Niespójność niektórych technik tego szczepu, przykładowo reberu na poziomie D pozwala tworzyć bronie miotane, a jednocześnie taka sama technika jest zakwalifikowana jako jutsu.
ROZWIĄZANIE


- Nazwa
- Kokami no Jutsu: Reberu Di
- Pierwszy z poziomów odblokowujący możliwość kontroli papieru. Jest to bardzo proste - wystarczy, że użytkownik prześle chakrę do kartek, a uzyska nad nimi kontrolę. Już na tym poziomie członkowie szczepu Kami mają również specjalną zdolność jaką jest wytwarzanie niewielkich papierowych przedmiotów pokroju senbonów, shurikenów, sztyletów itp. Jak wiadomo, ten poziom jest bardzo łatwy do opanowania, ale zasięg i tak jest całkiem spory jak na tak niską rangę.
- Wytrzymałość
- Bardzo słaba
- Szybkość
- Słaba
- Wielkość Max.
- Drobne bronie (np. sztylety).
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 10%, KC D - 8%, KC C - 5%, KC B - 2%, KC A - 1% , KC S - 1%, KC S+ - niezauważalne koszty (na turę)
- Nazwa
- Shikigami no Mai
- Pieczęci
- Smok → Małpa → Pies (zależą od Kontroli Chakry)
- Zasięg
- Własne ciało
- Koszt
- E: 50% | D: 40% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Wymagana do wszystkich reberu i innych technik szczepowych.
- Opis Podstawowa technika origami, polegająca na zmianie swojego organizmu w zwyczajne kartki papieru oraz wytwarzanie ich. Możemy je następnie wykorzystywać do wielu ciekawych i potężnych tworów. Jest to podstawowa technika tego szczepu, która powinna być poznana zwłaszcza przez element wymieniony wcześniej, a dokładniej brzmi on: "Nie wykonasz żadnej innej techniki szczepu Kami ani nie użyjesz reberu bez Shikigami no Mai." Dodatkowo jesteśmy w stanie na krótką chwilę usunąć swoją dłoń, rękę czy nogę, a nawet tułów by uniknąć ataku. Jednak nasza głowa zawsze musi pozostać na miejscu. Pieczęci zależą od naszej Kontroli Chakry - co rangę można wykonać pieczęć mniej (np. od C można wykonać tylko dwie pieczęcie, od B - jedną, od A w górę nie trzeba wykonywać pieczęci).
- Nazwa
- Kami Chou Sekkou no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg Max.
- 1000 metrów
- Koszt
- E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (za 15 motyli)
- Dodatkowe Wymaga użycia Shikigami no Mai.
Motyli nie można utworzyć z notek wybuchowych. - Opis Za pomocą tego jutsu użytkownik tworzy z papieru motyle, które służą do szpiegowania. Są one niezwykle ciche, a pojedynczą sztukę ciężko jest dostrzec w roztargnieniu lub bez zdolności wykrywania chakry. Kiedy twory dotrą już tam, gdzie życzył sobie użytkownik, poprzez odpowiednie skupienie może on postrzegać otoczenie wokół nich. Warto zaznaczyć, że dystans, jaki mogą pokonać, jest naprawdę ogromny. Przy większej ilości motyli i dużym ich rozproszeniu ciężko jest przyswoić sobie na raz tak duży teren, dlatego lepiej jest posyłać chmarę w określony obszar, by uzyskać dokładny obraz. Podglądanie zajmuje dużo uwagi, trudno jest więc użyć tej techniki podczas walki, jednak idealnie nadaje się do zwiadu.

- Nazwa
- Kokami no Jutsu: Reberu Shi
- Użytkownik na tym poziomie zwiększa swoje możliwości. Przede wszystkim, jego papier staje się szybszy. Dochodzą również nowe opcje na przeprowadzanie ofensywy, ilość możliwych do stworzenia papierowych rzeczy wzrasta. W zasięgu Kami stają miecze, włócznie i inne, podobnej wielkości przedmioty. Dzięki temu ilość możliwych kombinacji ataku znacząco rośnie. Równie dobrze może zająć się obroną samego siebie, jednak papier na tej randze jest nadal bardzo słaby pod względem wytrzymałości. W parze z ulepszeniem idzie również koszt takiego papieru.
- Wytrzymałość
- Bardzo słaba
- Szybkość
- Mierna
- Wielkość Max.
- Twory i bronie wielkości mieczy, włóczni itd.
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 20%, KC D - 15%, KC C - 8%, KC B - 5%, KC A - 3%, KC S - 2%, KC S+ - 1% (na turę)
- Nazwa
- Kami Haimen Sekkou
- Pieczęci
- Małpa
- Zasięg Max.
- 10 km
- Koszt
- E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (3 samoloty)
- Dodatkowe
- Wymaga użycia Shikigami no Mai.
- Opis Mieliśmy motylka, więc teraz mamy i ulubioną zabawkę dla dzieci z papieru czyli samolocik. Jutsu służy bardzo dobrze jako przesył wiadomości. Za pomocą wykonanych pieczęci, a także zebranej chakry, zmieniamy ów karteczkę w samolotowego posłańca. Dzięki znajomości dokładnego położenia, miejsca do którego chcemy wysłać wiadomość jakby poprzez chakrę dodajemy współrzędne. Następnie samolocik leci jak najszybszą drogą, przeważnie w linii prostej, z prędkością, która może nie zadowala, czyli około czterdziestu kilometrów na godzinę przy dobrym wietrze.. Nie są specjalnie duże, wszyscy wiemy jak wygląda samolot z kartki A4. Czy znajdą się tutaj jakieś właściwości bojowe? Możliwe, jednak to musicie odkryć już sami.

- Nazwa
- Kokami no Jutsu: Reberu Bi
- Trzeci z kolei poziom Kokami. Tutaj użytkownik zyskuje znacznie większe możliwości. Możliwe jest tworzenie kształtów wielkością przypominającą człowieka, chociażby wilki, tygrysy, papierowe kukły, naprawdę szerokie spektrum działania. Kontrola papieru jest płynna i prosta, a zasięg zadowala już nawet najbardziej wybrednych. Cóż, jednak idzie za tym większy koszt tworzenia papierowych tworów i kontrolowania ich. Tutaj Kami dostaje również moc owijania ludzi w papier, a także zmieniania koloru karteczek z białych na dowolny, co pozwala na np. maskowanie ich w terenie. Z bliska nadal będzie jednak widać różnicę po dokładnym przyjrzeniu się.
- Wytrzymałość
- Słaba
- Szybkość
- Przeciętna
- Wielkość Max.
- Twory wielkości człowieka.
- Wymagania
- Kontrola Chakry przynajmniej na poziomie D.
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 30%, KC D - 25%, KC C - 15%, KC B - 10%, KC A - 8%, KC S - 4%, KC S+ - 3% (na turę)
- Notki 8 wybuchowych notek w godzinę.
- Nazwa
- Kami Kawarimi
- Pieczęci
- Ptak → Zając → Koń / Zając → Smok → Ptak → Koń → Pies
- Zasięg Max.
- 30 metrów
- Koszt
- D: 35% | C: 25% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Wymaga użycia Shikigami no Mai.
- Opis Papierowa odmiana Kawarimi no Jutsu, która wymaga wcześniejszego przygotowania. W chwili, gdy nasza obrona zawodzi i śmiertelny cios nie może zostać zablokowany, jesteśmy w stanie przyjąć ten atak, po czym zmieniamy się w kilkaset kartek papieru i pojawiamy w okolicach dziesięciu metrów od miejsca, gdzie znajdowaliśmy się przed jej użyciem. Oczywiście miejsce, w którym będziemy stali, ustala osoba prowadząca(np. MG). A teraz czemu 3 lub 5 pieczęci? A no to już wyjaśniam. Otóż to Kawarimi jest jedno z najsilniejszych na tym świecie. My rozpadamy się na karteczki, ale one mogą zaatakować oponenta. Jak? Otóż to właśnie dlatego są dodatkowe 2 pieczęci do tego. Dzięki temu możemy oblepić karteczkami oponenta, lub będą go one gonić.
- Nazwa
- Kami Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Szczur → Wąż → Baran
- Zasięg Max.
- Dowolny, klony tworzone obok użytkownika
- Koszt
- D: 20% | C: 15% | B: 9% | A: 6% | S: 3% | S+: 2% za klona + to, co przekażemy
- Dodatkowe
- Wymaga użycia Shikigami no Mai.
- Opis Jutsu klonowania stworzone przez ten szczep. Każdy ma swoją wersję, więc i oni stworzyli takową. Korzystamy z karteczek które po pieczęciach formułują nam naszą posturę. Wszystkie nasze statystyki prócz wytrzymałości, jak i jutsu szczepowe są dla naszego klona do dyspozycji. Same mogą stworzyć sobie karteczki i same mogą wykonywać dane jutsu. Papier to papier, łatwo tego klona zniszczyć praktycznie jak każdego jednak posiada on jeden bardzo potężny plus! Jeśli zostanie zniszczony to rozpada się na karteczki, jest ich mnóstwo, całą objętość naszego ciała (500 kartek). Tak więc możemy przeznaczyć zaraz po zniknięciu klona wszystkie do ataku. Mogą być to notki, mogą one oblepić oponenta, możemy używać ich do wszystkiego. Istnieje tutaj mnóstwo kombinacji, kto wie może zabijecie wroga samym klonem.

- Nazwa
- Kokami no Jutsu: Reberu Ei
- Przedostatni z poziomów kontroli papieru. Tutaj użytkownik otrzymuje znacznie więcej opcji. Przede wszystkim, jego zdolności tworzenia Kokami stoją na bardzo wysokim poziomie, możliwe są twory większe od człowieka (gigantyczne bronie, bariery). Zasięg jest imponujący, tak samo szybkość, jednak wytrzymałość nadal nie prezentuje się najlepiej. Kami może od tej pory stawiać trwałe konstrukcje (domy, drzewa, broń itp.), które nie będą pobierać chakry po wybudowaniu, jednak proces ten jest powolny i nieprzydatny w walce. Z bliska nadal będzie jednak widać różnicę między papierowymi tworami, a oryginałami. Dodatkowo owijanie w papier stoi na jeszcze większym poziomie niż przedtem.
- Wytrzymałość
- Słaba
- Szybkość
- Ponadprzeciętna
- Wielkość Max.
- Twory znacznie większe od człowieka, np. gigantyczne bariery, domy.
- Wymagania
- Kontrola Chakry przynajmniej na poziomie C.
- Zasięg
- Koszt Chakry KC C - 30%, KC B - 20%, KC A - 15%, KC S - 10%, KC S+ - 4% (na turę)
- Notki 10 wybuchowych notek w godzinę.
- Nazwa
- Kyuuzou no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (8% utrzymanie)
- Dodatkowe Wymaga użycia Shikigami no Mai.
+50 szybkość (na czas trwania)
Wszystkie techniki używane w tej formie pobierają dwa razy więcej chakry, także reberu. - Opis Technika dzięki której możemy pobawić się w malutką nieśmiertelność. Otóż po skupieniu się przez krótką chwilę jesteśmy w stanie zamienić całe nasze ciało w karteczki, zwykły papier. Setki białych kartek które mogą oblepić oponenta w całości, również inne techniki w tym szczepie mogą zostać używane. Otóż dzięki zamiany w papierki jesteśmy praktycznie odporni na Taijutsu, jednak Katon czy Suiton zagrozi nam jak praktycznie w każdym przypadku. Jeśli jesteśmy samymi karteczkami, możemy poruszać się z niezwykłą szybkością, coś w stylu Shunshin no Jutsu. Jednak pochłania to spore ilości chakry. Równie dobrze możemy jak już wspominane było zaatakować przeciwnika i owinąć go karteczkami, następnie jeśli mamy przygotowane te "wybuchowe" zdetonować je.
- Nazwa
- Yoku no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%, utrzymanie darmowe
- Dodatkowe Wymaga użycia Shikigami no Mai.
+40 szybkość (na czas trwania) - Opis Technika która umożliwia nam usunięcie ciała do pasa, ciało rozpada się na papier, a na naszych plecach zaczynają formować się skrzydła niczym u anioła - białe, potężne. Dzięki temu jutsu zwali Konan "aniołkiem", skrzydła pozwalają nam latać z nienaganna szybkością. Technika chwilę się tworzy więc na tą chwilę nie możemy się oczywiście unosić, dopiero po uformowaniu się całości posiadamy pełnię możliwości. Pod postacią anioła możemy być do czasu, kiedy mamy chakrę. To jutsu to jedynie furtka i mały bonus, do kolejnych morderczych technik.

- Nazwa
- Kokami no Jutsu: Reberu Esu
- Finalny etap rozwoju Kokami. Tutaj użytkownik ma bardzo duże pole do popisu, w przeciwieństwie do ograniczeń z poprzednich rang, teraz posiada ich znacznie mniej. Może on wytwarzać ogromne bariery, stwory i tym podobne, dając się ponieść wyobraźni. Choć wytrzymałość ciągle jest największą bolączką Kami, jednak nie odczuwalnym aż tak, dzięki wysokiej szybkości Kokami. Tak samo jest z zabijaniem, poprzez owinięcie papierem. Da się nawet zamykać wielkie obiekty, porównywalne z Summonami, czasem i z Ogoniastymi Bestiami. Ponadto, twory z kartek stają niewykrywalne dla wszelkiego rodzaju sensorów chakrowych (sharingan, byakugan etc.), to samo dzieje się ze źródłami chakry schowanymi w takich tworach np. shinobi schowany w papierowym drzewie.
- Wytrzymałość
- Mierna
- Szybkość
- Wielka
- Wielkość Max.
- Ogoniaste Bestie, góry.
- Wymagania
- Kontrola Chakry przynajmniej na poziomie B.
- Zasięg
- Koszt Chakry KC B - 35%, KC A - 25%, KC S - 15%, KC S+ - 8% (na turę)
- Notki 12 wybuchowych notek w godzinę.
- Nazwa
- Kami no Shisha no Jutsu
- Pieczęci
- Smok → Tygrys → Baran → Pies → Szczur
- Zasięg Max.
- 1000 metrów
- Koszt
- B: 100% | A: 80% | S: 65% | S+: 50%
- Dodatkowe
- Technika wraz z notkami musi być przygotowana przed walką. | Fūinjutsu B
- Opis Przygotowanie tej potężnej techniki trwa przeważnie przed walką (bo po prostu inaczej raczej przeciwnik nie wejdzie w dany obszar), potrzebujemy wyznaczyć sobie miejsce, a także mieć wcześniej stworzone/kupione notki. Następnie po prostu wykonując pieczęci rozkładamy ten destrukcyjny papier jak nam się podoba, trwa to przeważnie trochę czasu, gdyż usadowienie sporej ilości notek po prostu jest czasochłonne, ocenia to MG. Notki nie są z początku widoczne, zlewają się z otoczeniem i nie sposób ich wykryć nawet przy pomocy Doujutsu. Innymi słowy stają się jakby niewidzialne.
Następnym etapem jutsu jest aktywacja. W mgnieniu oka po przesłaniu chakry, a także po wykonaniu sekwencji pieczęci notki po prostu pojawiają się i tworzą swego rodzaju symfonie eksplozji. Użytkownik może sterować ów notkami, by te przykładowo pomknęły w stronę oponenta jak i również jednocześnie eksplodowały. (W M&A pokazany jest przykład użycia i tutaj też możemy doprowadzić do "wodospadu" notek. Ogranicza nas ogólnie teren i wyobraźnia.)
[/center]