Seinaru
Moderator: Souei
- Seinaru
- Martwa postać
- Posty: 2526
- Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
- Widoczny ekwipunek: Nagrobek
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=3828
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
Re: Seinaru
To ja napiszę coś od siebie:
1. Przyciąganie broni powinno wymagać użycia chakry, gdyż w tym świecie wszystkie magiczne sztuczki dzieją się przy jej udziale.
2. Zastanawia mnie system zapamiętywania właściciela. W jaki sposób ona to robi? Jeżeli byłaby to siła chakry bądź cokolwiek innego to byłby w stanie ją wchłonąć i przez to zapamiętać "kod" chakry, przy sile jest to trudniejsze.
3. Skoro historia przedmiotu opowiada o poprzednich właścicielach, gdzie pierwszy był dużym osiłkiem a pozostali go pokonali, wymagało by to ustanowienia jakiegoś progu wejściowego dla gracza. Jak dla mnie powinno to być ponadprzeciętna siła jak nie więcej.
4. Wytrzymałość równa sile właściciela też jest dziwna, nie widzę tego w jaki sposób materiał miałby się dostosowywać do swojego właściciela bez żadnej ingerencji. Mógłby się utwardzać dzięki jego silniejszej chakrze, jednak tak jak poprzednio, chcesz uzależnić przedmiot od siły a nie od siły chakry właściciela.
5. Myślę, że jest to przedmiot na przynajmniej wyprawę A.
6. Przywoływanie z terenu prowincji, trochę zbyt wiele. Jak dla mnie maks do 100m, chociaż nie wiem czy nie powinno być mniej.
7. Pod jaki styl walka tym miała by podlegać?
1. Przyciąganie broni powinno wymagać użycia chakry, gdyż w tym świecie wszystkie magiczne sztuczki dzieją się przy jej udziale.
2. Zastanawia mnie system zapamiętywania właściciela. W jaki sposób ona to robi? Jeżeli byłaby to siła chakry bądź cokolwiek innego to byłby w stanie ją wchłonąć i przez to zapamiętać "kod" chakry, przy sile jest to trudniejsze.
3. Skoro historia przedmiotu opowiada o poprzednich właścicielach, gdzie pierwszy był dużym osiłkiem a pozostali go pokonali, wymagało by to ustanowienia jakiegoś progu wejściowego dla gracza. Jak dla mnie powinno to być ponadprzeciętna siła jak nie więcej.
4. Wytrzymałość równa sile właściciela też jest dziwna, nie widzę tego w jaki sposób materiał miałby się dostosowywać do swojego właściciela bez żadnej ingerencji. Mógłby się utwardzać dzięki jego silniejszej chakrze, jednak tak jak poprzednio, chcesz uzależnić przedmiot od siły a nie od siły chakry właściciela.
5. Myślę, że jest to przedmiot na przynajmniej wyprawę A.
6. Przywoływanie z terenu prowincji, trochę zbyt wiele. Jak dla mnie maks do 100m, chociaż nie wiem czy nie powinno być mniej.
7. Pod jaki styl walka tym miała by podlegać?
0 x
- Seinaru
- Martwa postać
- Posty: 2526
- Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
- Widoczny ekwipunek: Nagrobek
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=3828
Re: Seinaru
1. Wywal ten dopisek o wytrzymałości równej wytrzymałości właściciela. Niech będzie tak jak przy Kusanagi czy tym wachlarzu madary. Z tego co pamiętam z mangi to obu tych przedmiotów nie da się zniszczyć.
2. Koszt d to na pewno zbyt mało. wg mnie powinno to być coś w okolicach 1/2B.
3. Dodaj w opisie, że do walki wymagane są obie dłonie, wtedy na spokojnie zrozumiem użycie stylu do broni drzewcowej.
4. Co do pamięci chodziło mi właśnie o to w jaki sposób broń wie jaki ma teraz limit, jak silny musi być kolejny właściciel?
5. Wg mnie powinien być jakiś wstępny próg siły, myślę, że 160 jako ponadprzeciętny shinobi jest dobrą wartością.
2. Koszt d to na pewno zbyt mało. wg mnie powinno to być coś w okolicach 1/2B.
3. Dodaj w opisie, że do walki wymagane są obie dłonie, wtedy na spokojnie zrozumiem użycie stylu do broni drzewcowej.
4. Co do pamięci chodziło mi właśnie o to w jaki sposób broń wie jaki ma teraz limit, jak silny musi być kolejny właściciel?
5. Wg mnie powinien być jakiś wstępny próg siły, myślę, że 160 jako ponadprzeciętny shinobi jest dobrą wartością.
0 x
- Yami
- Posty: 2963
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 25
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
- Seinaru
- Martwa postać
- Posty: 2526
- Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
- Widoczny ekwipunek: Nagrobek
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=3828
- Seinaru
- Martwa postać
- Posty: 2526
- Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
- Wiek postaci: 29
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
- Widoczny ekwipunek: Nagrobek
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=3828
Re: Seinaru
Dalej optuję za ustawieniem jakiegoś minimalnego progu dla tej broni, poza tym reszta mi pasuje.
0 x
- Yami
- Posty: 2963
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 25
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości