Tymczasem reszta osób także nie próżnowała. Olbrzymi, ognisty atak zniszczył drugą marionetkę i uszkodził Kabuto, która chyba zaczeła powoli.. Odchodzić od zmysłów. Jej słowa niosły ze sobą znamiona szaleństwa, których wcześniej nie było po niej widać, jednak utrata dwóch aniołów była dla niej za dużym obciążeniem psychicznym. Na tyle silnym, że dalej, w odpowiedzi, posuwała się do ostatecznych rozwiązań, których wcześniej nie używała. Była pewna, że nie doceniła ich wcześniej. Miała się za lepszą, silniejszą, niepokonaną. I rzeczywiście, w pojedynkę z całą pewnością pokonałaby każdego z grupy, nawet Pustego, Kenshiego i Shigę, których miała za najsilniejszych tutaj, jednak razem stanowili siłę, której nie była w stanie zmieść tak łatwo. Sprawiali jej kłopoty, mieszali w planach, zapędzili w kozi róg.. A teraz musieli zmierzyć się w konsekwencjami.
Po odpieczętowaniu ziemia zaczęła drżeć, a Kenshi wydał polecenie by zająć wyższe pozycje. Uchiha delikatnie zagryzła usta, po czym postanowiła zaryzykować i skorzystać z tej niewielkiej, niezauważalnej ilości czakry by wbiec po ścianie na dach, na którym znajdował się też Murai. Przykucnęła przy środku, nadal trzymajac miecze, gotowa do obrony. W tej sytuacji nie mogła zrobić wiele więcej.
NATURA CHAKRY: Katon
STYLE WALKI:
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Ślepiec
- Nabyta -
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 50
WYTRZYMAŁOŚĆ 100
SZYBKOŚĆ 150 | 200
PERCEPCJA 60 (startowe) | 75 (z bonusem)+50 | 125 łącznie
PSYCHIKA1
KONSEKWENCJA40
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 110%
MNOŻNIKI: +25% percepcji, styl na S, +50 szybkość i percepcja
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
- Nanken no Mai - S
- ---
- ---
ELEMENTARNE
KATON B
Przy pasie 7 wakizashi, maska, kabura na udzie i torba
Kabura:
4 Kunai
3 Granat dymny
4 Notki świetlne
2 Notki wybuchowe - jedna przy kunai, a druga nalepiona na rękojeść miecza
Użyta piguła i bandaż, rozdawane przed Niku tutaj
Torba:
20 kwadratowych shurikenów
5 zakrzywionych shurikenów
- Nazwa
- Maska "Szansa".
- Typ
- Ubranie, Maska.
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Szansy to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz, jest dość gruba, żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała, konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, bez upiększeń, bez dziwnych kształtów, jest jednolitą pomalowaną odpowiednio 'skorupą', ukrywając zupełnie twarz i jakiekolwiek jej detale jak owal twarzy. Dodatkowo posiada dwa kilku centymetrowe rogi w górnej części stanowiące ozdobę oraz element ostrzegawczy dla przeciwników mający dodawać animuszu. Tak samo jak odpowiednie kolory.
- Cena
- 1100 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Nanaken no Mai
- Zasięg
- Zależy od długości ostrzy
- Specjalizacja
- Użytkowanie wielu broni siecznych jednocześnie
- Opis Odmiana Chanbary będąca bardzo dziwnym sposobem na posługiwanie się bronią białą. Użytkownik włada bowiem aż siedmioma mieczami jednocześnie. Są to ostrza krótsze od katany znajdujące się w podanych miejscach: w ustach, między łokciami i przedramionami, pod lewą pachą, przyciśnięty ramieniem do szyi, pod kolanem i przyciśnięty udem do brzucha. Chwyty broni są na tyle solidne, że można spokojnie władać bez obawy o wypadnięcie broni w trakcie walki. Korzystając z tej metody walki liczy się głównie szybkość i percepcja.
- Właściwości Użytkownik tego stylu jest w stanie używać większej ilości broni siecznych jednocześnie, co przekłada się na jego zdolności bojowe - staje się bardziej nieprzewidywalny, a przez to niebezpieczniejszy.
- Bonusy Poziom Nanaken no Mai a ilość mieczy:
D: 2 ostrza
C: 3 ostrza
B: 4 ostrza
A: 5 ostrzy
S: 7 ostrzy
Dodatkowo podczas walki wieloma ostrzami użytkownik otrzymuje bonusy do atrybutów (zależne od zaawansowania w stylu):
D: Szybkość +10, Percepcja +10
C: Szybkość +20, Percepcja +20
B: Szybkość +30, Percepcja +30
A: Szybkość +40, Percepcja +40
S: Szybkość +50, Percepcja +50
Bonusy na każdej randze nie sumują się. - Opis Uwaga! Ten styl walki mogą opanować jedynie wybrane osoby, posiadające zgodę Administracji.