Mimo wszystko nie pisałem wszystkiego
Uchihy, kalejdoskopy i inne pokemony
- Gōsui
- Posty: 118
- Rejestracja: 14 maja 2025, o 17:32
- Wiek postaci: 26
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Jak ma avku
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=223791#p223791
- Multikonta: Shīrōdo
Re: Uchihy, kalejdoskopy i inne pokemony
Wczoraj wieczorem chwilę się zastanawiałem nad tematem i sobie rozpisywałem kierunek który według mnie, przynajmniej wstępnie miałby sens.
Mimo wszystko nie pisałem wszystkiegobo jestem leniwy żeby wcześniej zapoznać się z opinią innych na ten temat. Także zapraszam do hejtu zwanego krytyką. Na wstępne obiekcje i pytania postaramy się odpowiedzieć w miarę możliwości w sposób spokojny.
Mimo wszystko nie pisałem wszystkiego
1 x
- Mijikuma
- Posty: 391
- Rejestracja: 25 kwie 2023, o 15:16
- Wiek postaci: 17
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Ubrany w czarny płaszcz, twarz ukryta pod maską.
- Widoczny ekwipunek: Łuk na plecach | Kołczan | Płaszcz | Maska
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=206813#p206813
- GG/Discord: bombel#0351
- Multikonta: Ryu
Re: Uchihy, kalejdoskopy i inne pokemony
Potrzebowałbym bardziej przejrzystej rozpiski, wydaje mi się, że ci się coś źle skopiowało.
Mechanizm kosztu oczu lepsza u Tsujosza, dobrze implikuje system debuffów dla usera i konsekwencje zwiazane z ciaglym uzytkowaniem ms.
Bonus do percy nie do przyjecia, z jakiej paki ma być nerfiony zwykły sharingan? Do zmiany. 3 lezki +60 ms +70 ems +70/80.
Do technik sie nie odnosze bo sa dziwnie i nieczytelnie rozpisane, nie chce pisac o czyms co moze przewrotnie zrozumialem.
Mechanizm kosztu oczu lepsza u Tsujosza, dobrze implikuje system debuffów dla usera i konsekwencje zwiazane z ciaglym uzytkowaniem ms.
Bonus do percy nie do przyjecia, z jakiej paki ma być nerfiony zwykły sharingan? Do zmiany. 3 lezki +60 ms +70 ems +70/80.
Do technik sie nie odnosze bo sa dziwnie i nieczytelnie rozpisane, nie chce pisac o czyms co moze przewrotnie zrozumialem.
1 x
- Nana
- Posty: 854
- Rejestracja: 13 paź 2020, o 18:05
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Ciemne długie włosy, ciemne oczy, blada cera, Sharingan - typowa Uchiha. Szczupła, średniowysoka o azjatyckich rysach twarzy i pełnych ustach.
- Widoczny ekwipunek: Ładne, czarne kimono. Torba przy pasie i zawieszona maska Kitsune. Katana na plecach.
- Link do KP: viewtopic.php?p=155137#p155137
- GG/Discord: nanusia_
Re: Uchihy, kalejdoskopy i inne pokemony
i nie można tego jakoś połączyć z ank? Tzn np że gracz używa snk lub msa, nie dwa jednocześnie, ale może je posiadać? BO po x miesiącach wyprawy nie chciałabym się dowiedzieć, że nagle moja wyprawa jest krzywdząca dla postaci wstecznie.
1 x
- Shins Hyo
- Posty: 306
- Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
- Wiek postaci: 30
- Ranga: Wyrzutek D
- Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
- Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz - Link do KP: viewtopic.php?p=213621#p213621
- GG/Discord: shintarguar
Re: Uchihy, kalejdoskopy i inne pokemony
Widzę, że Gosui wrzucił tutaj swoją propozycję jak to przerobić, ale generalnie się z nią nie zgadzam, więc wrzucę kilka punktów, które według mnie są potrzebne.
1. Wpis do mechaniki jako Notatka, że MS jest wspomagaczem - to imo jest niezbędne
2. Techniki MSa dają nowe mechaniki, więc powinny mieć siłę technik rangi S, względnie +20 do stat (czyli pół rangi) - te techniki się skalują z SC jak 1:1, miejmy to na uwadze
3. Imo ścieżki genjutsu zablokowane dla graczy - dla mnie one są niemożliwe do zbalansowania, żeby miały sens a równocześnie nie były samograjami
4. Wywalamy EMS, nie ma sensu ze względu na mechanikę
5. Wywalamy zapisy o Rinneganie - to było tajemnicą nawet za czasów A&M
6. Osłabienie oczu jako limiter tur - np. za każdą turę + przy każdej technice nalicza nam się "osłabienie oczu" w % (max 100%), które po wyłączeniu MSa dają -do percepcji aż do czasu odpoczynku (czyli jak kary przy AnK itp), plus jeśli nastukamy 100% to wyłącza sharingana w ogóle do czasu odpoczynku (i mało mnie interere, że w anime było tracenie wzroku)
Imo MS powinien być normalnym wspomagaczem, co wiąże się ze zrobieniem z niego czegoś, co może być używalne. Ze względu na wysoką skalowalność z SC celowałbym w 5-6 tur bez technik i spadek do 3 jeśli co turę używamy technikę (które będą mocniejsze od Sek).
1. Wpis do mechaniki jako Notatka, że MS jest wspomagaczem - to imo jest niezbędne
2. Techniki MSa dają nowe mechaniki, więc powinny mieć siłę technik rangi S, względnie +20 do stat (czyli pół rangi) - te techniki się skalują z SC jak 1:1, miejmy to na uwadze
3. Imo ścieżki genjutsu zablokowane dla graczy - dla mnie one są niemożliwe do zbalansowania, żeby miały sens a równocześnie nie były samograjami
4. Wywalamy EMS, nie ma sensu ze względu na mechanikę
5. Wywalamy zapisy o Rinneganie - to było tajemnicą nawet za czasów A&M
6. Osłabienie oczu jako limiter tur - np. za każdą turę + przy każdej technice nalicza nam się "osłabienie oczu" w % (max 100%), które po wyłączeniu MSa dają -do percepcji aż do czasu odpoczynku (czyli jak kary przy AnK itp), plus jeśli nastukamy 100% to wyłącza sharingana w ogóle do czasu odpoczynku (i mało mnie interere, że w anime było tracenie wzroku)
Imo MS powinien być normalnym wspomagaczem, co wiąże się ze zrobieniem z niego czegoś, co może być używalne. Ze względu na wysoką skalowalność z SC celowałbym w 5-6 tur bez technik i spadek do 3 jeśli co turę używamy technikę (które będą mocniejsze od Sek).
1 x
Re: Uchihy, kalejdoskopy i inne pokemony
1. Jak to było z tym rozpoznawaniem chakry po jej kolorze? Nie mogę w sumie nigdzie znaleźć potwierdzenia dla tej zdolności i nie jestem pewny, czy sharingan to potrafił. Masz jakieś źródła do tego? Ten klan jest mega przeładowany więc chciałbym się pochylić również nad tym, co ze starego opisu rzeczywiście ma sens.
2. Widzę, że bonus do wychodzenia z genjutsu uwzględniłeś jako bonus dodawany jeszcze do tego co daje Kai. Czyli na trzech łezkach z KC S+ mamy +140 konsekwencji za cenę mrugnięcia. Nie pamiętam kurde jak wyglądało wychodzenie z genjutsu przed tym jak do Kai dodano te konkretne wartości, ale te 140 wydaje mi się ciut za dużo i ten bonus nie powinien być po prostu dodany do tego co daje Kai, tylko przyznawany jakoś inaczej. Przy MS i EMS to trzeba się bardzo postarać żeby w genjutsu pozostać.
3. Widzę, że dałeś też możliwość odblokowania san tomoe samymi emocjami bez zagrożenia życia. Well, jestem w stanie wyobrazić sobie nadużywanie tego.
4. Nie mogłem się powstrzymać, bo to jest w ogóle hit. Takie komentarze w mechanice klanu są niedopuszczalne. Oceniając sam akapit, to wodolejstwo w opisie zdobywania MS pierwszym sposobem osiągnęło masę krytyczną i ja już nic z tego nie rozumiem. Musimy kogoś stracić, ale tak naprawdę to nie, jakieś silne emocje, może być utrata, ale w sumie to są też jeszcze jakieś inne emocje dopuszczalne, a w ogóle to ocenia administracja. No to napisz krótko, że ocenia administracja ale musi być trauma i tyle.
5. Z drugiego sposobu w sumie też niewiele rozumiem. Mamy specjalną wyprawę, która wiemy na czym nie polega. To co musi tam się znaleźć to stworzenie możliwości do przebudzenia, czyli jak rozumiem silne emocje. Rozumiem, że po tej zmianie na przykład walka z biju już by się w to wpisywała? Bo jak tak czytam i porównuję z akapitem wyżej, to jest to po prostu wyprawa z fabułką, która daje nam możliwość przebudzenia MSa pierwszym sposobem? Czy jak to rozumieć?
6. To podświadome używanie weźmy wywalmy raz na zawsze.
7. Paradoksalnie bardzo jasno określona sytuacja ze zdobywaniem EMSa sprawia, że jest on łatwiejszy do zdobycia niż MS. Myślę, że tutaj jest większe pole do zabawy, niż stworzenie takiego NPC na potrzeby wyprawy. Niech to będzie MS od NPC istniejącego już na fabule. Dać go jakiemuś Masahiro czy kto tam jest, albo wprowadzić kogoś takiego do fabuły Uchiha przed wyprawą i niech na niego się gracze rzucają ze wszystkimi tego konsekwencjami. Oczywiście nie musi to być jawne, gracz mógłby się najpierw jakoś dowiedzieć kto MSem dysponuje.
8. Mechanika kopiowania nigdy mi się nie podobała ale nie będę jej na razie ruszał.
9. Teraz najlepsze mięsko, czyli ścieżki.
Ścieżkę Dominacji jak i całe Kotoamatsukami bym wywalił. Wszystko jest tam problematyczne od użycia raz na czas fabularny/rzeczywisty po dostosowanie tego pod naszą mechanikę genjutsu, która w m&a była w ogóle pominięta. To znaczy, przy braku możliwości użycia na graczu to nie wiem... okej? Zastanawiam się nad głupimi użyciami tego i od razu przychodzi mi do głowy kilka, więc w takiej formie to niech po prostu Hoszi, Ario i Minoru się wypowiedzą czy chcą mieć to w fabułach, bo teraz głównie oni są w fabułę forumową zaangażowani.
Jeśli mielibyśmy to uwolnić na użycie na graczach, to wolałbym to wywalić całkowicie.
Co do ścieżki bóstwa, to zastanawiam się nad tym, czy osobna ścieżka na Susanoo nie powinna zostać zlikwidowana, a całe Susanoo stać się dostępne dla wszystkich ścieżek, bo w sumie chyba tak to było. Rozumiem, że ścieżka bóstwa jest tutaj ścieżką Madary, ale ja zrobiłbym to inaczej, a mianowicie Madarowe rozwinięcia Susanoo zamknął za EMSem.
10. Skutki uboczne. 30 dniowy cooldown na użycie MSa to jest nic, plus serio chcecie sobie uszkadzać ten wzrok :/ Dla mnie najważniejszy jest limit tur na misję/wątek, a nie limit rozwleczony na kilka wątków. Można to zrobić w formie energii z Bram, gdzie korzystamy z tej samej puli zarówno dla MSa jak i do technik i wtedy techniki skracają nam ten dostępny czas im więcej ich używamy. Potrzebuję czegoś w tym kierunku. Uszkadzanie wzroku u mnie nie jest must have, tak jak pisałem wcześniej w tym temacie, albo mogłoby się pojawiać po przekroczeniu tego limitu na misję/wątek, a nie po przekroczeniu limitu rozłożonego na kilka misji/wątków.
11. Wydaje mi się, że podtrzymanie samych oczu powinno kosztować więcej chakry w przypadku MSa i EMSa, ale może limit tur zniweluje nam ryzyko posiadanie ich odpalonych non-stop.
12. Bonus do percepcji... na san tomoe zmniejszyłbym do 50 punktów a na MS i EMS dał taki sam +70.
Nad technikami zaraz popracuję, na razie chciałem wrzucić uwagi do opisówki, żeby mi nie uciekło.
2. Widzę, że bonus do wychodzenia z genjutsu uwzględniłeś jako bonus dodawany jeszcze do tego co daje Kai. Czyli na trzech łezkach z KC S+ mamy +140 konsekwencji za cenę mrugnięcia. Nie pamiętam kurde jak wyglądało wychodzenie z genjutsu przed tym jak do Kai dodano te konkretne wartości, ale te 140 wydaje mi się ciut za dużo i ten bonus nie powinien być po prostu dodany do tego co daje Kai, tylko przyznawany jakoś inaczej. Przy MS i EMS to trzeba się bardzo postarać żeby w genjutsu pozostać.
3. Widzę, że dałeś też możliwość odblokowania san tomoe samymi emocjami bez zagrożenia życia. Well, jestem w stanie wyobrazić sobie nadużywanie tego.
4. Nie mogłem się powstrzymać, bo to jest w ogóle hit. Takie komentarze w mechanice klanu są niedopuszczalne. Oceniając sam akapit, to wodolejstwo w opisie zdobywania MS pierwszym sposobem osiągnęło masę krytyczną i ja już nic z tego nie rozumiem. Musimy kogoś stracić, ale tak naprawdę to nie, jakieś silne emocje, może być utrata, ale w sumie to są też jeszcze jakieś inne emocje dopuszczalne, a w ogóle to ocenia administracja. No to napisz krótko, że ocenia administracja ale musi być trauma i tyle.
5. Z drugiego sposobu w sumie też niewiele rozumiem. Mamy specjalną wyprawę, która wiemy na czym nie polega. To co musi tam się znaleźć to stworzenie możliwości do przebudzenia, czyli jak rozumiem silne emocje. Rozumiem, że po tej zmianie na przykład walka z biju już by się w to wpisywała? Bo jak tak czytam i porównuję z akapitem wyżej, to jest to po prostu wyprawa z fabułką, która daje nam możliwość przebudzenia MSa pierwszym sposobem? Czy jak to rozumieć?
6. To podświadome używanie weźmy wywalmy raz na zawsze.
7. Paradoksalnie bardzo jasno określona sytuacja ze zdobywaniem EMSa sprawia, że jest on łatwiejszy do zdobycia niż MS. Myślę, że tutaj jest większe pole do zabawy, niż stworzenie takiego NPC na potrzeby wyprawy. Niech to będzie MS od NPC istniejącego już na fabule. Dać go jakiemuś Masahiro czy kto tam jest, albo wprowadzić kogoś takiego do fabuły Uchiha przed wyprawą i niech na niego się gracze rzucają ze wszystkimi tego konsekwencjami. Oczywiście nie musi to być jawne, gracz mógłby się najpierw jakoś dowiedzieć kto MSem dysponuje.
8. Mechanika kopiowania nigdy mi się nie podobała ale nie będę jej na razie ruszał.
9. Teraz najlepsze mięsko, czyli ścieżki.
Ścieżkę Dominacji jak i całe Kotoamatsukami bym wywalił. Wszystko jest tam problematyczne od użycia raz na czas fabularny/rzeczywisty po dostosowanie tego pod naszą mechanikę genjutsu, która w m&a była w ogóle pominięta. To znaczy, przy braku możliwości użycia na graczu to nie wiem... okej? Zastanawiam się nad głupimi użyciami tego i od razu przychodzi mi do głowy kilka, więc w takiej formie to niech po prostu Hoszi, Ario i Minoru się wypowiedzą czy chcą mieć to w fabułach, bo teraz głównie oni są w fabułę forumową zaangażowani.
Jeśli mielibyśmy to uwolnić na użycie na graczach, to wolałbym to wywalić całkowicie.
Co do ścieżki bóstwa, to zastanawiam się nad tym, czy osobna ścieżka na Susanoo nie powinna zostać zlikwidowana, a całe Susanoo stać się dostępne dla wszystkich ścieżek, bo w sumie chyba tak to było. Rozumiem, że ścieżka bóstwa jest tutaj ścieżką Madary, ale ja zrobiłbym to inaczej, a mianowicie Madarowe rozwinięcia Susanoo zamknął za EMSem.
10. Skutki uboczne. 30 dniowy cooldown na użycie MSa to jest nic, plus serio chcecie sobie uszkadzać ten wzrok :/ Dla mnie najważniejszy jest limit tur na misję/wątek, a nie limit rozwleczony na kilka wątków. Można to zrobić w formie energii z Bram, gdzie korzystamy z tej samej puli zarówno dla MSa jak i do technik i wtedy techniki skracają nam ten dostępny czas im więcej ich używamy. Potrzebuję czegoś w tym kierunku. Uszkadzanie wzroku u mnie nie jest must have, tak jak pisałem wcześniej w tym temacie, albo mogłoby się pojawiać po przekroczeniu tego limitu na misję/wątek, a nie po przekroczeniu limitu rozłożonego na kilka misji/wątków.
11. Wydaje mi się, że podtrzymanie samych oczu powinno kosztować więcej chakry w przypadku MSa i EMSa, ale może limit tur zniweluje nam ryzyko posiadanie ich odpalonych non-stop.
12. Bonus do percepcji... na san tomoe zmniejszyłbym do 50 punktów a na MS i EMS dał taki sam +70.
Nad technikami zaraz popracuję, na razie chciałem wrzucić uwagi do opisówki, żeby mi nie uciekło.
3 x
- Nana
- Posty: 854
- Rejestracja: 13 paź 2020, o 18:05
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Ciemne długie włosy, ciemne oczy, blada cera, Sharingan - typowa Uchiha. Szczupła, średniowysoka o azjatyckich rysach twarzy i pełnych ustach.
- Widoczny ekwipunek: Ładne, czarne kimono. Torba przy pasie i zawieszona maska Kitsune. Katana na plecach.
- Link do KP: viewtopic.php?p=155137#p155137
- GG/Discord: nanusia_
Re: Uchihy, kalejdoskopy i inne pokemony
W sprawie genów; a gdyby je potraktować jak normalne geny tylko w przypadku tsukuyomi po wyjściu jest np dodawana lekka rana jako „trauma” i tyle? Jeśli kiedyś będzie jakiś rework genów to się to dostosuje.
Chyba i Brook i Shins macie podobny pomysł z tym uszkodzeniem wzroku. Może tak jak Shins napisał zrobić z tego ograniczenie w postaci tur jak u cs.
Susano chyba i tak miał każdy uchiha więc można z niego zrobić formę zbroi z normalnymi statami i dać dostępną dla każdego z ms.
A te mega dziwne techniki na poziomie bijuuu albo wyrzucić albo zrobić, że dostępne na eventach przyznawane przez administrację tak jak bijuu.
Jeśli chodzi o wspomgacz to jest to problem. Jeśli wejdzie pomysł Brooka z bety lub jakiś inny podobny to zablokuje tym klanowke graczom. Jakieś inne rozwiązanie? Moze odblokowanie msa wyprze już posiadany wspomagacz jeśli ktoś nie ma slotów. Daje możliwość wyboru ale za cenę czegoś innego.
Chyba i Brook i Shins macie podobny pomysł z tym uszkodzeniem wzroku. Może tak jak Shins napisał zrobić z tego ograniczenie w postaci tur jak u cs.
Susano chyba i tak miał każdy uchiha więc można z niego zrobić formę zbroi z normalnymi statami i dać dostępną dla każdego z ms.
A te mega dziwne techniki na poziomie bijuuu albo wyrzucić albo zrobić, że dostępne na eventach przyznawane przez administrację tak jak bijuu.
Jeśli chodzi o wspomgacz to jest to problem. Jeśli wejdzie pomysł Brooka z bety lub jakiś inny podobny to zablokuje tym klanowke graczom. Jakieś inne rozwiązanie? Moze odblokowanie msa wyprze już posiadany wspomagacz jeśli ktoś nie ma slotów. Daje możliwość wyboru ale za cenę czegoś innego.
2 x
- Nana
- Posty: 854
- Rejestracja: 13 paź 2020, o 18:05
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Ciemne długie włosy, ciemne oczy, blada cera, Sharingan - typowa Uchiha. Szczupła, średniowysoka o azjatyckich rysach twarzy i pełnych ustach.
- Widoczny ekwipunek: Ładne, czarne kimono. Torba przy pasie i zawieszona maska Kitsune. Katana na plecach.
- Link do KP: viewtopic.php?p=155137#p155137
- GG/Discord: nanusia_
Re: Uchihy, kalejdoskopy i inne pokemony
@Shins @Brook o coś takiego wam chodziło?
@Tsu przepraszam, jeśli ci się w koncept wpieprzam jak coś to mów. Nie chcę tutaj wam nic zaburzać czy coś.
Cyferki minusów (czy też do szybkości czy tylko percy) i liczbę tur dałam losową.
W tym wariancie EMS byłby po prostu ulepszoną wersją MS jak w przypadku AnK poziom 1 i 2.
Opis praktycznie przekopiowany z tego o AnK.
@Tsu przepraszam, jeśli ci się w koncept wpieprzam jak coś to mów. Nie chcę tutaj wam nic zaburzać czy coś.
Cyferki minusów (czy też do szybkości czy tylko percy) i liczbę tur dałam losową.
W tym wariancie EMS byłby po prostu ulepszoną wersją MS jak w przypadku AnK poziom 1 i 2.
Opis praktycznie przekopiowany z tego o AnK.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość