Bramy 1-5

Rzeczy z bety udostępnione do wglądu użytkowników. Wszelkie pytania można zadawać na PW.
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Bramy 1-5

Post autor: Brook »

Przenoszę to z pomysłów, bo chciałem tu mieć tylko bramy 1-5. Idea jest taka:
- tabelki jak poniżej;
- zakres PA to od 30 do 150, czyli przeskok co 30PA między bramami;
- bramy zajmują slot wspomagacza już od pierwszej;
- zaproponowane wartości bonusów do stat to moja propozycja sprzed roku. nie pytajcie dlaczego tak, bo już nie pamiętam. czekam na komentarze co z tym zrobić. Nie wiem czy rozbijać to na 4 staty fizyczne, czy zostawić 3 tak jak teraz siłą speed i wytka ale na każdym poziomie rozłożyć je po równo? 10-10-10, 20-20-20 itd. Kusi mnie to bo lubię równe ładne liczby;
- techniki zostają jak są, mają tam bonus +50% zwykłego rangowego bonusu, żeby było warto ich używać przed zwykłym taijutsu, bo techniki bram kosztują energię, czyli dodatkowy zasób, w odróżnieniu od jugo;
- odpalona piąta brama plus użyta technika S da nam na czas uderzenia łącznie +225PA (150PA z bramy i +75 z techniki). To jest zamierzone;
- do wywalenia z tabelki w mechanice klanu jest: 241+ Koszt Energii jest mniejszy o 1% za każde kolejne 40 punktów posiadanej Wytrzymałości. Do minimum 1% kosztu;
- do wywalenia jest Notka 1: Startowa wartość Energii użytkownika Bram wynosi 100%. Każde 20 punktów Wytrzymałości zapewnia mu dodatkowy 1% Energii do przeznaczenia na wykonanie technik tej dziedziny. Energia odnawia się w ilości do 10% na godzinę - zależy to od panujących warunków (np. w mrozie i zimnie będzie się odnawiać wolniej, tak samo jak będziemy siedzieć gdzieś mocno okaleczeni czekając na pomoc - zależy to od MG i powinno być przez niego każdorazowo określone). Od 6 godzin odpoczynku możliwe jest odnowienie całej Energii, jaką użytkownik może posiadać (również z uwzględnieniem panujących warunków - do decyzji MG).

Chciałbym żeby Notka 1 nie pozwalała już na zwiększenie limitu energii, tylko żeby zawsze było 100%, tak jak z chakrą natury. Do obu tych zasobów chcę dodać jeszcze taką samą wzmiankę o prędkości odnawiania zasobu, a mianowicie że odnawia się po upływie doby fabularnej, w której mieliśmy odpoczynek. To byłby jednolity limit dla większości wspomagaczy. Liczenie tego na godziny moim zdaniem się nie sprawdzi.

Dwa ostatnie myślniki powiedziałbym nie podlegają dyskusji, myślniczki wyżej jeszcze jakoś tak, najbardziej chciałbym pogadać o rozłożeniu bonusów do stat na bramach.
Nazwa
Hachimon: Kaimon
Tytuł
Brama Otwarcia
Ranga i Brama
D | Pierwsza
Koszt Energii
D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Koszt Chakry
5% za aktywację
Efekty
Dodatkowe
+30 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Otwarcie pierwszej z Bram Chakry polega generalnie pojętym zwiększeniu możliwości użytkownika. Dzieje się tak z powodu nieznacznego zdjęcia blokady w mózgu, jednego z punktów tenketsu odpowiadającego za przesył energii do mięśni, dzięki czemu otwierający Bramę staje się nie tylko twardszy i silniejszy, ale również i szybszy. Osoby wytrenowane do zdejmowania limitów potrafią sobie radzić z ich konsekwencjami, dlatego nie wpływa to na nich negatywnie w żadnym stopniu.
Nazwa
Hachimon: Kyumon
Tytuł
Brama Leczenia
Ranga i Brama
C | Druga
Koszt Energii
D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Koszt Chakry
5% za aktywację + otwarcie I Bramy
Efekty
Dodatkowe
+40 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Otwarcie Drugiej Bramy ponownie przesuwa granicę limitów zdolności fizycznych użytkownika, coraz bardziej zbliżając go do jego fizycznych możliwości. Jest on jeszcze silniejszy i szybszy a dzięki temu, że zwiększony potencjał również wpływa na to jak ciało znosi wszelkie trudy - to ponownie jest w stanie poradzić sobie z konsekwencjami limitów, nie odczuwając z powodu ich zdjęcia konsekwencji.
Nazwa
Hachimon: Seimon
Tytuł
Brama Życia
Ranga i Brama
B | Trzecia
Koszt Energii
D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Koszt Chakry
5% za aktywację + otwarcie II Bramy
Efekty
Dodatkowe
+50 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Trzecia Brama zwana Bramą Życia pozwala nam przekroczyć granicę stawianą przed nami przez nasz własny mózg i siłę woli. Tym razem wpływamy na tenketsu znajdujące się w rdzeniu kręgowym. Poprzez uwalnianie z ciała większych ilości chakry, która ponad już zniesione limity - dalej wzmacnia nasze ciało, które delikatnie zmienia barwę w stronę czerwieni. Chakra, która nas otacza skutecznie radzi sobie z redukcją efektów wzmocnionych ciosów i kopnięć wykonywanych przez nas w trakcie trwania Bramy.
Nazwa
Hachimon: Shoumon
Tytuł
Brama Bólu
Ranga i Brama
A | Czwarta
Koszt Energii
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Koszt Chakry
5% za aktywację + otwarcie III Bramy
Efekty
Dodatkowe
+60 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Brama Czwarta, zwana Bramą Bólu ponownie oddziałuje na nasz tenketsu w naszym rdzeniu kręgowym. Kolejne ograniczenia zostają zniesione, a użytkownik odczuwa nie tylko mniej bólu w związku z przekroczeniem naturalnych ludzkich limitów, ale również jego efektywność i siła w każdym fizycznym zakresie ulega zwiększeniu. Nie każdy jest w stanie przetrwać takie przeciążenie, jednak ci którzy nie są w stanie mu sprostać nie docierają do tej granicy. Otwarcie czwartej bramy pozwala zaczynać łamać ograniczenia fizycznego ciała, wchodząc na zupełnie inny poziom w którym możliwości fizyczne zaczynają być postrzegane jak coś więcej niżeli tylko determinacja. Użytkownik jest w stanie dzięki prędkości i sile swoich ruchów oraz chakrze zacząć tworzyć ogień bądź podmuchy powietrza. Zniesienie kolejnych limitów jest dużo bardziej widoczne, ponieważ coraz mocniej i szybciej płynąca w naszych żyłach krew zaczyna być widoczna poprzez zaczynające pojawiać się żyły w wielu ukrwionych punktach, a dodatkowo temperatura ciała wzrasta o kilka stopni.
Nazwa
Hachimon: Tomon
Tytuł
Brama Limitu
Ranga i Brama
S | Piąta
Koszt Energii
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Koszt Chakry
5% za aktywację + otwarcie IV Bramy
Efekty
Dodatkowe
+70 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Brama Piąta wpływa na tenketsu umiejscowione w przeponie i jest jednym z ostatnich limitów, które jest w stanie przetrwać ludzkie ciało. Szybko płynąca krew, uwalniająca się chakra i wytworzony gorąc wpływa na całe ciało - nawet na oczy w których znikają tęczówki i źrenice stając się zupełnie białe. Wszystkie zadawane ciosy zyskują niesamowite wzmocnienie zarówno pod wpływem siły jak i szybkości, których efekty pozwala przetrwać użytkownikowi dodatkowo wzmocniona wytrzymałość. Wszelkie wykonywane ciosy osiągają stopień, w którym granica pomiędzy ciosem fizycznym, a chakrą zostaje złamana, umożliwiając mu dużo więcej niż wcześniej.
0 x
Awatar użytkownika
Shindo
Postać porzucona
Posty: 418
Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty
Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami
GG/Discord: shindo1313
Multikonta: Tapion
Aktualna postać: Kaito Mizukane

Re: Bramy 1-5

Post autor: Shindo »

Osobiście jestem za rozdaniem stat po równo, ale zamiast wytrzymałości dałbym percepcję. A od wytrzymałości uzależniłbym czy można daną bramę uruchomić. Dziwne byłoby gdyby ktoś z wytką równą 100 miał przeżyć uruchomienie 5 bramy
1 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Shabondama Haruki - Misja D
  2. Zakata Hyuga - Misja D
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 1-5

Post autor: Brook »

Wymaganie wytrzymałości imo nie jest potrzebne, bo ono zawiera się w koszta energii na turę. Przy niskiej wytrzymałości twoje bramy będą trwać bardzo krótko, więc ok otworzysz ją, ale na przykład na jedną albo dwie tury. Narzucanie sztywnego ograniczenia przy każdej bramie to trochę dublowanie tego.

Co do rozłożenia statów to zastanawiam się i smuci mnie, że wypowiedziała się tylko jedna osoba, natomiast zapytałem jeszcze dzisiaj naszych pozostałych adminów, bo dla mnie percepcja zamiast wytki również tutaj pasuje, jednakże nie chciałbym, aby później szósta, siódma i ósma brama stały się przez to zbyt silne. Myślę również o rozłożeniu tego na cztery statystyki, ale wtedy nie byłyby one rozłożone po równo, bo nie dzieli się to ładnie. :D

Z drugiej strony cieszy mnie brak negatywnego odzewu na temat reszty proponowanych fixów, co może skróci nam dyskusję tylko do tych dwóch punktów powyżej.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4025
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Bramy 1-5

Post autor: Ichirou »

Można dać odrobinę percepcji. Lepiej przy jakimkolwiek booście mając pulę np. 100PA rozdać ją na 4 staty zamiast na 3, bo wtedy nieco mniejsze szanse na jakieś przeginki.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Sumi
Posty: 200
Rejestracja: 1 maja 2024, o 23:18
Wiek postaci: 18
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Krótkie czarne włosy, niska, szczupła, delikatne rysy twarzy
Widoczny ekwipunek: Torba
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Jawa

Re: Bramy 1-5

Post autor: Sumi »

Przy rozłożeniu widziałbym najchętniej 10 siły, 10 szybkości, 5 wytrzymałości i 5 percepcji w wariancie na 4 statystyki albo po 10 na każdej w wariancie siła, szybkość, wytrzymałość, jednak w wariancie siła, szybkość percepcja, wolałbym żeby tej percepcji dostawali mniej niż siły i szybkości, ponieważ wydaje mi się że mogłoby to być niejako krzywdzące dla nich, ponieważ praktycznie nie ma sytuacji żeby potrzebowało się tyle samo percepcji co pozostałych statystyk
0 x
Kolorek Sumi
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4025
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Bramy 1-5

Post autor: Ichirou »

Jak na moje, to w sumie nie trzeba dawać idealnie równego przyrostu z poziomu na poziom. Tzn. można z bramy na bramę dodawać tyle samo PA, ale mogą one być ciut inaczej rozłożone.

Poza tym percepcja jest też składową refleksu i reakcji więc jakiś bonus do niej tym bardziej ma sens.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 238
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Bramy 1-5

Post autor: Brook »

Komplet zmian: Kontrola Energii:
Wytrzymałość
Ranga Kontroli Energii
1-40
Kontrola Energii rangi D
41-80
Kontrola Energii rangi C
81-120
Kontrola Energii rangi B
121-160
Kontrola Energii rangi A
161-200
Kontrola Energii rangi S
201-240
Kontrola Energii rangi S+
241+ Koszt Energii jest mniejszy o 1% za każde kolejne 40 punktów posiadanej Wytrzymałości. Do minimum 1% kosztu.
Notka 1: Startowa wartość Energii użytkownika Bram wynosi 100%. Każde 20 punktów Wytrzymałości zapewnia mu dodatkowy 1% Energii do przeznaczenia na wykonanie technik tej dziedziny. Energia odnawia się w ilości do 10% na godzinę - zależy to od panujących warunków (np. w mrozie i zimnie będzie się odnawiać wolniej, tak samo jak będziemy siedzieć gdzieś mocno okaleczeni czekając na pomoc - zależy to od MG i powinno być przez niego każdorazowo określone). Od 6 godzin odpoczynku możliwe jest odnowienie całej Energii, jaką użytkownik może posiadać (również z uwzględnieniem panujących warunków - do decyzji MG).Aby zregenerować zasoby energii potrzebny jest długi odpoczynek, sen itp.

Nazwa
Hachimon: Kaimon
Tytuł
Brama Otwarcia
Ranga i Brama
D | Pierwsza
Koszt Energii
D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Koszt Chakry
5% za aktywację
Statystyki
Statystyki
Dodatkowe
+30 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Otwarcie pierwszej z Bram Chakry polega generalnie pojętym zwiększeniu możliwości użytkownika. Dzieje się tak z powodu nieznacznego zdjęcia blokady w mózgu, jednego z punktów tenketsu odpowiadającego za przesył energii do mięśni, dzięki czemu otwierający Bramę staje się nie tylko twardszy i silniejszy, ale również i szybszy. Osoby wytrenowane do zdejmowania limitów potrafią sobie radzić z ich konsekwencjami, dlatego nie wpływa to na nich negatywnie w żadnym stopniu.
Nazwa
Hachimon: Kyumon
Tytuł
Brama Leczenia
Ranga i Brama
C | Druga
Koszt Energii
D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Koszt Chakry
5% za aktywację + otwarcie I Bramy
Statystyki
Statystyki
Dodatkowe
+40 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Otwarcie Drugiej Bramy ponownie przesuwa granicę limitów zdolności fizycznych użytkownika, coraz bardziej zbliżając go do jego fizycznych możliwości. Jest on jeszcze silniejszy i szybszy a dzięki temu, że zwiększony potencjał również wpływa na to jak ciało znosi wszelkie trudy - to ponownie jest w stanie poradzić sobie z konsekwencjami limitów, nie odczuwając z powodu ich zdjęcia konsekwencji.
Nazwa
Hachimon: Seimon
Tytuł
Brama Życia
Ranga i Brama
B | Trzecia
Koszt Energii
D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Koszt Chakry
5% za aktywację + otwarcie II Bramy
Statystyki
Statystyki
Dodatkowe
+50 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Trzecia Brama zwana Bramą Życia pozwala nam przekroczyć granicę stawianą przed nami przez nasz własny mózg i siłę woli. Tym razem wpływamy na tenketsu znajdujące się w rdzeniu kręgowym. Poprzez uwalnianie z ciała większych ilości chakry, która ponad już zniesione limity - dalej wzmacnia nasze ciało, które delikatnie zmienia barwę w stronę czerwieni. Chakra, która nas otacza skutecznie radzi sobie z redukcją efektów wzmocnionych ciosów i kopnięć wykonywanych przez nas w trakcie trwania Bramy.
Nazwa
Hachimon: Shoumon
Tytuł
Brama Bólu
Ranga i Brama
A | Czwarta
Koszt Energii
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Koszt Chakry
5% za aktywację + otwarcie III Bramy
Statystyki
Statystyki
Dodatkowe
+60 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Brama Czwarta, zwana Bramą Bólu ponownie oddziałuje na nasz tenketsu w naszym rdzeniu kręgowym. Kolejne ograniczenia zostają zniesione, a użytkownik odczuwa nie tylko mniej bólu w związku z przekroczeniem naturalnych ludzkich limitów, ale również jego efektywność i siła w każdym fizycznym zakresie ulega zwiększeniu. Nie każdy jest w stanie przetrwać takie przeciążenie, jednak ci którzy nie są w stanie mu sprostać nie docierają do tej granicy. Otwarcie czwartej bramy pozwala zaczynać łamać ograniczenia fizycznego ciała, wchodząc na zupełnie inny poziom w którym możliwości fizyczne zaczynają być postrzegane jak coś więcej niżeli tylko determinacja. Użytkownik jest w stanie dzięki prędkości i sile swoich ruchów oraz chakrze zacząć tworzyć ogień bądź podmuchy powietrza. Zniesienie kolejnych limitów jest dużo bardziej widoczne, ponieważ coraz mocniej i szybciej płynąca w naszych żyłach krew zaczyna być widoczna poprzez zaczynające pojawiać się żyły w wielu ukrwionych punktach, a dodatkowo temperatura ciała wzrasta o kilka stopni.
Nazwa
Hachimon: Tomon
Tytuł
Brama Limitu
Ranga i Brama
S | Piąta
Koszt Energii
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Koszt Chakry
5% za aktywację + otwarcie IV Bramy
Statystyki
Statystyki
Dodatkowe
+70 Konsekwencji tylko w chwili otwarcia bramy.
Opis Brama Piąta wpływa na tenketsu umiejscowione w przeponie i jest jednym z ostatnich limitów, które jest w stanie przetrwać ludzkie ciało. Szybko płynąca krew, uwalniająca się chakra i wytworzony gorąc wpływa na całe ciało - nawet na oczy w których znikają tęczówki i źrenice stając się zupełnie białe. Wszystkie zadawane ciosy zyskują niesamowite wzmocnienie zarówno pod wpływem siły jak i szybkości, których efekty pozwala przetrwać użytkownikowi dodatkowo wzmocniona wytrzymałość. Wszelkie wykonywane ciosy osiągają stopień, w którym granica pomiędzy ciosem fizycznym, a chakrą zostaje złamana, umożliwiając mu dużo więcej niż wcześniej.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Publiczna beta”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości