jednocześnie równie ryzykowana co przegonienie. Chociaż demon może być pogodny i przyjazny. No, ale nie oszukujmy się. Który taki był? Matatabi nie przejawiał przyjaźni do ludzi, gdy przyszło mu się z nimi mierzyć czy rozmawiać.
    Jeżeli Shiga w ogóle ruszył sam z siebie, białowłosy nie dotykając go, wyjął zza pasa katanę i skierował ją przed Shigę, blokując mu drogę. Katana zabłysnęła techniką Elementu Błyskawicy, która spowijała miecz, a następnie powiedział swoje:
    - Kurwa mać, gdzie idziesz? Chcesz nas wszystkich zabić nim cokolwiek omówimy? Może pierw wspólnie zdecydujmy co robimy, a nie prowadzisz nas w najgorsze z możliwych, czyli improwizację, Shiga! – zakończył, wiedząc, że jeśli musi to wykona ruch mieczem na tyle precyzyjnie by przebić się przez pancerz. Nie miał zamiaru się powstrzymać, gdy ten chce skazać ich na pewną śmierć. - Nie róbmy niczego pochopnie… Kurwa mać. Jakieś propozycje? Jak na moje najlepiej byłoby go zapieczętować, ale jak utrzymać tego potwora w miejscu? Poza tym, mam dla was złe wieści. Nikt z nas nie chce by ta bestia się przebudziła. Byłem raz w takiej sytuacji… - to brzmiało dość tajemniczo, jednak nie wiedział czy ktoś miał tu styczność wcześniej z demonem poza nim. Wolał nie ryzykować. W razie jakichś niespodziewanych akcji ze strony ludzi lub bestii - aktywuje swojego P O T Ę Ż N E G O demona i odskakuje, zyskując na dystansie
Streszczenie:
  • Kontemplacja o wszystkim co ominęło go, gdy był na urlopie narrator (hehe),
  • Wyjście na przeciw i delikatne przerażenie widokiem potężnej Bestii (flashbacki z przeszłości i spotkania Nibiego w pełnej krasie),
  • Wyrażenie opinii dotyczącej tego co powiedziała Chise (jeśli w ogóle do nich dotarła i wszystko przekazała - jeśli nie, wspomina tylko o pieczętowaniu bestii i daje to jako jedyną możliwość),
  • Natychmiastowe dobycie katany i postawienie ostrza przed Shigą, jeśli ten od razu kieruje się w stronę bestii. Nie zawaha się odpalić techniki Raitonu na mieczu i sparaliżować mnicha, by ten nie postępował tak GŁUPIO!
  • Rozmowa z resztą i podjęcie decyzji - wysunięcie propozycji pieczętowania bestii - najlepiej w kimś z obecnych.
  • Aktywuje powłokę demona, jeśli jest w niebezpieczeństwie ze strony demona lub pozostałych, unikając wszystkiego - a jeśli może, kontratakuje za pomocą miecza.
  Ukryty tekst
0 x
Posta dajże Kjuszowi, klawiaturą potrząśnij... Obrazek
Murai

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Murai »

Okazało się iż starzec umarł śmiercią naturalną. Nie wykryto u niego żadnych ran ani problemów z ciałem. Sam nie był w stanie czegokolwiek stwierdzić, po prostu nie posiadał odpowiedniej wiedzy medycznej. Mógł wątpić w słowa Shigi albo uwagę Reiki o potencjalnej szkodliwości pigułki podanej rannemu. Ale sam powód śmierci nie miał aż takiego znaczenia. Nie tyle że im ufał, i przyjmował ich słowa za pewnik. Jedna z zasad nim kierującym kategorycznie zabraniała jakiegokolwiek bezwarunkowego zaufania.
W następnej komnacie znajdował się on. Biju. Demon. Czy to była jego pełna postać? Nie wiedział. Cxy był to naprawdę on? Także nie wiedział. Wiedział o nich mało. Ale gdyby ktoś pytał się o potwierdzenie czy to on, odpowiedziałby że tak. Abstrakcyjna forma nie mogła zostać wymyślona od tak. Bestia z chakry wychodziła poza zakres pojmowania Muraia.
Shiga zaczął gadać do Chise, która okazała się cała i zdrowa. Która spotkała kogoś jeszcze. Kto powiedział jej o możliwych opcjach. Shiga widocznie chciał porozmawiać z demonem. Wybrać opcję całkowicie pokojową. Jak głupie było to rozwiązanie? Drugi najgłupsze. Murai szybko zastąpił mu drogę zanim zdążył cokolwiek powiedzieć.
- Powstrzymaj się. Nie podejmujcie akcji przed ich omówieniem z resztą. Dogadanie się nie znaczy że nie spróbuje nas zaatakować od razu po jego przebudzeniu. Bezwarunkowe zaufanie tej kobiecie odnośnie tych opcji też nie powinno mieć miejsca. I osobiście uważam, że lepszym rozwiązaniem jest jego zapieczętowanie. Aktualnie powinien być osłabiony, a jego relokacja albo przegonienie może doprowadzic do ogromnych start w ludziach na powierzchni. A Ty przecież chcesz je ograniczyć, prawda? Mamy Doton, mamy techniki pieczetujace. Powinniśmy dać radę przytrzymać go na tyle dlugo. - powiedział z całkowitym spokojem. Jego punkt widzenia z pewnością był lepszy od próby dogadania się i założeniu, ze bestia takze chce sie dogadać. Równie dobrze kobieta mogła liczyć że że będą próbowali rozmawiać i w ten sposób tylko prowokuje bestię. W razie czego był w stanie użyć nici byleby nikt nie zrobił niczego głupiego
pls weź ghide z poprzedniego. Murai zagradza drogę Shidze. W razie czego reberu macki B żeby3nie robili nic głupiego.
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Reika »

Informacje od Kaia na temat pieczęci tylko utwierdziły w przekonaniu, że był do Jinchuuriki. Niestety, był martwy, a to oznaczało, że demon był na wolności i powodował anomalie w tej części prowincji. Przewróciła oczami, gdy Shiga zaczął się wymądrzać. Doskonale widziała, że facet zszedł z tego świata naturalnie, jednak nic nie tłumaczyło tak dobrze zakonserwowanego ciała, skoro inne, które spotkali, były tylko mumiami. Shiga jednak był na tyle błyskotliwy, że powiązał to z chakrą demona, która wcześniej w nim siedziała. Siedziała, ale opuściła, a mimo to ciało nadal wyglądało świeżo, niczym pogrążone we śnie. Postanowiła jednak nie komentować tego.
W końcu dotarli do końca ścieżki i prawdziwego źródła problemu. Przed nimi, kilkadziesiąt metrów dalej, spało sobie w najlepsze, ogromne, białe stworzenie. Było dziwaczne, jednak na swój sposób piękne i fascynujące. Było też zapewne cholernie groźne i bez problemu ich pozabija, jeśli czegoś nie zrobią. Czy byli jednak na tyle silni, żeby to zrobić?
Spojrzała na Yoichiego, który odezwał się na temat Czteroogoniastego, porównując tutaj, który jest bardziej groteskowy. Reika zmarszczyła brwi, bo przecież nie widzieli wtedy Bijuu. Powiedziano im tylko, że pieczęć go trzyma pod areną. Skąd więc wiedział, jak wyglądał? Nagle to do niej dotarło i spojrzała na Inuzukę z przerażeniem w oczach.

- Wróciłeś tam... - Powiedziała cicho. - Wróciłeś w to przeklęte miejsce...
Nie był to jednak czas, ani miejsce, żeby o tym rozmawiać, ale i tak bolało. Nadal bolało, że porzucił ją tylko dlatego, żeby zgrywać bohatera, a teraz dowiaduje się, że wrócić do Tengokumine. Czy to przez to stracił nogę? Walczył z Ogoniastą Bestią? Miała tak wiele pytań, ale póki co musiała zachować je dla siebie. Może jakimś cudem wyjdą cało z tego syfu i będzie jeszcze okazja porozmawiać. Teraz należało podjąć decyzję, co dalej.
Nagle pojawiła się Chise, która przyniosła bardzo interesujące wieści. Nie żeby trzeba było wierzyć tamtej kobiecie na słowo, jednak wyjścia, jakie mieli, były same w sobie cholernie ryzykowne. Tylko zaraz, co znaczyło ''dogadać się''? Czyżby mieli do czynienia z inteligentną istotą, z którą można było porozmawiać? Czy to potwierdzone informacje i prawdziwe? Nie było pewności co do czego, ale najwyraźniej Shiga tego nie potrzebował, bo postanowił zgłosić się na ochotnika i ruszyć na pogawędkę, nie pytając nikogo o zdanie. Kolejny kretyn do kompletu. Szybko jednak został zatrzymany przez Kyoushiego i Muraia, więc i ona stanęła tak, żeby zagrodzić mnichowi drogę do Demona. Musieli się naradzić, ale zanim to nastąpi, drużyna powinna o czymś wiedzieć.
- Shiga, jesteś ostatnią osobą, której pozwolimy zbliżyć się do Bestii. - Powiedziała cicho, ale na tyle, żeby drużyna ją usłyszała. - Kai, Murai, Yoichi. Uchiha to sojusznicy Aburame od czasów bitwy pod Górą Czaszki. To przez Aburame mamy tutaj to całe zamieszanie i nie mamy pewności, czy ich Liderka nie była w to wtajemniczona. Zadziwiająco sporo swoich tutaj wysłała. Nie możemy ryzykować konfliktu interesów, jeśli zdecydujemy się na pieczętowanie.
Tak, to było ostrzeżenie, że jeśli będą chcieli użyć kogoś za pojemnik, to lepiej żeby nie byli to Uchiha, ani podlegający temu klanowi, ze względu na ten fakt. Kto wie, czy sojusznicy nie byli ze sobą w zmowie i na obecną chwilę nikt tego nie mógł potwierdzić na sto procent, więc lepiej nie ryzykować. Nim jednak zdecydują się na pieczętowanie, może uda się jednak dogadać?
- Jeśli Ogoniaste Bestie są rzeczywiście inteligentne, może jednak warto byłoby spróbować się dogadać. - Zaproponowała cicho. - Może udałoby się przekonać go do pokojowego odejścia. Znam jeden powód, dla którego mógłby się stąd wynieść i przenieść na niezamieszkany obszar. Han. Znam historię, jak pojmał Bijuu i próbował wykorzystać do swoich celów. Jestem prawie pewna, że Gobi to pamięta i zapewne nie będzie chciał, żeby to się powtórzyło.
Nie naciskała. Po prostu poinformowała drużynę, że istnieje sposób i konkretne argumenty, jeśli dobrze się to rozegra, ale to reszta podejmie decyzję. Sama nie będzie się wyrywać, ale jeśli poprą jej próbę negocjacji, to spróbuje się tego podjąć pomimo strachu, jaki targał jej obecnie wnętrzności. Fakt był tylko jeden. Nie pozwoli, żeby Demon trafił w ręce Uchiha.
  Ukryty tekst
  Ukryty tekst
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Akarui »

Kogóż znowu diabli niosą?

Akarui razem z Shikami i paroma strażnikami ruszyli z namiotu medycznego ku nowo przybyłym gościom. Medyk rozglądał się wokół szukając czegoś cienkiego... Niestety, na tej wypalonej ziemi już dawno nie ostało się nawet jedno źdźbło trawy, które mógłby pomiętolić w zębach. No nic, musi się obyć bez tego... A może ma jeszcze jakąś wykałaczkę w plecaku? Nic, trzeba potem sprawdzić. Przy delegacji klanu Aburame może lepiej nic nie żuć, okazać trochę szacunku i uwagi.

Shikami poinstruowała Tozawę co do jego zachowania. Można było to nawet traktować jako lekki awans! Z byle najemnika na osobę, która może brać udział w rozmowie z przedstawicielami sąsiadującej prowincji. Jednak nawet by zadawać pytania, to trzeba mieć choć skromną wiedzę na temat rozmówców, by nie palnąć jakiejś gafy. Z tego też względu, póki jeszcze oba ugrupowania się nie spotkały, postanowił uzyskać jakieś informacje: - Arigato, Shikami-sama, ale kompletnie nie znam klanu Aburame. Czym się specjalizują? Jakie są obecnie stosunki między nimi a Nara? Na co zwracać uwagę?

Medyk miał nadzieję zdobyć choć te częściowe informacje, bo spotkanie z nieznanym nie było mu w smak. Szczególnie tak tajemniczym jak piątka stojąca na końcu traktu. Wszyscy ubrani od stóp do głów, z materiałowymi maskami na twarzach albo wysokimi kołnierzami, przez które również nie dało się dobrze przyjrzeć ich aparycjom. Zrobiło to na Akarui'm dość spore wrażenie, wyglądali dość groźnie. Co mu jednak pozostało, skoro już zgodził się towarzyszyć dowodzącej? Przełknął dość głośno ślinę i szedł dalej, aż jego pochód zatrzymał się na ledwie parę metrów od Aburame. Szef grupy z Kaigan odezwał się jako pierwszy, tłumacząc swoją obecność zaniepokojeniem swego klanu. Potem przedstawiła się Shikami, która podeszła do tematu podobnie, co pewnie miał na celu zepchnąć poważniejszą rozmowę na boczny tor. Niestety, to się nie powiodło.

Hannosuke od razu ostro zaatakował, rzucając dowodzącej w twarz obecność najemników i nagłą zmianę otoczenia. Racja, wszystko jest spalone. Nie ostały się żadne zwierzęta. Medyk nie pamiętał, kiedy ostatnio widział chociażby wiewióreczkę. Chociażby ptaszka na niebie. Nawet jednego owada! A ten dowodzący z Aburame mówi o jakichś Kikaichuu. Akarui automatycznie zaczął mocniej rozglądać się po okolicy, jednak nie nazbyt chamsko, by rozmówcy nie zaczęli się niepokoić jego zachowaniem. Dobrze by było, gdyby obok niego był jeden ze strażników. Wtedy medyk, który stojąc do tej pory z rękoma splecionymi na piersiach zasłoni jedną dłonią swoje usta i szepnie do niego: - Tu nic nie żyje. Nie powinno być nawet jednego insekta, prawda? Ton jego szeptu był oczywisty i łatwo wykrywalny. Medyk nie był tu od wydawania rozkazów, ale mógł zasugerować pewne ruchy i zachowania, prawda? Gdy ten szept rozniesie się po ich stronie, więcej oczu zacznie zwracać uwagę na otoczenie. Akarui przy okazji chciał się upewnić, czy obiekt do podmiany nadal był w odpowiedniej odległości.
Idzie za Shikami. Po drodze pyta ją w czym specjalizują się Aburme i jakie są stosunki z Nara. Słucha rozmowy i sam nie bierze w niej na razie czynnego udziału. Zamiast tego nawiązuje do tego co mówił Hannosuke i szepcze do strażnika obok, że tu nie powinno być żadnych zwierząt. Próbuje tym nakierować innych na obserwowanie okolicy.
  Ukryty tekst
  Ukryty tekst
  Ukryty tekst
0 x
MOWA
Hiroki

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Hiroki »

0 x
Ayatsuri Juranu

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Ayatsuri Juranu »


STRESZCZENIE
  • Pokojowe powstrzymanie Shigi
  • Podważenie autorytetu Ridy
  • Przekazanie Kai'owi swojej opinii.
  • Przedstawienie propozycji planu reszcie
UŻYTE TECHNIKI:
Brak
CHAKRA:
KC D, a więc:
62,3%[/ghide]
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Strój Juranu, dwie kabury na broń umiejscowione na udach, pusta manierka, manierka z wodą;
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
1 m bandaża nawilżonego zimną wodą jako okład na czoło
Kabura na prawej nodze: Mały zwój #1 (czerwony), Mały zwój #2 (brązowy), 1x kunai.
Kabura na lewej nodze: Mały zwój #3 (biały), Mały zwój #4 (niebieski), 1 m bandaża, 17. Wampirze kły w formie nakładki, niby zabawka ale jednak ze stali., (10) Butelka 7/10 porcji Ari

(278/300) Mały zwój #1 (czerwony):
(40) Marionetka Tonbo nr 1 (amunicja: 31/40 senbon w wariancie Ayatsuri); senbony zatrute za pomocą Mahi + link do zatrucia;
(40) Marionetka Tonbo nr 2 (amunicja: 35/40 senbon w wariancie Ayatsuri); senbony zatrute za pomocą Mahi + link do zatrucia
(50) Rękawica łańcuchowa
(120) 8 metrów łańcucha z kolcami
(18) 3x Kunai
(10) 5x shuriken

(Kugutsu no Fūin) Mały zwój #2 (brązowy):
Marionetka Tako

(202,75157,25/300) Mały zwój #3 (biały):
(70) Podstawowy statyw alchemiczny;
(12) 1x Umiarkowany zestaw ziół;
(10) Butelka 10/10 porcji Ari;
(10) Butelka 10/10 porcji Irakusa;
(15) Manierka pełna wody
(1,25) 31. 5 stylowych dzwoneczków w kształcie czaszek.;
(3,5) 35x kartka papieru; (3) 30x kartka papieru;
(15) Torba;
(16) Duża torba;
(20) Płaszcz;
(20?) Stare ubranko;
(10?) Wino zapomnienia;

(Fuuin no Mizu) Mały zwój #4 (niebieski):
1/2 Małych zasobów wody[/ghide]
Specjalistyczne ubranko na gorące warunki
Nazwa
Strój Juranu
Typ
Ubranie/Mechanizm Ayatsuri
Objętość
100
Opis Strój zaprojektowany przez Ayatsuri Juranu, łączący przewiewny strój do działania na pustyni oraz maskę służącą do przeciwdziałania wszechobecnego piachu, jak i zabezpieczenia przed truciznami, a szczególnie niefortunnym zastosowaniem tych własnej produkcji.

Materiał - cienka przewiewna tkanina. Żeby uzyskać wartości zachowania ciepła organizmu użyto jej podwójnej warstwy, z niewielką przestrzenią na powietrze pomiędzy. W ten sposób podczas wiatru zachodzi bardzo szybko wymiana powietrza, zaś podczas bezwietrznych warunków całkiem przyzwoicie zachowuje ciepło ciała przed ucieczką na zewnątrz.

Wiatraczki - cechą szczególną całego stroju jest zaszycie w wybranych miejscach metalowych wiatraczków, które osłonięte są drewnianymi obudowami o wymiarach 6x6x1 cm. Łącznie wszystkich takich urządzeń jest 12, umiejscowione w specjalnych kieszonkach między warstwami materiału, kieszonki są doskonale dopasowane, dzięki czemu materiał nie wcina się w działający wiatraczek, a same kształty obudów trudne do zauważenia z zewnątrz.
W skład budowy wiatraczka wchodzą też sprężyny napędowe oraz łożyska. Naciągnięcie sprężyny jest możliwe za pomocą Niezauważalnego kosztu chakry (wymaganie Ninjutsu D). Po naciągnięciu wiatraczki działają przez 8 godzin. Materiały są tak dobrane, by zminimalizować tarcie przy ruchu obrotowym skrzydełek wiatraka.
Umiejscowione są tak, by studzić ważne punkty na ciele człowieka:
W tunice: na mostku , na plecach pomiędzy łopatkami, pod pachami i nad biodrami.
W spodniach: po dwa na każdym udzie, przyłożone do okolic tętnicy udowej, po jednym na każdej łydce, tuż pod kolanem.

Tunika - ma luźne rękawy, zapewniające swobodę ruchów, a także dość sztywny tors, w celu zapewnienia dokładności chłodzenia. Tunikę uzupełnia głęboki kaptur, który w pewnym miejscu ma dodatkową warstwę, którą można przyczepić do maski.

Spodnie - stosunkowo luźne, z wyraźnie ciaśniejszą częścią udową od piszczelowej. Dodatkowe szwy nie pozwalają wiatraczkom na latanie.

Komin - biały komin otaczający skórę szyi. Sięga na ramiona, musi być zakładany przed tuniką. W górnej części można go przypiąć do maski.

Maska - maska zbudowana ze skóry i drewna, z długim dziobem wypełnionym watą nasączoną w substancjach zapachowych. Wata oczyszcza wdychane powietrze z pyłów i cieczy, jest także możliwa do szybkiego wyczyszczenia po zdjęciu maski. Na watę od strony twarzy bardzo łatwo też zastosować antidota na znane przez użytkownika gazy bojowe. Szerokie wizjery są ze szkła i zapewniają przejrzyste widzenie. Maska zapinana jest paskami z tyłu głowy o drewnianych sprzączkach, zaś na swoich obrzeżach ma dodatkowe zapięcia, którymi można przyczepić wnętrze kaptura.

Buty - obuwie ninja w kolorze czarnym.

Paski - Dwa normalne paski to ściśnięcia tuniki i spodni w talii. Cztery krótkie paski z klamrami do zapięcia na kończynach, by ograniczyć wpadanie niechcianych pyłów. Szlufki do pasków znajdują się w talii, na ramionach i w okolicach kostek. Sprzączki są drewniane.
Wymagania
Dodatkowe Opcjonalnie
Cena
1250 Ryō
Link do tematu postaci
KLIK!
[/ghide]
Nazwa
Ari
Poziom
Prosty
Rodzaj
Medykament
Forma
Płyn
Sposób aplikacji
Dokrewne/domięśniowe (rany, iniekcje)
Opis Mętna, biaława ciecz. Oleista w konsystencji, co ułatwia zastosowanie na metalu. Działanie o charakterze znieczulającym.
Działanie 1. tura - aplikacja
2. tura - znieczulenie w otoczeniu ok. 3 cm od aplikacji
3. tura - znieczulenie w otoczeniu ok. 5 cm od aplikacji, lekkie mrowienie wokoło
4. tura - znieczulenie w otoczeniu ok. 5 cm od aplikacji, lekkie mrowienie wokoło
5. tura - znieczulenie w otoczeniu ok. 3 cm od aplikacji
6. tura - lekkie mrowienie po znieczuleniu, efekt ustępuje

Substancja znieczula drobne rany, takie jak zadane przez senbon czy nieprecyzyjnie wymierzony kunai. Gorzej zaś radzi sobie z groźniejszymi, bardziej penetrującymi ranami, których ból jedynie w niewielkim stopniu łagodzi.
Link do tematu postaci
KLIK!
[/ghide]
STATYSTYKI:
KEKKEI GENKAI: Kugutsu
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Chen
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Nabyta -
PAKT: -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 1
    WYTRZYMAŁOŚĆ 41 (26)
    SZYBKOŚĆ 41 (26)
    PERCEPCJA 81 (66)
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 164 (139)
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI: +4% chakry z wytrzymałości || -15 do statystyk fizycznych na czas eventu
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU D
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI B | - | -
    • Chen
    • ---
    • ---
    IRYōJUTSU E
    FūINJUTSU B
    ELEMENTARNE
    • KATON -
      SUITON -
      FUUTON D
      DOTON -
      RAITON -
    KLANOWE B
JUTSU:
NINJUTSU
  • [E]Bunshin no Jutsu
  • [ E ]Henge no Jutsu
  • [ E ]Kai
  • [ E ]Kawarimi no Jutsu
  • [ E ]Kinobori no Waza
  • [ E ]Suimen Hoko no Waza
  • [ E ]Nawanuke no Jutsu
  • [ D ]Suienzou no Jutsu
  • [ D ]Utsusemi no Jutsu
  • [ D ]Hikari no gijutsu-kyu
FūINJUTSU
  • [ E ]Fūin no Jutsu
  • [ D ]Fuuin no Mizu
  • [ C ]Gofū Kekkai
  • [ C ]Shikoku Fūin
  • [ C ]Kuchiyose: Raikō Kenka
  • [ B ]Fuka Hoin
  • [ B ]Fukoku Hoin
  • [ B ]Gofu Kekkai no Toranhishon
KUGUTSU
  • [ D ]Chakura no Ito
  • [ D ]Sōshūjin
  • [ C ]Kugutsu no Fūin
  • [ B ]Ayatsuri Fuka Hoin
  • [ B ]Kikō Junbū
  • [ B ]Hitokugutsu: Hotetsu
  • [ B ]Senju Sobu
CHEN
  • [ D ] Kusarinageru
  • [ D ]Teiōsekkai
  • [ C ]Hebi Kusari
FUUTON
  • [ D ]Enshou no Kaze
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Vulpie »

Przepraszam za biedapost. Dzisiaj miałem naprawdę paskudny dzień.
Czas na odpis: 3 września, 14:30.

Stany postaci bez zmian.
0 x
Chise

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Chise »

Zaczęło się dziać tyle, że Chise chciała się złapać za głowę, ale nie mogła, bo ręce jej opadły. Shiga zadeklarował, że chce z nim porozmawiać. Uchiha nie była zwolenniczką tej opcji, ale i nie spodziewała się tak ostrej reakcji ze strony wszystkich. Uniosła brew widząc jak Kyoushi wyciąga broń i pokrywa ją raitonem. Interesująca technika, ale wcale nie była pewna tego, czy by Jashinistę zatrzymała gdyby rzeczywiście chciał ich sforsować siłą.. A widocznie nie zamierzał, bo przecież nie szarżował na biju, tylko szedł. Interesująca była informacja, że on również miał kontakt z Bestiami i nie dał im o tym żadnych informacji. Jak niby mieli podejmować jakieś decyzje kiedy każdy trzymał kluczowe informacje tylko dla siebie? Aż się jej żal robiło samej siebie, że jak ten ostatni łoś biega z wiadomościami do reszty. Ale cyrk się dopiero zaczynał, bo zaraz doszedł do niego też Murai, który chociaż na spokojnie starał się rozmawiać.
Prawdziwa petarda przyszła jako trzecia. Chise spojrzała na ten ludzki mur z rozbawieniem, które szybko znikło pod wpływem słów Ridy. Szybko zrobiła krok w jej kierunku, bardzo agresywny krok.
- Mów za siebie, czarna żmijo - rzuciła ostro na jej "pozwolimy" - Równie dobrze mogę powiedzieć, że nie możemy ufać tobie, bo nie zdradziłaś z jakiego klanu jesteś ani kto cie przysłał. Widocznie jesteś mało zorientowana w obecnej polityce, jak na bezpańską przybłędę przystało, ale mówisz o czasach zza poprzedniego Lidera Uchiha. Nasza obecna Liderka stara się prowadzić pokojową politykę, więc przestań pluć jadem. Przez całą drogę współpracowaliśmy, ręka w rękę, a teraz to wszystko psu w dupę? Za przeproszeniem - rzuciła w stronę piesków.. - A Aburame są.. - miała zamiar powiedzieć, że autonomicznym klanem i nie potrzebują niczyjej zgody ani nadzoru, a dzielenie się taką wiedzą byłoby głupie, ale zamiast tego zastygła w bezruchu, po czym podniosła nogę, by obejrzeć podeszwę swojego buta, po czym drugiego. W momencie gdy nic nie zobaczyła, podniosła głowę gotowa wyjaśniać swoje dziwaczne zachowanie.
- To baza Aburame, prawda? - zaczęła gorączkowo- Aburame władają robactwem. Jest tu mnóstwo martwych Aburame. Powinno być tu całe mrowie martwego robactwa, szczególnie przy trupach. Widzieliście jakieś? - zapytała, rozglądając się po nich. No ona była ślepa, miała wymówkę, ale nie wszyscy mieli klepki na oczach, ale jeśli i oni nic nie zauważyli.. - To jest śmierdząca sprawa. Baza Aburame.. Bez robaków? - w jej głosie słychać było wątpliwości. Po chwili jednak potrząsnęła głową, jakby starała się zrzucić te wątpliwości z siebie, w miarę jak rozmowa poszła dalej. Naprawdę, miała wrażenie, że wszyscy coś ukrywali. Ciekawa była którego demona widział Kyoushi.
- Z tym jednym się zgadzamy - mruknęła w stronę Yoichego - Również jestem za pieczętowaniem. A skoro mamy sami wybierać.. - spojrzała z ukosa na Reikę niechętnym wzrokiem -..to jestem za Shigą - zakończyła wyzywającym tonem. Szybko jednak odchrząknęła.
- Ja sama jednak z tego.. Wątpliwego zaszczytu zrezygnuje. I bez tego mam swoje problemy - dodała gwoli ścisłości, by się to.. Głosowanie niepotrzebnie nie rozmywało. Spojrzała na Minako i westchnęła głęboko.
- Gdyby świat był idealny.. To wypuszczenie go byłoby najlepszą opcją. Jednak ludzie to tylko ludzie i to byłoby jeszcze większym zagrożeniem - przygryzła wargę. Spojrzała na Kaia, Kyoushiego i Yoichego, jako na tych, którzy mieli jakieś doświadczenie i kiwnęła głową, gotowa przyjąć jakiekolwiek rozkazy.



  • Chise polemizuje z Reiką, po czym zgadza się na pieczętowanie i głosuje na Shigę
KEKKEI GENKAI: -
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI: Nanken no Mai
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona - Ślepiec
  • Nabyta -
WSPOMAGACZE: CS;
Ciężarki - założone 21.07;
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 50
    WYTRZYMAŁOŚĆ 120 + 10 (bonus z ciężarków)
    SZYBKOŚĆ 180 + 40 (bonus ze zdjętych ciężarków)
    PERCEPCJA 135 | 162 z bonusem
    PSYCHIKA1
    KONSEKWENCJA60
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 514 bez bonusów
KONTROLA CHAKRY B
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 96%
MNOŻNIKI: +20% percepcji, styl na S: +25 szybkość i percepcja
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
    • Nanken no Mai - S
    • ---
    • ---
    NINJUTSU B
    ELEMENTARNE
    KATON B
JUTSU:
Ninjutsu D:
Utsusemi no Jutsu
Dorobou - WT
Suienzou no Jutsu

Ninjutsu C:
Hari Jiro
Hari Jugoku
Tachihou Houtai
Hitei Musho

Ninjutsu B:
Shunshin no Jutsu
Otakebi - WT

Nanken no Mai B:
Jagguru WT ranga B
Shikata no keikyoku WT ranga B

Katon D:
Katon: Hōsenka no Jutsu
Katongagure no jutsu - wt

Katon C:
Katon: Gōkakyū no Jutsu (nauczone na start)
Kaengiri (nauczone na start)
Katon: Endan (nauczone na start)
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu (nauczone na start)
Katon: Kaen Senpū (nauczone na start)
Katon: Ryūka no Jutsu
Katon: tsubame - WT

Katon B:
Katon: Hibashiri
Katon: Haisekishō
Katon Arashi Hinote WT Shigi
Katon: Hitsukejin WT Shigi
Katon: Dai Endan
Katon: Karyū Endan
Katon: Karyūdan
Katon: Benijigumo
Katon: Ketatamashii

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
  • 7 mieczy obusiecznych
  • Bandaż na rękach (15m)
  • Maska
  • 2 x kabury na udach
  • 2 x torba
  • duża torba
  • Karwasz
  • Bransoletka z wisiorkiem
  • komin na szyi
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Kabura 1:
  • 4 Kunai
  • Granat dymny
Kabura 2:
  • Nietoperzowy bumerang
  • Makibishi w kształcie zwierzęcych kłów - 20
  • Notka Świetlna - 5
  • Senbon - 50
Torba 1:
  • Granat Dymny 10
  • Fałszywe notki 15
  • Stalowa żyłka (1m) 20
  • Bojowa pigułka żywnościowa 1
  • Pigułka ze skrzepniętą krwią 3
  • 5 zakrzywionych shurikenów 5
  • Szpony
Torba 2:
Torba 2
  • 20 kwadratowych shurikenów
Duża torba
  • Fuma Shuriken 2 x 90 = 180
  • Kuzuri
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Hitsukejin Shiga »

0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Hiroki

Re: [Event] Podziemia Iglicy

Post autor: Hiroki »

0 x
Zablokowany

Wróć do „Lokacje”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości