Zmiany w systemie rozgrywki

Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#192
  • Mała zmiana - dodano taką średnią torbę pomiędzy torbą a plecakiem, o.
Tutaj jest Duża torba (sam wymyśliłem tą nazwę): Klikku!
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#193
  • Dodano kolejną brakującą kanoniczną technikę: Senju Sōbu (Ród Ayatsuri ranga B)
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#194
  • Zmiany sypią się ostatnio jak z rękawa. Dodano istotny (a dla niektórych bardzo istotny ;)) akapit o przekazywaniu chakry drugiej osobie. Dodatkowo sprecyzowano konsekwencje zdrowotne, jakie nasza postać może ponieść z wyniku wypstrykania się z chakry. Dotąd nie było to nigdzie jasno napisane, ale z braku chakry można umrzeć!
Prawie na samym dole
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#195
  • Dodano kolejną nową technikę ogólnodostępną (no dobra, tylko dla suitonowców :<): Suiton: Suiryuuben ranga A
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#196
Chyba musimy zapoczątkować jakąś serię "zmiana na dziś" czy coś, bo prawdopodobnie przyjmiemy z Ocirem technikę baby steps żeby cieszyć Wasze serca widocznymi częstymi drobnymi poprawkami i usprawnieniami.
A więc ZMIANA NA DZIŚ!:
  • Zmieniono objętość sklepowej zbroi na 400. Dotychczasowa była zbyt mała i powodowała spory dysonans przy porównaniu jej do pojemności zwykłego plecaka. Dodatkowo objętość wszystkich przedmiotów zbrojopodobnych graczy z kuźni zmieniłem własnoręcznie. Ofiary otrzymały notki, a jeśli ktoś takowego info nie otrzymał, a uważa że też kwalifikuje się do zmiany, proszę o kontakt. Takie działanie miało na celu zaoszczędzenie klikania i papierologii jeśli chodzi o tworzenie nowych tematów, ponowne zbierania akceptów i potem znowu przenoszenie w celu zmiany jednej cyferki.
  • Do sklepu dodano mapę prowincji. Znajduje się ona w dziale dodatków. Jeśli komuś to posłuży, proszę bardzo.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#197
ZMIANA NA DZIŚ!:
  • Tu tuturutu tu tuuuu! Nastąpił długo wyczekiwany rework, który na pewno umili życie wielu graczom i sprawi, że rozgrywka będzie przyjemniejsza i sprawi Wam wiele frajdy. Chodzi o technikę której chyba nikt nie posiada: Gentoshin no jutsu (ninjutsu hologramu do komunikacji, ranga A). Give it some love!
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#198
Niewielka zmiana w misjach:
  • Od teraz eventy i wyprawy WLICZAJĄ się w limit misji które misjodawca może jednocześnie prowadzić.
Misje
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#199
ZMIANA NA DZIŚ!:
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Support nr 6 »

#200
ZMIANA NA DZIŚ!:
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#201
ZMIANA NA DZIŚ!:
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#202
ZMIANA NA DZIŚ!:
  • Dobiegła końca telenowela związana z reworkiem Suyaki no jutsu. Z aktualną wersją techniki można zapoznać się w spisie jutsu katonu rangi A.
  • Zmieniono zasady związane z przejmowaniem misji przez nowych MG i wynagrodzeniem dla prowadzących z tym związanych. Informacje na ten temat znajdują się w wątku informacyjnym o misjach.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#203
ZMIANA NA DZIŚ!:
  • Spisano niepisane zasady dotyczące używania kilku technik jednocześnie. Jasno zostało powiedziane, czego można używać w danej chwili, a czego nie i mamy nadzieje że trochę to rozwieje mętlik w niektórych głowach.

    http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=2 ... p=254#p254 (na samym dole)
  • Dokonano dwóch ważnych zmian w Henge no jutsu. Od teraz jest to technika podtrzymywana z koniecznością płacenia 1/2 kosztu na turę, a także każda próba użycia chakry przerywa je natychmiastowo. Oczywiście ma to związek z ostatnimi kontrowersjami chatowymi, ale wiedzcie, że administracja słucha głosów swoich użytkownikó lel.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#204
ZMIANA NA DZIŚ!:
  • Zmienione zostały zasady otwierania i opanowywania KKG klanu Terumi. Od teraz klanowicz może rozwinąć zarówno Youton jak i Futton do rangi S, pod warunkiem wcześniejszego opanowania żywiołów składowych.
  • Sprecyzowano sposoby zdobywania (kupna) i własnoręcznego wytwarzania pigułek żywnościowych klanu Akimichi.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#205
ZMIANA NA DZIŚ!:
  • Dodano technikę Suitonu rangi C Mizuame Haji, opracowaną przez naszych kochanych modów WT.
  • Do klanu Nara dodano ekskluzywną notkę przenoszącą chakrę, pozwalającą korzystać z techniki Kagemane Shuriken no Jutsu.
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#206
ZMIANA NA DZIŚ!:
  • Wojny jako jeden event? Już nie. Dodano całkowicie nową mechanikę na forum - Wojnę. Jest to czas na fabule, kiedy Rody wpadają w konflikt. Gracze mogą się do niego włączyć i ostatecznie przechylić szalę zwycięstwa na daną stronę. Jak dokładnie? Szczegóły w temacie poniżej.
Wojna
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia i Kontakt z Administracją”

Użytkownicy przeglądający to forum: Ren i 4 gości