- Nazwa
- Hatsunetsu 発熱
- Dziedzina
- Katon
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Tygrys -> Wół -> Małpa
- Zasięg
- Ciało
- Koszt Podstawa: E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Ulepszenie: E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% - Opis Po złożeniu pieczęci tygrysa użytkownik "zastępuje" neutralną energię krążącą w jego ciele chakrą katonu. Efektem jest delikatny wzrost temperatury ciała i pojawienie się efektu rozgrzane powietrze wokół wykonawcy. Celem jutsu jest uchronienie przed zimnem, może też pomóc wyschnąć i wysuszyć ubranie. Oczywiście, technika nie sprawdzi się zbytnio w przypadku gigantycznych mrozów (-30 i zimniej) jedynie nieco nas ogrzeje, ale na dłuższą metę nie wystarczy przed uratowaniem od zamarznięcia. Warto zauważyć, że jutsu działa także pod wodą. Podczas używania można wykonywać tylko podstawowe (E) technik ninjutsu. Wejście w kontakt z czymś łatwopalnym może skończyć się zapłonem (jeśli postoi się wystarczająco długo).
II wariant- Przy opanowaniu Katonu na rangę B pojawia się opcja znacznie bardziej ofensywnego wykorzystania techniki. Polega ono na wypuszczenia z ciała dużych ilości chakry katonu - przez chwilę stajemy się pochodnią zdolną ciężko poparzyć ludzi znajdujących się tuż obok (2 metry) nas. Grubość ognia wokół ciała to jakieś pół metra, reszta zasięgu to "tylko" wysoka temperatura.
- Dodatkowe Do użycia do KC B potrzeba trzech pieczęci, przy KC A dwóch, do KC S jednej, na S+ są zbędne.
- Link do tematu postaci Kliknij mnie!
Lista zaakceptowanych technik:
- D - 6
C - 3
B- 300PH - Sābanto
- 600PH - Kenshū (jak rozwinę iryo)
- 900PH - Hatsunetsu (rozwinięcie B)
- 1200PH
- 1500PH
- 500PH - Kaizen
- 1000PH - Kuro Sanshōuo
- 1500PH - Kenshū (jak rozwinę iryo)
- 2000PH - Sābanto (jak rozwinę fumetsu)
- 2500PH -
- 700PH - Sābanto (jak rozwinę fumetsu)
- 1400PH - Kenshū (jak rozwinę iryo)
- 2100PH
- 2800PH
- 3500PH