
Łowcy Nagród - Do dzieła!
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Fajne by to mogło być xD Coś czuję że od razu by było takie coś, mod nie przepuścił mojej techniki bądź mojego przedmiotu to jego postać dostaje list gończy
A tak serio można by było zrobić, jeśli gracz wystawia za kimś list to on z własnej kieszeni wypłaci nagrodę. I mógłby dać dowolną nawet 10 000 Ryo, albo 10Ryo. Wszystko by zależało czy ktoś jest chętny.

0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Czyli pomysł przerodził się w fabularne "zlecanie" nagrody za głowy innego gracza, płacąc z własnej kieszeni? W sumie pomysł niegłupi.
Mówiąc krótko: sytem mini-eventowy.
Gracz/NPC na misji Cię okradł? Zostawił Ci paskudną szramę? Nasikał Ci do herbaty? Czy może zabił Ci ulubioną złotą rybkę, tą z czerwonym brzuszkiem? Fabularnie wyznacz nagrodę za jego głowę, by zachęcić innych graczy do atakowania celu! Ilość PA zdobytego na zleceniu taka, jak w przypadku pojedynków w tym temacie.
Misja: zobaczyć ogłoszenie i miejsce, w którym gracz/NPC ostatnio przebywał, iść poszukać poszlak i wytropić go, zabić i zanieść ciało/zaprowadzić jako więźnia do zleceniodawcy w celu otrzymania nagrody.
Co o tym myślicie?
Mówiąc krótko: sytem mini-eventowy.
Gracz/NPC na misji Cię okradł? Zostawił Ci paskudną szramę? Nasikał Ci do herbaty? Czy może zabił Ci ulubioną złotą rybkę, tą z czerwonym brzuszkiem? Fabularnie wyznacz nagrodę za jego głowę, by zachęcić innych graczy do atakowania celu! Ilość PA zdobytego na zleceniu taka, jak w przypadku pojedynków w tym temacie.
Misja: zobaczyć ogłoszenie i miejsce, w którym gracz/NPC ostatnio przebywał, iść poszukać poszlak i wytropić go, zabić i zanieść ciało/zaprowadzić jako więźnia do zleceniodawcy w celu otrzymania nagrody.
Co o tym myślicie?
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
To co powiedział Kobuto to całkiem fajne. Chociaż ... wtedy się posypią listy na moją głowę kappa
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Wprowadzać! Polowanie czas zacząć! Zew krwi! Ostra jazda! Szybkie samochody! Strzelaniny i wybuchy! JAZDA!
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Niby fajnie, ale obecnie nie można takiego czegoś zrobić? Na logikę, to jeśli ktoś ci zajdzie za skórę to można iść na stos z ogłoszeniami dając info, że zapłacisz za przyprowadzenie/zabicie tej osoby i porozwieszać plakaty w karczmach (czyli to co jest tutaj takim "genialnym" pomysłem), a napewno cały proces tropienia, walki i dostarczenia głowy do właściciela byłby uhonorowany, bo przecież daje się PH za akcję fabularną.
No ale fakt, powinna być taka lista zrobiona przez jakieś organy śledcze czy też lordów feudalnych z nagrodami za poszukiwanych kryminalistów, czyli tak jak było w Naruto. Takie rzeczy robi się na misjach, tylko, że łapie się NPC, ale jeśli ktoś coś przewini w fabule, to napewno będzie też na niego fabularna misja. No ale sama lista powinna być.
No ale fakt, powinna być taka lista zrobiona przez jakieś organy śledcze czy też lordów feudalnych z nagrodami za poszukiwanych kryminalistów, czyli tak jak było w Naruto. Takie rzeczy robi się na misjach, tylko, że łapie się NPC, ale jeśli ktoś coś przewini w fabule, to napewno będzie też na niego fabularna misja. No ale sama lista powinna być.
0 x
Re: Łowcy Nagród - Do dzieła!
Jeśli chodzi o samozlecenie przez graczy - jw. Wydaje mi się, że każdy może to zrobić w zakresie własnych możliwości. (inna sprawa czy wypłaci nagrodę, ale to jest właśnie realizm gier pbf).
NPC - nie ma potrzeby wprowadzania postaci niezależnych bandytów, bo to wchodzi w ramy zwykłego prowadzenia misji. Tak logicznie by wychodziło.
Nie mam zielonego pojęcia ile jest tych przestępców na forum, ale lista byłaby naprawdę dobrym, niezbyt trudnym do wprowadzenia pomysłem. Smaczki fabularne to jest to co tygryski lubią najbardziej. Nagroda powinna być ustalana na podstawie przestępstw popełnionych przez shinobiego oraz jego sile. Nagroda wprost proporcjonalna do zagrożenia. No i liczone przestępstwa powinny być tylko te, które jakiś gracz/npc mógł zauważyć i przekazać władzom. Jeśli ktoś będzie miał podziemne laboratorium, gdzie będą prowadzone eksperymenty na ludziach, ale nikt o tym nie będzie wiedział (poza obiektami badań xd), to nijak będzie to wpływać na postrzeganie tej osoby przez napotykanych ludzi, a już tym bardziej o nagrodzie.
Całkiem ciekawym pomysłem byłby dokładniejszy opis takiego przestępcy w ogłoszeniu, ale jedynie na obszarze, w którym popełnił to przestępstwo. Rysopis, widziane zdolności. Natomiast w odleglejszych krainach jedynie pobieżna informacja z załączoną nagrodą. Oczywiście poszczególne obszary mogłyby się wymieniać informacjami o przestępcach (potencjalne wątki dyplomatyczne?). No i tak, misja B na znalezienie takiej osoby.
NPC - nie ma potrzeby wprowadzania postaci niezależnych bandytów, bo to wchodzi w ramy zwykłego prowadzenia misji. Tak logicznie by wychodziło.
Nie mam zielonego pojęcia ile jest tych przestępców na forum, ale lista byłaby naprawdę dobrym, niezbyt trudnym do wprowadzenia pomysłem. Smaczki fabularne to jest to co tygryski lubią najbardziej. Nagroda powinna być ustalana na podstawie przestępstw popełnionych przez shinobiego oraz jego sile. Nagroda wprost proporcjonalna do zagrożenia. No i liczone przestępstwa powinny być tylko te, które jakiś gracz/npc mógł zauważyć i przekazać władzom. Jeśli ktoś będzie miał podziemne laboratorium, gdzie będą prowadzone eksperymenty na ludziach, ale nikt o tym nie będzie wiedział (poza obiektami badań xd), to nijak będzie to wpływać na postrzeganie tej osoby przez napotykanych ludzi, a już tym bardziej o nagrodzie.
Całkiem ciekawym pomysłem byłby dokładniejszy opis takiego przestępcy w ogłoszeniu, ale jedynie na obszarze, w którym popełnił to przestępstwo. Rysopis, widziane zdolności. Natomiast w odleglejszych krainach jedynie pobieżna informacja z załączoną nagrodą. Oczywiście poszczególne obszary mogłyby się wymieniać informacjami o przestępcach (potencjalne wątki dyplomatyczne?). No i tak, misja B na znalezienie takiej osoby.
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
1. Na postać gracza może sobie każdy gracz wywiesić ogłoszenie (o ile będzie miał fabularne podstawy, żadnego god info oczywiście).
2. Listy gończe za NPC na nie - są na misjach, eventach i mniejszych akcjach fabulranych, niech nie stanowią jeszcze większej roli w grze na forum.
3. Listy robione przez panów - musiałby się tym zająć najpewniej Natsu/Ray by trzymało się to realiów, a czy jest to konieczne tego nie wiem (zawsze można poprosić o misję w stylu "znajdź trop, ścigaj, złap tego groźnego najemnika"). Jeśli jakiś gracz narobi problemów to list gończy za jego głową jest jak najbardziej na miejscu.
4. Tak jak wyżej, czyli sceptycznie (chyba, że przestępcą miałby być rp).
1, 3 - od tego jest jeszcze temat z rozpoznawalnością postaci. Teoretycznie, bo utrzymanie go przy życiu to trudna sprawa (inna sprawa, ile osób daje tam o sobie znać) http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=41&t=1896
2 i 4 - niedługo powinny pojawić się ogłoszenia na konkretne misje od MG (a przynajmniej możliwość dla ambitnych mg) więc po części tego typu zadania łapią się właśnie pod ów zmianę
EDITIO
Czyli tak naprawdę wszystko zależy od inicjatywy gracza, jego postaci w fabule, oraz kwestii dogadania się z MG, ze chcemy pobawić się w łowcę głów. Ot, cała filozofia. Można iść nawet na wyprawę której celem będzie zabicie danej persony (i nagrodą będzie zwiększone wynagrodzenie niż na misji o podobnym poziomie trudności).
Przenoszę temat.
2. Listy gończe za NPC na nie - są na misjach, eventach i mniejszych akcjach fabulranych, niech nie stanowią jeszcze większej roli w grze na forum.
3. Listy robione przez panów - musiałby się tym zająć najpewniej Natsu/Ray by trzymało się to realiów, a czy jest to konieczne tego nie wiem (zawsze można poprosić o misję w stylu "znajdź trop, ścigaj, złap tego groźnego najemnika"). Jeśli jakiś gracz narobi problemów to list gończy za jego głową jest jak najbardziej na miejscu.
4. Tak jak wyżej, czyli sceptycznie (chyba, że przestępcą miałby być rp).
1, 3 - od tego jest jeszcze temat z rozpoznawalnością postaci. Teoretycznie, bo utrzymanie go przy życiu to trudna sprawa (inna sprawa, ile osób daje tam o sobie znać) http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=41&t=1896
2 i 4 - niedługo powinny pojawić się ogłoszenia na konkretne misje od MG (a przynajmniej możliwość dla ambitnych mg) więc po części tego typu zadania łapią się właśnie pod ów zmianę
EDITIO
Czyli tak naprawdę wszystko zależy od inicjatywy gracza, jego postaci w fabule, oraz kwestii dogadania się z MG, ze chcemy pobawić się w łowcę głów. Ot, cała filozofia. Można iść nawet na wyprawę której celem będzie zabicie danej persony (i nagrodą będzie zwiększone wynagrodzenie niż na misji o podobnym poziomie trudności).
Przenoszę temat.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości