Zmiany w systemie rozgrywki

Zamieszczane są tutaj ważne ogłoszenia dotyczące zarówno spraw organizacyjnych forum, jak i ogłoszenia dotyczących samych graczy. Jeżeli więc Administracja pragnie coś ogłosić, szukacie kogoś do wspólnej rozgrywki albo jeśli chcecie zaznajomić się z aktualnymi konkursami, to to jest najlepsze ku temu miejsce. Ponadto jest to też dział, w którym można skontaktować się z Administracją.
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#117

Klany: Otrzymały nowe obrazki. Gotowe mam dla wszystkich pozostałych jednak nie zdążę już dzisiaj wrzucić. Siedziałem cały dzień, a i tak się nie wyrobiłem. Wymieniane były tylko stare. Rozmiar 555x150, póki co zostaje. Nowym standardem na forum jest 555x200 oraz 500x200.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#118

Klany: Techniki żywiołowe: Otrzymały nowe obrazki. Część z nich ulegnie zmianie później. (Zmiana rozmiaru, polepszenie jakości).
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#119
  • W dniu dzisiejszym wchodzą w życie dwa pomysły Uwolnienie 310PH! A może nie 310 oraz Monotematyczność samurajów. W związku z tym, gracze od teraz na start dostają aż 500 PH do rozdysponowania (zamiast 310), a ponadto mają dowolność w ich wydaniu. Mogą wszystko przeznaczyć na rozwój atrybutów, jak i pominąć atrybuty i punkty przeznaczyć na rozwój dziedzin Ninpou.

    Gracze, którzy już posiadają zaakceptowaną karte postaci również nie są poszkodowani! Przysługuje im zwrot w wysokości 190 PH. Obowiązkiem jest umieścić w rozliczeniach link do tego ogłoszenia z przysługującą liczbą zwrotnych PH.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#120

Techniki: Otrzymały nowe obrazki. Tam gdzie ich uprzednio nie było także się pojawiły uzupełniając pustkę.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Jawa »

#121

Nowe obrazki otrzymały: Techniki styli, które się nie pojawiły posiadają starą rozmiarówkę 555x150, która zostanie wymieniona nieco później.
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#122
  • Wprowadzone zostały zmiany w dziale wyposażenia. Do przedmiotów z dziedziny broni drzewcowej, mieczy, broni niestandardowej oraz dodatków (gurda) zostały dodane wymagane wartości posiadania siły, aby poprawnie posługiwać się bronią. Ponadto zwiększyła się cena makabishi i senbonów, a Gurda jest teraz bardziej pojemna.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#123
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#124
  • Odświeżony został wątek z początkową Wiedzą Postaci. Zmianie uległa wiedza z jaką rozpoczyna wyrzutek (zmiana wchodzi w życie od tej chwili i nie dotyczy osób które już posiadają zaakceptowaną kartę postaci)
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#125
  • Odświeżona i wgrana została nowa Mapa świata oraz Mapa regionów. Na mapie regionów wprowadzono i oznaczono szlaki morskie, którymi można dostać się do prowincji zamorskich. Podróż szlakami morskimi wiąże się z wyższym kosztem, ale jest równocześnie szybsza od podróży drogą lądową. Koszty i czasy podróży zostały zaaktualizowane na szlakach transpotowych
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Ero Sennin
Support
Posty: 1923
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
Multikonta: Minoru

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Ero Sennin »

#126
  • Zostały naniesione zmiany we Wzorze Karty Postaci, który dotyczyły tematu ze startowymi technikami. W związku z uwolnieniem PH, został podwyższony startowy przedział technik rangi D, które zgodnie z powyższym tematem, mogą być wymienne na jutsu z wyższej rangi.
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#127
  • Dodany został dziesiąty punkt regulaminu Kuźni, w którym doprecyzowano możliwości tworzenia substancji pokroju papierosów czy innych łagodnych środków odurzających niewymagających posiadania zdolności tworzenia trucizn.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Papyrus »

#128
  • Z szablonu kukieł klanu Ayatsuri zostały usunięte rubryki z Szybkością i Percepcją. Od teraz kuglarz powinien własnoręcznie wyliczać Szybkość i Wymagania Percepcji kukły na podstawie przeliczników w temacie z technikami klanowymi. Zmiana została podyktowana wygodą dla graczy, którzy własnoręcznie będą mogli wyliczać Szybkość kukieł w KP, i Administracji, z której spadnie obowiązek edycji tematów w Kuźni na życzenie graczy. Tym samym wszystkie kukły zostaną automatycznie pozbawione zbędnych rubryk.

    Tworzenie Marionetek
    Techniki Ayatsuri
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#129
  • Wprowadzono zmianę w działaniu techniki Suiton: Mizu Kawarimi - od teraz aby ją użyć konieczne jest uprzedniego złożenie sekwencji pieczęci i tak jak to było wcześniej - bycie świadomym nadchodzącego zagrożenia.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#130
  • Zaktualizowano temat Antidota i trucizny - od chwili obecnej znika wymóg czasowy warzenia medykamentów, trucizn i antidotów, pozostaje jedynie wymóg linijkowy opisu treningu
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Post autor: Defrevin »

#131
  • Poprawiono koszty dla Shōton: Omiwatari no Jutsu oraz Shōton: Hashō Kōryū w klanie Kōseki. Dodano koszt co turę.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogłoszenia i Kontakt z Administracją”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości