Szczep Kami

Kazuki

Szczep Kami

Post autor: Kazuki »

PROBLEM
Niespójność niektórych technik tego szczepu, przykładowo reberu na poziomie D pozwala tworzyć bronie miotane, a jednocześnie taka sama technika jest zakwalifikowana jako jutsu.

ROZWIĄZANIE
Obrazek

Obrazek
Nazwa
Kokami no Jutsu: Reberu Di
Pierwszy z poziomów odblokowujący możliwość kontroli papieru. Jest to bardzo proste - wystarczy, że użytkownik prześle chakrę do kartek, a uzyska nad nimi kontrolę. Już na tym poziomie członkowie szczepu Kami mają również specjalną zdolność jaką jest wytwarzanie niewielkich papierowych przedmiotów pokroju senbonów, shurikenów, sztyletów itp. Jak wiadomo, ten poziom jest bardzo łatwy do opanowania, ale zasięg i tak jest całkiem spory jak na tak niską rangę.
Wytrzymałość
Bardzo słaba
Szybkość
Słaba
Wielkość Max.
Drobne bronie (np. sztylety).
Zasięg
Koszt Chakry KC E - 10%, KC D - 8%, KC C - 5%, KC B - 2%, KC A - 1% , KC S - 1%, KC S+ - niezauważalne koszty (na turę)
Nazwa
Shikigami no Mai
Pieczęci
Smok → Małpa → Pies (zależą od Kontroli Chakry)
Zasięg
Własne ciało
Koszt
E: 50% | D: 40% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagana do wszystkich reberu i innych technik szczepowych.
Opis Podstawowa technika origami, polegająca na zmianie swojego organizmu w zwyczajne kartki papieru oraz wytwarzanie ich. Możemy je następnie wykorzystywać do wielu ciekawych i potężnych tworów. Jest to podstawowa technika tego szczepu, która powinna być poznana zwłaszcza przez element wymieniony wcześniej, a dokładniej brzmi on: "Nie wykonasz żadnej innej techniki szczepu Kami ani nie użyjesz reberu bez Shikigami no Mai." Dodatkowo jesteśmy w stanie na krótką chwilę usunąć swoją dłoń, rękę czy nogę, a nawet tułów by uniknąć ataku. Jednak nasza głowa zawsze musi pozostać na miejscu. Pieczęci zależą od naszej Kontroli Chakry - co rangę można wykonać pieczęć mniej (np. od C można wykonać tylko dwie pieczęcie, od B - jedną, od A w górę nie trzeba wykonywać pieczęci).
Nazwa
Kami Chou Sekkou no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
1000 metrów
Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (za 15 motyli)
Dodatkowe Wymaga użycia Shikigami no Mai.
Motyli nie można utworzyć z notek wybuchowych.
Opis Za pomocą tego jutsu użytkownik tworzy z papieru motyle, które służą do szpiegowania. Są one niezwykle ciche, a pojedynczą sztukę ciężko jest dostrzec w roztargnieniu lub bez zdolności wykrywania chakry. Kiedy twory dotrą już tam, gdzie życzył sobie użytkownik, poprzez odpowiednie skupienie może on postrzegać otoczenie wokół nich. Warto zaznaczyć, że dystans, jaki mogą pokonać, jest naprawdę ogromny. Przy większej ilości motyli i dużym ich rozproszeniu ciężko jest przyswoić sobie na raz tak duży teren, dlatego lepiej jest posyłać chmarę w określony obszar, by uzyskać dokładny obraz. Podglądanie zajmuje dużo uwagi, trudno jest więc użyć tej techniki podczas walki, jednak idealnie nadaje się do zwiadu.
Obrazek
Nazwa
Kokami no Jutsu: Reberu Shi
Użytkownik na tym poziomie zwiększa swoje możliwości. Przede wszystkim, jego papier staje się szybszy. Dochodzą również nowe opcje na przeprowadzanie ofensywy, ilość możliwych do stworzenia papierowych rzeczy wzrasta. W zasięgu Kami stają miecze, włócznie i inne, podobnej wielkości przedmioty. Dzięki temu ilość możliwych kombinacji ataku znacząco rośnie. Równie dobrze może zająć się obroną samego siebie, jednak papier na tej randze jest nadal bardzo słaby pod względem wytrzymałości. W parze z ulepszeniem idzie również koszt takiego papieru.
Wytrzymałość
Bardzo słaba
Szybkość
Mierna
Wielkość Max.
Twory i bronie wielkości mieczy, włóczni itd.
Zasięg
Koszt Chakry KC E - 20%, KC D - 15%, KC C - 8%, KC B - 5%, KC A - 3%, KC S - 2%, KC S+ - 1% (na turę)
Nazwa
Kami Haimen Sekkou
Pieczęci
Małpa
Zasięg Max.
10 km
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (3 samoloty)
Dodatkowe
Wymaga użycia Shikigami no Mai.
Opis Mieliśmy motylka, więc teraz mamy i ulubioną zabawkę dla dzieci z papieru czyli samolocik. Jutsu służy bardzo dobrze jako przesył wiadomości. Za pomocą wykonanych pieczęci, a także zebranej chakry, zmieniamy ów karteczkę w samolotowego posłańca. Dzięki znajomości dokładnego położenia, miejsca do którego chcemy wysłać wiadomość jakby poprzez chakrę dodajemy współrzędne. Następnie samolocik leci jak najszybszą drogą, przeważnie w linii prostej, z prędkością, która może nie zadowala, czyli około czterdziestu kilometrów na godzinę przy dobrym wietrze.. Nie są specjalnie duże, wszyscy wiemy jak wygląda samolot z kartki A4. Czy znajdą się tutaj jakieś właściwości bojowe? Możliwe, jednak to musicie odkryć już sami.
Obrazek
Nazwa
Kokami no Jutsu: Reberu Bi
Trzeci z kolei poziom Kokami. Tutaj użytkownik zyskuje znacznie większe możliwości. Możliwe jest tworzenie kształtów wielkością przypominającą człowieka, chociażby wilki, tygrysy, papierowe kukły, naprawdę szerokie spektrum działania. Kontrola papieru jest płynna i prosta, a zasięg zadowala już nawet najbardziej wybrednych. Cóż, jednak idzie za tym większy koszt tworzenia papierowych tworów i kontrolowania ich. Tutaj Kami dostaje również moc owijania ludzi w papier, a także zmieniania koloru karteczek z białych na dowolny, co pozwala na np. maskowanie ich w terenie. Z bliska nadal będzie jednak widać różnicę po dokładnym przyjrzeniu się.
Wytrzymałość
Słaba
Szybkość
Przeciętna
Wielkość Max.
Twory wielkości człowieka.
Wymagania
Kontrola Chakry przynajmniej na poziomie D.
Zasięg
Koszt Chakry KC E - 30%, KC D - 25%, KC C - 15%, KC B - 10%, KC A - 8%, KC S - 4%, KC S+ - 3% (na turę)
Notki 8 wybuchowych notek w godzinę.
Nazwa
Kami Kawarimi
Pieczęci
Ptak → Zając → Koń / Zając → Smok → Ptak → Koń → Pies
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
D: 35% | C: 25% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga użycia Shikigami no Mai.
Opis Papierowa odmiana Kawarimi no Jutsu, która wymaga wcześniejszego przygotowania. W chwili, gdy nasza obrona zawodzi i śmiertelny cios nie może zostać zablokowany, jesteśmy w stanie przyjąć ten atak, po czym zmieniamy się w kilkaset kartek papieru i pojawiamy w okolicach dziesięciu metrów od miejsca, gdzie znajdowaliśmy się przed jej użyciem. Oczywiście miejsce, w którym będziemy stali, ustala osoba prowadząca(np. MG). A teraz czemu 3 lub 5 pieczęci? A no to już wyjaśniam. Otóż to Kawarimi jest jedno z najsilniejszych na tym świecie. My rozpadamy się na karteczki, ale one mogą zaatakować oponenta. Jak? Otóż to właśnie dlatego są dodatkowe 2 pieczęci do tego. Dzięki temu możemy oblepić karteczkami oponenta, lub będą go one gonić.
Nazwa
Kami Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Szczur → Wąż → Baran
Zasięg Max.
Dowolny, klony tworzone obok użytkownika
Koszt
D: 20% | C: 15% | B: 9% | A: 6% | S: 3% | S+: 2% za klona + to, co przekażemy
Dodatkowe
Wymaga użycia Shikigami no Mai.
Opis Jutsu klonowania stworzone przez ten szczep. Każdy ma swoją wersję, więc i oni stworzyli takową. Korzystamy z karteczek które po pieczęciach formułują nam naszą posturę. Wszystkie nasze statystyki prócz wytrzymałości, jak i jutsu szczepowe są dla naszego klona do dyspozycji. Same mogą stworzyć sobie karteczki i same mogą wykonywać dane jutsu. Papier to papier, łatwo tego klona zniszczyć praktycznie jak każdego jednak posiada on jeden bardzo potężny plus! Jeśli zostanie zniszczony to rozpada się na karteczki, jest ich mnóstwo, całą objętość naszego ciała (500 kartek). Tak więc możemy przeznaczyć zaraz po zniknięciu klona wszystkie do ataku. Mogą być to notki, mogą one oblepić oponenta, możemy używać ich do wszystkiego. Istnieje tutaj mnóstwo kombinacji, kto wie może zabijecie wroga samym klonem.
Obrazek
Nazwa
Kokami no Jutsu: Reberu Ei
Przedostatni z poziomów kontroli papieru. Tutaj użytkownik otrzymuje znacznie więcej opcji. Przede wszystkim, jego zdolności tworzenia Kokami stoją na bardzo wysokim poziomie, możliwe są twory większe od człowieka (gigantyczne bronie, bariery). Zasięg jest imponujący, tak samo szybkość, jednak wytrzymałość nadal nie prezentuje się najlepiej. Kami może od tej pory stawiać trwałe konstrukcje (domy, drzewa, broń itp.), które nie będą pobierać chakry po wybudowaniu, jednak proces ten jest powolny i nieprzydatny w walce. Z bliska nadal będzie jednak widać różnicę między papierowymi tworami, a oryginałami. Dodatkowo owijanie w papier stoi na jeszcze większym poziomie niż przedtem.
Wytrzymałość
Słaba
Szybkość
Ponadprzeciętna
Wielkość Max.
Twory znacznie większe od człowieka, np. gigantyczne bariery, domy.
Wymagania
Kontrola Chakry przynajmniej na poziomie C.
Zasięg
Koszt Chakry KC C - 30%, KC B - 20%, KC A - 15%, KC S - 10%, KC S+ - 4% (na turę)
Notki 10 wybuchowych notek w godzinę.
Nazwa
Kyuuzou no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (8% utrzymanie)
Dodatkowe Wymaga użycia Shikigami no Mai.
+50 szybkość (na czas trwania)
Wszystkie techniki używane w tej formie pobierają dwa razy więcej chakry, także reberu.
Opis Technika dzięki której możemy pobawić się w malutką nieśmiertelność. Otóż po skupieniu się przez krótką chwilę jesteśmy w stanie zamienić całe nasze ciało w karteczki, zwykły papier. Setki białych kartek które mogą oblepić oponenta w całości, również inne techniki w tym szczepie mogą zostać używane. Otóż dzięki zamiany w papierki jesteśmy praktycznie odporni na Taijutsu, jednak Katon czy Suiton zagrozi nam jak praktycznie w każdym przypadku. Jeśli jesteśmy samymi karteczkami, możemy poruszać się z niezwykłą szybkością, coś w stylu Shunshin no Jutsu. Jednak pochłania to spore ilości chakry. Równie dobrze możemy jak już wspominane było zaatakować przeciwnika i owinąć go karteczkami, następnie jeśli mamy przygotowane te "wybuchowe" zdetonować je.
Nazwa
Yoku no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Na ciało
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%, utrzymanie darmowe
Dodatkowe Wymaga użycia Shikigami no Mai.
+40 szybkość (na czas trwania)
Opis Technika która umożliwia nam usunięcie ciała do pasa, ciało rozpada się na papier, a na naszych plecach zaczynają formować się skrzydła niczym u anioła - białe, potężne. Dzięki temu jutsu zwali Konan "aniołkiem", skrzydła pozwalają nam latać z nienaganna szybkością. Technika chwilę się tworzy więc na tą chwilę nie możemy się oczywiście unosić, dopiero po uformowaniu się całości posiadamy pełnię możliwości. Pod postacią anioła możemy być do czasu, kiedy mamy chakrę. To jutsu to jedynie furtka i mały bonus, do kolejnych morderczych technik.
Obrazek
Nazwa
Kokami no Jutsu: Reberu Esu
Finalny etap rozwoju Kokami. Tutaj użytkownik ma bardzo duże pole do popisu, w przeciwieństwie do ograniczeń z poprzednich rang, teraz posiada ich znacznie mniej. Może on wytwarzać ogromne bariery, stwory i tym podobne, dając się ponieść wyobraźni. Choć wytrzymałość ciągle jest największą bolączką Kami, jednak nie odczuwalnym aż tak, dzięki wysokiej szybkości Kokami. Tak samo jest z zabijaniem, poprzez owinięcie papierem. Da się nawet zamykać wielkie obiekty, porównywalne z Summonami, czasem i z Ogoniastymi Bestiami. Ponadto, twory z kartek stają niewykrywalne dla wszelkiego rodzaju sensorów chakrowych (sharingan, byakugan etc.), to samo dzieje się ze źródłami chakry schowanymi w takich tworach np. shinobi schowany w papierowym drzewie.
Wytrzymałość
Mierna
Szybkość
Wielka
Wielkość Max.
Ogoniaste Bestie, góry.
Wymagania
Kontrola Chakry przynajmniej na poziomie B.
Zasięg
Koszt Chakry KC B - 35%, KC A - 25%, KC S - 15%, KC S+ - 8% (na turę)
Notki 12 wybuchowych notek w godzinę.
Nazwa
Kami no Shisha no Jutsu
Pieczęci
Smok → Tygrys → Baran → Pies → Szczur
Zasięg Max.
1000 metrów
Koszt
B: 100% | A: 80% | S: 65% | S+: 50%
Dodatkowe
Technika wraz z notkami musi być przygotowana przed walką. | Fūinjutsu B
Opis Przygotowanie tej potężnej techniki trwa przeważnie przed walką (bo po prostu inaczej raczej przeciwnik nie wejdzie w dany obszar), potrzebujemy wyznaczyć sobie miejsce, a także mieć wcześniej stworzone/kupione notki. Następnie po prostu wykonując pieczęci rozkładamy ten destrukcyjny papier jak nam się podoba, trwa to przeważnie trochę czasu, gdyż usadowienie sporej ilości notek po prostu jest czasochłonne, ocenia to MG. Notki nie są z początku widoczne, zlewają się z otoczeniem i nie sposób ich wykryć nawet przy pomocy Doujutsu. Innymi słowy stają się jakby niewidzialne.
Następnym etapem jutsu jest aktywacja. W mgnieniu oka po przesłaniu chakry, a także po wykonaniu sekwencji pieczęci notki po prostu pojawiają się i tworzą swego rodzaju symfonie eksplozji. Użytkownik może sterować ów notkami, by te przykładowo pomknęły w stronę oponenta jak i również jednocześnie eksplodowały. (W M&A pokazany jest przykład użycia i tutaj też możemy doprowadzić do "wodospadu" notek. Ogranicza nas ogólnie teren i wyobraźnia.)
DODATKOWE UWAGI
[/center]
0 x
Jiro

Re: Szczep Kami

Post autor: Jiro »

Ciekawa alternatywa, jestem za! Bo przecież mój głos to połowa sukcesu :p kappa
0 x
Motaro

Re: Szczep Kami

Post autor: Motaro »

Mój głos również na pewno jest jednym z kluczowych kappa No ale jak już przeczytałem, to myślę, że pomysł okej- ewentualne cyferki do dopracowania.
0 x
Shigeru

Re: Szczep Kami

Post autor: Shigeru »

Ciężko przyswoić, a następnie ocenić taką ilośc materiału. Mimo wszystko wolę, jak to jest wrzucane w małych częsciach, bo w takiej ilości dużo prościej przeoczyć istotne nadużycia... W każdym razie razi mnie coś takiego:
Nazwa
Kami Haimen Sekkou
Pieczęci
Małpa
Zasięg Max.
10 km
Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (3 samoloty)
Dodatkowe
Wymaga użycia Shikigami no Mai.
Opis Mieliśmy motylka, więc teraz mamy i ulubioną zabawkę dla dzieci z papieru czyli samolocik. Jutsu służy bardzo dobrze jako przesył wiadomości. Za pomocą wykonanych pieczęci, a także zebranej chakry, zmieniamy ów karteczkę w samolotowego posłańca. Dzięki znajomości dokładnego położenia, miejsca do którego chcemy wysłać wiadomość jakby poprzez chakrę dodajemy współrzędne. Następnie samolocik leci jak najszybszą drogą, przeważnie w linii prostej, z prędkością, która może nie zadowala, czyli około czterdziestu kilometrów na godzinę przy dobrym wietrze.. Nie są specjalnie duże, wszyscy wiemy jak wygląda samolot z kartki A4. Czy znajdą się tutaj jakieś właściwości bojowe? Możliwe, jednak to musicie odkryć już sami.
Pierwsze zdanie - masło maślane, które nic nie wnosi. Na cholerę to pisać? Kwestie kilometrów już pomijam... W niektórych technikam pojawiają się takie "kwiatki" stąd dobrze by było to prześledzić dokładnie i pousuwać - takie rzeczy to tylko nabijanie linijek, a nie o to tu chodzi.

Zastanawiam się również nad różnicą zasięgu między Reberu D, a S... Czy aby nie jest za mała? Możliwości są kolosalnie różnice, a dystans już nie robi takiego wrażenia.
0 x
Kazuki

Re: Szczep Kami

Post autor: Kazuki »

Do Shigeru. Starałem się zachować opisy mniej więcej takie, jak były wcześniej. Jedynie Shikigami no Mai dostało poważniejsze zmiany. Poza tym poprawiałem tylko literówki. Co do zasięgów - takie wydają mi się odpowiednie. Rzadko kiedy będzie się używać kartek na dalekie dystanse.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Szczep Kami

Post autor: Jawa »

Popieram, w małych porcjach o wiele łatwiej się to analizuje.

Ale przedstawiony przez ciebie materiał jest dobry. Nie rozumiem tylko aż tak wysokich kosztów Shikigami no Mai, pulsujących się w kosztach technik A. No i nie ma napisanej ilości kartek tworzonej, właściwie nie rozumiem samej idei usuwania z opisów technik wymaganej ilości kartek. Widziałbym tutaj właśnie koszta mniejsze i z doprecyzowaną ilością kartek na turę, którą konkretną ilość używa się w technikach. Czyli jak jest w oryginalnym koncepcie. Już na randze D możliwość stworzenia nieograniczonej ilości kartek czyni klan trochę zbyt OP na początku.
0 x
Kazuki

Re: Szczep Kami

Post autor: Kazuki »

Do Exodii.

Usunięcie kartek wiąże się z tym, że przy używaniu reberu MG musieliby określać, ile kartek zostało zużytych na daną rzecz, bo jak na razie nie było to zaznaczone - mogłem sobie zrobić ogoniastą bestię na randze S i nie stracić w ogóle kartek.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Szczep Kami

Post autor: Jawa »

W przypadku reberu rację masz, ale są jeszcze konkretne techniki łączące kartki w określone kształty i formy, i tutaj powinno być ustalone to. W przeciwnym razie kazdy sędzia zinterpretuje po swojemu, da własną ilość kartek i to może mieć realny wpływ na walkę.

Więc o ile w kwestii reberu zgadzam się, nie powinno być konkretnie doprecyzowane, to w przypadku technik już bym proponował dokładną wymaganą ilość. A także ile kartek jest tworzonych przez Shikigami no Mai.

Ewentualnie można by dać technice skalowanie - użyjesz techniki D i możesz płacić koszta wyższych technik celem uzyskania większej ilości kartek. Przykładowo koszta D - 50 kartek, koszta C - 100 kartek, koszta B - 150, itd.
0 x
Kazuki

Re: Szczep Kami

Post autor: Kazuki »

Według mnie kolejna mechanika, która będzie tylko utrudniać grę i czynić wszystko na siłę skomplikowanym. Jak ten brak kartek przy niektórych technikach jest aż tak rażący, można po prostu im także (tak jak Shikigami no Mai) zwiększyć koszta chakry.
0 x
Murai

Re: Szczep Kami

Post autor: Murai »

Nie rozumiem co mają do tego koszta chakry w tym momencie. Chodzi o to, by wykonując technikę x było wiadomym, ile trzeba użyć do niej kartek. Bo jeden sędzia uzna że do klona papierowego trzeba 50 kartek, a inny że 80. A to może mieć znacznie.

Zresztą twoje rozwiązanie zwiększania kosztów technik osłabiłoby mocno klan i jego grywalność.

I jeśli uważasz że jest to KOLEJNA mechanika utrudniająca grę, to mógłbyś podać resztę mechanik. I nie komplikuje tego na siłę, ty na siłę próbujesz stworzyć kolejną lukę w klanie pod pozorem ich załatania.

Jak dla mnie ilość kartek do dyspozycji gracza ma duże znaczenie, ten musi ostrożnie dysponować swoimi zasobami na początkowych rangach co nieco utrudnia spam papierowymi rzeczami i wprowadza konieczność przyjęcia jakiejś strategii. Dodatkowo sędziowie mają punkt wyjścia podczas oceniania potyczek i misji, uznaniowość odgrywa znacznie mniejszą rolę, a gracz nie jest narażony na czynnik losowy w postaci "no bo nie myślałem że będzie to kosztować tyle kartek, teraz nie mogę zrobić czego chciałem".
0 x
Kazuki

Re: Szczep Kami

Post autor: Kazuki »

To zadam po raz kolejny pytanie, na który mi do tej pory nie odpowiedziałeś - co z ilością kartek używanych podczas reberu? Kolejna robota dla sędziów, szacowanie ile tego zostanie zużyte. Albo rozpisanie tego wszystkiego dla każdej możliwości, ale to wtedy będzie ograniczenie klanu opartego na wyobraźni. Pozostałe mechaniki utrudniające grę to m. in. zdublowane jutsu, tj. jutsu, które pozwala ci zrobić to samo, co reberu.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Szczep Kami

Post autor: Jawa »

"Dublujące się techniki" zmieniłeś w swojej propozycji Kami, których już nie ma.

A co do odpowiedzi na reberu, to chyba powinieneś przeglądnąć nieco lepiej poprzednie moje wypowiedzi, czytać ze zrozumieniem. Ale wyjaśnię lepiej.

W Reberu nie powinno być ustalonej ilości kartek, ponieważ każdy użytkownik będzie tworzył swoje papierowe kreacje inaczej, innych rozmiarów. Wzięcie pod uwagi każdej możliwości i opcji nie jest w naszym zasięgu, a zbyt duża ściana tekstu odstraszy graczy od odkrywania zalet klanu. Nikomu nie chciałoby się czytać co za ile kartek może, dlatego te wartości będą zależały od sędzi/mg dla wygody gracza.

W przypadku technik sprawa wygląda inaczej. To są TECHNIKI, czyli gotowe formy, połączenie kartek w konkretny sposób z góry ustalony. Klon zawsze będzie się składać z identycznej liczby kartek, tak samo skrzydła, tak samo podmiana będzie działać przy minimalnej ilości kartek, by spełniać wymogi wielkości i wagi. Dlatego przy technikach powinna być ilość kartek, a w reberu - nie.
0 x
Kazuki

Re: Szczep Kami

Post autor: Kazuki »

To w tej chwili widzę tylko jedno rozwiązanie - zostawić to co jest, a zmiany ograniczyć do usunięcia zdublowanych technik i poprawy literówek. Co prawda opcja ta średnio mnie zadowala, bo naprawia ten szczep tylko w połowie, ale niech będzie. Co ty na to?

EDIT: A, no i oczywiście dodać do opisu szczepu, że ilość kartek zużywanych przez reberu jest ustalana przez MG/sędziego, bo przez brak takowego sprostowania wynikło większość problemów z tym szczepem.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Szczep Kami

Post autor: Jawa »

Jak dotąd żadnego problemu z tym Szczepem nie było. I nadal nie ma.

Cieszę się, że doszliśmy do porozumienia : )
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Szczep Kami

Post autor: Sans »

Generalnie powiem co mi się w tym szczepie nie podoba.
Nie zakładamy możliwości, że ktoś może sobie stworzyć lub zamówić jakąś ilość papieru i np. nosić zapieczętowany w zwoju by użyć podczas walki. Nie oszukujmy się walka nim opierała się na spamie i to powinno być oddane. Odpowiedni ekwipunek można by dodać do sklepu.
Shikigami no Mai jest moim zdaniem zapychaczem i można by to podpiąć pod Reberu, podnieść lekko jego koszta oraz na początku nie dać możliwości wytwarzania kartek z własnego ciała. Dopiero od rangi C. Konan za dzieciaka tego nie potrafiła.
Shikigami no Mai stanowiłoby wtedy technikę pasywną, która umożliwiałaby robienie kartek z własnego ciała przy pomocy Reberu. Oprócz tego można by dawkować owe możliwości poprzez początkowe ograniczenie możliwości całkowitej zmiany w papier. Dać dokładnie w opisie co oznacza te 8, 10 albo 12 notek na godzinę. Niby nic, ale powinno się znaleźć jak to dokładnie wygląda. Osobiście byłbym skłonny stworzyć specjalną technikę pozwalającą zamieniać w nie papier nawet podczas walki za bardzo duży koszt. Myślę, że koszt techniki A byłby odpowiedni. Kolejna sprawa Shurikeny z papieru moim zdaniem mimo wszystko powinny pozostać. Dlaczego? Ponieważ charakteryzują się one podobnymi właściwościami do tych wykonanych z metalu, a Reberu jasno tego nie sugeruje wytrzymałością na poziomie bardzo słabym.
0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości