Urozmaićić jashinistów

Senshizu

Urozmaićić jashinistów

Post autor: Senshizu »

PROBLEM
W temacie o kakuzu było wspomniane, że jashiniści potrzebują buffa ponieważ ich nieśmiertelność mimo różnych różnic często bywa nawet słabsza od "nieśmiertelności" kakuzu. A więc stworzyłem i to jako pierwsze propozycje.

ROZWIĄZANIE

Był edit 27/08/16 20:06 Widziałem temat o tym, że jashiniści niestety są trochę do tyłu. Wychodzę do was z pomysłem pewnego buffu mechanicznego.

Jashiniści kochają walkę w imię boga śmierci. Wręcz nakręcają się podczas jej trwania a każda ulana kropla krwi zwiększa ich głód jak i głód ich boga który ów krew posmakował.

Każda tura walki przez jashiniste zwiększa jego statystyki: Siły, szybkości, wytrzymałości i percepcji w zależności od poziomu dziedziny.
D - 3 Pa
C - 5 Pa
B - 10 PA
A - 15 PA
S - 25 PA
Każda tura walki nalicza kolejny stack. Tura pasu powoduje spadek stacku. Gonienie przeciwnika nie liczy się jako tura pasu. Szukanie go tak. Max 4 stacki.

Umożliwi to zrobienie z Jashinistów trochę berzerków którzy nie mają zamiaru przerywać walki.

Na dodatek...

Armia boga śmierci która nie boi się niczego. Konsekwencja powinna być dla nich błahostką bo grzebią sobie prętami w bebechach więc są chyba trochę odporni psychicznie. Na dodatek umożliwi im to oderwanie mocno swojej głowy od kwesti gen i umożliwi skupienie się na budowaniu postaci pod walkę w zwarciu. Konsekwencja nie tylko jest do obrony przed gen jutsu. Dla przykładu medyk chcący zrobić przeszczep samemu sobie potrzebuje jej.

Bonusy nie łączą się.
D + 10 konsekwencji
C + 20 konsekwencji
B + 30 konsekwencji
A + 40 konsekwencji
S + 50 konsekwencji
Bonus należy zapisać w następujący sposób ( Konsekwencja: 11 [+30] = 41 )


DODATKOWE UWAGI
0 x
Jiro

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Jiro »

Nwm co sądzić o powyższych pomysłach, wydają się spoko, ale z tego co się orientuję, dodatkowe ph, jako pasywka, jest tutaj raczej nieosiągalne, co do konsekwencji, to nwm, z jednej strony niby spoko, ale z drugiej, genjutsu, a brak bólu fizycznego, to coś zupełnie innego. Czasami ból psychiczny, nie mówiąc już o genjutsu, może być o wiele bardziej bolesny, niż ten fizyczny. Chciałbym tutaj dodać coś od siebie, jako że każdy Jashinista (który gra, a nie, zmienia postacie xd), w końcu będzie miał tą regenerację, to praktycznie nie potrzebuje wytrzymałości, otóż nie do końca, ponieważ bez wytrzymałości, szybko się zmęczy (czyli i tak musi ją rozwijać, a dostaje tylko połowę profitu z atrybutu), a więc, do czego zmierzam, można by dodać im odporność na zmęczenie, skalowaną wraz z rozwojem klanówki, ew jakieś dodatkowe profity, płynące z inwestycji w atrybut wytrzymałości. Nie byłoby to jakimś dużym boostem (chociaż taki by się przydał, o ile nie byłby rakiem), ale zawsze to coś, można by jeszcze dodać jakąś bazę pod wt, bo niby rytuały i modlitwy, ale każdy może to inaczej interpretować, do tego coś z krwią w wt, mogłoby być interesujące.
0 x
Narubi

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Narubi »

Cztery sprawy:

1. To, że w m&a Hidan był postacią walczącą w zwarciu, nie oznacza, że to jedyna droga dostępna na forum. Tutaj Jashiniści mogą iść w walkę w zwarciu, bukijutsu, genjutsu, żywioły, techniki leczące, ninjutsu, fuinjutsu i inne rzeczy dostępne na forum. Łącznie z Własnymi Technikami, które można oprzeć o nieśmiertelność. Trzeba mieć to na uwadze, wzmacniając ten klan.

2. Co do bonusu ze statystyk. To wydaje mi się, że tak duży bonus do Konsekwencji po prostu jest lekko niesprawiedliwy. 90 Konsekwencji, podczas gdy bazowa jest na 1. Genuserzy chowajcie się. Jeśli już klan ma dawać statystyki to proponuję:
Randa D: +10 do Konsekwencji i +10 do Wytrzymałości
Ranga C: +20/20
Ranga B: +30/30
Ranga A: +40/40
Ranga S: +50/50
To podkreśla odporność Jashinistów zarówno tą psychiczną jak i tą fizyczną, którą też mieli. Nie jest rakowe. Oczywiście bonusy na rangach nie sumują się.

3. Co do boskiej siły, to fajny pomysł. Jednak trzeba go bardzo mocno dopracować. Bo taki wymorduje całą wioskę na misji rangi D, oczywiście strażników też i nagle zamiast 20 PH dostanie 500. Wymontowanie wioski to nic trudnego. Wierz mi. Trzeba to jakoś ograniczyć. Powiedzmy ... +10% do PH za misję/fabułę/walkę za zabicie rytualne przeciwnika.

4. Tutaj moja propozycja. Zakładając, że Jashiniści czerpali moc ze swojej wiary (jeśli jednak nie, to odpada nam punkt 3. i 4.), można by przenieść Jashinizm do dodatków. Czy taki Senju nie mógłby zostać Jashinistą? W takiej wersji nie trzeba by było rozwijać tego dodatku za PH (pełną nieśmiertelność otrzymywałoby się jednak po jakimś czasie, np. upływie roku fabularnego). Byłby dostępny od 2000/3000 PH i po wykonaniu specjalnej misji rangi B/A. Dodatkowo byłaby UW (tylko dla Bezklanowców) pozwalająca wziąć ten dodatek na start (jednak nieśmiertelność byłaby dopiero po jakimś czasie).

To tyle ode mnie ^^.
0 x
Jiro

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Jiro »

@Narubi
1. Jeżeli Ci chodziło też o mnie, to wiem o tym, dlatego proponowałem, by zrobić jakąś bazę pod wt rytuały itp
2. Nie o to mi dokładnie chodziło z wytrzymałością, bo jak ktoś idzie pod bukijutsu/taijutsu, jako Jashinista, to nie opłaca mu się wytrzymałości ulepszać, ale jednocześnie bez niej, będzie zmęczony po kilku turach zaciekłej walki (po prostu mniej profitów dostaje, ale musi i tak w to inwestować, przez to zmęczenie właśnie), dlatego wdg mnie dobrym rozwiązaniem, byłoby danie odporności na zmęczenie podczas walki, można by to wytłumaczyć tym, iż organizm regeneruje adrenalinę i inne hormony, oraz substancje, które odpowiadają za to, czy możemy długo biec np.
3. Przemilczę to, bo jak mówiłem, nie myślę, iż wgl taka zmiana wejdzie.
4. Jeżeli już, to do organizacji, widziałem dwa fora, na których tak zrobiono, szczególnie podobało mi się na jednym (zależnie od rangi w organizacji, dostawałeś profity od boga, ale całkowitą nieśmiertelność miał tylko jego czempion/arcykapłan, a ci od razu pod nim, to najwyżej szybką regenerację obrażeń, które ominęły punkty witalne, a te drugie, to już mniejszą), jednak to raczej też nie wejdzie, bo po 1, wszyscy przeszliby na Jashinizm :V, po 2 co zrobisz, z tymi, co teraz grają w tym klanie?, po 3 na sw organizacje nie dają aż takich profitów, a po 4, możesz być Jashinistą, nikt Ci nie zabroni, jednak nie będziesz miał żadnych profitów od Jashina, bo tak na prawdę, w anime tylko Hidan był nieśmiertelny, w sumie nie pamiętał co zrobił, ale wszyscy inni byli zwykłymi ludźmi/shinobi, którzy wyznawali tą religię.
0 x
Narubi

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Narubi »

Jiro, nie pisałem swojej wypowiedzi w oparciu o Twoją :). Swoją wypowiedź zacząłem jeszcze zanim Ty napisałeś. Po prostu wolniej piszę na telefonie :). Ale skomentuję Twoje wypowiedzi:

1. Baza pod WT jest. Nic nie trzeba robić.

2. Wytrzymałość opłaca się ulepszać zawsze, chyba, że są inne priorytety. Wytrzymałość odpowiada także za odporność na obrażenia. Przykładowo: Spadasz z 10 metrów na kark - osoba z wytrzymałością 10 złamie kręgosłup i jeśli nie jest Jashinistą to umrze najpewniej, chociaż kto wie? Jashinista z taką wytrzymałością złamie kręgosłup i nie będzie w stanie się ruszać, ale nie umrze. Jashinista z wytrzymałością 250 po prostu wstanie po takim upadku, otrzepie się. Hidan przeżył tą technikę:
Nazwa
Katon: Haisekishō
Pieczęci
Wąż → Szczur → Wąż → Tygrys
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo przydatna technika, polegająca na zmieszaniu w ustach chakry z prochem bądź popiołem. Wypluwamy tą mieszankę, tworząc ogromną chmurę dymu, do której wpuszczamy przeciwnika. Następnie wystarcza tylko jedna, malutka iskierka, a chmura eksploduje, rozrywając nasz cel na kilkanaście kawałków. Technika bardzo niebezpieczna i śmiertelna.
Mało tego. Nic mu nie było. Dosłownie nic. Mając 10 Wytrzymałości to cię po prostu rozerwie na strzępy i nawet Ranga S Jashinizmu nie pomoże. O to chodzi w Wytrzymałości, a nie o jakieś zmęczenie walką czy coś.

3. Ok. Więc przemilczmy.

4. Osoby co teraz grają w tym klanie zmieniliby się po prostu w Bezklanowców i dostaliby odpowiednią umkę na start (ewentualnie nowa postać ze 100% PH). Nic by się nie zmieniło za wyjątkiem tego, że zwrócono by im PH, które zainwestowali w rozwój Jashinizmu. I nie, nie masz racji, to nie byłaby organizacja. To byłby Dodatek do postaci: coś pokroju Hachimon Tounku, Przeklętej Pieczęci, Sennin Mode i bycie Jashinistą wykluczałoby możliwość posiadania innych bonusów. I nie, nie każdy byłby nieśmiertelny. Na zasadzie, masz:
- Hachimon Tonkou
- Przeklęta Pieczęć
- Sennin Modo
- Eternal Mangekyou Sharingan
- Jashinista
- Wybierz jedno z powyższych.
Serio uważasz, że ktoś na w/w zasadach poświęciłby dajmy na to Sennin Modo czy Przeklętą Pieczęć dla Jashinizmu? Niektóre osoby być może tak, ale nie wszystkie. Poza tym, co to za kult, co nie ma wyznawców? :v
0 x
Jiro

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Jiro »

1. Jaka baza pod WT? Jest tylko (a w sumie, to chyba nawet nie ma, ale każdy o tym wie) wzmianka o tym, że mają rytuały, modlitwy itp, chodzi mi o więcej szczegółów, bo na upartego, można by powiedzieć, że modlisz się do boga, a on, w odpowiedzi napierdziela pieruny siarczyste i grzmiące w wroga (chociaż to raczej skrajny przypadek xd).
2. Wiem na czym polega wytrzymałość i pisałem właśnie o tym, że ze względu na regenerację, nie mamy wszystkich profitów, które normalne osoby miałyby z wytrzymałości, bo w skład tego atrybutu wchodzi ogólna wytrzymałość ciała, regeneracja ran, oraz zmęczenie, a jashiniści z klanówki mają podpunkt 2 i po części 1, czyli praktycznie połowę profitów, dlatego też myślę, iż dobrym pomysłem byłoby dodanie do tego atrybutu jakiegoś dodatkowego profitu, by opłacało się w niego inwestować na równi z innymi.
3. -
4. Nie wiem, czy by to miało sens, bo nie jest to zdolność do nauki, lub nabycia, w taki sposób, jak pozostałe i jako tako nie był to wzmacniacz w A/M, tylko raczej osobista umiejętność, a co do wyznawców, możesz fabularnie wyznawać jaką chcesz religię i to że gra tylko jedna osoba w klanie, nie znaczy że w fabule jest tak samo, popatrz chociażby na inne klany, tacy Aburame, to widziałem ostatni raz gościa pół roku temu, jak zakładałem 1 konto tutaj. Skoro chcesz wyznawać jashina, to wyznawaj, ale tylko jako fabularny smaczek/nindo postaci.
0 x
Narubi

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Narubi »

1. Stwarzasz sobie co chcesz i jak chcesz i jeśli wpasowuje się w ideę danej umiejętności to przechodzi. Jeśli nie - nie przechodzi. Proste.

2. Źle to interpretujesz. Jashiniści nie dostają połowy bonusów. Bonusy do regeneracji ze statystyk się sumują. Przykładowo: Jashinista z 250 Wytrzymałości będzie się leczył szybciej niż ktoś z 250 Wytrzymałości i bez Jashinizmu. Podobnie ktoś kto ma 250 + Jashin będzie bardziej wytrzymały niż ktoś kto ma samo 250 Wytrzymałości. Żadnej straty. Same profity.

3. -

4. Nie zamierzam (przynajmniej nie planuję obecnie) grać postacią, wyznającą Jashinizm, więc proszę mi tutaj o fabularnych możliwościach nie mówić. Ja próbuję wymyślić sposób na ulepszenie tego elementu mechanicznie.
0 x
Senshizu

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Senshizu »

Konsekwencja nie tylko jest do obrony przed gen jutsu. Dla przykładu medyk chcący zrobić przeszczep samemu sobie potrzebuje jej. CO do systemu farmienia Ph to faktycznie moze to nie wypalić ale...

Jashiniści kochają walkę w imię boga śmierci. Wręcz nakręcają się podczas jej trwania a każda ulana kropla krwi zwiększa ich głód jak i głód ich boga który ów krew posmakował.

Każda tura walki przez jashiniste zwiększa jego statystyki: Siły, szybkości, wytrzymałości i percepcji w zależności od poziomu dziedziny.
D - 3 Pa
C - 5 Pa
B - 10 PA
A - 15 PA
S - 25 PA
Każda tura walki nalicza kolejny stack. Tura pasu powoduje spadek o dwa stacki. Gonienie przeciwnika nie liczy się jako tura pasu. Szukanie go tak.

Umożliwi to zrobić z Jashinistów trochę berzerków którzy nie mają zamiaru przerywać walki.

Dodaje do pierwszego posta zamiast starego systemu z ph by nowi czytelnicy zobaczyli
0 x
Kin'yu

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Kin'yu »

Ad. 1.
  • PH za zabijanie graczy jest - mechanika ta nazywa się walkami. Dostaje się wtedy 2x tego co za walki treningowe, a sumy wcale nie są banalne. Dodawanie kolejnych, w dodatku za zabijanie NPCtów? Co za nonsens, już widzę ustawione misje dla Jashinistów, które polegają jedynie na zabijaniu losowych ludzi.
    Argumentacja na poziomie podbazy. "Stworzy to szczep bardziej agresywnym" - nie można wymagać fabularnych regularnych morderstw i modłów? Nie, lepiej rozdawać PH. To ja poproszę 1 PH za każde 100 baniek, w końcu uczę się całe życie.
Ad. 2.
  • Konsekwencja zawyżona z racji... no właśnie, racji czego? Grzebanie sobie w bebechach? Daj spokój, co to ma wspólnego z odpornością na iluzję? Na Genjutsu byli ludzie podatni rozmaici, od spokojnych i inteligentnych (Shikamaru) przez pozytywnych i impulsywnych (Naruto), kończąc na skrajnie chorych psychicznie (Deidara). Skoro wspomniany wcześniej klan detonatora nie ma bonusów do konsekwencji to dlaczego Jashinista ma ją mieć? Wydaje mi się, że swoimi eksplozjami Deidi mógł położyć podobne ilości ludzi co Hidan swoją kosą.
    Budowanie postaci w zwarciu powiadasz? To nie ma nic wspólnego ze zwiększonymi statami. Poza tym, nie wiem czy zauważyłeś, ale prawie żadne bonusy poziomowe na SW się nie sumują. Tymczasem zaproponowane przez ciebie - tak. Pogratulować. Masz jakiekolwiek racjonalne argumenty na poparcie tej tezy?
Moja opinia na ten temat
  • Jashiniści i bez twoich rewelacji są OP. Ich wytrzymałość pozwala im na przetrwanie wszystkiego. Kakuzu są może zanadto zbuffowani, ale prace nad nimi [podobno] trwają. Jest dyskusja, rzetelna, w pomysłach. Tymczasem twoje rozwiązania to jest strzał w głowę każdemu innemu graczowi. Jashinista ma nieśmiertelność i możliwość zabicia kogoś na odległość. Wystarczy, że zdobędzie krew, nie musi tego nawet robić sam. Ty tymczasem proponujesz zwiększyć ich statystyki fizyczne i dać możliwość zdobywania PH w zasadzie za nic, bo ninja i tak morduje podczas gry.
    To ja mam lepszy pomysł. Zamiast twoich rewelacji, zróbmy z każdego Jashinisty kryminalistę. Za uprawianie tej mrocznej religii powinno się zgnić w lochu i każdy gracz jest ścigany przez miejscowe władze. To by dopiero uczyniło rozgrywkę "agresywną" i nadało jej pazura. A nie bezsensowne buffowanie klanu.
    A na koniec przyznaj się - sam jesteś Jashinistą? Nie chce mi się przeglądać twoich postów, ale mam swojego rodzaju pewność, że tak. Jeśli masz problem, że Kakuzu są za mocni, to podnoszenie własnego kanu nie jest rozwiązaniem, naprawdę. A jakaś racjonalna argumentacja? Nie zauważyłeś, że PH można zdobyć na 3 sposoby? Że inne klany nie mają boostów związanych z akcjami z a&m? Bo teoretycznie Nara powinni mieć też bonusy do konsekwencji/psychiki, a Shabondama do percepcji/konsekwencji, a Kaguya do siły/wytrzymałości. Daj spokój. Od tego są staty, żeby je samemu rozwijać. A od tego system PH, żebyś ruszył dupę postacią na misje/walki/fabularki, a nie mordował noobków.
    Aha, jeszcze jedno. Szablon pomysłu i sensowne rozpisanie go to podstawa. Naucz się korzystać z treści forum, bo oczy bolą, gdy to się czyta.
0 x
Senshizu

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Senshizu »

Kin'yu zapraszam do ponownego przeczytania pierwszego posta bo został edytowany.
0 x
Kin'yu

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Kin'yu »

I nawet nie chcesz odnieść się do mojej krytyki? Zabawne, ale z chęcią skomentuję ponownie, bo zrobiłeś jeszcze większy hehehe kontent. Przy okazji, punktu drugiego nie będę komentować. Czemu? Otóż jest taki sam jak przedtem, różnicą są wartości cyfrowe. Nic nie sprecyzowałeś, jeśli chodzi o sumowanie się. I jeszcze jedno - Konsekwencja jest WYŁĄCZNIE od obrony przed Genjutsu. Także nie sil się na... nie wiem na co, nawet tego nie argumentujesz.
A szablonu pomysłu dalej nie ma. Błędy też zostały.

Ad. 1.
  • Aż się prosi o wpisanie drukowanymi RAK ALERT, ale nie lubię tego sformułowania. Określę to więc wraz z Aleksandrem K.: "Nie idź tą drogą". No ale zaprezentuję jak łatwo można wykorzystać podany przez ciebie system.
    Stoję oddalony o 30 metrów, mam KC B-S+, dowolną dziedzinę żywiołową na B-S. Mam więc techniki o dobrym zasięgu. Rzucam jakiekolwiek jutsu, nieważne czy trafię, z każdą turą statsty wzrastają. Z racji wysokiego KC - to prawie nie żre chakry. Mija 5-10 tur. Mam staty jak summon. Idę i gołymi rękami rozrywam przeciwnika. Na koniec spadają meteory, ale ja je rozbijam pięściami. Przylatuje smok, bo to bajka.
    Widzisz analogię do pierwszego akapitu? Albo poprzedniego posta? Nie, to dalej jest z dupy/znikąd wzięte, niczym niepotwierdzone, nawet nieuargumentowane, nie fair wobec innych klanów i brzydko spisane. Myślisz, że zmieniła się moja ocena twojego "projektu".
    Jeśli możesz, napisz proszę "urozmaicenie Shabondama" w takim stylu. Nie to, że narzekam, ale przydałoby się nam więcej Percepcji, KC też mogłaby wzrastać, albo pokłady (Utakata miał wysokie jak wieżowiec). Był Jinchu? I jedyny w anime? Nieważne, przecież chodzi tylko o boost dla mnie, logiki tu nie trzeba. kappa
0 x
Senshizu

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Senshizu »

Napisałem posta o zmianach zanim ty wysłałeś swojego ale w bardzo bliskim okresie czasu więc nie odniosłem się do niego z
1. Dużo twoich uwag zostało już unieważnionych np na temat farmy PH bo już tego nie ma w pomyśle
2. Nie miałem wtedy dużo czasu bo odpisywałem na misję którą prowadzę

Szablon dodany.
A i nie jestem Jashinistą.

Dobra. Dodajmy ograniczenie max 3/4/5 stacków. Powinno załatwić sprawę farmienie specjalnym missowaniem spelami by stać się niszczycielem planet
0 x
Narubi

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Narubi »

Zróbcie z Jashinisty takiego Olafa z Lola. Im jest bardziej ranny tym nakurwia szybciej. Bonus do prędkości w zależności od bólu, który czuje. Bez kappy kappa
0 x
Marusa

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Marusa »

Może nie jestem zaznajomiony z mechaniką jeszcze, ale w sumie czy ból nie nakręcał Hidana? I czy takie coś nie byłoby w sumie zarówno ciekawą mechaniką, jak i również fabularnym dodatkiem do tegoż klanu/szczepu/czego to jest?
0 x
Jiro

Re: Urozmaićić jashinistów

Post autor: Jiro »

Emmm chciałbym przypomnieć, iż Jashiniści od A/S w klanówce nie czują bólu xd Z tego co pamiętał, to nawet jest dla nich przyjemne uczucie, jak ktoś ich zrani, więc może to być ciekawy system, tylko że teraz kolejna sprawa, pasywka Olafa by nie wypaliła, bo on mimo iż ma life steal w LoLu, to nie leczy się aż tak szybko jak Jashiniści, przez co musieliby być cały czas nawalani, by to jakoś utrzymać xd
@Kin'yu
Tutaj tylko kilka rzeczy chciałbym powiedzieć, otóż konsekwencja jest hmm czymś w rodzaju psychicznej odporności na ból, więc nie służy tylko do genjutsu, bo teoretycznie, ktoś, kto ma mało konsekwencji, powinien być bardziej wyczulony psychicznie na ból (nawet mając wytrzymałość (która nie powinna dawać nam nagle wytrzymałości psychicznej), chodzi mi o to, iż ktoś, kto nawet ma wytrzymałe ciało, ale nie ma tolerancji na ból, nie może np tak o walczyć, będąc rannym, bo rana dawałaby się we znaki, nawet gdyby, nie wykluczałaby nas z walki, jako tako, to nie moglibyśmy walczyć z powodu dużego cierpienia, np taki Madara, miał dużą wytrzymałość, ale miał też dużą tolerancję na ból, bo gdyby było inaczej, to nie mógłby, tak po prostu zatrzymać w rękach miecza Saska, którym ten go przebił, zbyt by go to bolało w sensie że, nie wytrzymałby tego psychicznie).
Jashiniści nie mogą przetrwać wszystkiego, bo jeżeli np odetniesz im kończynę, to ona im nie odrośnie, mimo dużej regeneracji, ani magicznie nie przyleci i nie zrośnie się z kikutem, chyba że sami ją wezmę, ale wtedy taka regeneracja zajęłaby by z kilkanaście minut, jak nie kilka godzin, więc musieliby ją sobie przyszyć, tak samo jest, jeżeli się ich np rozerwie na strzępy wybuchem, spopieli itp.
Co do Kakuzu, prace nad nimi (jeżeli wgl trwają, z wiadomych przyczyn), to raczej długo minie, zanim zawitają na sw, dlatego też na sb ostatnio było o tym kilka dyskusji i wiele osób mówiła o zbuffowaniu Jashinistów, co według mnie było by dobrym pomysłem, bo niby mają tą regenerację, ale można ich rozerwać na strzępy i tyle, nową postać trzeba robić i nwm czy dostałoby się wgl te 80% ph, ale raczej tak xd A ta jednak technika, jest dobra, ale jak przyjdzie walczyć z większą grupą osób, to raczej nikt nie będzie na środku bitwy odprawiał tego rytuału, do tego jeszcze tracąc chakrę na każdego randoma.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości