Walki sparingowe
- Jawa
- Administrator
- Posty: 4225
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Walki sparingowe
Podoba mi się opcja Kamiru w sumie. Ale warto wspomnieć że Doko Doko nie równy, a jeden Sentoki może być lepszy znacząco od drugiego. Ranga niekoniecznie równa się możliwościom w boju. Więc może oprócz tego dać jako nagrodę dla zabójcy jakąś niewielką część PH ofiary? Może być nawet 2%, zawsze coś.
0 x
Re: Walki sparingowe
2% PH przeciwnika...
1000PH = 20PH
2000PH = 40PH itd.
Nie jest to aż tak wielka farma, więc jeśli chcecie to niech się dzieje wola nieba ~
1000PH = 20PH
2000PH = 40PH itd.
Nie jest to aż tak wielka farma, więc jeśli chcecie to niech się dzieje wola nieba ~
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Walki sparingowe
Ktoś jeszcze ma może coś do dodania?
Jeśli nie to w ciągu 24/48h wprowadzam
Jeśli nie to w ciągu 24/48h wprowadzam
0 x
Re: Walki sparingowe
Zamiast rang zrobić rozpiskę z PH. Przykład? Yosiak jest teraz takim Doko, a bez problemu ma poziom o wiele wyższy.
0 x
Re: Walki sparingowe
Yoshi jest wyjątkiem, ale progi PH odpowiadające konkretnym rangom są nawet lepsze, zmienię przy wprowadzaniu.
0 x
Re: Walki sparingowe
Zabijanie w jeden post jest dość dziwnym tematem. Może lepiej to ograniczyć zanim jakiś doko będzie biegać za natsami, hikarimi czy innymi z paczką notek. Według mnie zabicie w jedną turę to zasadzka, back stab albo po prostu zmiażdżenie kogoś jak npcta na misji D kiedy ten nas zaatakuje. Walka to nie cios co powie wam każdy wojowinik shinobi... Ja bym zrobił może jakieś 4 PH za post gracza na jego konto. Zakładając, że walki trawają około 10 postów (5 jednego gracza 5 drugiego) to mamy 20 PH za walkę na konto każdego i myślę, że tyle za taką walkę mogło by być spoko bo w końcu to 3 osoby. Walczący + sędzia jeśli poważna.
Dodatkowo może dać progi względem PH przeciwnika bo rangi są względne na naszym forum i wiemy to
Kiedy :
Suma Ph przeciwnika jest mniejsza niż połowa uzbieranych przez nas PH - 0 PH
Suma PH przeciwnika jest połową lub większością naszego PH - 10 PH
Sumy PH są równe(do 10% różnicy) - 20 PH
Suma naszych PH jest mniejsza niż uzbierane PH przeciwnika do połowy jego PH - 40 PH
Suma naszych PH jest mniejsza niż uzbierane PH przeciwnika od połowy jego PH do większości - 60 PH
Kiedy przeciwnik ma dwa razy więcej ph - 80 ph
I kiedy przeciwnik ma trzy razy więcej PH i więcej - 100 PH
W przypadku walki treningowej należy odjąć od zebranej sumy 30% PH
W przypadku zabicia w mniej niż trzy nasze ruchy należy odjąć od zebranej sumy 50% PH
Podoba mi się też pomysł bonusu od MG za Historyczną/Ważną fabularnie walkę/Wysoko jakościową. Dał bym do 30 Ph z tym ze 30 to już taka 10/10.
To w końcu shinobi war
Dodatkowo może dać progi względem PH przeciwnika bo rangi są względne na naszym forum i wiemy to
Kiedy :
Suma Ph przeciwnika jest mniejsza niż połowa uzbieranych przez nas PH - 0 PH
Suma PH przeciwnika jest połową lub większością naszego PH - 10 PH
Sumy PH są równe(do 10% różnicy) - 20 PH
Suma naszych PH jest mniejsza niż uzbierane PH przeciwnika do połowy jego PH - 40 PH
Suma naszych PH jest mniejsza niż uzbierane PH przeciwnika od połowy jego PH do większości - 60 PH
Kiedy przeciwnik ma dwa razy więcej ph - 80 ph
I kiedy przeciwnik ma trzy razy więcej PH i więcej - 100 PH
W przypadku walki treningowej należy odjąć od zebranej sumy 30% PH
W przypadku zabicia w mniej niż trzy nasze ruchy należy odjąć od zebranej sumy 50% PH
Podoba mi się też pomysł bonusu od MG za Historyczną/Ważną fabularnie walkę/Wysoko jakościową. Dał bym do 30 Ph z tym ze 30 to już taka 10/10.
To w końcu shinobi war
Mechanika przyznawanych PH za odbytą walkę
Im dłuższa walka tym trudniejsza, a co za tym idzie i większe doświadczenie jesteśmy w stanie z ów walki przyswoić. Każda nasza tura w walce którą toczymy z innym graczem nalicza nam 4 PH do ostatecznego zebranego doświadczenia. Należy jednak pamiętać iż sędzia baczy aby walka przebiegała sprawiedliwie i aby żaden gracz nie "farmił". Tury które wydadzą się nie brane na serio mogą zostać potrącone z puli zebranych punktów jak i PH z rangi przeciwnika mogą być wtedy zminiejszone o 30% z uwagi uznania tego za walkę treningową, a nie normalną, krwawą.
Czym był by swiat shinobi gdyby słabsi wojownicy bali by się sprzeciwiać silniejszym. Walki które uznane są za wyzwanie są naliczane z przyjemną górką.
Kiedy
Suma Ph przeciwnika jest mniejsza niż połowa uzbieranych przez nas PH - 0 PH
Suma PH przeciwnika jest połową lub większością naszego PH - 10 PH
Sumy PH są równe(do 10% różnicy) - 20 PH
Suma naszych PH jest mniejsza niż uzbierane PH przeciwnika do połowy jego PH - 40 PH
Suma naszych PH jest mniejsza niż uzbierane PH przeciwnika od połowy jego PH do większości - 60 PH
Kiedy przeciwnik ma dwa razy więcej ph - 80 ph
I kiedy przeciwnik ma trzy razy więcej PH i więcej - 100 PH
W przypadku walki treningowej należy odjąć od zebranej sumy 30% PH
W przypadku zabicia w mniej niż trzy nasze ruchy należy odjąć od zebranej sumy 50% PH
Dodatkowo możemy zostać wyróżnienie przez naszego sędziego dzięki czemu zgarniemy parę PH więcej, więc należy przykładać się do jakości swoich ruchów. Wyróżnienie celuje się raczej w historyczne walki lub te z wielkim znaczeniem dla postaci np. między rywalami czy wrogami. Walki o wzorowej jakości również zaliczają się pod bonus sędziego.
Im dłuższa walka tym trudniejsza, a co za tym idzie i większe doświadczenie jesteśmy w stanie z ów walki przyswoić. Każda nasza tura w walce którą toczymy z innym graczem nalicza nam 4 PH do ostatecznego zebranego doświadczenia. Należy jednak pamiętać iż sędzia baczy aby walka przebiegała sprawiedliwie i aby żaden gracz nie "farmił". Tury które wydadzą się nie brane na serio mogą zostać potrącone z puli zebranych punktów jak i PH z rangi przeciwnika mogą być wtedy zminiejszone o 30% z uwagi uznania tego za walkę treningową, a nie normalną, krwawą.
Czym był by swiat shinobi gdyby słabsi wojownicy bali by się sprzeciwiać silniejszym. Walki które uznane są za wyzwanie są naliczane z przyjemną górką.
Kiedy
Suma Ph przeciwnika jest mniejsza niż połowa uzbieranych przez nas PH - 0 PH
Suma PH przeciwnika jest połową lub większością naszego PH - 10 PH
Sumy PH są równe(do 10% różnicy) - 20 PH
Suma naszych PH jest mniejsza niż uzbierane PH przeciwnika do połowy jego PH - 40 PH
Suma naszych PH jest mniejsza niż uzbierane PH przeciwnika od połowy jego PH do większości - 60 PH
Kiedy przeciwnik ma dwa razy więcej ph - 80 ph
I kiedy przeciwnik ma trzy razy więcej PH i więcej - 100 PH
W przypadku walki treningowej należy odjąć od zebranej sumy 30% PH
W przypadku zabicia w mniej niż trzy nasze ruchy należy odjąć od zebranej sumy 50% PH
Dodatkowo możemy zostać wyróżnienie przez naszego sędziego dzięki czemu zgarniemy parę PH więcej, więc należy przykładać się do jakości swoich ruchów. Wyróżnienie celuje się raczej w historyczne walki lub te z wielkim znaczeniem dla postaci np. między rywalami czy wrogami. Walki o wzorowej jakości również zaliczają się pod bonus sędziego.
0 x
Re: Walki sparingowe
Nadal pozostaję za pomysłem Kamirczaka (uzupełnionym spostrzeżeniami innych).
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości