Ramaru

Awatar użytkownika
Shikarui
Postać porzucona
Posty: 2074
Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
Wiek postaci: 24
Ranga: Sentoki | Lotka
Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu
Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
GG/Discord: Angel Sanada#9776
Multikonta: Koala

Ramaru

Post autor: Shikarui »

PROBLEM
Każdy wie, że Ranmaru jest słabe.

ROZWIĄZANIE
Rework, rework, bo dopóki ktoś nie rzuci pomysłu, rzecz będzie stać.
Avarice kiedyś zarzucił stwierdzeniem, że zamierza zostawić w Ranmaru jedynie rangę D, B oraz S do wykupienia. Nie uważam, żeby to było potrzebne. Byłabym raczej za opcją rozwinięcia samego kekkei genkai, żeby warto było w nie inwestować tak, by kolejne stopnie rozwoju robiły różnicę. Oczywiście mamy tutaj różnicę pola widoczności. Nie jest to jednak satysfakcjonujące ani wynagradzające w porównaniu do Hyuuga czy Yamanaka, którzy to Hyuuga mają o wiele większe pole widzenia, niemal dwukrotnie, Yamanaka mają pasywne wyczuwanie chakry, a oba te klany mają silne techniki klanowe, w które opłaca się inwestować. Nie wspominając o Uchiha. Skupiłabym się na sile samego dojutsu. Tak jak mają Jashiniści.

DODATKOWE UWAGI
Let's get this party started.
-> http://naruto.wikia.com/wiki/Ranmaru

-> Prekognicja.
Ranmaru był w stanie przewidywać parę ataków w przód przeciwnika. Jak to już, zdaje się w temacie Jashinów, zostało ujęta: widząc czyjąś chakrę i siłę życiową łatwo stwierdzić, co przeciwnik zamierza zrobić. Kiedy zbiera chakrę do jakiejś techniki i jakiego rodzaju jest to technika - jakiego żywiołu, genjutsu, czy też ninjutsu. Każda z dziedzin charakteryzuje się swoim własnym sposobem na gromadzenie chakry i ma inną naturę.
Przewidzenie "paru ataków w przód" jest technicznie niewykonalne, a w zasadzie upierdliwe. Proponuję dodanie Ranmaru zdolności przewidywania ruchów na jeden atak w przód, coś na zasadzie szóstego zmysłu.

-> Czytanie myśli
Nie przesadzałabym z typowym "czytaniem myśli", chyba że byłaby to technika podobna dla tych, którą ma Yamanaka. Raczej podpięłabym to pod to "przeczuwanie" zawarte w prekognicji, lub "odczytywanie aury". Czy ktoś jest smutny, spięty, itd. W wykrywanie, czy ktoś nas kłamczy czy nie.

-> Genjutsu
Zostało powiedziane, że Ranmaru za pomocą swoich oczu mógł rzucać genjutsu. Jedna z jego opisanych technik:
-> Zasięg
Wiki głosi, że zasięg kekkein genkai Ranmaru był podobny Byuakugana. Zwiększyłabym zasięgi Ranmaru. Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Di
Pierwszy poziom rozwoju Tsūjitegana pozwala użytkownikowi na aktywowanie Doujutsu klanowego. Na czas jego działania oczy delikwenta tracą kolor i stają się szkarłatne, zyskując też swego rodzaju poświatę. Pozwala to na osiąganie wzrokiem dużych dystansów, a także wykrywanie energii życiowej innych. Kiedy skupimy się na konkretnym celu jesteśmy w stanie usłyszeć jego głos/wydawany dźwięk. Nie jest to wybitny poziom, potrafimy odróżnić na dystans ciężkość otrzymanej rany, ale jeżeli ktoś jest w stanie śmierci klinicznej, nie odróżnimy go od martwego.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+20 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie
Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Shi
Na tej randze użytkownik tego Kekkei Genkai otrzymuje kilka bonusów - między innymi zwiększony zasięg wzroku wzmocnionego techniką, a także dostęp do techniki umożliwiającej oszukiwanie sensorów. Jesteśmy też w stanie wykrywać energię życiową nawet w osobnikach w bardzo ciężkim stanie. a także słyszymy pierwsze dźwięki obserwowanych przedmiotów - nie jesteśmy jednak w stanie określić nic dokładnie, np. nie przytoczymy rozmowy. Wyłapujemy więcej dźwięków z otoczenia kosztem mniejszego skupienia. Zaczynamy również wyczuwać silne emocje skierowane w naszą stronę, jeśli osoba będzie w odległości 30 metrów od nas. Jeśli ktoś postanowi nas zaatakować - wyczujemy to. W spokojnych warunkach potrafimy "przeczuć" podświadomie drobne ruchy wokół nas, jak na przykład to, że zaraz ktoś obok nas się potknie. Zyskujemy możliwość rzucania genjutsu za pomocą oczu do poziomu C.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+35 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie
Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Bi
Od tej pory shinobi dzierżący Szkarłatne Oczy jest w stanie widzieć na ogromne dystanse, mogąc również określić sporą ilość dźwięków obserwowanych podmiotów -jeżeli np. szpiegowana osoba krzyczy, jesteśmy w stanie wychwycić każde słowo. Jesteśmy w stanie wychwycić większość dźwięków, nawet tych cichych, w zasięgu naszego wzroku. Do tego rosną nasze możliwości wykrywania energii życiowej w innych. Od teraz potrafimy bardzo dokładnie określić, jak dużo czasu ranna osoba wytrzyma przed otrzymaniem pomocy medyków. Potrafimy określić intencje innych wobec naszej osoby w dokładniejszy sposób niż tylko "lubi nas" albo "nie lubi". Potrafimy określić, jakiego rodzaju atak zostanie w nas skierowany dzięki odczytywaniu energii życiowej i chakry przeciwnika. Jesteśmy w stanie odczytywać silne emocje w zasięgu naszego wzroku. Jesteśmy w stanie stwierdzić, czy przeciwnik jest silniejszy czy słabszy od nas, jeśli różnica w sile nie jest drobna. Zyskujemy również możliwość rzucania genjutsu do rangi B za pomocą oczu.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+45 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie
Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Ei
Bardzo ważna, możliwe że najważniejsza ranga dla użytkownika Tsūjitegana. Zasięg wzroku rośnie jeszcze bardziej, zarówno ten na wprost, jak i ten wokół. Jesteśmy w stanie przytoczyć całą rozmowę ludzi, którzy rozmawiają setki metrów dalej, a także poprawia się nasza percepcja w wykrywaniu sił witalnych - nawet półmartwa osoba, jeżeli ma choć odrobinkę życia w sobie - zauważymy to. Jesteśmy w stanie dokładniej określić, co osoba, na którą spoglądamy, o nas myśli, a także co myśli o wszystkim innym. Nie potrafimy dzięki temu odczytać dokładnych słów przesuwających się po głowie drugiej osoby, jedynie wyłapać same odczucia, impulsy, które nią kierują, na podobieństwo bardzo mocno rozwiniętej empatii. Zdolność obserwowania wroga wzrasta, w związku z czym z łatwością przychodzi nam przewidzenie ruchów przeciwnika. Potrafimy również nieznacznie określić poziom przeciwnika, mając inny punkt odniesienia. Zyskujemy możliwość rzucania technik genjutsu za pomocą oczu do rangi A.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+55 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie
Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Esu
Ranga mistrzowska szczepu Ranmaru. Umiejętności klanowe rosną do maksimum - potrafimy widzieć przedmioty nawet na tysiące metrów, i niezależnie od dystansu - o ile tylko mamy na nich skupiony wzrok - jesteśmy w stanie usłyszeć nawet szelesty lub szepty obok. Pod względem wykrywania sił witalnych, również osiągamy mistrzostwo - potrafimy perfekcyjnie określić, czy postać żyje czy nie. A jeżeli jest na granicy życia i śmierci, za pomocą Inochiryoku będziemy jeszcze w stanie ją uratować. Jest jeszcze jedna rzecz, która się zmienia. Użytkownik wraz z aktywnym Tsūjitegan'em może powierzchownie oszacować siłę przeciwnika mają za punkt odniesienia siłę swoją albo towarzysza, którego zna umiejętności. dokładnie oszacować siłę swojego przeciwnika oraz określić, jakimi naturami chakry włada. Potrafimy dokładnie przewidzieć czas, kierunek i rodzaj ataku nawet na całej grupie przeciwników. Odczytywanie emocji osób wokół nie stanowi dla nas najmniejszego problemu.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+65 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie
0 x
Obrazek

Fine.
Let me be Your villain.
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Ramaru

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Odniosę się do przewidywania - odbierałbym to jako bonus do percepcji zwiększony.

Nie opierałbym się na czytaniu w myślach yamanaki bo to pewnie zostanie zmienione w nowym pomyśle bo nawet ja jestem za pozbawieniem yamanaków pasywnego czytania w myślach na odległość sensora. Do tego jednak odniosę się tam w temacie.
Usuwanie rang nic nie zmieni tak naprawdę. A tą technikę macie chyba na randze b. W dziedzinie klanowej. Na pewno potrzeba więcej technik które coś robią.

Co do zmian samego dojutsu no cóż. Nie mam na tą chwilę zdania.
0 x
Awatar użytkownika
Numa
Martwa postać
Posty: 618
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
Wiek postaci: 16
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem.
Multikonta: Ni ma

Re: Ramaru

Post autor: Numa »

Za
1
Jednak jak już kiedyś poruszyłem temat, przewidywania ruchów na tym forum nie ma przewidywania ruchów ale i tak jest w uchicha
Mówi się że istnieje tylko bonus do percepcji, np uchiha właśnie z tego powodu ma jej aż tyle, no i jeszcze konsekwencji ma sporo. Choć fakt że Ranmaru był też genuserowym klanem.
W sumie to też uchiha był słabszy w przewidywaniu ruchów ponieważ on tak naprawdę je idealnie naśladował. Kiedy Ranmaru robił to dużo lepiej, w dużo gorszych warunkach.

2
Czytanie myśli jest po prostu za mocne ale gdyby dać chociaż wyczucia czyjegoś nastawienia czyjeś emocje, bo w końcu widzimy energię życiową (pije do techniki sensorycznej która to robi) To na moje powinno być.

3
Było genjutsu według mojej opinii było częścią kg między innymi na to bym zrzucił to mega dogadywanie się z Raigą. Mam tam kilka obrazków gdzie wylatuje czerwonawa chakra spod kołdry.

Tylko znów rzucanie genjutsu za pomocą oczu, szczerze nie wiem, jeśli ktoś musi widzieć np nasze oczy i to uznawane jest za całe kastowanie to było by spoko. Ale gdyby miało to oznaczać Ranamru kogoś widzi i pyk no to wiadomo chore.

4
Zasięg i tak szczerze jest ogromny. Tak naprawdę pomaga tylko w pościgach za kimś. Inaczej to potęgi plot twista itp.

5
-Wykrywanie żywiołów +
-Szybsze słyszenie no zawsze +

W sumie bardzo ładna poprawka dou jeśli chodzi o opisy faz brał bym.
Inne od siebie


Czemu coś takiego ma tylko uchiha.
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
Obrazek[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
Awatar użytkownika
Asaka
Postać porzucona
Posty: 1496
Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
Wiek postaci: 27
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
Aktualna postać: Airan

Re: Ramaru

Post autor: Asaka »

Dobra, każdy wie, że Ranmaru w obecnej formie jest strasznie słabe, propsy za próbę :D

Z tą prekognicją pomysł jest ciekawy. Przewidywanie na jeden atak w przód brzmi dość rozsądnie i ja nawet byłabym za. Alternatywę, która przyszła mi do głowy, podał też Inoshi – żeby jeszcze zwiększyć pasywną percepcję przy aktywnym Tsujiteganie. Coś tutaj trzeba zrobić, żeby to miało ręce i nogi. Jedno z dwóch (:

Czytanie myśli – dosłownemu rozumieniu jestem na nie. Żadnego faktycznego czytania myśli. Ale pomysł, który zaproponowała Koala, żeby odczytywać „intencje” czy emocje – jak najbardziej, fajny smaczek.

Tak jak Numa, uważam, że gnjutsu jak najbardziej na tak, ale rzucane, gdy ktoś spojrzy w oczy, wiadomczi, nie, że Ranmaru kogoś widzi i nagle już jest w iluzji.

Co do reszty jestem na tak i nie mam uwag. Zgadzam się też, że przydałoby się dodać jakieś techniki, które widziane były w anime, bo to, co Ranmaru ma obecnie, w porównaniu do innych dojutsu to żart.
0 x
· ·

Obrazek
· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Ramaru

Post autor: Jawa »

Ostatnio już zacząłem za kulisami zastanawiać się nad lekką poprawą Ranmaru, więc w sumie dobrze, że pojawił się ten temat.

-> Prekognicja
Co do przewidywania - obecny system na forum nie daje przewidywania samego w sobie, a w postaci percepcji. Pozostałbym przy tym, ale zmienił nieco te zasady dla wszystkich trzech klanów z doujutsu.
Po pierwsze - dodatkowa percepcja wynikałaby wyłącznie z prekognicji, a co za tym idzie bonus wyleciałby u Hyuugów, jako że ich doujutsu daje jedynie szerszy zakres wizji lub teleskopowe widzenie, a nie przewidywanie nadchodzących ruchów.
Po drugie - zmiany w progresji bonusu do percepcji u Ranmaru, żeby osiągały one podobny poziom do Uchiha. Pewnie gdzieś do +60/70 na ostatniej randze, a więc coś w rodzaju +10 percepcji za każdą kolejną rangę.

W ramach prekognicji Ranmaru miałem również pomysł na zniwelowanie efektu powidoku. Efekt zależny od rangi, mniej więcej na zasadzie jak przykład poniżej:
Klanowa B: różnica między szybkością oponenta a percepcją Ranmaru zmienia się z 2 na 2,5.
Klanowa A: różnica między szybkością oponenta a percepcją Ranmaru zmienia się z 2 na 3.
Klanowa S: efekt powidoku całkowicie zniesiony.

-> Czytanie myśli/stanu
Czytanie myśli niet, co najwyżej przy wyższej randze można byłoby dać odczytywanie nastawiania danej osoby na zasadzie "spokojny/zdenerwowany/przestraszony/rozzłoszczony", czy coś w tym stylu.
Chciałbym jednak pójść w innym kierunku i sprecyzować ilość zdobywanych informacji na poszczególnych rangach doujutsu. Chodzi mi o takie informacje jak obrażenia/stan zdrowia, poziom zmęczenia, zużycia chakry.
I nadać temu jakieś stopnie, żeby każda kolejna ranga dawała więcej informacji. Na przykład na randze D byłoby wiadome jedynie czy postać jest w pełni zdrowa, na skraju śmierci lub gdzieś pośrodku. Na randze B wiedziałaby nieco więcej na temat tych obrażeń, do tego czy podejmowała jakiś wysiłek fizyczny, a także miałaby uogólnioną informację na temat zużycia chakry, a na randze S pokusiłbym się nawet o podanie konkretnej wartości liczbowej na temat pokładu chakry widzianej osoby.
Nad rozpoznaniem wrodzonego (pierwszego) żywiołu danej osoby też można się zastanowić.

-> Techniki
Koalka, technika którą podałaś jest już w klanie i nazywa się Kajiwatoru no Jutsu. Jest ona opisana jako tworzenie sztucznych układów chakry a nie stricte genjutsu, ale sprowadza się do tego samego.

Jeżeli są jakieś techniki, które pojawiły się w m/a, a nie ma ich na forum to proszę o ich podanie. Rozważymy dołączenie ich do reworku klanu.

-> Zasięg
Można wyrównać zasięgi Hyuugów i Ranmaru, choć w gruncie rzeczy i te i te są cholernie duże, więc nie wiem czy to coś w praktyce zmieni, ale okej.
0 x
Awatar użytkownika
Shikarui
Postać porzucona
Posty: 2074
Rejestracja: 6 lut 2018, o 17:25
Wiek postaci: 24
Ranga: Sentoki | Lotka
Krótki wygląd: - Czarne, długie włosy; w jednym paśmie opadającym na prawą pierś ma wplecione kolorowe, drewniane koraliki
- Lewe oko w kolorze lawendy
- Na prawym oku nosi opaskę
- Średniego wzrostu
Widoczny ekwipunek: Łuk, kołczan ze strzałami, zbroja, płaszcz, torba na tyłku, kabura na prawym udzie, wakizashi przy lewym boku i za plecami na poziomie pasa, średni zwój, mały zwój przy kaburze,
GG/Discord: Angel Sanada#9776
Multikonta: Koala

Re: Ramaru

Post autor: Shikarui »

-> Prekognicja
W takim wypadku ma to sens. Wyrównanie tego w stopniu podobnym do Uchiha, na tej samej mechanice.

-> Czytanie myśli
Zgadzam się, dlatego opisałam to w taki a nie inny sposób. Jako dokładniejsze odczytywanie wszystkich bodźców wysyłanych przez ludzi, bo to również odzwierciedla się w emocjach itd. Dlatego to rozróżniłam i w swojej propozycji zmian słowem nie napisałam o "czytaniu myśli". To z rangami brzmi jak bardzo ciekawy pomysł.

-> Genjutsu
Jest i widnieje jako zupełnie inna technika. Rozumiem jednak, że nie chcecie z tego dojutsu robić dojutsu opartego na genjutsu, choć wydaje mi się to całkowicie naturalne. Posunęłabym ten klan w stronę, w którym jest w stanie zmylić sharingana dzięki swojej zdolności tworzenia sztucznego obiegu chakry, swoim genjutsu. Wydaje mi się to całkowicie naturalne.
0 x
Obrazek

Fine.
Let me be Your villain.
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Ramaru

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Osobiście uważam, że te X kilometrów na najwyższych rangach jest bardziej kłopotliwe niż pomocne dla wszystkich. Bo takiemu graczowi na misji sztucznie ogranicza się dziedzinę by nie wiedział wszystkiego, lub nie widzi czegoś bo ktoś jeszcze tego nie obmyślał. Przykład Numa na misji, można to też zwalać na gm'a no ale... Ostatecznie i tak nawet na eventach nie są w stanie wykorzystać tego zasięgu. I to nie tak, że to ich znerfi tylko pokaże rzeczywisty jaki jest, taki by każdy mógł go zawsze respektować.
Nie rozumiem, mógłbyś to wyjaśnić jakoś bardziej Ocirku?
W sumie to za.
0 x
Awatar użytkownika
Numa
Martwa postać
Posty: 618
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
Wiek postaci: 16
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem.
Multikonta: Ni ma

Re: Ramaru

Post autor: Numa »

@ Ocir,
Prekognicja w ramach redukowania powidoku, wygląda ciekawie jednak dostrzegam pewne problemy w tworzeniu nowego elementu mechaniki. Mianowicie wystaje on poza zakres statystyk. Efekt jest taki że, załóżmy Ranmaru ma dziedzinę na S.
Pojawia się jednak pewien problem nie posiada on może rozmazów, jednak nadal musi wbijać pe do np celowania technikami podczas walki. Po prostu percepcja dopowiada za ten element, również czas reakcji jest zależny od percepcji. Sprawia to że bon sam w sobie wydaje się mocny ale jest bardzo zwodniczy. Ponieważ i tak wartość statystyki Pe jest bardzo istotna.
Nie napiszę wyliczeń ale po prostu robi się to nieco bugowe, bo Niby nic ci się nie laguje ale samej pe możesz mieć naprawdę mało, jak wówczas oceni ci celność mg ? Tu problem bo w jedną stronę nie dobrze w drugą też.

Podsumowując w mojej opinii zaczął bym to od niższej rangi ale za to wykluczył to całkowite niewystępowanie powidoku na S.

A gdy zacznie się od początku to może wrażenie pustej dziedziny będzie mniejsze, bo zawsze gracz pomyśli o no to widziałem może przez to.

Albo też po prostu więcej percepcji choć fakt że trzeba balansować z szybkością aby nie przepadała jest upierdliwy.

@ Inoshi,
Myślałem trochę nad tym. Ale w sumie sensory też mają takie despotyczne zasięgi, sam w sobie zasięg jest nawet sensowny, zobacz jak daleko widzisz normalnie oczami. No właśnie teoretycznie na księżyc... A tak realnie da się pewnie dostrzec człowieka z 4-5 km. Co prawda nie poznamy go ale zobaczymy. Przez to zabawnie by było gdyby Sharingan widział dalej na polanie od np Ranamru czy Hyuga.
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
Obrazek[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Ramaru

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Teraz jak masz 100 percepcji, a ktos 200 szybkości to ci się rozmywa i nic nie widzisz i ogólnie teleportacja i powidok. A z ranmaru na klanowej A wystarczyłoby ci mieć więcej niż 70 percepy by ktoś mający 210 szybkości ci się nie rozmywał i nie znikał. A na Sce w ogole nie byłoby tego afektu. Rozumiesz?
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Ramaru

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Dzięki. Wyjaśniłeś.
Tylko bezklan sensor, numa.
0 x
Awatar użytkownika
Asaka
Postać porzucona
Posty: 1496
Rejestracja: 18 maja 2018, o 13:08
Wiek postaci: 27
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
Widoczny ekwipunek: Kabury na broń na udach; duża torba na pośladkach; bransoletka na prawym nadgarstku; obrączka na palcu; wielki wachlarz na plecach
Aktualna postać: Airan

Re: Ramaru

Post autor: Asaka »

To, co zaproponował Ocirek brzmi naprawdę sensownie i w sumie to w większości się pokrywa z tym, co tu już wymyślono. Czyli, że idzie to w dobrą stronę i mi osobiście się takie rozwiązanie podoba (: kwestia z powidokiem też mega fajna. Co do zasięgów, to jeśli niewiele to zmieni, to co za problem wyrównać? Będzie się przynajmniej wszystko zgadzało - można dać ewentualnie troszeczkę mniejsze za to, że mogą punktowo słyszeć.

Jednak nadal jestem za tym, żeby dać Ranmaru możliwość rzucania genjutsu. Tak było to przedstawione w anime, więc dlaczego tego nie kontynuować?
0 x
· ·

Obrazek
· · ·
seasons don't fear the reaper
nor do the wind, the sun or the rain
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Ramaru

Post autor: Support nr 6 »

Bo genjutsu jest zbyt kłopotliwą dziedziną, by wplątywać ją w kolejny klan. Tak według mnie.

Dzieciak z fillera pokazał tylko jedną technikę iluzji, którą oszukał byakugana. My przedstawiliśmy ją jako ninjutsu, umiejętność bez mieszania w to iluzji, a działa tak samo. Nie ma innych propozycji genjutsu pochodzących z "kanonu", a ogłsozenie wprost "Ranmaru to miszcze genjutsu" rzuci nam w WT mnóstwo rzeczy strasznych i groteskowych, które będąc czasem raczyskami trzeba będzie przepuszczać "bo Ranmaru". Jestem przeciwny.

Reszta jest OK, razem ze zmianami dla Hyuuga.
0 x
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ramaru

Post autor: Jun'ichi »

Błąd.

Lee vs Gaara
Neji jako jedyny jest w stanie obserwować i śledzić ruchy Lee na bramach

Neji vs Kidoumaru
Neji jest w stanie obserwować i śledzić poruszające się z niezwykłą prędkością kunai rzucane z wielu stron. Później robi to samo z jeszcze większą ilością spadających pająków. Samo widzenie wokół głowy nie pozwoliłoby określić w których kilkunastu miejscach niemal jednocześnie zrobić unik lub uderzyć by nie zostać trafionym - to jest właśnie bonusowa percepcja Byakugana.

Naruto vs Juubi
Kiedy w Narutka leci drewniany konar, Neji widzi go, ocenia tor lotu i jest w stanie wyliczyć, że nie zdąży zrobić żadnej ze swoich technik, a jedynie zasłonić Naruto i Hinatę własnym ciałem. Na tym polega percepcja u Hyugów - zdolność oceny na podstawie tego co się widzi, gdzie coś wyląduje, za ile czasu. To pozwala dopasować własne działania do sytuacji.

Moim zdaniem rozpatrujecie tu percepcję tylko jako zdolność widzenia zagrożenia chociaż przez chwilę. Ranmaru dostaje bonus percepcji chociaż tłumaczycie ją jako prekognicję, a Hyuga zabieracie zupełnie bezpodstawnie. Aktywny Byakugan dawał nie tylko wizję wokół głowy ale też zwiększał możliwości reagowania na zagrożenia.
Jak dla mnie bezpodstawne udupianie klanu byle zboostować inny, który nawet nie został jakoś sensownie wytłumaczony w anime.
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Zan

Re: Ramaru

Post autor: Zan »

Bardzo mnie cieszy porządny pomysł na przywrócenie tego klanu do łask :)
1. Prokognicję propsuję. Wiki mówi nam, że Tsuji jest dokładniejszy od Byaka. Po przeczytaniu tematu proponuję zostawić percepcję u Hyuuga i po prostu dać większą dla Ranmaru. Dla mnie mechanicznie tak wygląda najlepiej.
2. Punkt z czytaniem myśli i generalnie stanu postaci jest boski i jak będzie ładnie opracowany, to Ranmaru bardzo ładnie trafi w niszę.
3. Genjutsu? Nie wiem. Pojęcia nie mam jakie techniki, które mogłbyby być akceptowalne u nas, mieli Ranmaru, ale już nawet z podrasowanym oczkiem będą OK. Póki co trzymam się tego co napisał Rui i sądzę, że może mieć rację, ale gdyby nagle Ranmaru dostało wielki zestaw technik, to trzeba sceptyczniej podejść do dużych cyferek w samym oku. Jednak nawet i bez technik można z nich zrobić fajny klan, co wnioskuję po propozycji Ocira. Coś jak jashiniści, którzy nie mają technik, ale rozwijanie klanówki i tak daje korzyści. :)
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Ramaru

Post autor: Support nr 6 »

Jako że temat tego klanu jest burzliwie omawiany na zapleczu i zmiany częściowo omówione tutaj powinny pojawić się w nowej odsłonie Czerwonookich, przerzucam "do wprowadzenia".
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości