#2 - awanse postaci

Ryu

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Ryu »

0 x
Ryu

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Ryu »

Soh ale z drugiej strony przełoży się to na większą odwagę i otwartość w działaniu, dlatego ja jestem za 80% bo w przypadku ewentualnej śmierci nie będzie to tak bolesne jak utrata 60%. A postać swoją i tak każdy ceni bo PH to akurat najmniejszy problem - śmierć postaci jest bolesna głównie dlatego że traci się całą dotychczasową fabułę, a nie dlatego, że traci się PH także ja nawet jakbym po śmierci odzyskiwał 100% PH i tak pilnowałbym się tak samo by moja postać nie zginęła.
0 x
Kamiru

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Kamiru »

Pasują mi obie rozpiski Defa ~
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Reika »

Jak dla mnie progi PH są nie potrzebne, bo wychodzi na to że kopiujemy DS'a, gdzie się otrzymuje awans po przekroczeniu określonego progu PA. Wystarczy tylko zmienić nieco wymogi, tak jak proponowałam i wszystko byłoby w porządku, a nie jakieś wielkie zmienianie systemu. Takie progi PH jeszcze bardziej zachęcą ludzi do farmienia punktów, aby jak najszybciej zdobyć wyższy poziom.
0 x
Teien

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Teien »

Hah, sam miałem się pytać dziś o te śmierci xD
Jestem za 80%! Toż to raczej doprowadzi do tego, że będzie mniej jakiś skarg/odwołań w walkach bo, aż tak dużo się nie straci. Może na forum nie będzie sielanki Simsowej i wreszcie zacznie się to co w świecie Naruto było na co dzień czyli śmierć.
0 x
Soh

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Soh »

Reika, serio? Wielkie zmiany systemu? To jest tylko przeliczenie wydanego na PH + dzięki temu system nie będzie wymuszał konkretnego rozwoju postaci. Farmienie? To teraz jest potrzebne, by wszystko odpowiednio rozłożyć. Nie wiem co jest dziwnego w tym, że doświadczenie=ranga, a nie konkretny rozwój=ranga. To prosta zmiana i to wcale nie będzie wielką zmianą systemu.
0 x
Inu

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Inu »

Reika ale tutaj ranga nie daje jakiś specjalnych możliwości. Ot tylko ranga :)
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1028
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Nikusui »

Dokładnie, ranga jest tu jedynie umowna, żeby wiedzieć mniej więcej jaki poziom ma postać. W tych czasach rang nie było, więc to jest tylko informacja dla nas, bo żadna postać nie powie tutaj, że ma chuunina czy jounina.

Tak jak pisał Shigciu, ja jestem za taką rozpiską.
0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Defrevin »

Nie no :P funkcjonują te rangi już, są w użyciu władz.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1028
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Nikusui »

A nie powinny, właśnie. :D
0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Rokuramen Sennin »

Nie wiem, jak dla mnie stary system z ewentualnym rozbiciem na "dziedziny" ALBO "staty" do awansu byłby wystarczający, ale skoro sporo osób jest za czymś takim, a wytłumaczone jest też dobrze, no to okej, może być. Tym bardziej, że to tylko ranga, nie wpływa za bardzo na rozwój.
Jeżeli nikt nie ma jakichś wielkich zastrzeżeń, to niech będzie akcept.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Soh

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Soh »

Tak naprawdę to ja bym wyrzucił rangi i zrobił tylko literkowy poziom postaci E-S, a to tylko dlatego, by punktacja za walki etc nie stanowiła problemu, no i żeby jako tako była jasna siła postaci. Tylko wątpię, by to przeszło, więc niech będą te wartości zaproponowane przez Shigeru.

@Natsu, to jest podobne do tego co jest już obecnie, tylko nie wymusza kierunku rozwoju postaci. :-P
Chyba można powoli wprowadzać.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Support nr 6 »

A no, literkowy system też by mi tu bardziej pasował. <3
Cza wprowadzić, skoro tak. 24h na ewentualne uwagi, chociaż już chyba nie ma żadnych i Czerwoni do boju. ;)
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Defrevin »

Tak się jeszcze zastanowiłem... I właściwie po rozmowach z niektórymi..

Obecny system jest na prawdę niezły, można by go lekko jedynie zmodyfikować. Bo jeśli to wprowadzimy, każdy będzie musiał liczyć te PH, a wiadomo, że z awansami będzie różnie (system nie jest jednorodny) i różne będą te przeliczniki PH (inne dla dziedzin, inne dla atrybutów z tych ich mnożnikami (a jeśli w przyszłości zmienimy przeliczniki PH to znów by trzeba było modyfikować progi awansowania).

Dlatego też moze do awansów podejdźmy w ten sposób, że trzeba osiągnąć: pewną sumę atrybutów LUB otworzyć dziedzinę na określony poziom. Z rozmysłem umiesciłem tutaj wyraz LUB, aby nie ograniczać ani jednej grupy do konieczności pakowania dziedziny, ani drugiej do ładowania punktów historii w atrybuty. A wydaje mi się, że w ten sposób łatwiej będzie wszystko kontrolować i nie będzie konieczności sprawdzania, czy gracze dobrze liczają punkty historii, które będą szły w tysiące...
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: #2 - awanse postaci

Post autor: Reika »

No i właśnie o tym cały czas trąbiłam :< jak najbardziej za!
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości