- Nazwa
- Samehada (鮫肌)
- Typ
- broń / żywa istota
- Objętość
- Noszony na plecach, maksymalnie 1 sztuka
- Waga Fūin
- 200
- Sztuka Ninpo
- Kenjutsu
- Właściciel
- Brak
- Cechy specjalne absorpcja chakry - Samehada posiada niezwykle rozwiniętą zdolność pochłaniania chakry. Może tego dokonać na różne sposoby, z których każdy charakteryzuje się inną ilością pobranej energii:
- *przebywanie w pobliżu (maks. 1 m od celu) - pochłania chakrę w ilości do 5% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-D.
*kontakt fizyczny (np. dotknięcie, oparcie się o cel) - pochłania chakrę w ilości do 10% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-C.
*wgryzienie się w cel - pochłania chakrę w ilości do 25% na turę. Tak duży ubytek chakry w tak krótkim czasie może powodować nawet omdlenie. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-B.
Absorbowanie chakry sprawia, że Samehada staje się bardziej masywna, a jej łuski stają się bardziej nastroszone. Maksymalny rozmiar miecza pozwala połknąć w całości przeciętną, dorosłą osobę.
Chakra, którą wchłania Samehada może być na bieżąco przekazywana użytkownikowi, o ile ten trzyma rękojeść miecza. Dzięki temu może on uzupełniać własne jej zasoby oraz leczyć własne rany. Ilość przekazywanej chakry to jednak 50% tego, co zostanie pobrane od celu, zaś reszta stanowi źródło pokarmu dla Broni.
poruszanie się - Samehada jako istota żywa, posiada zdolność poruszania się, jednak z racji swojej budowy są to ruchy bardzo ograniczone. Z reguły są to zwykłe wygięcia, którymi miecz może wykonywać uniki, które mają zmylić wroga lub doprowadzić do bliższego kontaktu czyli ostatecznie do pobrania większej ilości chakry.
samoobrona - Samehada niczym zwierze, przywiązuje się do właściciela i w przypadku, gdy ktoś inny próbuje ją chwycić, uwalnia z rękojeści ostre kolce, która ranią ofiarę. Przywiązanie do właściciela może ulec zmianie w okolicznościach, w których nowy pretendent do dzierżenia broni, dysponuje niebanalną chakrą, potężniejszą i "smaczniejszą". Jak na rekina przystało, Samehada uwielbia ośmiornice, dlatego posiadacz Hachibiego jest dla niej najbardziej smakowitym żywicielem, którego nie opuści z własnej woli.
fuzja - Samehada jako miecz posiadający rekinią duszę, może dokonać połączenia z inną istotą, w której żyłach płynie krew rekina. Dzięki fuzji, posiadacz Samehady przybiera postać jeszcze bardziej przypominającą rekina, zyskuje możliwość absorbowania chakry (tylko poprzez ugryzienie, jednak pobiera całość dla siebie) zaś jego prędkość poruszania się w wodzie wzrasta (szybkość * 2). - *przebywanie w pobliżu (maks. 1 m od celu) - pochłania chakrę w ilości do 5% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-D.
- Wymagania
- Wyprawa rangi A+
- Duży udział postaci w fabule
- Opis Samehada jest to wielki miecz, którego powierzchnię stanowią setki twardych, dość dużych rekinich łusek. Rękojeść miecza zrobiona jest z twardego splotu wiklinowego, na którego końcu znajduje się niewielka, ludzka czaszka. Do końca rękojeści przymocowany jest również sznurek z koralikami, z których każdy pomieścić może jedną kroplę krwi zabitego przeciwnika.
- Historia Jest to jedyny na świecie przedmiot, który prawdopodobnie został złączony z duszą żywej istoty. Pośród tych, którzy wierzą w taką wersję powstania miecza, znaczna część jest przekonana, że był to oczywiście rekin lub członek klanu Hoshigaki. Dzięki tej właściwości, Samehada zachowuje się niczym zwierze, które ma swoje uczucia, wyraża pewne emocje oraz wchodzi w interakcje z innymi istotami.
Samehada
Moderator: Souei
Samehada
0 x
Re: Samehada
- Nazwa
- Samehada (鮫肌)
- Typ
- broń / żywa istota
- Objętość
- Noszony na plecach, maksymalnie 1 sztuka
- Waga Fūin
- 200
- Sztuka Ninpo
- Kenjutsu
- Właściciel
- Brak
- Cechy specjalne absorpcja chakry - Samehada posiada niezwykle rozwiniętą zdolność pochłaniania chakry. Może tego dokonać na różne sposoby, z których każdy charakteryzuje się inną ilością pobranej energii:
- *przebywanie w pobliżu (maks. 1 m od celu) - pochłania chakrę w ilości do 5% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-D.
*kontakt fizyczny (np. dotknięcie, oparcie się o cel) - pochłania chakrę w ilości do 10% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-C.
*wgryzienie się w cel - pochłania chakrę w ilości do 25% na turę. Tak duży ubytek chakry w tak krótkim czasie może powodować nawet omdlenie. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-B.
Absorbowanie chakry sprawia, że Samehada staje się bardziej masywna, a jej łuski stają się bardziej nastroszone. Maksymalny rozmiar miecza pozwala połknąć w całości przeciętną, dorosłą osobę.
Chakra, którą wchłania Samehada może być na bieżąco przekazywana użytkownikowi, o ile ten trzyma rękojeść miecza. Dzięki temu może on uzupełniać własne jej zasoby oraz leczyć własne rany. Ilość przekazywanej chakry to jednak 50% tego, co zostanie pobrane od celu, zaś reszta stanowi źródło pokarmu dla Broni.
poruszanie się - Samehada jako istota żywa, posiada zdolność poruszania się, jednak z racji swojej budowy są to ruchy bardzo ograniczone. Z reguły są to zwykłe wygięcia, którymi miecz może wykonywać uniki, które mają zmylić wroga lub doprowadzić do bliższego kontaktu czyli ostatecznie do pobrania większej ilości chakry.
samoobrona - Samehada niczym zwierze, przywiązuje się do właściciela i w przypadku, gdy ktoś inny próbuje ją chwycić, uwalnia z rękojeści ostre kolce, która ranią ofiarę. Przywiązanie do właściciela może ulec zmianie w okolicznościach, w których nowy pretendent do dzierżenia broni, dysponuje niebanalną chakrą, potężniejszą i "smaczniejszą". Jak na rekina przystało, Samehada uwielbia ośmiornice, dlatego posiadacz Hachibiego jest dla niej najbardziej smakowitym żywicielem, którego nie opuści z własnej woli.
fuzja - Samehada jako miecz posiadający rekinią duszę, może dokonać połączenia z inną istotą, w której żyłach płynie krew rekina. Dzięki fuzji, posiadacz Samehady przybiera postać jeszcze bardziej przypominającą rekina, zyskuje możliwość absorbowania chakry (tylko poprzez ugryzienie, jednak pobiera całość dla siebie) zaś jego prędkość poruszania się w wodzie wzrasta (szybkość * 2). - *przebywanie w pobliżu (maks. 1 m od celu) - pochłania chakrę w ilości do 5% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-D.
- Wymagania
- Wyprawa rangi A+
- Duży udział postaci w fabule
- Opis Samehada jest to wielki miecz, którego powierzchnię stanowią setki twardych, dość dużych rekinich łusek. Rękojeść miecza zrobiona jest z twardego splotu wiklinowego, na którego końcu znajduje się niewielka, ludzka czaszka. Do końca rękojeści przymocowany jest również sznurek z koralikami, z których każdy pomieścić może jedną kroplę krwi zabitego przeciwnika.
- Historia Jest to jedyny na świecie przedmiot, który prawdopodobnie został złączony z duszą żywej istoty. Pośród tych, którzy wierzą w taką wersję powstania miecza, znaczna część jest przekonana, że był to oczywiście rekin lub członek klanu Hoshigaki. Dzięki tej właściwości, Samehada zachowuje się niczym zwierze, które ma swoje uczucia, wyraża pewne emocje oraz wchodzi w interakcje z innymi istotami.
0 x
Re: Samehada
Wymiary mogę dopisać jeśli uznacie, że jest to faktycznie potrzebne. Jaka Samehada jest w obu stanach każdy jednak widzi więc nie wiem czy w praktyce będą te wymiary miały faktycznie jakieś zastosowanie. Mogą nawet bardziej namącić w ewentualnych walkach bo sędzia będzie się zastanawiał czy coś tam trafi czy nie trafi w miecz i jeszcze będą niepotrzebne kłótnie. Ale tak jak mówię, jestem w stanie to określić jeszcze dzisiaj jak wrócę z pracy 
Taki ogólny opis jest już zawarty, że Samehada w finalnej formie może połknąć dorosłą osobę :P
Ilość pochłoniętej chakry do przejścia w żywą istotę - fakt, tego nie określiłem, a może warto. Chyba powinny być to jakieś większe wartości więc może coś koło 30-40% wchłoniętej chakry (ogólnie od rywala, bez przeliczania na to co idzie najpierw do posiadacza). Niestety tak jak zaznaczałem wcześniej, nie jestem w stanie precyzyjnie określić wartości wchłanianej chakry bo nie wiem jak się do tego chcecie ustosunkować biorąc pod uwagę system forum. Zostawię to więc waszej woli :P
Siła użytkownika - nie określiłem bo nie znalazłem nic podobnego w opisach innych wielkich mieczy na forum (na tych się wzorowałem głównie).
W zwykłych broniach jest jednak określona siła przy niektórych broniach, więc na ich podstawie zaproponowałbym może 60 siły do poprawnego korzystania z Samehady.
Miecz-tasak oraz Zanbatō - na nich się wzorowałem.
Kontrola Chakry - nie wiem jak się do tego odnieść. Miałoby to mieć wpływ na to, ile chakry można przyswoić od Samehady? Zrobi się strasznie dużo liczenia jak na jeden itemek, no ale jest to do zrobienia jeśli tak zdecydujecie :P Uznałem, że 50% tego co zbiera Samehada jest takie w miarę uczciwe bo na dobrą sprawę jak uda mi się kogoś dotknąć nią to już będzie spory sukces a wtedy zyskuję raptem 5% chakry. Nawet na strzelenie strumieniem wody nie starczy xD
Czekam na kolejne opinie i będę na bieżąco uzupełniał ostateczny opis wedle ustaleń

Taki ogólny opis jest już zawarty, że Samehada w finalnej formie może połknąć dorosłą osobę :P
Ilość pochłoniętej chakry do przejścia w żywą istotę - fakt, tego nie określiłem, a może warto. Chyba powinny być to jakieś większe wartości więc może coś koło 30-40% wchłoniętej chakry (ogólnie od rywala, bez przeliczania na to co idzie najpierw do posiadacza). Niestety tak jak zaznaczałem wcześniej, nie jestem w stanie precyzyjnie określić wartości wchłanianej chakry bo nie wiem jak się do tego chcecie ustosunkować biorąc pod uwagę system forum. Zostawię to więc waszej woli :P
Siła użytkownika - nie określiłem bo nie znalazłem nic podobnego w opisach innych wielkich mieczy na forum (na tych się wzorowałem głównie).
W zwykłych broniach jest jednak określona siła przy niektórych broniach, więc na ich podstawie zaproponowałbym może 60 siły do poprawnego korzystania z Samehady.
Miecz-tasak oraz Zanbatō - na nich się wzorowałem.
Kontrola Chakry - nie wiem jak się do tego odnieść. Miałoby to mieć wpływ na to, ile chakry można przyswoić od Samehady? Zrobi się strasznie dużo liczenia jak na jeden itemek, no ale jest to do zrobienia jeśli tak zdecydujecie :P Uznałem, że 50% tego co zbiera Samehada jest takie w miarę uczciwe bo na dobrą sprawę jak uda mi się kogoś dotknąć nią to już będzie spory sukces a wtedy zyskuję raptem 5% chakry. Nawet na strzelenie strumieniem wody nie starczy xD
Czekam na kolejne opinie i będę na bieżąco uzupełniał ostateczny opis wedle ustaleń

0 x
Re: Samehada
Jak dla mnie ok, czekam tylko na wniesienie tych ostatecznych poprawek (rozmiar, transformacje, wymagania etc) i będę skłonny do zaakceptowania tego artefaktu.
Edit: Przepraszam za to xdd
Edit: Przepraszam za to xdd
0 x
Re: Samehada
Powinienem/mógłbym widzieć co jest w tym hide nade mną? :x
Pytanie jednocześnie do administracji - czy prośba którą składałem będzie się jakoś miała do tego przedmiotu? Chodzi o to, że prośba była jakby z dwóch części:
- stworzyć samehadę
- zdobyć w jakiejś fabule lub serii specjalnych, nastawionych na to misji
Prosiłbym o odpowiedź bo muszę wiedzieć w co iść, na co się nastawiać przy tworzeniu postaci ^^
Pytanie jednocześnie do administracji - czy prośba którą składałem będzie się jakoś miała do tego przedmiotu? Chodzi o to, że prośba była jakby z dwóch części:
- stworzyć samehadę
- zdobyć w jakiejś fabule lub serii specjalnych, nastawionych na to misji
Prosiłbym o odpowiedź bo muszę wiedzieć w co iść, na co się nastawiać przy tworzeniu postaci ^^
0 x
Re: Samehada
Stworzyć? Raczej nikt tego nie podpisze, by tworzyć żywą broń, tym bardziej że to artefakt. Więc po prostu zdobędziesz to na misji A, tak jak jest podane, do tego jeszcze musisz mieć jakiś udział fabularny postaci na sw.
0 x
Re: Samehada
Stworzyć - zrobić opis. O to mi chodziło, źle się wyraziłem :P
Rozumiem, że zasady wymagają tutaj zdobywania takich przedmiotów na misji wysokiej rangi, ale pomyślałem, że może nie tylko dla mnie ale również dla forum mogłoby być ciekawiej, gdybym mógł o nią "powalczyć" w czymś w rodzaju eventu albo jak wspominałem wcześniej, w serii misji (różnej rangi ale oczywiście nie chodzi mi tu o 5A, a raczej o kilka misji D-B), w których stopniowo odkrywałbym tajemnicą związaną z tym przedmiotem, natrafiał na jakieś ślady, informacje. Wiem że to może się wydać jakimś pójściem na łatwiznę, ale w rzeczywistości bardzo urozmaica rozgrywkę, pozwala wplątać w taką ciekawą fabułę więcej osób i fabularnie jest nawet bardziej logiczne. Pójście na misję A i załatwienie wszystkiego za jednym zamachem jest takie... pospolite że tak powiem. Są rzeczy których nie da się namierzyć od razu, trzeba wiele czasu aby do nich dojść, przecedzić informacje cenne od zbędnych, prawdziwe od zakłamanych.
I jakby się ktoś zastanawiał - moim planem nie jest zdobycie Samehady na powiedzmy 2-3 szybkich misjach, żeby za miesiąc z nią biegać. Zdaję sobie sprawę z tego, że zajmie to na tyle dużo czasu, że w sumie zanim doszedłbym ostatecznie do tego artefaktu, mógłbym już właściwie bez problemu iść nawet na taką jedną misję A.
Co do udziału fabularnego na SW - ciężko o taki będąc przygrubawym ryboludzikiem z małą ilością PH :<
Jeśli znalazłaby się ogarnięta osoba, która chciałaby prowadzić taką całą "serię misji" o artefakt, sama mogłaby mnie wręcz wplątać we wspomniany udział na SW, wykorzystać do robienia różnych rzeczy. Samehada jako silny przedmiot, może być przecież w pewnym stopniu wykorzystywana przez administrację do pewnych działań ogólno-fabularnych i wtedy ja musiałbym wręcz stać się ich częścią, tym samym urozmaicając rozgrywkę nawet innym graczom. No chyba że będzie potrzeba walki to przyjemność może być tylko po jednej stronie ;_;
Rozumiem, że zasady wymagają tutaj zdobywania takich przedmiotów na misji wysokiej rangi, ale pomyślałem, że może nie tylko dla mnie ale również dla forum mogłoby być ciekawiej, gdybym mógł o nią "powalczyć" w czymś w rodzaju eventu albo jak wspominałem wcześniej, w serii misji (różnej rangi ale oczywiście nie chodzi mi tu o 5A, a raczej o kilka misji D-B), w których stopniowo odkrywałbym tajemnicą związaną z tym przedmiotem, natrafiał na jakieś ślady, informacje. Wiem że to może się wydać jakimś pójściem na łatwiznę, ale w rzeczywistości bardzo urozmaica rozgrywkę, pozwala wplątać w taką ciekawą fabułę więcej osób i fabularnie jest nawet bardziej logiczne. Pójście na misję A i załatwienie wszystkiego za jednym zamachem jest takie... pospolite że tak powiem. Są rzeczy których nie da się namierzyć od razu, trzeba wiele czasu aby do nich dojść, przecedzić informacje cenne od zbędnych, prawdziwe od zakłamanych.
I jakby się ktoś zastanawiał - moim planem nie jest zdobycie Samehady na powiedzmy 2-3 szybkich misjach, żeby za miesiąc z nią biegać. Zdaję sobie sprawę z tego, że zajmie to na tyle dużo czasu, że w sumie zanim doszedłbym ostatecznie do tego artefaktu, mógłbym już właściwie bez problemu iść nawet na taką jedną misję A.
Co do udziału fabularnego na SW - ciężko o taki będąc przygrubawym ryboludzikiem z małą ilością PH :<
Jeśli znalazłaby się ogarnięta osoba, która chciałaby prowadzić taką całą "serię misji" o artefakt, sama mogłaby mnie wręcz wplątać we wspomniany udział na SW, wykorzystać do robienia różnych rzeczy. Samehada jako silny przedmiot, może być przecież w pewnym stopniu wykorzystywana przez administrację do pewnych działań ogólno-fabularnych i wtedy ja musiałbym wręcz stać się ich częścią, tym samym urozmaicając rozgrywkę nawet innym graczom. No chyba że będzie potrzeba walki to przyjemność może być tylko po jednej stronie ;_;
0 x
- Ichirou
- Posty: 4026
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Samehada
Przerzuciłem wersję tabelkową do pierwszego posta żeby nie szukać ^^
Zależało mi na takim ciągu misji z jednego powodu - boję się że mi ktoś podwędzi to cacuszko zanim dam radę po nią pójść :<
No ale tą kwestię pozostawiam już w rękach wyżej postawionych, w razie czego jestem gotów walczyć nawet z Madarą! kappa
Zależało mi na takim ciągu misji z jednego powodu - boję się że mi ktoś podwędzi to cacuszko zanim dam radę po nią pójść :<
No ale tą kwestię pozostawiam już w rękach wyżej postawionych, w razie czego jestem gotów walczyć nawet z Madarą! kappa
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości