Nowe klany i mur...

Meido

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Meido »

Genjutsu jest spoko, ale nudne kappa
0 x
Jun

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Jun »

Ogólnie jestem za wprowadzaniem nowych klanów/szczepów, jest to spoko opcja, zresztą sam myślałem o zrobieniu postaci, która by miała umiejętności podobne do tych, które miał Orochimaru i pochodziłaby zza Muru. Jestem za wprowadzeniem klanu Chinoike, w wersji Nibuia (Chuichiego), która była uzgadniana z Kanem i innymi.
BTW. nie wiem czy wiesz @Hakai, ale technika rangi D, którą przypisałeś - błędnie zresztą - do klanu Chinoike, była techniką Fuushina, który władał uwolnieniem Taifunu (to też mógłby zostać szczep, ale jak dotąd ukazano tylko 2-3 techniki tego kg)...

Ciekawa byłaby też próba wprowadzenia innych klanów np właśnie szczepu połączonego specyficzna więzią z wężami, tak jak to miał Orochimaru, a także tego, którego kiedyś przedstawił Kamiru (Kazumi) w pomysłach (uwolnienie skwaru, o ile dobrze pamiętam), który to pomysł został odrzucony, właśnie przez to, iż trwały reworki nad innymi klanami. Inne nastawienie natomiast mam do wprowadzania szczepów związanych z czwórką dźwięku, ponieważ większość ich technik była powiązana z ich przeklętymi pieczęciami, wyjątkiem są tutaj bliźniacy, których umiejętność mogłaby zostać wprowadzona np. jako umiejętność wrodzona. Nie wiem czy jest sens wprowadzać jeszcze więcej klanów, po za wyżej wymienionymi, ale jak już, to spoko opcją byłoby wprowadzić np uwolnienie mroku (czyli to pochłanianie chakry, nazywało się to Meiton, o ile się nie mylę), Zetsu nie byli klanem, ale byliby ciekawą opcją dla UW, tak samo Kekkei Tota - Jinton.

Ps. Podane przeze mnie propozycje, to tylko propozycje, które trzeba będzie jeszcze opracować, ocenić i wprowadzić, wyraźcie się więc rozsądkiem i ukażcie swoje stanowisko w tej sprawie.
0 x
Midori

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Midori »

Podoba mi się ten klan co chyba został klepnięty ? ;D Daje to kolejne możliwości dla genuserów, a z powodu pełnej listy uchicha i moze nie zbyt konkretnymi uw pod ten pomysł klan ten może okazać się bardzo przyjazny dla osób chcących grać iluzją w tym momencie. ^^
@Jiro nie opisałem jej
0 x
Meido

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Meido »

Do genjutsu jest UW "Słabe Zdrowie", bo boostuje psychikę :D.

A jeśli chodzi o Zetsu, to moim zdaniem forumowym odpowiednikiem jest UW "Pasożyt", ale to takie trochę mdłe.
0 x
Chuichi

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Chuichi »

No fajnie, że sobie tak dyskutujecie o klanach, ale zamiast pustpostów lepiej jakichś wstawić. Czekanie i popieranie się wzajemnie nic nie da, a spam się robi. TU macie temat od tego typu argumentacji. Zapraszam.
Nie trzeba. Uchiha tak nie mają, żadne genjutsu tak nie ma. Po to jest klasyfikacja technik w tabelce, żeby nie powtarzać potem tych samych informacji w każdej kolejnej technice, a zaznaczać coś, co odbiega od normy.

Poniżej wersja uzgodniona z Hikarim, mająca w sobie poprawki Kamiru i napisana zgodnie ze wzorem forum. Enjoy. Mam nadzieję, że wersja ostateczna.
Obrazek Nazwa Szczepu: Chinoike
Lider Szczepu:
Opis Szczepu: Szczep ten pochodzi z niezbadanych terenów położonych za murem, przez co nadal owiany jest mgiełką tajemnicy i niezrozumienia. Od pewnego czasu pojedyncze jednostki zaczęły przełamywać zabezpieczenia kontynentu i przedostawać się do bardziej cywilizowanej części świata. Wraz z ich pojawieniem na wierzch wypłynęły plotki o ludziach, których oczy są czerwone jak krew, a nawet chwilowe nawiązanie z nimi kontaktu wzrokowego potrafi doprowadzić człowieka do szaleństwa. Ich doujutsu zwane ketsuryūganem pozwala użytkownikowi na używanie genjutsu mogących rywalizować mocą z sharinganem.
Cechy charakterystyczne:
  • Przekrwione oczy podczas aktywacji doujutsu i krwawe łzy podczas używania technik
Miejsce zamieszkania: Tereny za murem
Powiązania z Rodami: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: Genjutsu , Ninjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Chinoike


Obrazek
Nazwa
Ketsuryūgan
Oczy te są tajemnicą klanu Chinoike. Podczas aktywacji białka zachodzą krwistą czerwienią, a źrenice rozszerzają się zajmując powierzchnię całej tęczówki, a pośrodku zostawiając miejsce na poziomy, czerwony prostokąt. Natomiast podczas korzystania z klanowych technik z oczu płynie ciągle czerwona strużka krwi. Ketsuryūgan umożliwia nie tylko używanie genjutsu wzrokowych, ale dzięki swej unikatowej zdolności zwiększa także zaawansowanie shinobiego w sztuce iluzji niezwiązanych z jego limitem krwi.
Bonusy
D: +15 | C: +25 | B: +35 | A: +45 | S: +55 psychiki (nie sumuje się)
Koszt
E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: niezauważalny | S+: niezauważalny
Obrazek
Nazwa
Genjutsu: Ketsuryūgan
Pieczęci
Brak
Zasięg
3 metry
Koszt E: %15 | D: 10% | C: 8% | B: 5% | A: 4% | S: 3% | S+: 1%
Dodatkowe
Ketsuryūgan, kontakt wzrokowy
Pierwszy etap w używaniu klanowych genjutsu. Do wykonania techniki potrzeba nawiązania kontaktu wzrokowego. Po spełnieniu tego warunku członek klanu Chinoike przesyła impuls chakry w stronę przeciwnika, który sprawia, że ten staje w miejscu na sekundę. Jego stan przypomina omdlenie z tą różnicą, że ciało zastyga w bezruchu, a nie opada na ziemię. Przeciwnik nie jest w stanie przypomnieć sobie, co działo się podczas tej sekundy. Technika pozornie niegroźna, jednak umożliwia stworzenie sobie okazji do ataku lub zmiany pozycji.
Obrazek
Nazwa
Chinoike Yume
Pieczęci
Brak
Zasięg
10 metrów
Koszt E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe
Ketsuryūgan, kontakt wzrokowy
Technika polega na uwięzieniu umysłu naszego przeciwnika w iluzji, w której zalega go wzburzone morze krwi. Otoczenie dookoła niego zmienia się drastycznie. Gdzie nie sięgnie się wzrokiem, tam rozpościera się woda, a na niebie ukazane są oczy członka rodu Chinoike, które następnie zaczynają krwawić. Do tego momentu złapany w iluzje może się swobodnie poruszać, jednakże wraz z pierwszą kroplą krwi wypływającą z ketsuryūgana (końcówka pierwszego posta) rozpoczyna się ruch wody, który wciąga pod swoją powierzchnię złapanego shinobi, skutecznie uniemożliwia mu ruch i nie pozwala mu wypłynąć na wierzch niezależnie od jego wysiłku. Technika ta jest bardzo silnym genjutsu, z którego nieudane wyjście (powyżej dwóch postów) będzie powodowało godzinną utratą przytomności. Genjutsu to można również nałożyć na umysł sojusznika. Wtedy uaktywni się dopiero w momencie próby wyciągnięcia z niego jakichś informacji i automatycznie zostanie w nie złapany shinobi próbujący odczytać jego wspomnienia.
Obrazek
Nazwa
Kibaku Ningen
Pieczęci
Brak
Zasięg
5 metrów.
Koszt E: 45% | D: 35% | C: 25% | B: 15% | A: 8% | S: 5% | S+: 4% (za 2 kukły)
Dodatkowe
Ketsuryūgan, konsekwencja ofiary <100, psychika użytkownika >100
Dzięki zbliżeniu się do przeciwnika jesteśmy w stanie, za pomocą wzroku, wpędzić go w niezwykle przydatne genjutsu, dzięki któremu jesteśmy w stanie przejąć władzę nad jego ciałem do tego stopnia iż stanie się posłuszną kukiełką podążającą do wskazanego mu celu. Rozkaz nie może być jednak skomplikowany i powinien ograniczać się jedynie do określenia miejsca detonacji oraz nastawienia ciała do osób próbujących mu przeszkodzić w dotarciu do celu. Złapani w iluzje będą poruszali się niczym zombie, a podczas walki osiągną jedynie połowę statystyk. Nie mogą używać żadnych technik. Aby zatrzymać takie marionetki, należy je zabić, bądź też unieszkodliwić genjutsu powodującym sen lub utratę przytomności. Technika ta używana najczęściej w połączeniu z Manyuaru Kibaku Ningen. Użytkownik musi się jednak znajdować maksymalnie 200 metrów od swoich marionetek albo technika zostaje przerwana. Ofiara nie może znajdować się pod wpływem jutsu przez więcej niż dwanaście godzin. Po tym czasie genjutsu znika.
Nazwa
Manyuaru Kibaku Ningen
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt KC E - 50%, KC D - 30%, KC C - 25%, KC B - 20%, KC A - 10%, KC S - 5%, KC S+ - 5% (za 5 cięć/bezpośrednie przelanie chakry)
Dodatkowe
Ketsuryūgan, zadanie minimum pięciu ran lub też dotyk
Jutsu pozwalające na wprowadzenie własnej chakry do układy chakry przeciwnika i tym samym jego "zatrucie". Członek rodu Chinoike może ją wprowadzić na dwa sposoby: poprzez nałożenie jej na ostrze i zadawanie ran; poprzez bezpośrednie dotknięcie rany. W pierwszym przypadku ilość przekazanej chakry jest znacznie mniejsza, więc wymaga się zadania minimum pięciu ran nim będzie można uzyskać pożądany efekt. W przypadku dotknięcia odsłoniętej rany przekazanie chakry odbywa się niemalże natychmiastowo. Gdy w ciele oponenta zgromadzi się już jej odpowiednia ilość, wtedy można zainicjować wybuch, który poprzedza nagłe puchnięcie oponenta i jego zamiana w fioletową kulę. Cała przemiana trwa około dwóch sekund, więc jeśli pechowiec zdoła odciąć kończynę, w której zgromadziła się chakra, to może zapobiec jutsu. Miejsce zranienia jest również miejscem, w którym gromadzi się obca chakra. Ta samoistnie nie znika. Do jej usunięcia potrzeba wykwalifikowanego medyka oraz sensora, który wskaże miejsce zranienia, bowiem po przelaniu chakry członek rodu Chinoike ma możliwość zasklepienia rany, co utrudnia rozpoznanie. Przeżycie takiego wybuchu przez zranionego jest niemożliwe. Dla osób postronnych, wybuch ten dorównuje siłą wybuchowi ładunku C2 u Kibaku.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Obrazek
Nazwa
Chinoike Ōdama Yume
Pieczęci
Brak
Zasięg
5 metrów.
Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Ketsuryūgan, kontakt wzrokowy, znajomość Chinoike Yume
Najsilniejsze jutsu klanu Chinoike i zarazem rozwinięcie Chinoike Yume. Podczas wymiany spojrzeń z przeciwnikiem udaje się on do świata Ketsuryūgana, gdzie znowu znajduje się na morzu krwi. Tym razem jednak iluzja jest gwałtowniejsza, co potwierdza wodny cyklon znajdujący się w niedalekiej oddali. Ten szybko przybliża się do złapanego shinobiego i zaczyna wciągać go do wody, a następnie nie pozwala mu z niej się wydostać. Ruch wody oraz samo tornado uniemożliwia sprawne ruchy, a uczucie podtapiania utrudnia koncentrację. Jeśli ktoś nie przerwie iluzji na czas, jego umysł przepadnie całkowicie, a na ziemi zostanie jedynie ciało bez duszy i rozumu.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Isei

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Isei »

Wywalone zabawy z krwią, zostało samo genjutsu i wybuch, który wydaje się silny, ale... trzeba pięciu cięć ostrzem pokrytym własną krwią. Pięć cięć, a jedno to już może być zabicie, więc przy pięciu to i tak śmierć.
Jeszcze jedna rzecz - przy używaniu ciągle krwawimy z oczu, przy wybuchu trzeba pokryć ostrze krwią, więc warto byłoby dopisać, że w stopniu MINIMALNYM szczep Chinoike ma zwiększoną regenerację krwi przez co korzystanie z własnych umiejętności klanowych nie jest zagrożeniem przy wyjątkowo długich bataliach. No i że taka rana na dłoni, aby pokryć to ostrze np. wakizashi krwią, to nie jest żadne zagrożenie.
No i nadal jestem oczywiście na tak.
Ah, i opis szczepu oczywiście idzie do przerobienia pod fabularnym kątem, bo jeszcze nie wiem jak wprowadzimy z Natsu szczep. I tam też jest mowa o kontroli krwi, której już w szczepie nie ma. Ale to najmniejszy problem.
No, fajniuchny szczep. <3
0 x
Chuichi

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Chuichi »

Nie. Trzeba pokryć ostrze chakrą. Krwią tam się nie manipuluje. Chakra wszystko odwala. No i nie wiem czy dodać tę regenerację. Wystarczy może dopisać, że taki ubytek krwi nic nie robi. Saskłacz też krwawił z oka, a jakoś dużo tego nigdy nie było. Chyba trochę niepotrzebnie dodawać coś z krwią do Chinoike.
0 x
Sarutobi Kazumi

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Tylko przy używaniu jutsu, ilości niewielkie i ogólnie są do tego przywyczajeni.


Jeśli nie ma sprzeciwu to w ciągu 24h przenoszę do wprowadzenia.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość