Stworzone 5 nici do marionetek i 2 do kunai - technika Sōshūjin.
Chakra 94% - 7x1,2% = 94% - 8,4% = 85,6%
Chakura no Ito poprzednio wykonywana było 4 tury temu.
Działam w zasadzie z niewielkim opóźnieniem, bo ruch jest bardzo łatwo zauważalny na granicy wzroku. Lepiej niż patrząc wprost, więc szybko mogę odwrócić wzrok i spojrzeć co się dokładnie dzieje. Ale ten ruch zauważony jest pewnie dopiero przy wykonaniu cięcia pierwszego. Zdaję sobie sprawę z tego, że jestem dużo wolniejszy od przeciwnika, ale rzut kunai powinienem zdążyć zrobić zanim ruszy w moją stronę. A reszta, czyli sterowanie nićmi to już wiadomo - percepcja i szybkość lalek jest na wysokim poziomie.
Oczywiście żeby ukryć zdolności nie dopisałem tego w poście, ale atakują obrotowymi ostrzami. W obu marionetkach oba zestawy ostrzy kręcą się w przeciwnych kierunkach (opis marionetki kilka postów wyżej, każda ma 2 pary ostrzy obrotowych i te pary mogą się obracać w przeciwnych kierunkach względem siebie), co nada efekt rozszarpywania przy ewentualnym spotkaniu z ciałem.
- Nazwa
- Sōshūjin
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 100 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wykonywane przy pomocy nici z techniki Chakura no Ito
- Opis Odpowiednik zwykłej żyłki w połączeniu z kontrolą broni podczas walki. Dzięki tej technice jesteśmy w stanie manipulować kilkoma kunaiami czy shurikenami jednocześnie (czy też innymi przedmiotami o podobnej wadze). Podłączenie się do broni za pomocą nici pozwala na uniesienie i ciśnięcie jej w obranym kierunku tak, jakbyśmy rzucili nimi normalnie. Maksymalnie można sterować dziesięcioma przedmiotami na raz. Tor lotu broni może być przez nas nieznacznie korygowany. Należy jednak zaznaczyć, że jutsu to nie pozwala na dowolną kontrolę broni przez nieograniczony czas, a ogranicza się jedynie do podniesienia przedmiotów, a następnie ich ciśnięcia. Trzeba jednak zwracać uwagę na ciężar podnoszonych przedmiotów, np.: fuuma shuriken jest już zdecydowanie za ciężki i jego waga nie pozwala na wykonanie techniki.
- Nazwa
- Chakura no Ito
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 100 metrów
- Koszt
- E: 1,4% | D: 1,2% | C: 1% | B: 0,8% | A: 0,6% | S: 0,4% | S+: 0,2% (za jedną nić)
- Dodatkowe
- Płacimy tylko za wytworzenie nici.
- Opis Podstawowa technika kuglarzy. Za jej pomocą wytwarzamy na czubkach palców cienkie nitki chakry, które następnie można podłączyć do marionetki. Dzięki odpowiednim ruchom rąk i palców jesteśmy w stanie wywołać pożądane ruchy u kukły, np.: przemieszczenie się czy też aktywowanie danego mechanizmu. Początkujący kuglarze muszą podłączyć aż dziesięć nici do jednej marionetki aby funkcjonowała poprawnie. Z czasem liczba ta ulega zmianie i możliwe jest sterowanie większą ilością lalek za pomocą mniejszej ilości nitek. Same nici chakry są niesamowicie wytrzymałe, a przeciąć je można jedynie ostrzem pokrytym chakrą, bądź całkowicie z niej stworzonym. Zniszczyć może je także wystarczająco duża siła (od przeciętnej wzwyż). Od rangi klanowej B istnieje możliwość sprawienia, że nici stają się niewidoczne, przez co shinobi bez specjalnych zdolności nie będzie mógł ich dostrzec.