Pakty

Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Pakty

Post autor: Vulpie »

PROBLEM
Paktów nie ma i tyle.

ROZWIĄZANIE
Już niedługo będą.
DODATKOWE UWAGI
Brak. Piszcie co myślicie, może coś zostanie poddane edycji, albo zmianie. Nic nie obiecujemy, ponieważ to jest kwestia techniczna wychodząca od administracji.
0 x
Kamiru

Re: Pakty

Post autor: Kamiru »

Ogólnie to to popieram bo wygląda fajnie, ale ponownie... Koszt przywołania, gdy zsumuje się go z kuczijose może być dość... Chakrożerny. Ale w sumie wszystko jest tu chakrożerne więc rozumiem ten zabieg.
0 x
Yoichi

Re: Pakty

Post autor: Yoichi »

Ładnie, ładnie, wszystko ładnie. Serio, nie mam się do czego przyczepić, jednak ja zawsze mam swoje "ale". Tym razem są to dwie jedna sprawya (jeb*em się, sorrasy):
1. Były osoby co miały dwa pakty. Np. Sasuke, który wzywał sobie Mandę i później tego ptaka wielkiego. Może umożliwić na jakiejś wysokiej randze podpisanie drugiego paktu z ograniczeniem dostępności summonów?

To tyle, ogólnie super.
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4026
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Pakty

Post autor: Ichirou »

Jest super! Jak najbardziej popieram, aż rośnie we mnie chęć zrobienia własnego paktu~
Co do powyższej sugestii Yoichiego - jestem przeciwny posiadaniu większej ilości paktów. Jeden absolutnie wystarczy. Jestem przeciwnikiem obładowywania jednej postaci wieloma bajerami.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Kamiru

Re: Pakty

Post autor: Kamiru »

Saskłacz i Naruciak to ciut złe przykłady w czymkolwiek, obecny warunki zdobycia drugiego kosztem utraty pierwszego są ok.
0 x
Teien

Re: Pakty

Post autor: Teien »

W sumie to popatrzyłem sobie na wzór od razu. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to wygląd... Czemu? No bo tak, powiedzcie mi jak może wyglądać summon rangi D? Jak te małe dwie żabki co były w Naruciaku? Czy może być to jednak ptak, pozwalający unieść dwie osoby/jedną i szybować sobie po niebie. Nie ma sztywnego wyglądu jako tako, no ale...

Sprawa odnośnie szybkości czy percepcji? Summon rangi B/A/S o wielkości budynku raczej nie będzie poruszał się z prędkością światła, jeśli damy 400 pkt w szybkość? Albo zależności gatunkowe. Sokoły czy inne jakieś tam ptaki drapieżne, mające po prostu epicki wzrok, jak to się ma do percepcji? Mogę dać 1 pkt i będzie widział spokojnie wszystko z poziomu chmur?

Ten wzór jest sztywny i nie sztywny. Wyżej przykłady, a także Kontrola Chakry, ja bym chciał mieć np coś jak te dwie żabki pomagające przy Sage Mode. One miały Kontrolę chakry dobrą, jednak nie ruszały się jakoś zbytnio epicko czy nie miały potężnej ręki. Miały KC na poziomie S, a były tak na rangę A. Osobiście gdybym chciał może kiedyś robić pakt, dawałbym w KC, a nie w staty, tzn... Wolałbym. Gdyż chciałbym zrobić summony specjalizujące się w Genjutsu przykładowo.

Co z technikami? Przykładowo zrobię sobie pakt z ptakami, mam dwie techniki rangi D na summonie D. Mogę mieć technikę z natury chakry Katon i Fuuton?



____

Co do paktu Siusiaka, on miał bodajże chowańca, a przynajmniej tak mi się wydaje, gdyż paktu nie porzucił Danzo coś tam o tym wspominał. Ale nie jestem pewien.
0 x
Soh

Re: Pakty

Post autor: Soh »

Lepsza kontrola chakry nie powinna wpływać na przywoływane zwierzę. Już od podpisania paktu dałbym możliwość przywołania zwierzaka każdej rangi, ale po prostu na zbyt niskim poziomie kc nie powinno się dać (bo za drogie) albo zżerać prawie całą chakre.

Kuchiyose to technika przywołania, nie powinna mieć więc kosztów za użycie + zwierzaka, tylko ogólny koszt zależny od kc i rangi zwierzaka. I tyle wtedy powinna kosztować technika, a nie sumowanie jakieś niepotrzebne. :-P

Trzeba rozbudować zwierzaki.
Dać X pkt atrybutów jak teraz na rozdanie w atrybuty, usunąłbym w sumie wymóg, że musi X wsadzić w każdy atrybut.
+ we wzorze chyba nie ma wszystkich atrybutów wypisanych, a gdyby zwierzak miał być pod iluzje? Jest od tego atrybut, a tu go nie ma. :-P
Oraz dać X PH na rozdanie w dziedziny i kc, dzięki czemu unikniemy sytuacji, w której summon będzie miał wszystkie techniki z innych dziedzin. Trochę to je ograniczy, ale tak trzeba czasem.
0 x
Kaien

Re: Pakty

Post autor: Kaien »

Po uwzględnieniu uwag Soha, po wprowadzeniu tych zaproponowanych zmian bylbym ZA rękami i nogami.
0 x
Kamiru

Re: Pakty

Post autor: Kamiru »

Za uwagami Soha w sumie ~
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Pakty

Post autor: Vulpie »

Odnośnie wszystkich uwag:
  • Chakrożerność - cóż, w A&M niezbyt często przyzywano pakty. Staramy się utrzymać realia, a nie sprowadzać każdą walkę do pomocy w postaci summonów. Fakt, mają one pomagać, no ale bez przesady, nie mogą też wygrywać walki. A koszty chakry tutaj powinny odstraszać.
  • Posiadanie dwóch paktów/chowańców - wydaje mi się, że wytłumaczenie Yoshiego jest odpowiednie. Natomiast odnośnie posiadania drugiego chowańca, to poruszę ten temat wśród administracji w przyszłości, kiedy podam im propozycje nowych umiejętności nabytych. Coś takiego mogłoby przejść, ale nic nie obiecuję. Więc na razie raczej nie nastawiajcie się na takie cuda.
  • Wielkość summona a ranga - nie ma tutaj konkretnych ram ograniczających. Jednak logiczną rzeczą jest to, że tak podstawowe przywołańce raczej nie będą miały ani powerupów, ani specjalnych zdolności wspomagających. Jeżeli takie problemy będą się pojawiać, to pojawi się również odpowiednia notka w regulaminie paktów. Obecnie zostawiamy to ludziom od chowańców.
  • Statystyki fizyczne summonów - Yoshi, twoje argumenty są całkowicie racjonalne, aczkolwiek uspokajam ciebie. Atrybuty przywołańców są głównie przydatne podczas walk między nimi samymi. Wiadomo, jeżeli tworzymy zwierzę podobnej wielkości co człowiek, można tutaj mówić o jako takim porównaniu. Natomiast jeżeli chodzi o różne wielkości [150 szybkości w przypadku summona wielkości człowieka a tego o wzroście bloku] to takie problemy powinien rozwiązywać MG. Bawimy się w cyferki, jasne, ale też większość takich rzeczy może rozwiązać Mistrz Gry.
  • Kontrola chakry a poziom summona - Yoshi, ten punkt został wprowadzony po to, aby ułatwić powstawanie summonów. Bo gdybyśmy dali bazę PH, trzeba by było naliczać wszystko i męczyć się z tym... Obecnie jest tak, jednakże jeżeli większość graczy opowie się za bazą PH, to zobaczymy.
  • Dostępność żywiołów dla summonów - zależy od opisu, szczerze mówiąc. Nikt nie zabroni ci stworzyć przyzwańca na randze D z pięcioma naturami chakry. Pytanie tylko czy ci przejdzie.
  • Przywoływanie a kontrola chakry - cóż, podczas rozmów z administracją ustaliliśmy taką, a nie inną wersję, żeby skutecznie ograniczyć "walki paktów". Bo inaczej zwyczajny Genin zacznie posługiwać się stworami z rang A-S. No a ten, taki wydatek chakry raczej nie jest dla niego realny. Niemniej jednak, zastanowię się w tej kwestii i dam odpowiedź jeszcze później.
  • Koszt kuchiyose - nie do końca to uznaję. Powinno się płacić i za technikę, i za summona. Jeżeli natomiast to zmienimy, to liczcie się z tym, że summony pójdą w górę :p
  • Wymóg atrybutów - niestety, tego nie zmienimy. W innym przypadku pojawią się pakty, gdzie summon rangi S ma 1 wytrzymałości, czy innej statystyki, jedynie po to, aby stworzyć/wykorzystać jakąś dziurę mechaniczną [przy dużej ilości technik nie jest to problemem].
  • Rozwijanie dziedzin przez summony - zastanowię się, mówię to szczerze. Podrzucę pomysł niedługo. Może jeszcze dziś.
Dzięki za wyrażenie uwag. Na razie nie radzę tworzyć paktów wszystkim cholerykom, bo jak widzicie, może się jeszcze zmienić.
Aha, jak napisałem wyżej, zastanawiam się po prostu czy nie dać określonej bazy PH na summona konkretnej rangi. Miałoby to swoje ograniczenia [np. przynajmniej X PH musi iść w dziedziny, a Y w staty]. Próg minimalny statystyk zostanie na pewno, nie wiem tylko czy w takiej formie.

Śledźcie temat, coś się pojawi niedługo. :)
0 x
Kaien

Re: Pakty

Post autor: Kaien »

Trza to wprowadzić i tyle. Ankieta czy coś... bo bez tego 8 paktów stoi i kij można z nich stworzyć.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Pakty

Post autor: Vulpie »

Baza PH:
  • Summon D - 900 PH
  • Summon C - 2000 PH
  • Summon B - 3500 PH
  • Summon A - 5000 PH
  • Summon S - 6500 PH

Uwagi odnośnie rozdawania PH:
  • PH rozdajemy jak w przypadku gracza.
  • Przynajmniej 1/4 bazy powinna być rozdana w dziedziny.
  • Summon może mieć 4 dziedziny bez "kary" w postaci wyższych kosztów PH.
  • Statystyki Summonów odpowiedniej rangi muszą spełniać minimalne wymogi, tj. być równe wartości: Ranga Summona [cyferka] × 25.
  • Kontola chakry rozwijana jest za PH.
///nowe propo, czekam na ocenę/uwagi, 72h i wprowadzam
0 x
Kamiru

Re: Pakty

Post autor: Kamiru »

Ja i tak bym zostawił statystki w rękach graczy, oceniający pakt korygowali by co najdziwniejsze rozdania PH w atrybuty i tyle. Znaczy, nie każdy przecież potrzebuje summona mającego "minimalną" psychikę skoro nie używa genjutsu. ~
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Pakty

Post autor: Vulpie »

Wtedy drastycznie zmniejszamy bazę ph do rozdania, bo zaczną się meta op pakty ^^
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 4026
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Pakty

Post autor: Ichirou »

Nie ma przecież tragedii, większość punktów i tak jest do swobodnego rozdania.
Jest dobrze.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości