Zmiany w systemie rozgrywki

Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#177
  • Rework otrzymały Pakty ze zwierzętami. Zostały one osłabione zwłaszcza w późniejszej fazie rozgrywki. Możliwość przyzwania stworzenia z całkowitą sumą PH wynoszącą 6500 PH to było zdecydowanie za dużo. Ilość ta została obniżona do 4500. Jednocześnie wzmocnione zostały stworzenia na niskich rangach dzięki czemu summon rangi D jest warty przyzwania zwłaszcza biorąc pod uwagę jego niewielki koszt. Pojawiła się także możliwość trzymania summona na fabule bez spadku tur które może przebywać w naszym świecie. Zaktualizowane zostały koszta przyzwania. Wszystko to to tak naprawdę trzon wokół którego kręci się cała reszta. Przede wszystkim Pakty otrzymały odświeżony wygląd (mam nadzieję, że lepszy), poprawione opisy bazujące w dużej mierze na tym co już wcześniej było. Co się tyczy tworzenia summonów to został stworzony zupełnie nowy wzór tabelkowy. Najważniejsza zmiana to jednak coś co znacznie usprawni sam proces sprawdzania paktów co stanowiło odwieczną bolączkę forum. Od teraz każde stworzenie posiadać będzie swój osobny dokument w excelu z wykorzystaniem kalkulatora, którego autorem jest Ichirou i z powodzeniem stosowany jest przez użytkowników chociażby podczas tworzenia KP czy planowania rozwoju postaci. Nie są to wszystkie zmiany, ale te najważniejsze. Po pełen obraz zapraszam do zapoznania się z tematem.
  • Druga zmiana to coś co przeszłoby cichaczem gdybym o tym nie wspomniał. Nowy wzór tabelkowy wygenerował chyba wszelkie możliwe błędy wynikające z niezałatanego do końca css'a. Praktycznie wszelkie problemy (także z uwzględenieniem tych zgłaszanych wieki temu) zostały zażegnane. Dodatkowo dla ludzi, którzy używali
Na zakończenie wszyscy posiadacze paktów mają obowiązek dostosować się do zmian poprawiając pakty i prosząc o weryfikacje administracji. W razie pytań zapraszam na pw.
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#178
  • Dodano tańsze, nieco gorsze jakościowo bronie miotane do użycia w wyrzutniach kukiełek dla członków klanu Ayatsuri. Pomysł zaakceptowany o tu: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=31&t=4474
    Dodano warianty następujących broni: shuriken, kwadratowy shuriken, kunai, trójkunai, senbon, makibishi. W razie innych pomysłów proszę o kontakt.
  • Technikę genjutsu rangi D - Oborozukiyo zastąpiono nową Konoha-Ryū Yanagi o podobnym działaniu. Niby to samo, a jednak zupełnie coś innego. Zmieniono również opis techniki Iaigiri w stylu Chanbara, gdzie nie jest konieczne już poprzedzenie go inną kombinacją ciosów, a jest to po prostu jedno, potężne cięcie. Mechanika ta funkcjonowała już w wersji w stylu Mokuzai, teraz Chanbara podgoniła brata.
    Źródło pomysłu: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=31&t=4603
  • Poprawiono opis techniki Seishun Furu Pawā zgodnie z sugestią z pomysłu http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=31&t=5002. Opis nie mówi już o natychmiastowej anihilacji przeciwnika, a także doprecyzowano kolejne etapy wykonywania jutsu.
  • Zgodnie z pomysłem http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=31&t=5183 rozwiązano problem złamanych kości Kaguya. Od teraz mogą oni za koszt chakry wyhodować sobie zdrowe kości, po wcześniejszym usunięciu przy pomocy zdolności klanowych tych złamanych.
  • Zmieniono zasięg techniki Dai Bakusui Shōha ze szczepu Hoshigaki: dodano dwa warianty w zależności od intencji użytkownika. Wg pomysłu w tym temacie: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=31&t=5121
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4224
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#179
  • Wprowadzenie pomysłu z bramami chakry. W skrócie znacznik copy w technikach, odświeżenie ciała przy otworzeniu drugiej bramy dzięki czemu licznik jest nabijany od nowa, zmiana oczekiwania pomiędzy nauką kolejnych bram do przerwy fabularnej oraz progi PH przy pośmiertnej postaci do opanowania bram byśmy nie musieli się uczyć od 0 tylko z czymś zaczynali.
  • Pomysł dodany jakiś czas temu przez Natsume z opisem okrętów bojowych z jakich korzysta się w naszym uniwersum - nie są one czymś do czego przywykliśmy w kulturze europejskiej więc zacna inicjatywa. Znajdują się w wyposażeniu - klik!. Wątek ten został podlinkowany w portach.
  • Kierując się początkowymi opiniami oraz własnymi przekonaniami kolejne zmiany w summonach poprawiające rework. Dorzucenie rangi E dla niezwykle słabych, najczęściej przeznaczonych wyłącznie do fabuły (stanowi ona dodatek i nie jest obowiązkowa, nie posiada także limitu co do ilości summonów), progi PH summonów uległy zmianie tak jak i koszty przywołania, które są teraz o wiele większe w imię jakiegokolwiek balansu - jednak takie cuś daje naprawdę dużo i koszt techniki rangi D to lekka przesada. PH do wydania w dziedziny zmniejszone z 30% do 25%. Oprócz tego w przyszłości prawdopodobnie pojawią się zależności statystyk summona od jego wielkości w postaci modyfikatorów. Można traktować to jako swoistą zapowiedź. Za kilka godzin (jak wstanę) pojawią się jeszcze - poprawione obliczenia do Gamabunty na co zwrócił mi uwage Ichirou przy pytaniu o jedną rzecz oraz limity technik zależne od ilości otwartych dziedzin (muszę je jeszcze przemyśleć)
  • Wprowadzone zostają pewne modyfikacje do Kakuzu, które stanowić będa pewien substytut póki nie zostanie podjęta decyzja co do reworku klanu prędzej czy później, który będzie musiał nastąpić bo nie podoba mi się zbytnio jego obecna wersja. Zostały doprecyzowane kwestie przemieszczania masek po ciele i poza nim, siły nici, wprowadzone ograniczenie do jednego serca na żywioł by zapobiec rakowi polowania na jeden żywioł i tanim kosztem spamowania wysokorangowymi technikami bez końca, doprecyzowane zostały także kwestie fizjologiczne co do egzystencji przedziwnego bytu, którym niewątpliwie jest członek tegoż klanu i to tyle z ważniejszych zmian. Najlepiej niech ci których to dotyczy po prostu przeczytają - klik!
  • Zaktualizowane zostały także kluczowe rzeczy w sklepie (umysł ochłonął po tej przeprawie i błędy wyszły na światło dzienne)
    • Kabura na broń: Pojemność 14 -> 30 punktów objętości
    • Torba: Pojemność 70 -> 140 punktów objętości
    • Plecak: Pojemność 210 -> 500 punktów objętości
    • Kołczan: Pojemność 40 -> 60 punktów objętości
    • Stalowa żyłka: Objętość 1 -> 0,25 na metr
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#180
  • Dodano dwie nowe techniki, zaproponowane swego czasu w temacie z brakującymi technikami: Hakke Jūroku Shō (klanowe Hyuuga rangi D) i Ninshiki Kādo (Ninjutsu rangi C). W związku z dodaniem drugiej z wymienionych technik, do sklepu trafiły również Karty Ninja - dział z dodatkami.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#181
  • Jest i on! Nowy, a raczej nie tyle nowy, co odświeżony regulamin tworzenia własnych technik wszedł w życie.
    Najważniejsze zmiany:
    1. Nowy system slotów WT. Teraz o tym ile technik możemy stworzyć decyduje nasza całkowita pula PH. Po dokładne wyjaśnienie i rozpiskę zapraszam do tematu.
    UWAGA! Postacie, które mają zaakceptowaną ilość technik większą, niż przewidywałby dla nich nowy system, nie mogą tworzyć nowych WT do momentu, w którym uzyskają taką możliwość zgodnie z nowym systemem slotów.

    2. Własna technika zaproponowana do oceny może być tylko o jeden poziom dziedziny wyżej, niż aktualnie opanowany przez naszą postać.
    3. Zebrano garść niepisanych zasad tworzenia i oceny WT i zapisano je (nareszcie!), aby zaoszczędzić wszystkim czasu i nerwów. W ramach nabywania doświadczenia, akapit ten będzie aktualizowany.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#182
  • W związku z napływem znacznej liczby nowych użytkowników w ostatnim czasie, postanowiliśmy dla wszystkich klanów zwiększyć dopuszczalną liczbę miejsc. Wprowadzenie tej zmiany jest konieczne choćby z punktu widzenia szczepów, gdzie w większości były już zajęte wszystkie miejsca, a żeby nie zmniejszać dysproporcji między szczepami, a rodami, podobną zmianę musimy zastosować również właśnie i w klanach pod których jurysdykcją, znajdują się prowincje.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Vulpie »

#183
  • Opis Shintenshin no Jutsu został uzupełniony o zdanie: W przypadku otrzymania ran przez oryginalne ciało, umysł Yamanaki odczuwa skutki tych ran w czasie rzeczywistym.
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#184
  • Tu Tu Ru Tu Tu Tu! Jest i on - dział Brakujących Technik został w formie testowej wprowadzony na forum. Tutaj jest on - dział, a tutaj jego regulamin. Bawcie się dobrze i nie dajcie nam się nudzić!
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#185
  • Pojawił się temat z opisanymi realiami forum! Dodatkowo zostały wprowadzone dokładne opisy kultur poszczególnych regionów świata, włącznie z akcentami, charakterystyką budownictwa, religią, zwyczajami ludzi, tradycjami... i tak dalej i tak dalej. Temat będzie aktualizowany, a linki do niego pojawią się w Szablonie KP, w działach z Misjami i w wielu innych miejscach! Chwalmy słońce \[T]/
Realia forum i kultura prowincji
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#186
  • Na podstawie opracowanej przez Asagiego techniki Hadan, dodano ją do spisu jutsu stylu Chanbara jako ekskluzywnej dla samurajów.
Poniżej kilka zmian na podstawie pomysłów graczy:
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#187
  • Wesołe zmiany dla samuraiów. Wprowadzamy specjalny system rang wyłącznie dla nich. Obowiązuje on jedynie podczas konfliktu zbrojnego, w każdym innym wypadku samuraiowie są sobie równi. Za wyjątkiem zarządcy Teiz i Lidera. Spokojnie, to jeszcze nie koniec planowanych zmian!
  • Samuraiowie obecni na forum powinni się zgłosić odnośnie owych rang. W większości przypadków i tak będą oni zwykłymi samuraiami, ale warto próbować : )
Samuraiowie
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#188
  • Sława. Dodano bardziej szczegółowy system sławy u postaci. Podzielono ją na kategorie zależne od obszaru na jakim jest się znanym (od pojedynczej osady do całej krainy albo świata) i określono stopień w jakim jest się znanym. W końcu sława sławie nie równa.
  • Inni gracze przebywając na obszarze danej prowincji będą mogli usłyszeć o owym, odpowiednio sławnym, graczu i o jego dokonaniach.
  • Przydzielanie konkretnej sławy graczom odbędzie się na dniach, zatem prosimy o cierpliwość i regularne odwiedzanie tematu.
Temat ze sławą
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#189
  • W Regulaminie Shinobi War w sekcji "Rozgrywka" pojawił się nowy punkt k, zakazujący przeklejania gotowych misji.
Regulamin Shinobi War
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#190
  • Trzy wielkie Rodziny Mafijne jako organizacje do których można dołączyć? Wraz z ich genezą, hierarchią i zasadami? Teraz są one oficjalnie umieszczone w Organizacjach!
Mafie Shigashi
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Boyos »

#191
  • Małe-wielkie zmiany w klanie Hyuuga. Od teraz techniki X Dłoni Y Trygramów kosztują niezauważalne ilości chakry, ponieważ są zwykłym taijutsu z wykorzystaniem stylu Miękkiej Pięści. Dodatkowo sprecyzowano uszkodzenia układu chakry przy pełnym powodzeniu technik z tej rodziny. Teraz obrażenia te mają konkretny mechaniczny wpływ na trudność formowania chakry spowodowane zablokowanymi tenketsu (obniżanie kontroli chakry ofiary). Sprecyzowano również możliwości pozbycia się negatywnych efektów. Uszczuplono opis samego dojutsu, które jest teraz bardziej przejrzyste i konkretne. Dodano wymóg otwarcia dziedziny klanowej do nauczenia się Jyuukena.

    Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=233#p233
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia i Kontakt z Administracją”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości