#2 - awanse postaci
Re: #2 - awanse postaci
Mogłem się ciut machnąć, ale na start wyszło 2047 + obecnie 160PH zebranyc (i 3PH odjęte za jedną prośbę na początku gry) czyli teraz postać ma jakieś 2200PH.
0 x
Re: #2 - awanse postaci
Przy tym systemie na pewno będą różnice. A już na pewno względem samurajów, którzy mają tanie koszty atrybutów (ninja nie - przelicznik atrybutów x4, x6 PH). Aby awansować, będziemy musieli bazować na wysokich pułapach. Proszę się więc dobrze zastanowić, czy przechodzimy na to. Bo nikt nie oponował, a jestem pewny, że nie wszyscy policzyli...
v@Asagi
No i właśnie dla mnie nie jest to rozwiązanie idealne.
v@Asagi
No i właśnie dla mnie nie jest to rozwiązanie idealne.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Re: #2 - awanse postaci
Samurajowie rang i tak nie mają...
W ogóle, forum ma dopiero niecałe 4 miesiące, osoby zaczynające z pułapu od zera nie mają raczej postaci cenniejszej, niż 500 PH, moja jest warta 387 PH
(wliczyłem to co uzbierałem do tej pory + początkowe 70 pkt PA dostępnych na dzień dobry no i 2 dziedziny na D) - dlatego nie wiem, czy robienie wysokich progów rang jest dobre. To, że ktoś z transferu dostał możliwość budowania postaci wartej ponad 10 misji rangi A to nie podstawa do tego, by nowym narzucać nieosiągalne wręcz progi punktowe (pomijam fakt że dogonienie postaci wartej obecnie 2000 PH jest niemożliwe).
Najwyżej się nagle sporo Jouninów zrobi, dla mnie żaden problem - to tylko ranga.
Spójrzmy jednak ile jest wart przeciętny ninja zaczynający grę:
- PA - dostajemy 70 PA na wstępie, co możemy przeliczyć na:
* ok. 280 PH przy założeniu rozdania w różne staty,
* 20 na bazowe 1 pkt i przy wymaksowaniu jednego Atrybutu do granic przesady jeszcze 200 + 90 = 310
* + 100 PH za 2 dziedzyny D
Otrzymujemy:
- Albo 380 PH na start założenie pierwsze,
- Albo 410 PH na start - założenie drugie.
To jest zasadniczo baza do obliczania rang - czyli średnio na Genina przypada 390 PH - początkowa wartość (chyba nie rypłem za bardzo po drodze)
W ogóle, forum ma dopiero niecałe 4 miesiące, osoby zaczynające z pułapu od zera nie mają raczej postaci cenniejszej, niż 500 PH, moja jest warta 387 PH

Najwyżej się nagle sporo Jouninów zrobi, dla mnie żaden problem - to tylko ranga.
Spójrzmy jednak ile jest wart przeciętny ninja zaczynający grę:
- PA - dostajemy 70 PA na wstępie, co możemy przeliczyć na:
* ok. 280 PH przy założeniu rozdania w różne staty,
* 20 na bazowe 1 pkt i przy wymaksowaniu jednego Atrybutu do granic przesady jeszcze 200 + 90 = 310
* + 100 PH za 2 dziedzyny D
Otrzymujemy:
- Albo 380 PH na start założenie pierwsze,
- Albo 410 PH na start - założenie drugie.
To jest zasadniczo baza do obliczania rang - czyli średnio na Genina przypada 390 PH - początkowa wartość (chyba nie rypłem za bardzo po drodze)
0 x
- Reika
- Martwa postać
- Posty: 2046
- Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
- Wiek postaci: 28
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
- Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
- Link do KP: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
- Multikonta: Brak
Re: #2 - awanse postaci
Ukryty tekst
I tak jak mówiłam. Jeśli nie chcecie wprowadzać progów PH, żeby za bardzo nie zmieniać obecnego systemu, to proponuję zmienić w wymogach na: ileś tam w dziedzinach LUB ileś tam w atrybutach. Nie oba na raz, tak jak jest teraz. Żeby zarówno Ci fizyczni, jak Ci dziedzinowi nie musieli ładować PH w coś, co im jest nie potrzebne, żeby zdobyć awans na który zasługują swoją siłą postaci.
0 x


|| Karta Postaci || Pieniądze || Punkty Historii || Głos ||
Re: #2 - awanse postaci
Progi które podałem są przykładowe + wyliczone zostały z tego, czego w obecnej chwili wymaga wbicie danej rangi. Więc nie jest to też taka liczba z d.. po prostu obecnie wymagane rangi dziedzin i atrybuty zamieniłem na ich koszt PH, z tym, że atrybuty policzyłem najniższą stawką, stąd pisałem, że można to ciut w górę pociągnąć.
Jakie różnice, przecież liczy się zebrana ilość PH, co z tego, że ktoś ich wyda mniej?
@ W sumie fakt, nie policzyłem startowych rzeczy. No to skoro z tego wychodzi koło 400, to można zwiększyć każdy pułap o 400 punktów i tyle.
Jakie różnice, przecież liczy się zebrana ilość PH, co z tego, że ktoś ich wyda mniej?
@ W sumie fakt, nie policzyłem startowych rzeczy. No to skoro z tego wychodzi koło 400, to można zwiększyć każdy pułap o 400 punktów i tyle.
0 x
Re: #2 - awanse postaci
Ogólnie progi nie mogą być zbyt niskie, bo spotkałem się z sytuacją, gdzie każdy genin miał poziom chuunina, chuunin TJ etc.
Natomiast zbyt wysokie progi zniechęcają początkowych, nietransferowych graczy, nie podaję specyficznych progów, tylko kieruje uwagę do administracji ~ złoty środek, elastyczność :>
Natomiast zbyt wysokie progi zniechęcają początkowych, nietransferowych graczy, nie podaję specyficznych progów, tylko kieruje uwagę do administracji ~ złoty środek, elastyczność :>
0 x
Re: #2 - awanse postaci
Porozmawiałem trochę z Venus i z Itami na ten temat i zaproponowałbym:
800 Chunin / 1500 Tokubetsu Jounin / 3000 Jounin / 4500 Senin
800 Chunin / 1500 Tokubetsu Jounin / 3000 Jounin / 4500 Senin
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Re: #2 - awanse postaci
Trochę drastycznie, patrząc na to, że najcięższa misja rangi S daje 125 PH, ale to już jak wam lepiej, ja się dostosuje. A przy okazji.. do awansu jest niby potrzebna rozmowa z liderem, a jak tu u szczepów, którzy są rozbici po całym kontynencie i bezklanowców wygląda? Warto by to uwzględnić w temacie~
0 x
Re: #2 - awanse postaci
Nie jesteśmy kolejnym forum gdzie w rok robisz Jounina
Osobiście długi rozwój uważam za interesujący i jak najbardziej za prawidłowy. Chciałbym w tym przypadku iść bardziej w NG, gdzie podobno ten jest jeszcze bardziej angażujący. Poza tym zależy też jak liczysz
Przykładowo w tym przypadku atrybuty dużo dają, więc na ich podstawie możesz szybciej otrzymać rangę, jeżeli liczymy x4, x6 PH. Pomijając jednak ten aspekt - ta ranga tak na prawdę nic nie zmienia, oprócz tego że wcześniej opanuje się umiejętności nabyte. W przeciwieństwie przecież do innych for, nie ma u nas takich blokad, że Chunin może poznać tylko to i to. U nas i Genin może posiadać rangę S
Przy okazji poruszmy kwestie karty postaci pośmiertnej. Obecnie po śmierci otrzymujemy 60% PH. Wczoraj na ten temat rozmawiałem z Itami i chcielibyśmy doprowadzić do sytuacji, że po śmierci otrzymujemy 80% PH. Mamy na forum wolny rozwój, tak więc uważam, że im więcej z tego czasu odzyskamy tym będzie lepiej. Odpowiada wam to?



Przy okazji poruszmy kwestie karty postaci pośmiertnej. Obecnie po śmierci otrzymujemy 60% PH. Wczoraj na ten temat rozmawiałem z Itami i chcielibyśmy doprowadzić do sytuacji, że po śmierci otrzymujemy 80% PH. Mamy na forum wolny rozwój, tak więc uważam, że im więcej z tego czasu odzyskamy tym będzie lepiej. Odpowiada wam to?
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Re: #2 - awanse postaci
Tylko to doprowadzi do mniejszego poszanowania naszych postaci, ludzie będą grać yolo i robić ataki kamikadzeee. 60% to i tak wysoka wartość, w końcu to więcej niż połowa posiadanych punktów, a zwracając uwagę, że to nowa postać, to i tak będzie miała znacznie przyjemniejszy start niż od zera. Jeśli mowa o tej kwestii, to mimo wolnego rozwoju postaci, zostawiłbym to w formie obecnej. To i tak bonus, bo nie zaczynamy od zera.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości