- Nazwa Kukły
- Ichitsu
- Ranga
- C
- Klasa
- Lekka
- Szybkość
- 53 Szybkości
- Wymagania
- 27 Percepcji
- Cena
- 1675 Ryo
- Materiały
- Drewno - Główny materiał, Metal - Zęby
- Wygląd Ogólne:
Wzrost lalki wynosi 190 centymetrów, szerokość to 56cm w postawie zasadniczej. Wszystkie elementy łączą stawy. Większość ciała Ichitsu jest zasłonięta przez czarny płaszcz wyposażony w wysoki kołnierz, który odsłania jedynie głowę.
Głowa:
Wzorowana na ludzkiej, jej wielkość jest proporcjonalna w stosunku do reszty ciała marionetki. Najbardziej rzucające się w oczy elementy to bursztynowe oczy, niebieski materiał imitujący włosy oraz zęby w kształcie trójkątów. Można także zauważyć zarys nosa, jednak nie jest on wyszczególniony i łatwo go nie zauważyć. Ciekawym elementem jest żuchwa, która składa się z dwóch mechanizmów: Jeden odpowiedzialny za jej boczne segmenty, a drugi za środkowy.
Korpus:
Solidny kawał drewna, którego kształt jest zbliżony do ludzkiego jednak jest całkowicie pozbawiony szczegółów. Dwa elementy rzucają się w oczy, swego rodzaju wybrzuszenie wyglądające jak plecak po tylnej stronie korpusu oraz “drzwiczki” z jego przodu.
Ręce:
Jedna para rąk, których długość wynosi 95 centymetrów, czyli tyle co połowa wysokości Ichitsu. Prawa ręka jest podzielona na trzy segmenty: Ramię, przedramię i dłoń. Lewa za to składa się jedynie z dwóch: Ramienia oraz cylindropodobnego kikuta z którego wychodzi rura kierująca się na tyły korpusu..
Nogi i biodra:
Jedna para nóg, mierzą one 100 centymetrów, więc są niewiele dłuższe od rąk. I tak jak one są podzielone na trzy segmenty, w ten sam sposób. Są one wzorowane na ludzkich, jednak przystosowane głównie do utrzymania stabilności lalki na ziemi. Wspomniana para nóg wychodzi z trójkątnych bioder, które nie charakteryzują się żadnym elementem. Po prostu są. - Mechanizmy Głowa - Wyposażona w miotacz bombek, którego lufa jest umieszczona w “jamie ustnej” Ichitsu. Mechanizm zajmuje dolną część głowy, wnętrze karku i niewielką część korpusu docierając do zasobnika w plecach.
- Wyrzutnia Bombek - 200 Ryō.
- Staw obrotowy - 0 Ryō
Korpus - Praktycznie serce całej lalki, poważne uszkodzenie tej części eliminuje z użycia zdecydowaną większość broni. Czemu? Na plecach w wybrzuszeniu znajduje się magazynek na bronie, który jest podłączony do miotacza bombek w głowie i magazynek na ciecz, podłączony do rozpylacza trucizn w lewej ręce. Za to za swego rodzaju drzwiczkami z przodu, znajduje się pięć metrów liny owiniętej wokół walca i zakończonej trójkunaiem.
- Magazynek na bronie - 100 Ryō (Średni)
- Amunicja - Zależne od ceny amunicji (do 50 Objętości)
- Magazynek na Ciecz/Gaz - 100 Ryō (do 50 Dawek) (Średni)
- 5m Liny - 150 Ryō + 25 Ryō za Trójkunai
- Stawy obrotowe - 0 Ryō
Lewa Ręka - Wyposażona w składany cylinder, w którym znajduje się rozpylacz trucizn. Rura wychodzi ze wspomnianego cylindra i idzie prosto do korpusu, a konkretniej do magazynku na ciecz.
- Rozpylacz Trucizn - 250 Ryō
- Stawy obrotowe - 0 Ryō
Prawa Ręka - Wyposażona w Ostrze ruchome, które ma dwa stany: Uśpienia podczas którego jest skierowana w stronę lalki a ostrza są wtedy złożone. Za to w stanie aktywnym, dzięki temu, że mechanizm działa na zasadzie dźwigni całe ostrze zwraca się w kierunku przeciwnym od lalki, a ostrza się rozkładają ukazując pięć ostrych brzytew. Długość całej broni to 90 centymetrów, a samych ostrzy 45cm.
- Ostrza Ruchome - 500 Ryō
- Stawy obrotowe - 0 Ryō
Nogi - Jedyne mechanizmy w nich to stawy obrotowe, nic więcej.
- Stawy obrotowe - 0 Ryō
Ichitsu v.2
Moderator: Souei
Ichitsu v.2
Cóż, nowa mechanika lalek doszła i przydałoby się ogarnąć te nowe rzeczy.
0 x
Re: Ichitsu v.2
Jako iż 48h minęło, proszę ponownie o przygotowanie tej nieszczęsnej "Klasy", "Szybkości" i "Wymagań".
0 x
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Ichitsu v.2
Odkopuje po raz kolejny. Jakieś pomysły na te trzy statystyki? Bo niestety wygląda to na ciężki orzech do zgryzienia. A mimo wszystko miłe byłoby rozwiązanie tej krótkiej kwestii.
0 x
Re: Ichitsu v.2
Z mojej perspektywy wygląda dobrze i nie kłóci się z ofensywni-wspierającym założeniem tej kukły. Teraz tylko czekać na drugi akcepcik i lalka będzie dostosowana do nowej mechaniki 

0 x
Re: Ichitsu v.2
Przepraszam za brak odpowiedzi. Niestety problemy zdrowotne mnie dopadły w najmniej spodziewanym momencie, ale edytowane już jest. Co do "niestandardowych" magazynków, było to robione przed zmianami i nie zwróciłem uwagi na nowe magazynki.
0 x
Re: Ichitsu v.2
Więc na początku zmień sobie magazynki na nowe. Mamy małe, średnie i duże, każdy inna pojemność. Dopisz i edytuj pojemności swoich.
Jako że kukła ma głównie mechanizmy wystrzeliwujące i magazynki, to nawet byłbym skłonny Lekką dać, ale w sumie masz ten kołowrotek z liną i trójkunaiem i ruchome ostrza. Jeśli twoje magazynki byłby max średnie, to chyba Lekka byłaby akceptowalna.
Wtedy Prędkość kukły wynosiłaby 28, a wymagana Percepcja do jej sterowania to byłoby 14.
Mało, ale jak rozwiniesz sobie lepiej dziedzinę klanową (np. na C) to dajesz kukiełkę do modyfikacji w kuźni i zyskujesz 10 Szybkości. Ewentualnie jak zwiększysz Percepcję, obydwie rzeczy mają znacznie patrząc na wzory w temacie z technikami Ayatsuri.
Chyba tyle.
Jako że kukła ma głównie mechanizmy wystrzeliwujące i magazynki, to nawet byłbym skłonny Lekką dać, ale w sumie masz ten kołowrotek z liną i trójkunaiem i ruchome ostrza. Jeśli twoje magazynki byłby max średnie, to chyba Lekka byłaby akceptowalna.
Wtedy Prędkość kukły wynosiłaby 28, a wymagana Percepcja do jej sterowania to byłoby 14.
Mało, ale jak rozwiniesz sobie lepiej dziedzinę klanową (np. na C) to dajesz kukiełkę do modyfikacji w kuźni i zyskujesz 10 Szybkości. Ewentualnie jak zwiększysz Percepcję, obydwie rzeczy mają znacznie patrząc na wzory w temacie z technikami Ayatsuri.
Chyba tyle.
0 x
Re: Ichitsu v.2
Zgodnie z rozkazem uwzględnione, pozwoliłem sobie także podwyższyć cenę zgodnie z cennikiem magazynków. Plus pytanie " ale jak rozwiniesz sobie lepiej dziedzinę klanową (np. na C) to dajesz kukiełkę do modyfikacji w kuźni i zyskujesz 10 Szybkości", czy to nie wchodzi "pasywnie", że tak to ujmę? Wydawało mi się, że przy zwiększaniu umiejętności nie wkłada się kukły do Kuźni, bo to nie oddziałuje bezpośrednio na jej budowę.
0 x
Re: Ichitsu v.2
Tak tak, pasywnie. Mój błąd w tym zatem.
Więc wpisz sobie tyle ile wychodzi ci ze wzoru na Szybkość kukły lekkiej, i połowę tego jako wymaganą Percepcję. Bonus z dziedziny klanowej faktycznie jest pasywny.
Więc wpisz sobie tyle ile wychodzi ci ze wzoru na Szybkość kukły lekkiej, i połowę tego jako wymaganą Percepcję. Bonus z dziedziny klanowej faktycznie jest pasywny.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości